Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0


astrolabos

Recommended Posts

πριν 4 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Δεν θέλω! Όχι, δεν θέλω να σπαταλάω τη ζωή μου πηγαίνοντας με 60 και με 20 μέσα στην πόλη.

Έχω καλύτερα πράγματα να κάνω :)

 

Εντάξει δεν εννοεί ο ποιητής να μπει όριο 20 παντού αλλά για παράδειγμα έξω από σχολεία, πανεπιστήμια, πάρκα, γυμναστήρια, κολυμβητήρια κλπ εγώ με 30-40 πηγαίνω ούτως ή άλλως :p 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν δεις χωρια κ πολεις του εξωτερικου θα καταλαβεις πως το προβλημα δεν ειναι η ταχυτητα αλλα οι υποδομες.

Στην Ελλαδα εκτος της ελλειψης υποδομων ή υπαρκτων αλλα μη ωφελιμων, το αλλο προβλημα ειναι ο τσαπατσουλης κ απειθαρχος Ελληνας.

Απειθαρχος σε ολα, οχι μονο στα ορια ταχυτητας.

Οτι ειναι man made στην Ελλαδα απο Ελληνα ειναι για γκρεμισμα. Πολεις, χωρια, υποδομες, ρυμοτομιες. Αλλα ακομα κ τα απλα κρασπεδα, διαβασεις, φαναρια, καδοι απορριματων, πλακοστρωσεις, θεσεις παρκινγκ κλπ.

 

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Simon said:

 

Εντάξει δεν εννοεί ο ποιητής να μπει όριο 20 παντού αλλά για παράδειγμα έξω από σχολεία, πανεπιστήμια, πάρκα, γυμναστήρια, κολυμβητήρια κλπ εγώ με 30-40 πηγαίνω ούτως ή άλλως :p 

 

Αυτό εννοεί. 

2 minutes ago, GFFermari said:

Αν δεις χωρια κ πολεις του εξωτερικου θα καταλαβεις πως το προβλημα δεν ειναι η ταχυτητα αλλα οι υποδομες.

Στην Ελλαδα εκτος της ελλειψης υποδομων ή υπαρκτων αλλα μη ωφελιμων, το αλλο προβλημα ειναι ο τσαπατσουλης κ απειθαρχος Ελληνας.

Απειθαρχος σε ολα, οχι μονο στα ορια ταχυτητας.

Οτι ειναι man made στην Ελλαδα απο Ελληνα ειναι για γκρεμισμα. Πολεις, χωρια, υποδομες, ρυμοτομιες. Αλλα ακομα κ τα απλα κρασπεδα, διαβασεις, φαναρια, καδοι απορριματων, πλακοστρωσεις, θεσεις παρκινγκ κλπ.

 

 

Καλά βγες λίγο από τα όρια του M25 και θα ανακαλύψεις κι εκεί ρυμοτομία της πλάκας και κανονισμούς επίσης της πλάκας.

Τα ποδήλατα στο York δεν είχαν ποδηλατόδρομο και είχαν ειδική θέση ΜΠΡΟΣΤΑ από τα αυτοκίνητα στα φανάρια. Έκαιγε το 5κίλυνδρο μέχρι να κάνει πετάλι ο εκάστοτε τουρ-ίστας ντε φράνς!

 

Προσωπικά ταυτίζομαι με τον Ιερεμία:

Jeremy Clarkson's Dismissal from BBC Celebrated by Argentinians | Time

 

 

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Διαφωνω Σωτηρη. Εχω γυρισει σχεδον καθε χωριο κ κΧΧοχωρι απο υψος Ipswich, Nottingham κ κατω.

Μπορει τα χωρια τους να ειναι 1500 ετων κ οι δρομοι μικροι κ καταλληλοι μονο για τα μεσα της εποχης προ Μεσσαιωνα, ομως εχεις παρατηρησει οτι παντου εχει πινακιδες σωστες, διαγραμμιση κ ξεκαθαρα το πως γινεται η κυκλοφορια σε καποια ιδιαιτερα σημεια (πχ πολυ στενες γεφυρες ή κινηση μεσα/κατω απο υπαρχον κτισμα ή σε δρομο με πρακτικα μηδενικη ορατοτητα για σεβαστο μηκος κλπ). Δεν εχει παρκαρισμενα οπου να ναι, δεν εχει τραχαναδες να πεταγονται απο οποιοδηποτε σημειο για να διασχισουν το δρομο, δεν εχει περιπτερα ή μπανεροσημαιες που κοβουν την ορατοτητα γιατι ετσι, ουτε καδους, καρεκλες, σκαμπω κ γλαστρες μεσα στο δρομο (οχι στο πεζοδρομιο, στον δρομο).

 

Οι ποδηλατες ειναι αλλο θεμα. Ναι εχουν παντου θεση μπροστα απο τα αυτοκινητα στα φαναρια αλλα το φαναρι για αυτα πρασινιζει νωριτερα απο αυτο των αυτοκινητων.

Βοηθαει το σεκοντ φαναρι μεν αλλα παλι θελω να του σπινιαρω το μυαλο γιατι νομιζει οτι αυτος σωζει τον πλανητη ενω κοιταει εμενα μεσα στο βρωμερο ντιζελ με υφος ''you're the one to blame''. Γενικα με ενοχλουν στο Λονδινο μεσα αλλα οχι τοσο εκτος (που τους πετυχαινεις σε καθε βομβαρδισμενο καροδρομο).

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος GFFermari έγραψε:

Οτι ειναι man made στην Ελλαδα απο Ελληνα ειναι για γκρεμισμα. Πολεις, χωρια, υποδομες, ρυμοτομιες. Αλλα ακομα κ τα απλα κρασπεδα, διαβασεις, φαναρια, καδοι απορριματων, πλακοστρωσεις, θεσεις παρκινγκ κλπ.

 

 

Είσαι λίγο ισοπεδωτικός νομίζω. Γενικά συμφωνώ ότι είμαστε ένα ειδικό μπάχαλο που δεν έχει άλλο στην Ευρώπη αλλά δεν είναι όλα τόσο χάλια όσο παρουσιάζεται. Δυστυχώς η νοοτροπία μας είναι (κατά τη γνώμη μου) η κύρια γενεσιουργός αιτία για το αποτέλεσμα που ζούμε.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Δεν θέλω! Όχι, δεν θέλω να σπαταλάω τη ζωή μου πηγαίνοντας με 60 και με 20 μέσα στην πόλη.

Έχω καλύτερα πράγματα να κάνω :)

Ναι αλλά κάποιοι άλλοι δεν θέλουμε κάποια μέρα να μας πάρουν τηλέφωνο από ένα νοσοκομείο για να μας πουν ότι το παιδί μας είναι νεκρό επειδή κάποιος βιαστικός πέρασε με κόκκινο.

 

Πάρτε παράδειγμα την σημερινή ανακοίνωση για τα εγκλήματα πάθους, ανηλίκων κλπ. Άλλαξε στο πι και φι η νομοθεσία προς το αυστηρότερο.

Μετά από δεκαετίες θανατηφόρων τροχαίων, η αυστηρότητα του νόμου εξαντλείται στις κλήσεις και στα οικονομικά πρόστιμα που τις συνοδεύουν. Προφανώς θα πρέπει να περιμενουμε αλλά 50 χρόνια ώστε να δούμε μείωση των ατυχημάτων σε αυτή τη χώρα; Μέχρι να αρχίζει να ευδοκιμεί η οποία ανύπαρκτη εκπαίδευση δηλαδή, θα πρέπει να συνεχίσουμε να ζούμε το ιδιο τραγικό  φαινόμενο καθημερινά; 

Υπάρχει επιχείρημα για αυτό δηλαδή? 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 49 λεπτά, το μέλος Snips έγραψε:

Ναι αλλά κάποιοι άλλοι δεν θέλουμε κάποια μέρα να μας πάρουν τηλέφωνο από ένα νοσοκομείο για να μας πουν ότι το παιδί μας είναι νεκρό επειδή κάποιος βιαστικός πέρασε με κόκκινο.

 

Μήπως το έχεις ξεχειλωσει λίγο; Δεν είπε κανείς να περνάμε με κόκκινο η να οδηγάμε με 150 μέσα στην πόλη. Υπάρχει και μέση οδός.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Simon said:

 

Είσαι λίγο ισοπεδωτικός νομίζω. Γενικά συμφωνώ ότι είμαστε ένα ειδικό μπάχαλο που δεν έχει άλλο στην Ευρώπη αλλά δεν είναι όλα τόσο χάλια όσο παρουσιάζεται. Δυστυχώς η νοοτροπία μας είναι (κατά τη γνώμη μου) η κύρια γενεσιουργός αιτία για το αποτέλεσμα που ζούμε.

 

Ειναι χειροτερα απο οσο το παρουσιαζω. Απλα ο Ελληνας εχει συνηθισει να ζει σαν γουρουνι κ δε το βλεπει. Μαλιστα μπορει να με αποκαλει κ φλωρακο που θελω καθαρους τοιχους απο σπρευ, μη ξεχαρβαλωμενα κρασπεδα κ αυτοκινητα παντου.

Ειμαστε η Καμπουλ της Ευρωπης με θαλασσα.

 

Κριμα γιατι το φυσικο περιβαλλον της Ελλαδας ειναι ασυγκριτα καλυτερο απο σχεδον ολες τις Ευρωπαικες χωρες.

  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος GFFermari έγραψε:

 

Ειναι χειροτερα απο οσο το παρουσιαζω. Απλα ο Ελληνας εχει συνηθισει να ζει σαν γουρουνι κ δε το βλεπει. Μαλιστα μπορει να με αποκαλει κ φλωρακο που θελω καθαρους τοιχους απο σπρευ, μη ξεχαρβαλωμενα κρασπεδα κ αυτοκινητα παντου.

Ειμαστε η Καμπουλ της Ευρωπης με θαλασσα.

 

Κριμα γιατι το φυσικο περιβαλλον της Ελλαδας ειναι ασυγκριτα καλυτερο απο σχεδον ολες τις Ευρωπαικες χωρες.

 

Παρόλο που χρησιμοποιείς βαρείς χαρακτηρισμούς, συμφωνώ σε όλα αυτά που γράφεις. Αλλά επιμένω ότι δεν είναι όλοι οι Έλληνες σκουπίδια της κοινωνίας, όπως δεν είναι και όλα όσα δημιουργούν για γκρέμισμα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Snips said:

...

Μετά από δεκαετίες θανατηφόρων τροχαίων, η αυστηρότητα του νόμου εξαντλείται στις κλήσεις και στα οικονομικά πρόστιμα που τις συνοδεύουν. Προφανώς θα πρέπει να περιμενουμε αλλά 50 χρόνια ώστε να δούμε μείωση των ατυχημάτων σε αυτή τη χώρα; Μέχρι να αρχίζει να ευδοκιμεί η οποία ανύπαρκτη εκπαίδευση δηλαδή, θα πρέπει να συνεχίσουμε να ζούμε το ιδιο τραγικό  φαινόμενο καθημερινά; 

Υπάρχει επιχείρημα για αυτό δηλαδή? 

 

 

 

Παραδόξως και στην υπόλοιπη Ευρώπη δεν τους εκτελούνε τους παραβάτες στην μέση της πλατείας ή έξω από την βουλή.

Link to comment
Share on other sites

Αρχή της σχολικής χρονιάς στη νέα περιφέρεια που εγκαταστάθηκα το καλοκαίρι και ηρθε SMS απο το δημο που προέτρεπε τους οδηγους να ειναι πιο προσεκτικοι κατά την οδηγηση γιατι αρχίζει η νέα σχολικη χρονιά καθώς επίσης μας προετρεπε να μάθουμε στα παιδια πως να κινούνται συμφωνα με τον ΚΟΚ. 

Επίσης για να σας δώσω να καταλάβετε το μέγεθος της διαφοράς που υπάρχει ανάμεσα στις 2 χώρες θα σας πω απλά πως τα παιδιά της 2ας δημοτικού, στην περιφέρεια που μένουμε πηγαινουν ΜΟΝΑ τους στο σχολειο με ποδηλατο, πατίνι ή τα πόδια. Και ο κεντρικός δρομος είναι ακριβώς δίπλα στο σχολείο.

Τα πρωτακια οχι ακομα γιατι δεν εχουν μάθει απο το σχολείο. Και αυτό ισχύει σε ολη τη Νορβηγία, οχι μονο εκει που μένουμε εμείς.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Snips said:

Ναι αλλά κάποιοι άλλοι δεν θέλουμε κάποια μέρα να μας πάρουν τηλέφωνο από ένα νοσοκομείο για να μας πουν ότι το παιδί μας είναι νεκρό επειδή κάποιος βιαστικός πέρασε με κόκκινο.

 

Πάρτε παράδειγμα την σημερινή ανακοίνωση για τα εγκλήματα πάθους, ανηλίκων κλπ. Άλλαξε στο πι και φι η νομοθεσία προς το αυστηρότερο.

Μετά από δεκαετίες θανατηφόρων τροχαίων, η αυστηρότητα του νόμου εξαντλείται στις κλήσεις και στα οικονομικά πρόστιμα που τις συνοδεύουν. Προφανώς θα πρέπει να περιμενουμε αλλά 50 χρόνια ώστε να δούμε μείωση των ατυχημάτων σε αυτή τη χώρα; Μέχρι να αρχίζει να ευδοκιμεί η οποία ανύπαρκτη εκπαίδευση δηλαδή, θα πρέπει να συνεχίσουμε να ζούμε το ιδιο τραγικό  φαινόμενο καθημερινά; 

Υπάρχει επιχείρημα για αυτό δηλαδή? 

 

 

 

Το κόκκινο φανάρι έπρεπε να έχει 3000 ευρώ πρόστιμο, όχι 700.

Το παιδί σου κινδυνεύει πιο πολύ στατιστικά να πάρει μηχανάκι και να περνάει αυτό με κόκκινο, παρά να το πατήσει οδηγός που περνάει με κόκκινο.

 

Είναι πολύ εύκολο να πεις ότι στην πόλη θα πηγαίνει το αυτοκίνητο με 20. Βάζεις κάμερες παντού, και γράφεις ό,τι πάει πάνω από 25. 

Το ποδήλατο μετά πάει 30-40-50-60 ανάλογα την υποβοήθηση του ηλεκτροκινητήρα και την κατάσταση του αναβάτη.

 

Γενικά συγκρίνουμε ανόμοιες καταστάσεις.

Στην Ελλάδα έχουμε 2 μεγάλες πόλεις, μερικές μικρότερες και μια άδεια επαρχία που οδηγάς μόνος σου με το αυτοκίνητο.

Στο ... πρότυπο της Ελλάδας (τη βορειοδυτική Ευρώπη) έχουμε ένα δίκτυο που το λιώνουν στη χρήση, και πόλεις στις οποίες πλέον δεν μπορείς να πάρεις το αυτοκίνητο λόγω είτε κόστους παρκινγκ είτε απίστευτα δύσκολης οδήγησης (προτεραιότητα σε πεζούς, ποδήλατα, κίνηση, κόσμος, χαμός).

 

Στις πόλεις έχουμε αρκετά καλές υποδομές. Απλά επειδή με την εμπειρία Αγγλία και Δανία που έχω (4 χρόνια μεν, 2 χρόνια δε) έρχομαι από το μέλλον, θέλω το παρελθόν ει δυνατόν με καρμπυρατέρ και τσοκ.

 

Η οδήγηση είναι θέμα παιδείας. Τα όρια ταχύτητας έχουν μια λογική (π.χ. στην πόλη με 60, αλλά όχι και με 40 ή 30), αλλά η λογική τελειώνει όταν εθνική πάμε με 90 σε 3+3 λωρίδες δρόμο είτε έχουμε φεράρι είτε έχουμε σμαρτ και η νταλίκα δίπλα πάει κι αυτή με 90 (80 αλλά με κλέφτη στον ταχογράφο). Φυσικά αν κάνεις το αυτοκίνητο εντελώς μη ελκυστικό με χαμηλά όρια ταχύτητας, υψηλό πάρκινγκ, βενζίνη στα 2 ευρώ, 200% φόρο ταξινόμησης και είσαι σε μια χώρα που το μεγαλύτερο βουνό είναι λόφος, θα δεις τα ποδήλατα να ανθούν. Σίγουρα δεν είναι θέμα μόνο οδικής ασφάλειας, είναι γενικότερο θέμα πολιτικής. Αν ήταν οδικής ασφάλειας και κόπτονταν στην Ευρώπη τόσο πολύ για την ταχύτητα, θα έκοβαν τα αυτοκίνητα >100-150 ίππων. Η Δανία που έχει υψηλό κρατικό προστατευτισμό (=σοβιέτ) φορολογεί  με 185% τέλος ταξινόμησης τα αυτοκίνητα και τα πιο ελκυστικά είναι οι μπόμποι (C1, Up etc.). Είσαι πιο ασφαλής στον μπόμπο απ'ότι στην 5άρα την BMW? Δεν νομίζω! Άρα δεν κόπτεται και τόσο για την ασφάλεια των πολιτών της, κόπτεται να μην εξάγονται υπέρογκα χρήματα από τη Δανική οικονομία στη γείτονα Σουηδία (πρώην SAAB, Volvo etc.) ή στη γείτονα Γερμανία (μην απαριθμήσω τις αυτοκινητοβιομηχανίες). Φυσικά θα σου πουλήσει ότι κόπτεται για την οδική ασφάλεια και -για τι άλλο- το περιβάλλον!  :)

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πολλοί χοντροκομμένοι χαρακτηρισμοί πιο πάνω.

Πάντως τη χειρότερη κατάσταση σε δρόμους, σήμανση & οδηγική συμπεριφορά την έχω συναντήσει παλιότερα στη Σικελία (Κατάνια ειδικά), αλλά και βορειότερα, στη Νάπολη πχ τα φανάρια χρησιμοποιούνται ως "σύμβουλος", όχι κανονιστικά

Link to comment
Share on other sites

Just now, vgiozo said:

Πολλοί χοντροκομμένοι χαρακτηρισμοί πιο πάνω.

Πάντως τη χειρότερη κατάσταση σε δρόμους, σήμανση & οδηγική συμπεριφορά την έχω συναντήσει παλιότερα στη Σικελία (Κατάνια ειδικά), αλλά και βορειότερα, στη Νάπολη πχ τα φανάρια χρησιμοποιούνται ως "σύμβουλος", όχι κανονιστικά

 

Προτείνω μια επίσκεψη Κωνσταντινούπολη :p 

Και μετά μου έχουν πει ότι ο πάτος είναι οι χώρες τύπου Αίγυπτος κλπ., αλλά δεν έχω πάει.

Κωνσταντινούπολη είχα πάρει ένα ΚΤΕΛ παλιά στο τέξας να πάω από Σαμπίχα Κοχέν -> Πλατεία Ταξίμ (και την επόμενη μέρα πέταγα από Ατατούρκ).

Στη διαδρομή Σαμπίχα -> Ταξίμ, το ΚΤΕΛ έβγαινε δεξιά στις εισόδους της εθνικής για να καβαλήσει κίνηση και έχω σαν εικόνα την κίτρινη φυλή της γείτονος να είναι σχεδόν όλοι κάθετοι στην αριστερά λωρίδα να "πολιορκούν" την δεξιά (για σφήνα). Αυτά σε ακίνητοι στην κίνηση.

 

Η αλήθεια είναι ότι όσο πιο ούγκανος είσαι, τόσο πιο ηγέτης αισθάνεσαι στο δρόμο. Αλλά χρειάζεται μια χρυσή τομή γιατί μετά αν το αυτοκίνητο το κάνεις να πηγαίνει με τη μισή ταχύτητα από το ποδήλατο ο μόνος τρόπος να το τηρήσεις είναι με αυτόνομη οδήγηση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Προτείνω μια επίσκεψη Κωνσταντινούπολη :p 

Και μετά μου έχουν πει ότι ο πάτος είναι οι χώρες τύπου Αίγυπτος κλπ., αλλά δεν έχω πάει.

Κωνσταντινούπολη είχα πάρει ένα ΚΤΕΛ παλιά στο τέξας να πάω από Σαμπίχα Κοχέν -> Πλατεία Ταξίμ (και την επόμενη μέρα πέταγα από Ατατούρκ).

Στη διαδρομή Σαμπίχα -> Ταξίμ, το ΚΤΕΛ έβγαινε δεξιά στις εισόδους της εθνικής για να καβαλήσει κίνηση και έχω σαν εικόνα την κίτρινη φυλή της γείτονος να είναι σχεδόν όλοι κάθετοι στην αριστερά λωρίδα να "πολιορκούν" την δεξιά (για σφήνα). Αυτά σε ακίνητοι στην κίνηση.

 

Η αλήθεια είναι ότι όσο πιο ούγκανος είσαι, τόσο πιο ηγέτης αισθάνεσαι στο δρόμο. Αλλά χρειάζεται μια χρυσή τομή γιατί μετά αν το αυτοκίνητο το κάνεις να πηγαίνει με τη μισή ταχύτητα από το ποδήλατο ο μόνος τρόπος να το τηρήσεις είναι με αυτόνομη οδήγηση.

Καλά, μιλάμε για ΕΕ...αν ανοίξει η βεντάλια τότε υπάρχουν πολλά χειρότερα παραδείγματα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 22 ώρες, το μέλος Nickzzz έγραψε:

 

Παραδόξως και στην υπόλοιπη Ευρώπη δεν τους εκτελούνε τους παραβάτες στην μέση της πλατείας ή έξω από την βουλή.

Εξυπνάδες στο τετράγωνο. Αναφέρθηκα σε αυστηρότερη νομοθεσία. Όπως συμβαίνει σε άλλες πτυχές της καθημερινότητας μας, όπως επίσης αναφέρθηκα.

Σε νομοθεσία στο πλαίσιο της οποίας, ο καθένας θα σκεφτεί πολύ περισσότερο, να πατήσει το γκάζι, να παρκάρει σε γωνία, να μην φορέσει κράνος, να "ξεχάσει"το παιδί άλυτο, να μην ανάψει τα φώτα σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας κλπ.

 

 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Snips said:

Εξυπνάδες στο τετράγωνο. Αναφέρθηκα σε αυστηρότερη νομοθεσία. Όπως συμβαίνει σε άλλες πτυχές της καθημερινότητας μας, όπως επίσης αναφέρθηκα.

Σε νομοθεσία στο πλαίσιο της οποίας, ο καθένας θα σκεφτεί πολύ περισσότερο, να πατήσει το γκάζι, να παρκάρει σε γωνία, να μην φορέσει κράνος, να "ξεχάσει"το παιδί άλυτο, να μην ανάψει τα φώτα σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας κλπ.

 

 

 

Καμιά εξυπνάδα. Περιμένω κάποια παραδείγματα αυστηρότερης νομοθεσίας από ευρωπαικές χώρες που δεν είναι «...μόνο κλήσεις και στα οικονομικά πρόστιμα...» για (μικρή) παράβαση του όριου ταχύτητας γιατί είμαι αδαής και δεν ξέρω. Εσύ που θες πιο αυστηρές ποινές φαντάζομαι θα έχεις μερικά παραδείγματα νομοθεσίας να ρίξω μια ματιά.

 

 

Link to comment
Share on other sites

20151126_emak-770x439_c-1.jpg
WWW.IN.GR

Πέντε άτομα έχουν εγκλωβιστεί στο φαράγγι της Βελίτσας που βρίσκεται στον Παρνασσό

 

Ας βάλουν και το χέρι στην τσέπη τώρα. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

efimova_swst.jpg
THEPRESSPROJECT.GR

Η υπόθεση της δολοφονίας της μαλτέζας ρεπόρτερ Δάφνης Καρουάνα Γκαλίζια, που συντάραξε την Ευρώπη...

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.