Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0


astrolabos

Recommended Posts

1 hour ago, ΓιαγκΤ said:

Στα πόσα μέτρα κύμα δουλεύουν αυτά; : P

 

Χοντρικά, < 1m για υδροπλάνα σαν κι αυτά που είχαν συζητηθεί για την Ελλάδα (όπως το DHC-6 400S).

 

Σε μια παλαιότερη έρευνα του ΕΚΠΑ και της Σχολής Ικάρων με αφορμή το πρόγραμμα FUSETRA (FUture SEaplane TRAffic), είχαν αξιολογηθεί αυτό, το CL-415 (Canadair) και το Ιαπωνικό Shinmaywa US-2, που συζητήθηκε πρόσφατα με αφορμή τις πυρκαγιές. Τα δύο τελευταία προφανώς λίγο καταχρηστικά, καθώς δεν είναι επιβατικά. Άλλωστε, αν είναι να καταλήξουμε ότι μόνο υδροπλάνα των ~100 εκατομμυρίων € μπορούν να επιχειρήσουν συστηματικά, φτάνουμε σχεδόν το κόστος ενός A-320 neo ή τεσσάρων ολοκαίνουριων ATR 72-600, που είναι λουκούμι για τα νησιά.

 

Τέλος πάντων, το αποτέλεσμα για τα Twin Otter ήταν ότι μπορούν να επιχειρούν ~30%(Νότιο, Ανατολικό, Δυτικό Αιγαίο) - ~80%(Σαρωνικός, Δυτικές Κυκλάδες, Βόρειο Αιγαίο) του έτους. Προφανώς ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες.

 

Ενδεικτικός εποχικός χάρτης:

a. ΔΕΚ-ΙΑΝ-ΦΕΒ

b. ΜΑΡ-ΑΠΡ-ΜΑΙ

c. ΙΟΥ-ΙΟΥ-ΑΥΓ

d. ΣΕΠ-ΟΚΤ-ΝΟΕ

AAOAJ-03-00083-g005.png

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, acct said:

 

Τα υδατοδρόμια θα τα κατασκευάσουν οι ιδιωτικές εταιρείες ή θα υπάγονται στην ΥΠΑ και θα βάλουμε και δημόσια λεφτά για την κατασκευή και τη στελέχωσή τους; Όπως και να 'χει, για κατασκευές στον αιγιαλό θα πρέπει να επιτρέψουμε εξαιρέσεις και πιθανότατα να εκχωρήσουμε εκτάσεις στις οποίες μέχρι σήμερα δεν επιτρέπεται η δόμηση.

Απο τα όσα έχω διαβάσει μέχρι στιγμής, πρόκειται για καθαρά ιδιωτική πρωτοβουλία, οι άδειες κολλάγανε τόσα χρόνια γιατί...Ελληνικό Δημόσιο φορ εβα.

Πρακτικά πλωτές εξέδρες θα τοποθετηθούν, δεν υπάρχει θέμα τσιμεντοποίησης παραλίας.

 

4 hours ago, acct said:

Είμαι σίγουρος ότι έχουμε διαφορετικά κριτήρια του χρήσιμου και του αναγκαίου, αλλά το Βόλος > Σκιάθος > Σκόπελος > Σκύρος με το καράβι μου μοιάζει μια χαρά λογικό.

Αναγκαίο δεν είναι όχι, χρήσιμο και πρακτικό ναι, το πιστεύω ακράδαντα για πολλά δρομολόγια.

Μια χαρά λογικό είναι και να πας πχ Αλεξανδρούπολη - Καλαμάτα με το αμάξι, αλλά 100% λογικότερο να πάρεις αεροπλάνο...

 

4 hours ago, acct said:

 

Επίσης το Βόλος (Νέα Αγχίαλος) > Σκύρος με αεροπλάνο, χωρίς να απαιτηθεί καμία επέμβαση πουθενά. Αν δεν είναι συμφέρον να δρομολογήσεις τώρα ένα αεροπλάνο από τον Βόλο στη Σκύρο, με έτοιμες όλες τις υποδομές, δεν πρόκειται να γίνει απλώς βάζοντάς του πλωτήρες. Που σημαίνει ότι και οι εταιρείες που θα διαχειρίζονται αυτούς τους στόλους θα το κάνουν μόνο για όσο διάστημα συμφέρει με τις επιδοτήσεις.

Το κόστος προσπερνάς όμως, στα μικρά δρομολόγια είναι γνωστό ότι οι φόροι αεροδρομίου είναι πάνω απο τη τιμή εισιτηρίου!

Με τα υδροπλάνα αυτό το κόστος εξαλείφεται.

Εδιτ.

Επίσης πάρα πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι δεν θα πρέπει να πας καμιά ώρα πριν τη πτήση, για μία πτήση λίγων λεπτών...

 

4 hours ago, acct said:

 

Και μετά θα αρχίσουν να κλείνουν η μια πίσω από την άλλη, σε μια επανάληψη της ιστορίας με τις ~10 ελληνικές ("νησιώτικες") αεροπορικές που εξατμίστηκαν μέχρι να καταλήξουμε στη σημερινή κατάσταση. Θυμίζω, για την ιστορία, σε βάθος μερικών ετών: Air Greece, Cronus, Cretan(x2), Hellas Jet, Athens, Axon, Sky Wings, Venus, ...

 

Απλώς στο μεταξύ θα έχουμε τσιμεντώσει και μερικές παραλίες. ?‍♂️

Αντιθέτως, έχουν ήδη ξεκινήσει συγχωνεύσεις! 
Ιαν.2021

stoxos-udatodromia-mesa-pente-xronia-se-
WWW.NAFTEMPORIKI.GR

Όλο και πιο κοντά στην απογείωση έρχεται το mega project των υδροπλάνων και η λειτουργία των υδατοδρομίων, καθώς σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι διαδικασίες κατασκευής και...

 

Ελπίζω πραγματικά να πετύχει το εγχείρημα, με ενθουσιάζει η προοπτική.

Έγινε επεξεργασία από Samael
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, acct said:

Ακριβώς! Αν ήταν συμφέρον, θα υπήρχε ήδη πτήση. Αν οι τοπικές κοινωνίες τις χρειάζονται, θα μπορούσαν να αναζητήσουν μηχανισμούς για να επιδοτήσουν δρομολόγια βολικότερα για τους ντόπιους, χωρίς νέες υποδομές ή αλλαγές στο νομικό πλαίσιο. Τα υδροπλάνα δεν είναι απίθανο να εξυπηρετούν περισσότερο τους καλοκαιρινούς μήνες τους island hoppers. Εξ ου και ξεκινώ με "πολύ κακό για το τίποτα".

 

εεεεεχ μη το δένεις. Εξαρτάται πολύ έντονα απο την τελική τιμή εισητηρίου. Αν το υδροπλανικό αεροπορικό αποδειχθεί σημαντικά αξιότερο, μπορεί να αποκτήσει πελατεία. Συγκεκριμμένα, εξαρτάται από το πόσο πιο γρήγορο (entry-2-exit) θα είναι από τα αντίστοιχα ακτοπλοικά και φυσικά η διαφορά τιμής. Όσο το "θα υπήρχε ήδη πτήση" δεν είναι ακριβές, υπάρχει περιορισμένος στόλος αεροσκαφών και εαν υπάρχουν άλλες πιο επικερδής διαδρομές θα προτιμώνται.

Για τις τοπικές κοινωνίες, σόρρυ, εδώ γελάμε. Ένα καράβι δεν καταφέρνουν να βάλουν και βασίζονται στο τι θα κάνει η εκάστοτε μεγάλη ναυτιλιακή, που στην τελική το καράβι θα μεταφέρει και όγκο εμπορευμάτων, χρήσιμη για την τροφοδοσία του ίδιου του νησιού

 

Τέλος, για τους καλοκαιρινούς μήνες, το υποβαθμίζεις αναίτια, έχει πολύ ψωμί η υπόθεση, αλλά είπαμε, το βασικό γυρνά στην αρχή με το αν θα είναι VFM

Έγινε επεξεργασία από JaguarOne
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν κ πολλα νησια της χωρας εχουν αεροδρομιο, πτησεις αρκετες ή εστω λιγες κ να βολευουν δεν υπαρχουν.

Ενας αγγλος (χειριστης piling rig) μου λεγε οτι εχει παει σε πολλα νησια της Ελλαδας κ το μονο του προβλημα ηταν το πως θα παει.

Επρεπε συνεχως να χασει μια μερα σε καποιο νησι ετσι ωστε να βολεψει να ταξιδεψει στο επομενο. Φετος πηγε Λερο γιατι τον περιμεναν φιλοι του εκει κ ελεγε παλι πως θα καταφερει να παει.

 

Τα υδροπλανα θα πρεπε να υπαρχουν εδω και χρονια. Δε συμφερει να σηκωσεις το Α320 για να πανε 10-15 αγγλοι κ γω μαζι (που ηθελα να παω φετος) απο τη Ροδο στο Καστελοριζο. Θελει μεγαλη, σχετικη, συχνοτητα δρομολογιων και οχι ογκο επιβατων. Who cares για τα Α320 αν πηγαινουν μονο Κω, Μυκονο, Σαντορινη πχ απο Αγγλια κ οπουδηποτε αλλου μεσω Αθηνων με εξωπραγματικο εισητηριο?

Θελω να μπορω να παω Πατμο, Καστελοριζο, Σκυρο, Ανδρο, Σαμοθρακη, Λεσβο, Συμη, ακομα κ Κυκλαδες γρηγορα κ ανετα εχοντας προσγειωθει σε καποιο κυριο προορισμο, χωρις να πρεπει να παρω με το στανιο το καρκινοκαραβι. Γιατι πτηση Μυκονο - Παρο δεν εχει. Υδροπλανο ομως θα μπορουσε να ειχε.

Για εμας που ο χρονος ειναι περιορισμενος, το εισητηριο του υδροπλανου δε θα αποτελουσε το παραμικρο προβλημα αν ηταν να μετακινηθουμε γρηγορα.

 

Προφανως η καθυστερηση οφειλεται οχι μονο στο Δημοσιο αλλα και στους παραπλευρους καρκινους οπως οι εφοπλιστες κ η μοναδικη αεροπορικη της καρδιας μας.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη ζαριά μια επιχείριση που θα δουλεύει μόνο καλοκαιρινή σεζόν όταν 9 φορές στις 10 στο Αιγαίο χαλάει ο θεός τον κόσμο

Καλά γαμάει το καινούριο μου έλεγε φίλος καπετάνιος για το καινούριο σκάφος του αφεντικού που είχε 40 μίλια ταχύτητα ταξιδιού

-Τι έγινε Νικολάκη με την σκαφάρα τον ρώτησα όταν γύρισε πριν μερικές μέρες

-Μόνο ξύλο τρώγαμε, ίσα ίσα που το πλανάριζα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, GFFermari said:

Αν κ πολλα νησια της χωρας εχουν αεροδρομιο, πτησεις αρκετες ή εστω λιγες κ να βολευουν δεν υπαρχουν.

Ενας αγγλος (χειριστης piling rig) μου λεγε οτι εχει παει σε πολλα νησια της Ελλαδας κ το μονο του προβλημα ηταν το πως θα παει.

Επρεπε συνεχως να χασει μια μερα σε καποιο νησι ετσι ωστε να βολεψει να ταξιδεψει στο επομενο. Φετος πηγε Λερο γιατι τον περιμεναν φιλοι του εκει κ ελεγε παλι πως θα καταφερει να παει.

 

Τα υδροπλανα θα πρεπε να υπαρχουν εδω και χρονια. Δε συμφερει να σηκωσεις το Α320 για να πανε 10-15 αγγλοι κ γω μαζι (που ηθελα να παω φετος) απο τη Ροδο στο Καστελοριζο. Θελει μεγαλη, σχετικη, συχνοτητα δρομολογιων και οχι ογκο επιβατων. Who cares για τα Α320 αν πηγαινουν μονο Κω, Μυκονο, Σαντορινη πχ απο Αγγλια κ οπουδηποτε αλλου μεσω Αθηνων με εξωπραγματικο εισητηριο?

Θελω να μπορω να παω Πατμο, Καστελοριζο, Σκυρο, Ανδρο, Σαμοθρακη, Λεσβο, Συμη, ακομα κ Κυκλαδες γρηγορα κ ανετα εχοντας προσγειωθει σε καποιο κυριο προορισμο, χωρις να πρεπει να παρω με το στανιο το καρκινοκαραβι. Γιατι πτηση Μυκονο - Παρο δεν εχει. Υδροπλανο ομως θα μπορουσε να ειχε.

Για εμας που ο χρονος ειναι περιορισμενος, το εισητηριο του υδροπλανου δε θα αποτελουσε το παραμικρο προβλημα αν ηταν να μετακινηθουμε γρηγορα.

 

Προφανως η καθυστερηση οφειλεται οχι μονο στο Δημοσιο αλλα και στους παραπλευρους καρκινους οπως οι εφοπλιστες κ η μοναδικη αεροπορικη της καρδιας μας.

 

Μάλλον φταίω εγώ, που έμπλεξα πολλά πράγματα σε ένα μήνυμα, οπότε θα το πω πιο απλά και δε θα επαναλάβω τα περί υδατοδρομίων (αν και βάζω το χέρι μου στη φωτιά ότι αποκλείεται να είναι ανέξοδα).

 

Τα μικρά υδροπλάνα που συζητάμε είναι ικανά να επιχειρούν μόλις το ~30% του έτους σε κάποιες περιοχές, με κόστος ανά θέση παρόμοιο με τα μικρά ή μεγαλύτερο από τα μεσαία turboprop που έχουν ήδη ή μπορούν εύκολα να προμηθευτούν οι υπάρχουσες αεροπορικές (ολοκαίνουρια παραδείγματα τα ATR 42-600 ή 72-600).

 

Αντίθετα, αν οι εταιρείες προσπαθήσουν να επενδύσουν σε υδροπλάνα που είναι σε θέση να επιχειρούν το ~90% του έτους (δηλαδή οριακά λιγότερο από τα περισσότερα συμβατικά), το κόστος ανά θέση εκτοξεύεται σε ύψη συγκρίσιμα με τα καινούρια jet. Αυτό σηματοδοτούσε η σύγκριση του US-2 με το A-320.

 

Συνεπώς, πρακτικά είναι εργαλεία μόνο για island hopping. Δεν είναι εντελώς άχρηστα, αλλά σίγουρα δεν είναι λύσεις για τακτική, αξιόπιστη σύνδεση νησιωτικών προορισμών. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανένα δρομολόγιο από νησί σε νησί ή από την ηπειρωτική χώρα σε νησί που δεν μπορεί να καλυφθεί άμεσα με ένα

α. μικρό, φτηνό ATR 42, αλλά με το λίγο πιο δύσκαμπτο scheduling μιας αεροπορικής

β. ακριβό ναυλωμένο αεροπλανάκι με μεγαλύτερη ευελιξία και αξιοπιστία από τα υδροπλάνα

 

Ακόμη και Πάρο-Νάξο θα μπορούσε να έχει πτήση ήδη, αν υπήρχε αρκετή ζήτηση, όχι μόνο Πάρο-Πύκονο.

 

Αυτός είναι ο κυριότερος λόγος που έχω μεγάλες αμφιβολίες για τη βιωσιμότητα του εγχειρήματος χωρίς επιδοτήσεις (που στην αρχή είναι σχεδόν σίγουρες).

 

Εύχομαι ολόψυχα να δικαιωθείτε στην αισιοδοξία σας, αλλά τα νούμερα δε βγαίνουν. Και δεν έχω γκρινιάξει ακόμη για την ασφάλεια των μικρών, χαλαρότερα ελεγχόμενων εταιρειών, σαν κι αυτές που φιλοδοξούν να αξιοποιήσουν τα υδροπλάνα. ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

horis_titlo_1.png?itok=tlZHJo7_
WWW.CRETALIVE.GR

Συγκλονίζουν οι αποκαλύψεις για τον θάνατο των παιδιών σε όχημα έξω από παιδικό σταθμό

 

 

Να μιλησω... Να μη μιλησω;;;

  • Like 3
  • Sad 2
  • Wow 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 16 λεπτά, το μέλος karmen1983 έγραψε:
horis_titlo_1.png?itok=tlZHJo7_
WWW.CRETALIVE.GR

Συγκλονίζουν οι αποκαλύψεις για τον θάνατο των παιδιών σε όχημα έξω από παιδικό σταθμό

 

 

Να μιλησω... Να μη μιλησω;;;

«Έχουμε δύο πολύ στεναχωρημένους γονείς», είπε η Rutherford. «Δεν μπορούμε να μιλήσουμε για το πώς και το γιατί αφέθηκαν τα παιδιά στο όχημα για τόσο μεγάλο διάστημα. Γι’ αυτό λέω ότι αν αυτό ήταν ένα ατυχές περιστατικό, προσευχόμαστε για την οικογένεια να βρει ειρήνη. 

 

Όλα μια χαρά, ένα λαθάκι έγινε. 

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λέω τώρα εγώ....

έτσι και βγει κάποιο φάρμακο που δρα και καλά προληπτικά για τον καρκίνο, πόσοι αντιεμβολιαστές θα ποδοπατήσουν για να το κάνουν πρώτοι, πριν δοκιμαστεί όσο πρέπει, πριν αδειοδοτηθεί όπως πρέπει κλπ; Αναφέρομαι φυσικά με μη νοσούντες.

Ε ρε θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι όταν φτάσουμε κάποτε εκεί.

 

Δεν ξεχνάμε....

Link to comment
Share on other sites

ac7ae3ed3ce6457591476d4f9699b019.jpg
WWW.CAPITAL.GR

Άγνωστό παραμένει το αν και πότε θα επιρριφθούν ευθύνες για τα τεράστια προβλήματα της περσινής χρονιάς...

Μέχρι να παραδώσουν οι ίδιες οι εταιρείες courier τις καταγγελίες στις αρμόδιες αρχές, απαιτείται χρόνος.

Αφήστε που μπορεί να πήγαν για την παράδοση και οι αρμόδιες αρχές δεν ήταν στο σπίτι.

Σατανικό;

  • Like 1
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Τι ερευνα να γινει δηλαδη; Το πραγμα εβγαζε ματι. Οι ασχετοι απο εμπορικης πλευρας αναλυτες των εταιριων, της acs πιο συγκεκριμενα, ειχαν πει τον φεβρουαριο οτι θα υπαρξει πτωση στους τζιρους των καταστηματων της ταξης του 60% αρα θα πεσει η αναγκη για μεταφορες.

 

Μπραβο, μπραβο ξεφτερια μου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%
THEPRESSPROJECT.GR

Αντιμέτωπες με τον πλέον ακραίο νόμο για τις αμβλώσεις βρίσκονται οι γυναίκες στο Τέξας, καθώς τέθηκε...

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 

Μεγάλη η καταστροφή, και αν δείτε καλά οι λόφοι είναι ότι πρέπει για ανεμογεννήτριες, επίσης είχε γίνει και εδώ συζήτηση για ανεμογεννήτριες όπως και στην Εύβοια πριν τις φωτιές τυχαίο δεν νομίζω !

 

Έχουν μετατραπεί τα πάντα σε πολιτική οπότε, συνεχίστε να κάνετε ότι σας λέει το κράτος μπεεεεεεε μπεεεεε μπεεεε

Link to comment
Share on other sites

Η κυβέρνηση αντί να κλείσει τις ΜΚΟ, τις εξισώνει με το Λιμενικό με νόμο

 

Παράθεση

Στο ένα, η κυβέρνηση της ΝΔ επιτρέπει στις ελληνικές και διεθνείς ΜΚΟ, καθώς και στα μέλη, τους υπάλληλους και τους συνεργάτες τους, να δραστηριοποιούνται σε χώρο αρμοδιότητας του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, για την περισυλλογή των παράνομων μεταναστών. Δηλαδή, αυτό που γινόταν μέχρι τώρα έτσι κι αλλιώς, τώρα ο κ. Μητσοτάκης το κάνει νόμο. Για να ρίξει όμως «στάχτη στα μάτια» αφελών ψηφοφόρων, ορίζει απλά ότι οι ΜΚΟ θα πρέπει τάχα να είναι εγγεγραμμένες στο σχετικό Μητρώο και να συνεργάζονται δήθεν με το Λιμενικό. 

 

  • Like 2
  • Sad 3
Link to comment
Share on other sites

panjshir.jpg
WWW.CNN.GR

«Σφοδρές μάχες» μαίνονται μεταξύ των Ταλιμπάν και του κινήματος αντίστασης στην επαρχία Πανσίρ, τη...

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

image-4_124101.jpg?w=880&f=bicubic
WWW.SPORT-FM.GR

Ο Ζαν-Πιέρ Άνταμς, που ήταν σε κώμα μετά από επιπλοκές σε μια επέμβαση χιαστού το 1982, έφυγε από τη ζωή.

 

  • Like 3
  • Sad 1
  • Wow 4
Link to comment
Share on other sites

Το ότι είναι άλλος ένας κολλητός του Κώστα Σημίτη, υπέρ του σχεδίου Ανάν το 2004, αντίπαλος του Τάσσου Παπαδόπουλου, με στενές σχέσεις στο ΕΛΙΑΜΕΠ, προφανώς δεν απασχολεί κανέναν

 

 

E-mFWr8WQAERvuD?format=jpg&name=large

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

e9f3f130190746b28e4d4ff1bb048eea.jpg
WWW.CAPITAL.GR

Ολοκληρώνεται σήμερα η δημόσια διαβούλευση για τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία...

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.