Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0


astrolabos

Recommended Posts

Νέος νόμος στην Αυστραλία δίνει άνευ προηγουμένου πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα:

6000.jpg?width=1200&height=630&quality=8
WWW.THEGUARDIAN.COM

Coalition bill to create powerful new warrants, allowing authorities to modify and delete data and even take over accounts, passes Senate

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, Snips said:

Ευτυχώς που πέθανε ο Μίκης και δεν θα ασχοληθούν τα ΜΜΕ με το "πρότυπο" μουσικού, οδηγού. Κι όλο κλαίνε τα βαπορακια τώρα...

 

Αγόρασε το οικόπεδο που πάντα ήθελε!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σημαντική νίκη της AMD στους νέους servers της Cloudflare:

shutterstock_chip_fight.jpg
WWW.THEREGISTER.COM

64-core AMD Epycs win again as upgrade delivers performance boost without slurping more 'leccy

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Εχω παει στο σπιτι του Θεοδωρακη στο Βραχατι. Ηταν αδελφικος φιλος με τον αδερφο του παππου μου κ βαπτισε την κορη του.

Αντιο κ. Μικη.

 

ΥΓ. χου δα χελ ιζ μαντ κλιπ?

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος GFFermari έγραψε:

Εχω παει στο σπιτι του Θεοδωρακη στο Βραχατι. Ηταν αδελφικος φιλος με τον αδερφο του παππου μου κ βαπτισε την κορη του.

Αντιο κ. Μικη.

 

ΥΓ. χου δα χελ ιζ μαντ κλιπ?

γουώζ

Link to comment
Share on other sites

2e6c5d8f127042d6b7b73efe9e7b9c42.png
WWW.CAPITAL.GR

Το μεγάλο στοίχημα είναι να προχωρήσουν οι αδειοδοτήσεις των υδατοδρομίων, ώστε με την έναρξη...

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, GFFermari said:

Μπορω να βρω το ίδιο άρθρο κάθε χρόνο τα τελευταία 11 χρόνια. Τουλάχιστον.

 

Επίσης, πολύ κακό για το τίποτα. Στη μεγάλη πλειονότητα των περιπτώσεων πρόκειται για μια περιττή, υπηρεσία. Αεροδρόμια υπάρχουν σε πάρα πολλά νησιά, οι υπάρχουσες αεροπορικές έχουν υπερεπάρκεια μέσων, ενώ έχουν αποζημιωθεί ήδη με εκατοντάδες εκατομμύρια € για την απώλεια εσόδων λόγω της πανδημίας.

 

Τα υδροπλάνα τα θέλουν για να καλύψουν το μικρό κομμάτι της αγοράς ανάμεσα σε εκείνους που δεν καταδέχονται να πάρουν συμβατικό επιβατικό και δεν έχουν αρκετά λεφτά για να ναυλώσουν ιδιωτικό αεροπλάνο ή ελικόπτερο;

 

Το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται η ελληνική ακτογραμμή είναι ένας λιομενοβραχίονας και εγκαταστάσεις ανεφοδιασμού σε κάθε παρθένα παραλία που δε φιλοξενεί ήδη κάποια τουριστική δραστηριότητα.

 

Τα υδροπλάνα είναι ακατάλληλα για χρήση σε πολλές συνθήκες στις οποίες θα μπορούσαν να είναι χρήσιμα χάρη στην ευελιξία τους (λχ δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν αεροδιακομιδές από μικρά νησιά κατά το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου). Καλύτερα να δώσουμε τα λεφτά για επιπλέον ελικόπτερα έρευνας και διάσωσης, που έτσι κι αλλιώς περιστασιακά κάνουν τα ταξί VIP, κάτι που δεν προβλέπω να αλλάζει σύντομα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, acct said:

 

Επίσης, πολύ κακό για το τίποτα. Στη μεγάλη πλειονότητα των περιπτώσεων πρόκειται για μια περιττή, υπηρεσία. Αεροδρόμια υπάρχουν σε πάρα πολλά νησιά, οι υπάρχουσες αεροπορικές έχουν υπερεπάρκεια μέσων, ενώ έχουν αποζημιωθεί ήδη με εκατοντάδες εκατομμύρια € για την απώλεια εσόδων λόγω της πανδημίας.

 

Τα υδροπλάνα τα θέλουν για να καλύψουν το μικρό κομμάτι της αγοράς ανάμεσα σε εκείνους που δεν καταδέχονται να πάρουν συμβατικό επιβατικό και δεν έχουν αρκετά λεφτά για να ναυλώσουν ιδιωτικό αεροπλάνο ή ελικόπτερο;

 

Το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται η ελληνική ακτογραμμή είναι ένας λιομενοβραχίονας και εγκαταστάσεις ανεφοδιασμού σε κάθε παρθένα παραλία που δε φιλοξενεί ήδη κάποια τουριστική δραστηριότητα.

 

Τα υδροπλάνα είναι ακατάλληλα για χρήση σε πολλές συνθήκες στις οποίες θα μπορούσαν να είναι χρήσιμα χάρη στην ευελιξία τους (λχ δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν αεροδιακομιδές από μικρά νησιά κατά το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου). Καλύτερα να δώσουμε τα λεφτά για επιπλέον ελικόπτερα έρευνας και διάσωσης, που έτσι κι αλλιώς περιστασιακά κάνουν τα ταξί VIP, κάτι που δεν προβλέπω να αλλάζει σύντομα.

Διαφωνώ σχεδόν σε όλα.

Υπάρχει αγορά και δεν είναι μικρή, το μέσο είναι χρήσιμο και πρακτικό.

Αεροδρόμια μπορεί να έχουν αρκετά νησιά μας, αλλά δρομολόγια όχι.

Το να πετάνε όλα μέσω Αθήνας ή Θεσσαλονίκης δεν εξυπηρετεί όλους.

 

Στη δικά μου γειτονιά πχ, θες να πας Σκύρο από Λάρισα ή Βόλο ας πούμε, πρέπει να κατέβεις Κύμη και να περάσεις με το καράβι Σκύρο, ταξίδι ολόκληρο.

Εναλλακτικά Βόλο->Σκιάθο->Σκόπελο με καράβι και γω δε ξέρω πόσες ώρες.

Αεροπλάνο μέσω Αθηνών δε το κουβεντιάζουμε καν.

Βόλος - Σκύρος με υδροπλάνο σε...30λεπτά? Χαοτικές διαφορές.

 

Και ένα παράδειγμα επαγγελματικής φύσεως.

Πάει ο πωλητής μου ταξίδι Λήμνο-Μυτιλήνη-Σάμο-Χίο ή Κω-Ρόδο-Κάρπαθο σε κλάσμα του χρόνου αν διασυνδεθούν με υδροπλάνα, λιγότερα ξενοδοχεία, λιγότερα έξοδα για φαγητό, περισσότερη αποδοτικότητα.

 

Οι εταιρίες ιδιωτικές δε θα είναι? Τι εννοείς να "δώσουμε λεφτά" ? Άδειες πρέπει να δώσει μόνο το δημόσιο, και μάλιστα με κέρδος...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ περισσοτερο με Samael, βεβαια για την διασύνδεση των μεταξύ τους νησιών να δούμε. Το κέρδος αναζητούν και αυτοί, οποτε αν το Βόλος - Σκύρος "μπαίνει μέσα" δεν θα ζήσει πολύ.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Samael said:

Διαφωνώ σχεδόν σε όλα.

Υπάρχει αγορά και δεν είναι μικρή, το μέσο είναι χρήσιμο και πρακτικό.

Αεροδρόμια μπορεί να έχουν αρκετά νησιά μας, αλλά δρομολόγια όχι.

Το να πετάνε όλα μέσω Αθήνας ή Θεσσαλονίκης δεν εξυπηρετεί όλους.

 

Στη δικά μου γειτονιά πχ, θες να πας Σκύρο από Λάρισα ή Βόλο ας πούμε, πρέπει να κατέβεις Κύμη και να περάσεις με το καράβι Σκύρο, ταξίδι ολόκληρο.

Εναλλακτικά Βόλο->Σκιάθο->Σκόπελο με καράβι και γω δε ξέρω πόσες ώρες.

Αεροπλάνο μέσω Αθηνών δε το κουβεντιάζουμε καν.

Βόλος - Σκύρος με υδροπλάνο σε...30λεπτά? Χαοτικές διαφορές.

 

Και ένα παράδειγμα επαγγελματικής φύσεως.

Πάει ο πωλητής μου ταξίδι Λήμνο-Μυτιλήνη-Σάμο-Χίο ή Κω-Ρόδο-Κάρπαθο σε κλάσμα του χρόνου αν διασυνδεθούν με υδροπλάνα, λιγότερα ξενοδοχεία, λιγότερα έξοδα για φαγητό, περισσότερη αποδοτικότητα.

 

Οι εταιρίες ιδιωτικές δε θα είναι? Τι εννοείς να "δώσουμε λεφτά" ? Άδειες πρέπει να δώσει μόνο το δημόσιο, και μάλιστα με κέρδος...

 

Τα υδατοδρόμια θα τα κατασκευάσουν οι ιδιωτικές εταιρείες ή θα υπάγονται στην ΥΠΑ και θα βάλουμε και δημόσια λεφτά για την κατασκευή και τη στελέχωσή τους; Όπως και να 'χει, για κατασκευές στον αιγιαλό θα πρέπει να επιτρέψουμε εξαιρέσεις και πιθανότατα να εκχωρήσουμε εκτάσεις στις οποίες μέχρι σήμερα δεν επιτρέπεται η δόμηση.

 

Είμαι σίγουρος ότι έχουμε διαφορετικά κριτήρια του χρήσιμου και του αναγκαίου, αλλά το Βόλος > Σκιάθος > Σκόπελος > Σκύρος με το καράβι μου μοιάζει μια χαρά λογικό.

 

Επίσης το Βόλος (Νέα Αγχίαλος) > Σκύρος με αεροπλάνο, χωρίς να απαιτηθεί καμία επέμβαση πουθενά. Αν δεν είναι συμφέρον να δρομολογήσεις τώρα ένα αεροπλάνο από τον Βόλο στη Σκύρο, με έτοιμες όλες τις υποδομές, δεν πρόκειται να γίνει απλώς βάζοντάς του πλωτήρες. Που σημαίνει ότι και οι εταιρείες που θα διαχειρίζονται αυτούς τους στόλους θα το κάνουν μόνο για όσο διάστημα συμφέρει με τις επιδοτήσεις.

 

Και μετά θα αρχίσουν να κλείνουν η μια πίσω από την άλλη, σε μια επανάληψη της ιστορίας με τις ~10 ελληνικές ("νησιώτικες") αεροπορικές που εξατμίστηκαν μέχρι να καταλήξουμε στη σημερινή κατάσταση. Θυμίζω, για την ιστορία, σε βάθος μερικών ετών: Air Greece, Cronus, Cretan(x2), Hellas Jet, Athens, Axon, Sky Wings, Venus, ...

 

Απλώς στο μεταξύ θα έχουμε τσιμεντώσει και μερικές παραλίες. ?‍♂️

 

Edit:

48 minutes ago, JaguarOne said:

Συμφωνώ περισσοτερο με Samael, βεβαια για την διασύνδεση των μεταξύ τους νησιών να δούμε. Το κέρδος αναζητούν και αυτοί, οποτε αν το Βόλος - Σκύρος "μπαίνει μέσα" δεν θα ζήσει πολύ.

 

Ακριβώς! Αν ήταν συμφέρον, θα υπήρχε ήδη πτήση. Αν οι τοπικές κοινωνίες τις χρειάζονται, θα μπορούσαν να αναζητήσουν μηχανισμούς για να επιδοτήσουν δρομολόγια βολικότερα για τους ντόπιους, χωρίς νέες υποδομές ή αλλαγές στο νομικό πλαίσιο. Τα υδροπλάνα δεν είναι απίθανο να εξυπηρετούν περισσότερο τους καλοκαιρινούς μήνες τους island hoppers. Εξ ου και ξεκινώ με "πολύ κακό για το τίποτα".

Έγινε επεξεργασία από acct
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

margaritart-1.jpg
WWW.IN.GR

Η Μαργαρίτα Θεοδωράκη η οποία βρίσκεται στην Αλεξανδρούπολη από νωρίς σήμερα το πρωί  ένιωσε έντονη αδιαθεσία

 

astrazeneca_vaccine_xr.jpg
WWW.PROTOTHEMA.GR

Τα αποτελέσματα από τις μελέτες σε ζώα είναι ιδιαίτερα υποσχόμενα – Οι επιστήμονες σχεδίασαν εμβόλιο δύο δόσεων – Οι δοκιμές σε ανθρώπους αναμένονται φέτος

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.