Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0


astrolabos

Recommended Posts

16 minutes ago, astrolabos said:

was ist das?

 

Υποτίθεται "οι ευρωπαίοι πολιτικοί που ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα για τις σελίδες τους σε FB και IG". Θα βοηθούσε η πηγή, αλλά μοιάζει φυσιολογικό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος schumifer έγραψε:

Για να καταλάβω, εκεί περνούσαν με κάτω του 10/20 ή απλά κανείς δεν ήθελε να πάει;

 

Περνούσαν με μικρότερους βαθμούς.

Ένα βασικό πρόβλημα για εμένα είναι ότι οι Πανελλήνιες μέχρι τώρα ήταν συγκριτική εξέταση. Με το να βάζεις απόλυτη βάση, κάνεις την δυσκολία των θεμάτων να καθορίζουν πόσοι θα μπουν στο Πανεπιστήμιο. Εύκολα θέματα: περισσότεροι, δύσκολα θέματα: λιγότεροι.

Τέλος πάντων, δεν είναι πρόβλημα που συζητιέται στο πόδι, αλλά είναι σαφές ότι επιδέχεται σημαντική βελτίωση το νέο σύστημα, καθώς αποτελεί εκτός από εκπαιδευτική και έντονα κοινωνική πολιτική.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 10 ώρες, το μέλος edward έγραψε:

Καλά πήγε αυτό

E90jpDqXsAAyzga.png

από την μία δεν είναι ωραίο να βλέπεις άδειες σχολές (καθώς σε αυτές τις σχολές δεν δήλωσαν παιδιά με μεγάλη προτεραιότητα)

άλλα από την άλλη δεν ξέρω και αν είναι σωστό να περνάς αρχιτεκτονική με 2 χιλιάδες μόρια, να τελειώνεις την σχολή στα 8 χρόνια με το ζόρι και μετά να χτίζεις σπίτια

 

δεν θα αναλύσω τι θεωρώ εγώ πιο σωστό γιατί θα φύγουμε εκτός θέματος.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, schumifer said:

Για να καταλάβω, εκεί περνούσαν με κάτω του 10/20 ή απλά κανείς δεν ήθελε να πάει;

 

Περνούσανε με γελοίους βαθμούς γιατί κανένας δεν ήθελε να πάει και άρα πέφτανε οι βάσεις της σχολής.

Η 3η πχ είχε βάση πέρυσι 620κάτι μόρια αν θυμάμαι καλά, κάτω από 1/20 δλδ....

 

Η λογική λέει ότι κακώς δημιουργήθηκε εξ αρχής ή ότι πλέον η σχολή δεν εξυπηρετεί κανένα σκοπό και πρέπει να κλείσει/συγχωνευτεί, απλά πράγματα που για πελατιακούς λόγους δε γίνανε εδώ και χρόνια.

 

Έγινε επεξεργασία από Samael
  • Like 3
  • Agree 2
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, eleozz said:

από την μία δεν είναι ωραίο να βλέπεις άδειες σχολές (καθώς σε αυτές τις σχολές δεν δήλωσαν παιδιά με μεγάλη προτεραιότητα)

άλλα από την άλλη δεν ξέρω και αν είναι σωστό να περνάς αρχιτεκτονική με 2 χιλιάδες μόρια, να τελειώνεις την σχολή στα 8 χρόνια με το ζόρι και μετά να χτίζεις σπίτια

 

δεν θα αναλύσω τι θεωρώ εγώ πιο σωστό γιατί θα φύγουμε εκτός θέματος.

 

Συζητάμε δύο ανόμοια πράγματα. Το ένα είναι τα κριτήρια εισαγωγής σε ένα Πανεπιστήμιο και το άλλο είναι η ποιότητα της τριτοβάθμιας εκαπαίδευσης, που οφείλει να πιστοποιεί ότι δεν αποφοιτούν όσοι δεν έχουν αποκτήσει τις αναγκαίες γνώσεις και δεξιότητες. Αυτή γενικά ελέγχεται από την ΕΘΑΑΕ με τρόπο που ανταποκρίνεται στα διεθνή πρότυπα, με καλά αποτελέσματα.

 

Εγώ κολλάω λίγο και σε έναν συμβολισμό. Την ίδια στιγμή που βγαίνουν οι βάσεις και εν μέσω άλλων καταστάσεων που γενικά απαιτούν την ανασκούμπωση του "επιτελικού κράτους", ο πρωθυπουργός της χώρας βρίσκεται σε 4ήμερο ταξίδι στην Αμερική, για να "εγκαταστήσει την κόρη του" (sudo apt-get install?), όπως γράφεται, σε αμερικανικό πανεπιστήμιο. Ως γονιός, καλά κάνει και πάει, αν και σε απλούς γονείς γενικά δεν εκδίδονται κατ' εξαίρεση άδειες εισόδου αυτό το διάστημα. Ως πρωθυπουργός, έχω σοβαρές ενστάσεις.

 

Ίσως δεν έχει σημασία ότι κάηκαν πάνω από ένα εκατομμύριο στρέμματα μόλις πριν μέρες, αλλά η βόλτα είναι ευθέως "φακ γιου" στο δημόσιο πανεπιστήμιο (στο οποίο ούτε ο ίδιος έχει φοιτήσει), τη στιγμή που ανακοινώνονται οι βάσεις, με νεωτερισμούς που αφήνουν 40 χιλιάδες παιδιά έξω από την τριτοβάθμια εκπαίδευση, πολλά από τα οποία όχι με "λευκή κόλλα", αλλά με βαθμούς αρκετά μεγαλύτερους από τις περυσινές βάσεις.

 

Το δημόσιο πανεπιστήμιο εξακολουθεί να είναι ο αποτελεσματικότερος μηχανισμός κοινωνικής κινητικότητας. Αν αποφασίσεις εν μέσω πανδημίας να αναθεωρήσεις τα κριτήρια εισαγωγής, επιβάλλεται τουλάχιστον να επιβεβαιώσεις ότι δε ναρκοθετείς τις πιθανότητες όσων έχουν πληγεί περισσότερο (λχ μαθητές της επαρχίας, με μειωμένη πρόσβαση σε τηλεκπαίδευση, χωρίς οικονομική δυνατότητα για φροντιστήρια, με ανεπαρκή εξοπλισμό, σε σχολεία στα οποία δε διδάχτηκαν πολλά μαθήματα).

 

Υπάρχει ένας πολύ ευκολότερος τρόπος να περιορίσεις την εισαγωγή σε ΑΕΙ με αστείες βαθμολογίες. Τον έγραφαν και πριν κάνα μήνα σε γενικά συμπολιτευόμενα μέσα, όταν έκαναν την αισιόδοξη πρόβλεψη ότι θα μείνουν "μόνο" 25 χιλιάδες εκτός πανεπιστημίων: μείωσε τους αριθμούς εισακτέων, σε εκείνους που πάγια εισηγούνται τα Τμήματα. Περιορίζεις τις θέσεις, αυξάνεις τον ανταγωνισμό, σέβεσαι το αυτοδιοίκητο των Ιδρυμάτων. Αντ' αυτού, επέλεξαν να εφαρμόσουν ένα ιταμό πείραμα που, ειδικά σε κάποια Τμήματα με ειδικά μαθήματα, οδηγεί σε πλήρη κατάρρευση.

  • Like 8
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 26 λεπτά, το μέλος Samael έγραψε:

Περνούσανε με γελοίους βαθμούς γιατί κανένας δεν ήθελε να πάει και άρα πέφτανε οι βάσεις της σχολής.

Η 3η πχ είχε βάση πέρυσι 620κάτι μόρια αν θυμάμαι καλά, κάτω από 1/20 δλδ....

 

Η λογική λέει ότι κακώς δημιουργήθηκε εξ αρχής ή ότι πλέον η σχολή δεν εξυπηρετεί κανένα σκοπό και πρέπει να κλείσει/συγχωνευτεί, απλά πράγματα που για πελατιακούς λόγους δε γίνανε εδώ και χρόνια.

 

 

Καμία σημασία δεν έχει ποιος μπήκε. Αν η σχολή θέλει να κρατήσει επίπεδο, απλά δεν βγαίνεις. Αν από την άλλη βγάζεις χαρτζιλίκια όλα γίνονται

 

Η ΝΔ βγήκε με κάποιους χρηματοδότες, έπρεπε να βγάλουν την υποχρέωση Ούτε αυτοί ούτε οι προηγούμενοι ενδιαφέρονται για το καλό της παιδείας...της χώρας δλδ Μεγαλύτερη πιθανότητα θα είχαμε αν παρακαλούσαμε τον Πάιατ να ασχοληθεί…

 

 

  • Like 7
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

 

πριν 16 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

 

Το δημόσιο πανεπιστήμιο εξακολουθεί να είναι ο αποτελεσματικότερος μηχανισμός κοινωνικής κινητικότητας.

 

 

ΔΙΕΚ και πολύ σας είναι, Περιστεριωτάκια και χαζα επαρχιωτόπουλα. Κάπως έτσι δε το είχαν πει?

  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/vaseis-2021-mesologgi-katargoun-ta-panepistimia-stin-poli-olethria-i-vasi-eisagogis/3352993/

 

Τοπικά μαγαζάκια. Είτε με στρατόπεδα, είτε με πανεπιστήμια. Βρε ΟΥΣΤ. Μη σώσει και μπει κανείς. 

Επίσης καλό αυτό που είπες Γιανκ για το αν η σχολή θέλει ας μη βγει κανείς. Οι γονείς που θα πληρώνουν μέχρι να βγει το βλαστάρι τους που μπήκε με 5/20 να δεις πόσο συμφωνούν μαζί σου. Αλλά μιλάμε για τους ίδιους γονείς που έχουν μάθει στο τσογλανάκι τους ότι κάποιες δουλειές είναι ντροπή.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

 

 

 

Το δημόσιο πανεπιστήμιο εξακολουθεί να είναι ο αποτελεσματικότερος μηχανισμός κοινωνικής κινητικότητας. Αν αποφασίσεις εν μέσω πανδημίας να αναθεωρήσεις τα κριτήρια εισαγωγής, επιβάλλεται τουλάχιστον να επιβεβαιώσεις ότι δε ναρκοθετείς τις πιθανότητες όσων έχουν πληγεί περισσότερο (λχ μαθητές της επαρχίας, με μειωμένη πρόσβαση σε τηλεκπαίδευση, χωρίς οικονομική δυνατότητα για φροντιστήρια, με ανεπαρκή εξοπλισμό, σε σχολεία στα οποία δε διδάχτηκαν πολλά μαθήματα).

 

 

 

Με βρίσκεις σύμφωνω σε όλα.Παραθέτω αυτό το κομμάτι για να πω την εμπειρία μου απο τα ιδιωτικά ΙΕΚ που ήδη έχουν στήσει πάρτι με αντικριστο και ρακιές.ΜΑΚΡΥΑ απο τα ιδιωτικά ΙΕΚ.Ξαναδώστε εξετάσεις του χρόνου αξίζει τον κόπο.Υπήρχαν παιδιά στο ΙΕΚ που δεν πάτησαν ποτέ το πόδι τους και πήραν πτυχίο.Η πιστοποίηση επάρκειας γνώσεων είναι ερωτήσεις "Τότα να ένα μήλο" Όσο και να νοσεί το σύστημα παιδείας,τα πανεπιστήμια βγάζουν και θα βγάζουν πραγματικούς επιστήμονες στον τομέα τους.

  • Like 3
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Snips έγραψε:

https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/vaseis-2021-mesologgi-katargoun-ta-panepistimia-stin-poli-olethria-i-vasi-eisagogis/3352993/

 

Τοπικά μαγαζάκια. Είτε με στρατόπεδα, είτε με πανεπιστήμια. Βρε ΟΥΣΤ. Μη σώσει και μπει κανείς. 

Επίσης καλό αυτό που είπες Γιανκ για το αν η σχολή θέλει ας μη βγει κανείς. Οι γονείς που θα πληρώνουν μέχρι να βγει το βλαστάρι τους που μπήκε με 5/20 να δεις πόσο συμφωνούν μαζί σου. Αλλά μιλάμε για τους ίδιους γονείς που έχουν μάθει στο τσογλανάκι τους ότι κάποιες δουλειές είναι ντροπή.

Κάνεις λάθος, ακόμα και αν συνεχίσουν να τον πληρώνουν η ζωή θα τον καταπιεί . Θα βρει μια προσωρινή δουλειά να νοικιάσει σπίτι για να σίζει με την γκόμενα και να έχει την αυτονομία του. Μετά η δουλειά αυτή θα γίνει μόνιμη

  

Όσο για τις τεχνικές δουλειές, όλο και πληθαίνουν στην πιάτσα τα μαστόρια με πτυχίο ΑΕΙ

Έγινε επεξεργασία από ΓιαγκΤ
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οι άνθρωποι πίσω από την κούκλα. Τι κρύβει στο φουστάνι της η μικρή Αμάλ; Part1


 

Παράθεση

 

Η εταιρεία παραγωγής, δεν μας είναι καθόλου άγνωστη. Όσοι δεν έχουμε περιορισμένη, κοντή μνήμη, τη θυμόμαστε καλά. Εξάλλου δεν είναι και τόσο μακρινό το 2012 όταν μια άλλη παραγωγή (κινηματογραφική, αυτή τη φορά) της ίδιας εταιρείας που φιλοδοξεί να πραγματοποιήσει το πέρασμα της Αμάλ από το «πανέμορφο φυσικό τοπίο των Μετεώρων» απέδειξε το πώς αντιμετωπίζει η συγκεκριμένη εταιρεία τον χώρο των Μετεώρων,

Στο δίλημμα των δύο… «ερωτευμένων μετεωριτών μοναχών» η ταινία είχε την δική της πρόταση: «Αμαρτάνοντας δίνουν μια λύση στο δράμα το οποίο ζουν. Αυτό τους οδηγεί στο τελικό στάδιο, την ελευθερία»

Αντιπαρέρχομαι τα πολύ σοβαρά, ιστορικής φύσεως προβλήματα της ταινίας (ότι π.χ. τον 13ο αιώνα δεν υπήρχε κοινοβιακός, πολύ περισσότερο γυναικείος, μοναχισμός στα Μετέωρα)

 

 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Την  εβε σαν σκέψη δεν την βλέπω λάθος αν ο στόχος είναι να μην μπαινουν πραγματικά κακοί μαθητές. Η υλοποίηση της φέτος (ελπίζω να αλλάξει) ήταν λάθος γιατί μία βάση δεν μπορεί να είναι ΜΟΝΟ βασισμένη στο MO της επίδοσης του συνόλου.
 

Ναι, αν ειναι δύσκολα τα θέματα και ο Μ.Ο. να ειναι 6 7 οκ να πάρεις ατομα που εγραψαν εκει... οταν όμως ειναι στο 14 δεν μπορείς να πεις κακό εναν μαθητη που έγραψε 13,5 !!!
Το χειρότερο όμως είναι οτι δεν μπήκε μόνο στο "συνολο" της βαθμολογίας ενός μαθητή αλλά στα ειδικά μαθήματα μπήκε ανα μάθημα ξεχωριστά.
Πχ στο ελευθερο και γραμμικό σχέδιο έστω ότι είχε μο 15...
Ενας Μαθητής με 20 και στα 4 βασικά και στο γραμμικό αλλά 14  στο ελεύθερο έμεινε εκτός!!!!
Μάθημα που δεν διδάσκεται καν στο σχολείο :)

για μένα η λύση σε αυτό ειναι
α) να υπάρχει ταβάνι στην ΕΒΕ , να μην μπορεί να μπει πάνω απο ενα αριθμό  πχ 10 ή 9
ή 8

β) οταν υπάρχουν ειδικά μαθήματα να μπαίνουν στο ΜΟ για την σχολή αυτή και όχι να εχουν δικές τους.



 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.