Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0


astrolabos

Recommended Posts

πριν 6 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

Μόνο επειδή τη βλέπεις από γνώριμη σκοπιά.

 

https://www.kathimerini.gr/world/561245242/polonia-se-ischy-i-apagoreysi-amvloseon/

Από όποια σκοπιά κι αν το δεις, ρατσιστική μοιάζει, όχι ότι με ενοχλεί στα αλήθεια, δεν είμαι υποκριτής και ούτε είμαι σίγουρος ότι είσαι ρατσιστής (αν και δεν το αποκλείω). Γι' αυτό και είπα μοιάζει και όχι είναι, κράτησα επιφύλαξη. Σκέψου να γράφει κάποιος γίναμε Πακιστάν και από κάτω να σου έβαζε ένα link με κάτι πολύ αρνητικό που στα αλήθεια συμβαίνει εκεί ώστε να δικαιολογήσει τη φράση του. Θα έλεγες ΟΚ, δεν είναι ρατσιστικό αυτό που γράφτηκε επειδή κάπως το δικαιολόγησε;

πριν 6 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

 

Όχι, εκατομμύρια! Στην Ελλάδα εκτιμάται ότι γίνονται ετησίως από ~12000 έως ~35000 διακοπές κύησης, αν και κάποιες φορές σκοπούμενα έχουν γραφεί μεγαλύτερα νούμερα που δεν υποστηρίζονται από αξιόπιστα στοιχεία.

Με συγχωρείτε για το ίσως υπερβολικό νούμερο, έπρεπε να γράψω τη δεκαετία, όχι το χρόνο, αλλά και πάλι η ερώτηση παραμένει η ίδια: όλες αυτές είναι από βιασμούς;

πριν 6 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

Θα ήλπιζα να μη γίνεται καμία, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.

Ίσως εσύ να το ήλπιζες. Πολλοί άλλοι, καθόλου. Και έχουν και τους λόγους τους.

πριν 6 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

Ακόμη κι έτσι, βρέφη πετιούνται στα σκουπίδια και γυναίκες γεννούν στις μπανιέρες τους. Η λύση δεν είναι η απαγόρευση της άμβλωσης, η νόμιμη άμβλωση είναι συμπληρωματική προς όλα αυτά που κι εσύ περιγράφεις και θεωρούνται αυτονόητα.

Δυστυχώς καθόλου αυτονόητα δεν θεωρούνται κρίνοντας από το αποτέλεσμα. Το ότι ο χ νόμος δεν εξαλείφει το ψ πρόβλημα, δεν είναι λόγος να λέμε ότι ψ πρόβλημα παύει να υπάρχει ή παύει να είναι πρόβλημα. Πράγματι, ενώ μεν οι αμβλώσεις δεν απαγορεύονται, εξακολουθούν να υπάρχουν περιπτώσεις που τα πετάνε, τα παρατάνε κτλ. Και τι μας λέει αυτό το επιχείρημα; Ότι με ή χωρίς νόμιμες αμβλώσεις, κάποιες θα τα πετάνε, θα τα παρατάνε κτλ. Άρα δεν μας λέει και πολλά.

πριν 6 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

Ο Ποινικός Κώδικας είναι μια χαρά σ' αυτό το θέμα:

Χρησιμοποίησα τη λέξη φόνος και όχι δολοφονία επίτηδες. Όσον αφορά το τι προβλέπει ο ποινικός μας κώδικας, είναι πολύ καλύτερος από ότι ισχύει σε άλλες χώρες αλλά πόσο ακόμα θα αντέξουν οι 12 εβδομάδες; Όπου κυριαρχεί η παράνοια της πολιτικής ορθότητας πάνε και αφαιρούν αυτόν τον περιορισμό. Δεν προβλέπω κάτι διαφορετικό και για εμάς αργά ή γρήγορα.

 

Το θέμα δεν είναι μόνο εάν επιτρέπονται και υπό ποιες προϋποθέσεις, οι αμβλώσεις. Τι θέμα είναι να μπει σαν στόχος η θεαματική και αληθινή μείωσή τους σε επίπεδα του να αφορούν μόνο ιατρικές περιπτώσεις και βιασμούς. Αυτό για να γίνει πρέπει προτού αυτστηροποιηθεί το οτιδήποτε, να τεθεί σαν στόχος στα αλήθεια. Αυτή τη στιγμή, οι περισσότεροι υπέρμαχοι των αμβλώσεων δεν έχουν δείξει καμία τέτοια πρόθεση. Δίνουν την εντύπωση ότι πιο πολύ από το να αποφεύγουν κάποιες γυναίκες τις δυσκολίες μιας ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης, τους ενδιαφέρει απλώς να γίνονται εκτρώσεις. Στην πράξη λειτουργούν εις βάρος των γυναικών και της κοινωνίας. Είναι ας πούμε σύμπτωση ότι αυτοί που έχουν αλεργία ακόμα και στη λέξη οικογένεια, είναι ταυτόχρονα ένθερμοι υποστηρικτές των αμβλώσεων; Εγώ θεωρώ πως δεν είναι.

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 13 λεπτά, το μέλος Γιάννης_84 έγραψε:

Το δίλημμα πράγματι δεν είναι πραγματικό. Μεταξύ της υπεύθυνης συμπεριφοράς και του φόνου δεν υπάρχει κανένα δίλημμα, παρά μόνο στα μυαλά των <<προοδευτικών>>. Και είπαμε, δεν αναφέρομαι στους βιασμούς.

Η εγκυμοσύνη δεν μπορεί να συγκρίνεται με την έκτρωση. Στη μία περίπτωση υπάρχει φόνος, στην άλλη όχι. Με την ίδια λογική, ξέρεις πόσες ταλαιπωρίες μπορούν να γλυτώσουν μεμονωμένοι άνθρωποι εάν επιτρεπόταν ο φόνος και σε άλλες περιπτώσεις; Ο σκοπός δεν έχει να κάνει με το ζευγάρι, ούτε να τιμωρήσει ούτε τίποτα. Έχει να κάνει με το έμβρυο. Ανάμεσα στις 3 εμπλεκόμενες ψυχές (πατέρας, μητέρα, έμβρυο), θα υποστηρίξω την πιο αδύναμη, που δεν είναι η μητέρα. Μιλάμε για 300 χιλιάδες εκτρώσεις το χρόνο στην Ελλάδα! Είναι από βιασμούς όλες αυτές; Μήπως η no questions asked πολιτική το έχει κάνει σύστημα και έχει παραγίνει; Λέω εγώ τώρα...

Συμφωνώ ότι υπάρχουν ένα σωρό μη επιστημονικές και νόμιμες μέθοδοι φόνου. Ε και;

 

Και έστω ότι μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη δεν διακόπτεται και το παιδί δίνεται για υιοθεσία, που είναι το πρόβλημα; Ότι έχασε η γυναίκα κάποιους μήνες από τη ζωή της; Εάν με αυτόν τον τρόπο αποφεύχθηκε ένας φόνος, τότε άξιζε.

Κι εγώ θα μπορούσα να πω ότι είναι φόνος να με κοιτάς στραβά.

Δυστυχώς για το επιχείρημά σου, ο φόνος ορίζεται από τον νόμο, άρα όλα όσα γράφεις είναι άτοπα.

 

Στην ιεράρχηση διαφωνούμε. Ο πιο ευάλωτος νοήμων άνθρωπος στο υποθετικό σενάριο είναι η γυναίκα. Το αγέννητο έμβρυο είναι μία δυνητική ζωή. Εάν δεν σου φτάνει αυτό, εάν οι συνθήκες διαβίωσής της μητέρας δεν επιτρέπουν μία ευδόκιμη εγκυμοσύνη, όλη η δυνητική ζωή του εμβρύου μπορεί να ταλανίζεται από σοβαρά προβλήματα υγείας.

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος minast έγραψε:

Κι εγώ θα μπορούσα να πω ότι είναι φόνος να με κοιτάς στραβά.

Δυστυχώς για το επιχείρημά σου, ο φόνος ορίζεται από τον νόμο, άρα όλα όσα γράφεις είναι άτοπα.

 

Στην ιεράρχηση διαφωνούμε. Ο πιο ευάλωτος νοήμων άνθρωπος στο υποθετικό σενάριο είναι η γυναίκα. Το αγέννητο έμβρυο είναι μία δυνητική ζωή. Εάν δεν σου φτάνει αυτό, εάν οι συνθήκες διαβίωσής της μητέρας δεν επιτρέπουν μία ευδόκιμη εγκυμοσύνη, όλη η δυνητική ζωή του εμβρύου μπορεί να ταλανίζεται από σοβαρά προβλήματα υγείας.

Και ο αυνανισμός είναι φόνος , ας μην ξεχνάμε :hehe:

10427293_772131532834363_5174650948520053399_n.jpg

  • Like 2
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος Γιάννης_84 έγραψε:

Από όποια σκοπιά κι αν το δεις, ρατσιστική μοιάζει, όχι ότι με ενοχλεί στα αλήθεια, δεν είμαι υποκριτής και ούτε είμαι σίγουρος ότι είσαι ρατσιστής (αν και δεν το αποκλείω). Γι' αυτό και είπα μοιάζει και όχι είναι, κράτησα επιφύλαξη. Σκέψου να γράφει κάποιος γίναμε Πακιστάν και από κάτω να σου έβαζε ένα link με κάτι πολύ αρνητικό που στα αλήθεια συμβαίνει εκεί ώστε να δικαιολογήσει τη φράση του. Θα έλεγες ΟΚ, δεν είναι ρατσιστικό αυτό που γράφτηκε επειδή κάπως το δικαιολόγησε;

Με συγχωρείτε για το ίσως υπερβολικό νούμερο, έπρεπε να γράψω τη δεκαετία, όχι το χρόνο, αλλά και πάλι η ερώτηση παραμένει η ίδια: όλες αυτές είναι από βιασμούς;

Ίσως εσύ να το ήλπιζες. Πολλοί άλλοι, καθόλου. Και έχουν και τους λόγους τους.

Δυστυχώς καθόλου αυτονόητα δεν θεωρούνται κρίνοντας από το αποτέλεσμα. Το ότι ο χ νόμος δεν εξαλείφει το ψ πρόβλημα, δεν είναι λόγος να λέμε ότι ψ πρόβλημα παύει να υπάρχει ή παύει να είναι πρόβλημα. Πράγματι, ενώ μεν οι αμβλώσεις δεν απαγορεύονται, εξακολουθούν να υπάρχουν περιπτώσεις που τα πετάνε, τα παρατάνε κτλ. Και τι μας λέει αυτό το επιχείρημα; Ότι με ή χωρίς νόμιμες αμβλώσεις, κάποιες θα τα πετάνε, θα τα παρατάνε κτλ. Άρα δεν μας λέει και πολλά.

Χρησιμοποίησα τη λέξη φόνος και όχι δολοφονία επίτηδες. Όσον αφορά το τι προβλέπει ο ποινικός μας κώδικας, είναι πολύ καλύτερος από ότι ισχύει σε άλλες χώρες αλλά πόσο ακόμα θα αντέξουν οι 12 εβδομάδες; Όπου κυριαρχεί η παράνοια της πολιτικής ορθότητας πάνε και αφαιρούν αυτόν τον περιορισμό. Δεν προβλέπω κάτι διαφορετικό και για εμάς αργά ή γρήγορα.

 

Το θέμα δεν είναι μόνο εάν επιτρέπονται και υπό ποιες προϋποθέσεις, οι αμβλώσεις. Τι θέμα είναι να μπει σαν στόχος η θεαματική και αληθινή μείωσή τους σε επίπεδα του να αφορούν μόνο ιατρικές περιπτώσεις και βιασμούς. Αυτό για να γίνει πρέπει προτού αυτστηροποιηθεί το οτιδήποτε, να τεθεί σαν στόχος στα αλήθεια. Αυτή τη στιγμή, οι περισσότεροι υπέρμαχοι των αμβλώσεων δεν έχουν δείξει καμία τέτοια πρόθεση. Δίνουν την εντύπωση ότι πιο πολύ από το να αποφεύγουν κάποιες γυναίκες τις δυσκολίες μιας ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης, τους ενδιαφέρει απλώς να γίνονται εκτρώσεις. Στην πράξη λειτουργούν εις βάρος των γυναικών και της κοινωνίας. Είναι ας πούμε σύμπτωση ότι αυτοί που έχουν αλεργία ακόμα και στη λέξη οικογένεια, είναι ταυτόχρονα ένθερμοι υποστηρικτές των αμβλώσεων; Εγώ θεωρώ πως δεν είναι.

 

Επειδή έγραψες και αυτά όσο απαντούσα στο προηγούμενο, σκέψου την εξής περίπτωση, που μου (ξανα)συνέβη πριν λίγες μέρες:

Έχεις μία Εθνική οδό με τοιχίο, που απαγορεύεται δια νόμου να την διασχίσει πεζός. Θεωρητικά με τον νόμο έχεις ξεμπερδέψει.

Θα φτιάξεις πεζογέφυρα ή όχι; Εσύ λες όχι. Εγώ σου λέω ότι δεκάδες άνθρωποι θα προτιμήσουν να περάσουν, διακινδυνεύοντας τη ζωή τους ή τιμωρία από τον νόμο, παρά να κάνουν τα 500 μέτρα μέχρι την επόμενη διάβαση.

 

Εάν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα, δεν γνωρίζω κανέναν που να μην νιώθει άσχημα για τις εκτρώσεις και να μην επιθυμεί να ελαχιστοποιηθούν. Όποιος δεν ανήκει σε αυτή την κατηγρία είναι απάνθρωπος. Όταν όμως πρέπει να τα ζυγίσουμε, εγώ προκρίνω την περίπτωση που θεωρώ ότι κάνει το συγκριτικά λιγότερο κακό.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος minast έγραψε:

Κι εγώ θα μπορούσα να πω ότι είναι φόνος να με κοιτάς στραβά.

Ναι, αλλά δεν είχε καμία βάση γιατί μετά το κοίταγμα θα εξακολουθούσες να ζεις.

πριν 1 λεπτό, το μέλος minast έγραψε:

Δυστυχώς για το επιχείρημά σου, ο φόνος ορίζεται από τον νόμο, άρα όλα όσα γράφεις είναι άτοπα.

Ο φόνος δεν ορίζεται μόνο από το νόμο. Είναι μια λέξη που σημαίνει αφαίρεση ζωής. Το ότι οι νόμοι ορίζουν πότε και γιατί τιμωρείται και πότε και γιατί όχι, είναι άλλο θέμα. Εάν είναι να κολλήσουμε εκεί, το αντικαθιστώ από τη φράση <<τερματισμός της ζωής του εμβρύου που θα γινόταν ένας κανονικός άνθρωπος με δικαιώματα έαν τον αφήναμε>> και το νόημα των όσων γράφω δεν αλλάζει καθόλου.

πριν 1 λεπτό, το μέλος minast έγραψε:

Στην ιεράρχηση διαφωνούμε. Ο πιο ευάλωτος νοήμων άνθρωπος στο υποθετικό σενάριο είναι η γυναίκα. Το αγέννητο έμβρυο είναι μία δυνητική ζωή.

Τι σημασία έχει ο νοήμων; Με αυτή τη λογική μήπως να σκοτώνουμε τους διανοητικά ανάπηρους επειδή ταλαιπωρούν τους γύρω τους εάν μας πιστοποιήσει ένας γιατρός ότι δεν είναι νοήμονες;

πριν 1 λεπτό, το μέλος minast έγραψε:

 Εάν δεν σου φτάνει αυτό, εάν οι συνθήκες διαβίωσής της μητέρας δεν επιτρέπουν μία ευδόκιμη εγκυμοσύνη, όλη η δυνητική ζωή του εμβρύου μπορεί να ταλανίζεται από σοβαρά προβλήματα υγείας.

Δεν αναφέρθηκα σε ιατρικούς λόγους και σε βιασμούς. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν έχω καταλήξει τι είναι σωστό. Εκεί κολώνω για να είμαι ειλικρινής, δεν το κρύβω. Για παράδειγμα ξέρω παιδί που είναι μια χαρά από τότε που γεννήθηκε μέχρι και σήμερα που είναι 17 χρονών, και ο γιατρός είχε εκφράσει πολύ σοβαρές επιφυλάξεις για το εάν πρέπει να προχωρήσει η κύησή του με πολύ κακά προγνωστικά. Θα μπορούσε να είχε συμβεί και το αντίθετο βέβαια και να γεννιόταν ένα παιδί που ίσως θα ήταν μια ζωή δυστυχισμένο και ίσως θα έφερνε δυστυχία και στους άλλους. Άρα ναι, εκεί δεν τολμάω να πω και πολλά.

 

Αλλά στο κάνω εκτρώσεις αβέρτα επειδή η μεν γυναίκα δεν ξέρει με ποιον πήγε και τι έκανε, ο δε άντρας σπέρνει όπου βρίσκει γιατί εντάξει, ας το ρίξει κι αν συλλάβει, ή δεν χωράει άλλο κρεββάτι στο παιδικό δωμάτιο και που βγουν τα λεφτά να το στέλνω αγγλικά εκεί θέλει φρένο, διαφωνείς;

πριν 3 λεπτά, το μέλος minast έγραψε:

 

Επειδή έγραψες και αυτά όσο απαντούσα στο προηγούμενο, σκέψου την εξής περίπτωση, που μου (ξανα)συνέβη πριν λίγες μέρες:

Έχεις μία Εθνική οδό με τοιχίο, που απαγορεύεται δια νόμου να την διασχίσει πεζός. Θεωρητικά με τον νόμο έχεις ξεμπερδέψει.

Θα φτιάξεις πεζογέφυρα ή όχι; Εσύ λες όχι.

Δεν λέω καθόλου όχι, διότι η πεζογέφυρα δεν θα βλάψει κανέναν. Θα χρειαστεί μόνο χρήματα, κανένα ηθικό πρόβλημα δεν υπάρχει με το χρησιμοποιούνται χρήματα για να φτιάχνονται πεζογέφυρες και ακόμα και με μίζες να φτιάχνονται, είμαι ΟΚ γιατί γλυτώνουμε ζωές, άρα λάθος με διάβασες ή άστοχο το παράδειγμά σου.

 

πριν 3 λεπτά, το μέλος minast έγραψε:

Εάν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα, δεν γνωρίζω κανέναν που να μην νιώθει άσχημα για τις εκτρώσεις και να μην επιθυμεί να ελαχιστοποιηθούν. Όποιος δεν ανήκει σε αυτή την κατηγρία είναι απάνθρωπος. Όταν όμως πρέπει να τα ζυγίσουμε, εγώ προκρίνω την περίπτωση που θεωρώ ότι κάνει το συγκριτικά λιγότερο κακό.

Εγώ δυστυχώς γνωρίζω πολλούς. Η αδερφή μου ήταν ανεπιθύμητη (μάλλον πιο σωστά απρογραμμάτιστη εγκυμοσύνη). Αγχώθηκαν λίγο οι δικοί μου αλλά η διακοπή ήταν εκτός συζήτησης, δεν υπήρχε καν σαν σκέψη. Πάνω όμως στην κουβέντα με τον αδερφό του πατέρα μου και τη γυναίκα του που είχε κάνει 2 εκτρώσεις, η σκατοφεμινίστρια ακροπασόκα θεια μου είχε βαλθεί να τους κάνει σκ@τά. Μιλάμε μιλούσε σαν να ήταν αυτή έγκυος. Το σώμα σου είναι δικό σου και πρέπει να σκεφτείς το ενδεχόμενο να το ρίξεις, που θα βρεις λεφτά που δεν πολυβγαίνουν τα οικονομικά σας, να του ζητήσεις ευθύνες που δεν πρόσεχε και άλλα τέτοια.

 

Οι απάνθρωποι είναι πολλοί και συνήθως κρύβονται πίσω από τα δικαιώματα κάνοντας το κορόιδο για τις υποχρεώσεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 21 λεπτά, το μέλος tommybertsen έγραψε:

Και ο αυνανισμός είναι φόνος , ας μην ξεχνάμε :hehe:

10427293_772131532834363_5174650948520053399_n.jpg

 

 

Πλάνη του αχυρανθρώπου (αγγλικά strawman fallacy).

 

Αν το είχες ποστάρει στα ανέκδοτα και αστεία, θα έβλεπες like κι από μένα αλλά δεν νομίζω να ήταν το χιούμορ ο στόχος (βλέπε παραπάνω).

 

Βέβαια όπου και αν ποστάρεις ένα αστείο, μπορεί να φας διαγραφή και ban αν δεν αρέσει σε κάποιον ακριβοδίκαιο αλλά τέσπα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 30 λεπτά, το μέλος Γιάννης_84 έγραψε:

Ναι, αλλά δεν είχε καμία βάση γιατί μετά το κοίταγμα θα εξακολουθούσες να ζεις.

Ο φόνος δεν ορίζεται μόνο από το νόμο. Είναι μια λέξη που σημαίνει αφαίρεση ζωής. Το ότι οι νόμοι ορίζουν πότε και γιατί τιμωρείται και πότε και γιατί όχι, είναι άλλο θέμα. Εάν είναι να κολλήσουμε εκεί, το αντικαθιστώ από τη φράση <<τερματισμός της ζωής του εμβρύου που θα γινόταν ένας κανονικός άνθρωπος με δικαιώματα έαν τον αφήναμε>> και το νόημα των όσων γράφω δεν αλλάζει καθόλου.

Τι σημασία έχει ο νοήμων; Με αυτή τη λογική μήπως να σκοτώνουμε τους διανοητικά ανάπηρους επειδή ταλαιπωρούν τους γύρω τους εάν μας πιστοποιήσει ένας γιατρός ότι δεν είναι νοήμονες;

Δεν αναφέρθηκα σε ιατρικούς λόγους και σε βιασμούς. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν έχω καταλήξει τι είναι σωστό. Εκεί κολώνω για να είμαι ειλικρινής, δεν το κρύβω. Για παράδειγμα ξέρω παιδί που είναι μια χαρά από τότε που γεννήθηκε μέχρι και σήμερα που είναι 17 χρονών, και ο γιατρός είχε εκφράσει πολύ σοβαρές επιφυλάξεις για το εάν πρέπει να προχωρήσει η κύησή του με πολύ κακά προγνωστικά. Θα μπορούσε να είχε συμβεί και το αντίθετο βέβαια και να γεννιόταν ένα παιδί που ίσως θα ήταν μια ζωή δυστυχισμένο και ίσως θα έφερνε δυστυχία και στους άλλους. Άρα ναι, εκεί δεν τολμάω να πω και πολλά.

 

Αλλά στο κάνω εκτρώσεις αβέρτα επειδή η μεν γυναίκα δεν ξέρει με ποιον πήγε και τι έκανε, ο δε άντρας σπέρνει όπου βρίσκει γιατί εντάξει, ας το ρίξει κι αν συλλάβει, ή δεν χωράει άλλο κρεββάτι στο παιδικό δωμάτιο και που βγουν τα λεφτά να το στέλνω αγγλικά εκεί θέλει φρένο, διαφωνείς;

Δεν λέω καθόλου όχι, διότι η πεζογέφυρα δεν θα βλάψει κανέναν. Θα χρειαστεί μόνο χρήματα, κανένα ηθικό πρόβλημα δεν υπάρχει με το χρησιμοποιούνται χρήματα για να φτιάχνονται πεζογέφυρες και ακόμα και με μίζες να φτιάχνονται, είμαι ΟΚ γιατί γλυτώνουμε ζωές, άρα λάθος με διάβασες ή άστοχο το παράδειγμά σου.

 

Εγώ δυστυχώς γνωρίζω πολλούς. Η αδερφή μου ήταν ανεπιθύμητη (μάλλον πιο σωστά απρογραμμάτιστη εγκυμοσύνη). Αγχώθηκαν λίγο οι δικοί μου αλλά η διακοπή ήταν εκτός συζήτησης, δεν υπήρχε καν σαν σκέψη. Πάνω όμως στην κουβέντα με τον αδερφό του πατέρα μου και τη γυναίκα του που είχε κάνει 2 εκτρώσεις, η σκατοφεμινίστρια ακροπασόκα θεια μου είχε βαλθεί να τους κάνει σκ@τά. Μιλάμε μιλούσε σαν να ήταν αυτή έγκυος. Το σώμα σου είναι δικό σου και πρέπει να σκεφτείς το ενδεχόμενο να το ρίξεις, που θα βρεις λεφτά που δεν πολυβγαίνουν τα οικονομικά σας, να του ζητήσεις ευθύνες που δεν πρόσεχε και άλλα τέτοια.

 

Οι απάνθρωποι είναι πολλοί και συνήθως κρύβονται πίσω από τα δικαιώματα κάνοντας το κορόιδο για τις υποχρεώσεις.

Είμαι πεπεισμένος ότι πιστεύεις ειλικρινά τα παραπάνω, αλλά νομίζω ότι εθελοτυφλείς.

Προφανώς και το νοήμων παίζει ρόλο. Όταν ένας άνθρωπος είναι εγκεφαλικά νεκρός, είναι απολύτως νόμιμο να διακοπούν οι βιολογικές του λειτουργίες. Και σε αυτόν δεν υφίσταται καν το φιλοσοφικό ερώτημα για τη ζωή του, όπως στο αγέννητο έμβρυο που δεν έχει καν σχηματισμένο εγκέφαλο.

Επίσης εάν κάνεις με ειλικρίνια την ισοδυναμία των παραδειγμάτων, θα δεις ότι εάν υποστηρίζεις την πεζογέφυρα, μάλλον θα πρέπει να υποστηρίξεις την νομιμότητα των εκτρώσεων. Σου έδειξα ότι κάποιος είναι διατεθιμένος να κάνει κάτι που είναι και επικίνδυνο και παράνομο, απλά για να γλιτώσει λίγα λεπτά περπάτημα, όχι 9 μήνες εγκυμοσύνης. Αυτή είναι μία μάχη που κανένας νόμος δεν μπορεί να κερδίσει, απλά θα προκαλέσει περισσότερα προβλήματα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Με λυπεί περισσότερο το σημαντικό ποσοστό των ανθρώπων που φέρνουν παιδιά στον κόσμο τα οποία δε θέλουν ή δε μπορούν να μεγαλώσουν σωστά, παρά οι εκτρώσεις. Αλλά που να γυρίσεις να πεις σε κάποιον ότι κανονικά δε πρέπει να φέρει παιδί στον κόσμο γιατί δεν έχει τα απαραίτητα εφόδια...

@Proteas
Η γνώμη μου είναι ότι εφόσον η γυναίκα έχει το απόλυτο δικαίωμα στην διακοπή της κύησης, τότε σε αυτή την περίπτωση ο άνδρας θα πρέπει να έχει το δικαίωμα, αν έχει αντίρρηση στη συνέχεια της εγκυμοσύνης, να μπορεί να απαλλαγεί από τις υποχρεώσεις του παιδιού, με ταυτόχρονο αποκλεισμό του από τη διεκδίκηση κηδεμονίας μελλοντικά.

 

  • Like 3
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος minast έγραψε:

Είμαι πεπεισμένος ότι πιστεύεις ειλικρινά τα παραπάνω, αλλά νομίζω ότι εθελοτυφλείς.

Προφανώς και το νοήμων παίζει ρόλο. Όταν ένας άνθρωπος είναι εγκεφαλικά νεκρός, είναι απολύτως νόμιμο να διακοπούν οι βιολογικές του λειτουργίες. Και σε αυτόν δεν υφίσταται καν το φιλοσοφικό ερώτημα για τη ζωή του, όπως στο αγέννητο έμβρυο που δεν έχει καν σχηματισμένο εγκέφαλο.

Δεν μίλησα για εγκεφαλικά νεκρούς, ίσως έπρεπε να το διευκρινίσω περισσότερο. Σε κώμα άρα μη νοήμων προς το παρόν αλλά εν δυνάμει νοήμων στο μέλλον όπως συμβαίνει πολλές φορές. Το έμβρυο είναι εν δυνάμει νοήμων άνθρωπος με 1000 φορές περισσότερες πιθανότητες σε σχέση με αυτόν στο κώμα.

πριν 2 λεπτά, το μέλος minast έγραψε:

Επίσης εάν κάνεις με ειλικρίνια την ισοδυναμία των παραδειγμάτων, θα δεις ότι εάν υποστηρίζεις την πεζογέφυρα, μάλλον θα πρέπει να υποστηρίξεις την νομιμότητα των εκτρώσεων. Σου έδειξα ότι κάποιος είναι διατεθιμένος να κάνει κάτι που είναι και επικίνδυνο και παράνομο, απλά για να γλιτώσει λίγα λεπτά περπάτημα, όχι 9 μήνες εγκυμοσύνης.

Στο κομμάτι του πόσο χαζά ρισκάρει κάποιος τη ζωή του για λίγα λεπτά περπάτημα συγκρίνοντάς το με τους 9 μήνες έχεις δίκαιο. Η αναλογία χαλάει στην αντιστοιχία των αντιμεπτωπίσεων του προβλήματος δηλαδή στην πεζογέφυρα με την έκτρωση το οποίο είναι το δεύτερο σκέλος του παραδείγματος. Ακόμα κι αν κάνω λάθος για το πως βλάπω ηθικά την έκτρωση, ηθικό θέμα τουλάχιστον προς συζήτηση υπάρχει και για αυτό και αυτή η συζήτηση γίνεται σε όλες τις χώρες με διαφορετική κατάληξη από χώρα σε χώρα. Στην πεζογέφυρα δεν υπάρχει κανένα ηθικό θέμα παρά μόνο πρακτικό, χρηματικό και λοιπά, όχι ηθικό.

πριν 2 λεπτά, το μέλος minast έγραψε:

Αυτή είναι μία μάχη που κανένας νόμος δεν μπορεί να κερδίσει, απλά θα προκαλέσει περισσότερα προβλήματα.

Γιαυτό μίλησα για πραγματικό και ειλικρινή στόχο μείωσης προτού αλλάξει ο οποιοσδήποτε νόμος είτε προς το κατ' εμέ καλύτερο (μέριμνα, κίνητρα για μη διακοπή, διευκόλυνση υιοθεσίας, αυτστηροποίηση να μη γίνεται με το παραμικρό) είτε προς το κατ' εμέ χειρότερο (εκτρώσεις μέχρι και τον 9ο μήνα, no questions asked).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 58 λεπτά, το μέλος tommybertsen έγραψε:

Και ο αυνανισμός είναι φόνος , ας μην ξεχνάμε :hehe:

10427293_772131532834363_5174650948520053399_n.jpg

 

Αυτό πρέπει να βρίσκεται στα ανέκδοτα ? 

 

@Γιάννης_84 Παρόλο που διαφωνώ με τις εκτρώσεις (με τον τρόπο που γίνονται κατά κανόνα στην Ελλάδα) πιστεύω ότι πρέπει να επιτρέπονται δια νόμου. Βέβαια καλό θα είναι να καταλάβουν οι γυναίκες, όσες δεν το ξέρουν, ότι η έκτρωση δεν είναι μέθοδος αντισύλληψης. Μην έχεις (αν την έχεις) την ψευδαίσθηση ότι αν απαγορευτούν οι εκτρώσεις θα γίνουμε ταυτόχρονα περισσότεροι και η κοινωνία μας υγιέστερη.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Θυμαμαι πριν αρκετο καιρο ειχα δει ενα βιντεο-ερευνα που προσπαθουσαν να καταλαβουν σε πιο σημειο ο ανθρωπος , αρχιζει να θεωρητε ανθρωπος .

Αυτο που μου εχει μεινει ειναι πως το γενικο συμπερασμα τους ηταν οτι αυτο αρχιζει να ισχυει οταν αποκτας αυτογνωσια , νομιζω χρησημοποιωντας βρεφοι ειχαν δει πως συμβαινει οταν ειναι κοντα 2 χρονων με την προφαση οτι τοτε αντιλαμβανονται οτι το ειδωλο τους στον καθρεπτη ειναι τα ιδια και οχι καποιος αλλος . 

 

Απο την στιγμη που κανεις δεν μπορει και ουτε προκειται ποτε να αποδειξει τις σαχλαμαρες περι "ψυχης" και αλλων τετοιων φανταστικων φαινομενων , η ονομασια φονος και δολοφονια ειναι παρατραβηγμενη . 

Στο κατω κατω , με το να επιτρεψουν την γεννηση ενος βρεφους , ουσιαστηκα χαντακωνουν την ζωη και της μητερας και του μωρου . 

Μου φαινεται μακραν καλυτερο να γινει η αμβλωση και στο μελλον , μετα απο τη σημαντικη και τραυματικη εμπειρια που θα εχει η γυναικα να επιλεξει αν οντως οι συνθηκες της ειναι σωστες για ενα παιδι . 

 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 46 λεπτά, το μέλος kpetros έγραψε:

Θυμαμαι πριν αρκετο καιρο ειχα δει ενα βιντεο-ερευνα που προσπαθουσαν να καταλαβουν σε πιο σημειο ο ανθρωπος , αρχιζει να θεωρητε ανθρωπος .

Αυτο που μου εχει μεινει ειναι πως το γενικο συμπερασμα τους ηταν οτι αυτο αρχιζει να ισχυει οταν αποκτας αυτογνωσια , νομιζω χρησημοποιωντας βρεφοι ειχαν δει πως συμβαινει οταν ειναι κοντα 2 χρονων με την προφαση οτι τοτε αντιλαμβανονται οτι το ειδωλο τους στον καθρεπτη ειναι τα ιδια και οχι καποιος αλλος . 

Εντάξει τότε, κάνουμε εκτρώσεις και μετά τη γέννα άμα λάχει. Τι 12η εβδομάδα, χτύπους καρδιάς και χαζομάρες; Μέχρι ενός έτους προλαβαίνουμε άνετα.

Παράθεση

Απο την στιγμη που κανεις δεν μπορει και ουτε προκειται ποτε να αποδειξει τις σαχλαμαρες περι "ψυχης" και αλλων τετοιων φανταστικων φαινομενων , η ονομασια φονος και δολοφονια ειναι παρατραβηγμενη . 

Σαχλαμάρες τα περί ψυχής, problem solved. Να υποθέσω αυτό ισχύει και για τους εκτός μήτρας; Ελπίζω πως όχι.

Παράθεση

Στο κατω κατω , με το να επιτρεψουν την γεννηση ενος βρεφους , ουσιαστηκα χαντακωνουν την ζωη και της μητερας και του μωρου . 

Έχεις ακούσει τη λέξη υιοθεσία; Φιλικό μου ζευγάρι μετά από πολλές αποβολές υιοθέτησε παιδάκι από την Αφρική. Εδώ βλέπεις δεν τους δίνανε με τίποτα. Μια χαρά ζωή κάνει το παιδί, δεν είναι χαντακωμένο. Τουλάχιστον πάντα χαμογελαστό είναι, δεν είμαι και μέσα στο σπίτι τους. Λες να ήταν καλύτερα να του είχαν κάνει έκτρωση; Πέστα στο ζευγάρι και σε κάθε ζευγάρι που προσπαθεί και δεν τα καταφέρνει την ίδια στιγμή που άλλες συλλαμβάνουν χωρίς να θέλουν και μετά τα ρίχνουν.

Παράθεση

Μου φαινεται μακραν καλυτερο να γινει η αμβλωση και στο μελλον , μετα απο τη σημαντικη και τραυματικη εμπειρια που θα εχει η γυναικα να επιλεξει αν οντως οι συνθηκες της ειναι σωστες για ενα παιδι . 

 

 

Τόσο μυαλό βάζουν που κάνουν και πολλαπλές εκτρώσεις.

 

Εγώ καταλήγω: Όσοι ενδιαφέρεστε, ψάξτε γνώμες γιατρών (όχι για το υπέρ ή κατά) που πραγματοποιούν οι ίδιοι εκτρώσεις να δείτε τι λένε για την καθεαυτού διαδικασία, πως γίνεται ακριβώς και όλες αυτές τις λεπτομέρειες. Από μεριάς μου νομίζω θα σταματήσω εδώ το εκτός θέματος, μη γίνουμε και Πολωνία.

 

Εύχομαι κανείς σας ή δικός σας άνθρωπος να μην χρειαστεί να μπει ποτέ στο δίλημμα που συζητήσαμε.

 

ΥΓ: από τον Κυμπουρόπουλο που ξεκίνησε η κουβέντα περί δήθεν σκοταδιστικών απόψεων κτλ. Το κόμμα του εννοείται ότι τον άδειασε και ένα κομμάτι της απάντησής του είναι αυτό: 

Παράθεση

Σκέφτομαι λίγο το θέμα και από αυτή τη θέση που σίγουρα με επηρεάζει, αν η μητέρα μου είχε δει ότι είμαι ανάπηρος θα με σκότωνε ή όχι;

 

Έγινε επεξεργασία από Γιάννης_84
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

161406974_255954316177808_59587029931878
THEPRESSPROJECT.GR

Ένα από τα παραπολιτικά ζητήματα που κατά τον συστημικό Τύπο απασχολεί το τελευταίο διάστημα τον Κυριάκο...

Γίναμε Μπουρκίνα Φάσο και επίσημα...

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

πριν 23 ώρες, το μέλος Simon έγραψε:

Αυτό πρέπει να βρίσκεται στα ανέκδοτα ? 

 

Αφού κι εδώ διαβάζουμε ανέκδοτα, μια χαρά ταιριάζει. Έχω κι άλλα ανέκδοτα.

WWW.GAZZETTA.GR

Plus: Κοινωνία - Συγκέντρωση διαμαρτυρίας των αστυνομικών έξω από το  υφυπουργείο Μακεδονίας – Θράκης.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω υπερβάλουμε λίγο στο θέμα των εκτρώσεων.

Για μένα ο Κυμπουρόπουλος έχει την δική του άποψη και καλά έκανε και την εξέφρασε. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για άνθρωπο με συγκεκριμένα προβλήματα ή δεξιότητες αν θέλετε. Λίγοι από εμάς έχουν επίγνωση της ζωής που πέρασε και περνάει, τόσο αυτός όσο και η οικογένεια του. Μην το αναγάγουμε και αυτό σε μείζον πολιτικό θέμα. Δεν νομίζω να χρήζει κριτικής επειδή εξέφρασε μια συγκεκριμένη άποψη ως βουλευτής. Άλλωστε δεν τοποθετήθηκε απόλυτα.

 

Προσωπικά δεν είμαι κατά των εκτρώσεων. Στις περιπτώσεις κυήσεων τουλάχιστον που διαπιστώνονται σε πρώιμο στάδιο. Σε προχωρημένο στάδιο κύησης για μένα είναι αδιανόητο.

 

Αλλά δυστυχώς αν μια γυναίκα φτάσει στο σημείο να κάνει έκτρωση θα είναι χαμένη έτσι κι αλλιώς. Καταρχήν ψυχολογικά, διότι ακόμα και να είναι η μόνη ενδεδειγμένη, λόγω συνθηκών, λύση, δεν το ξεπερνάει τόσο εύκολα όσο νομίζουμε οι υπόλοιποι. Κατά δεύτερον, σωματικά, και ιδίως στην περίπτωση που αποφασίσει διακοπή σε προχωρημένη κύηση, όπου βάζει σε κίνδυνο μελλοντικές κυήσεις.

 

Ο γιος μου προέκυψε από μεθύσι στην Πάρο. Χαμός, καυγάδες, χωρισμοί, συζητήσεις, "΄έσβησε το μέλλον μου", "πάνε στράφι τα όνειρα μου" κλπ κλπ...Ε και τι α κάεινσ'; Α κάειτσ' α μαλώεισ' ;

 

Τρίχες κατσαρές και σιγά τα ωά που ακούω περί "ευθύνης" και "δεν ξέρω να μεγαλώνω παιδιά κλπ". Αλλά υπάρχουν και ζευγάρια πχ που δεν έχουν φράγκο και καμία βοήθεια από γονείς. Εκεί δεν μπορείς να πεις τίποτα.

Όμως στις περισσότερες περιπτώσεις που θες πχ να κάνεις παιδιά κάποια στιγμή στο μέλλον, αλλά σου σκάει ξαφνικά, ε εντάξει δεν χάλασε ο κόσμος. Δεν ξέρω γιατί ζευγάρια που ζούνε αξιοπρεπώς και έχουν χρήματα, αποφασίζουν έκτρωση, ώστε να κερδίσουν 2 και 5 χρόνια παραπάνω ξένοιαστης ζωής. Μια χαρά το κάνεις το ταξιδάκι σου με τον μπόμπιρα αν θες. Μια χαρά θα πάει επίσης η καριέρα σου. Μια χαρά το μεγαλώνεις χωρίς να σου λείψει τίποτα.

Δεν ρίχνεις χριστοπαναγίες όλη μέρα επειδή έκανες παιδί κατά λάθος. Τις χριστοπαναγίες τις ρίχνεις επειδή το παιδί συνοδεύεται από την γυναίκα που έχεις μέσα στο σπίτι....

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

In the final episode of our American Histories series, Sarah Churchwell tells the incredible story of the politics of abortion during the 1970’s.  How did evangelicals go from supporting abortion to being its die-hard opponents, what did the switch have to do with the politics of race and what have been the lasting consequences for American democracy?
32' podcast, δεν το άκουσα, το αφήνω αν ενδιαφέρεται κάποιος να καταλάβει καλύτερα το θέμα στην πολιτική ζωή των ΗΠΑ.

Διαφορετικό ζήτημα η γνώμη μας απέναντι στην πράξη της έκτρωσης αορίστως, η γνώμη μας για το ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις πρέπει να ισχύουν, η είσοδος του θέματος στην πολιτική συζήτηση. Τρία διακριτά πεδία, με τρεις διακριτές συζητήσεις. Με  επιμέρους παρακλάδια το καθένα. Για το τρίτο, έγραψα πιο πάνω την γνώμη μου, κρίνω ότι ευνοεί πολιτικούς απατεώνες (ανεξαρτήτως της πλευράς που διαλέγουν, συνήθως είναι μία πλευρά αλλά εμφανίζεται παντού). Ευτυχώς, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, στην Ελλάδα το πλαίσιο της πολιτικής συζ'ητησης ήταν σε διαφορετική βάση, καλό είναι να προσέχουμε όταν μεταφέρουμε στοιχεία της αμερικάνικης συζήτησης στα καθ΄ ημάς. Μερικές φορές γλιστράει. Το συγκεκριμένο θέμα γλιστράει άσχημα στην διαδρομή ΗΠΑ-Ελλάδα (και χώρες ΕΕ με άλλον τρόπο) εξαιτίας της εντελώς διαφορετικής θρησκευτικής και κοινωνικής πραγματικότητας (ιστορικής μα και σύγχρονης).

Σχετικά με τον Κιμπουρόπουλο: ας μην ξεχνάμε ότι έχει δημόσιο αξίωμα, η πρόσφατη συζήτηση ξεκίνησε από το ότι ψήφισε στα πλαίσια του αξιώματος του κάτι. Δεν ήταν συζήτηση για την γνώμη του, ήταν για μία ψήφο του.

Σε κάθε περίπτωση, αν πρόκειται να εισάγεται στην πολιτική συζήτηση, μου μοιάζει προτιμότερο αυτό να γίνεται σε δημοψηφισματική βάση. Είναι κατ΄ εξοχήν θέμα για απόφαση μέσω δημοψηφίσματος. Παρά τις γνωστές, τεράστιες κι επικίνδυνες αδυναμίες των δημοψηφισμάτων.

Άσχετα σχόλια, ανακόλουθα εκ μέρους μου με τα παραπάνω:
α) αν κι η τελική μου άποψη είναι παραπλήσια με του dfk, διαφωνώ με το σημείο που προτείνει ο άνδρας να έχει αποφασιστικό λόγο στην απόφαση της εγγύου με συνέπεια στις μετέπειτα υποχρεώσεις του έναντι τέκνου. (ρίξε το-όχι δεν το ρίχνω-οκ μην το ρίξεις αλλά μετά εγώ απαλλάσομαι των πληρωμών για το παιδί). Ας προσέχει το πουλί του αν θέλει αυτόματη απαλλαγή τέτοιου είδους. ? Αλλιώς, κατά περίπτωση και δικαστικά, με κανόνα ότι δεν απαλλάσσεται παρά μόνο κατ΄ εξαίρεση.

β) το έγραψε με άλλη αφορμή ο snips, αναρωτηθηκε ρητορικά αν φταίει η οικογένεια για την αναξιοκρατία στην Ελλάδα. ? (astonished face). 


γ) @sotiris @αρχηγούλης: τον θυμάστε τον ήρωα, τον πρόεδρο της Τανζανίας; είχε ασχοληθεί ο Σωτήρης στο κοβιντόθεμα, ο αρχηγούλης κι εγώ εμπλεκόμαστε λόγω γειτνίασης με το μελλοντικό Βασίλειο. Τον χάσαμε τον Πρόεδρο. (δεν υπάρχει ιός, συνωμοσία, τα τεστς ψέματα, έστειλα δείγμα από πορτοκάλι/κατσίκα ξέχασα τι είχε κάνει,  το έβγαλαν με κορωνοϊό και τέτοια αν θυμάστε).
Αρχηγούλη μου, λατρεία, πρόσεχε πρόσεχε μη μου κολλήσεις κάνα φάιβ τζι, θα το απαγορέψουμε το ίντερνετ στη Ζουαζιλάνδη όταν αναλάβουμε. Φτιάχνε βαλίτσες.

  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

@salde Aσε τα πτηνα ελευθερα και στην ησυχια τους :p

Να αντιστρεψουμε την θεωρια, ο ανδρας θελει να κρατησει το παιδι και η γυναικα οχι. Τι θα πουμε να προσεχε το γατακι της να μην εκανε σπαγγατο.

Θα το κρατησει 9 μηνες ενω δεν το θελει ? Στις ΗΠΑ υπαρχει αποφαση μετα απο την δικη Dubay v. Wells εχει κανει και το Vice ενα ωραιο αρθρο επι

του θεματος και ολο το θεμα της υποκρισιας βρισκεται στην παρακατω παραθεση.

Παράθεση

Ο προεδρεύων δικαστής αποφάνθηκε κατά του Dubay, , σημειώνοντας: «Αν υπάρχει ακόμα ιπποτισμός, η βιωσιμότητά του απειλείται σοβαρά από τον ενάγοντα αυτής της υπόθεσης».

Με την άμβλωση, μια γυναίκα αποφασίζει αν θα φέρει ή όχι ένα παιδί στον κόσμο. Το δικαίωμα του παιδιού σε μια νομική σχέση με τον πατέρα του -και ειδικότερα το δικαίωμα στην παροχή οικονομικής υποστήριξης για την ανατροφή του παιδιού- πρέπει να υπερτερεί του δικαιώματος ενός άνδρα να αποποιηθεί την πατρότητα. Άλλωστε, σε τελική ανάλυση, και οι δύο γονείς είναι υπεύθυνοι για τη σύλληψη του παιδιού, επομένως και οι δύο θα πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη για το παιδί, εάν αυτό τελικά γεννηθεί.

Η γυναικα αποφασιζει αν θα το κρατησει η οχι, ο αντρας δεν εχει κανεναν λογο πανω στο θεμα αυτο αλλα απαξ και γεννηθει το παιδι παρα την θεληση του πρεπει να πληρωνει μια ζωη. Μονα ζυγα υπερ της κυριας στο ονομα του ιπποτισμου... κατα τα αλλα εχουμε ισοτητα.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Proteas said:

Η γυναικα αποφασιζει αν θα το κρατησει η οχι, ο αντρας δεν εχει κανεναν λογο πανω στο θεμα αυτο αλλα απαξ και γεννηθει το παιδι παρα την θεληση του πρεπει να πληρωνει μια ζωη. Μονα ζυγα υπερ της κυριας στο ονομα του ιπποτισμου... κατα τα αλλα εχουμε ισοτητα.

 


όχι όχι, με ερμηνεύεις λάθος. Μου φάνηκε trivial, δεν προχώρησα σε πλήρη εξήγηση της άποψης μου. Η υποχρέωση του κάθε γονέα έναντι του παιδιού είναι αυτοτελής. Δεν εξαρτάται από τυχόν υποχρεώσεις ή από την όποια σχέση/συμφωνία/ο,τιδήποτε μεταξύ των γονέων. Ευθεία γραμμή, γονέας παιδί. Έχεις δυο ευθείες γραμμές, μία για καθέναν. Μάνα-παιδί, πατέρας-παιδί. Δεν αυξομειώνεται η (ηθική υποχρέωση, μην σε μπερδεύει το ύψος της πληρωμής) υποχρέωση ανάλογα με το τι κάνει ο άλλος γονέας ούτε ανάλογα με μια τρίτη ευθεία που συνδέει μάνα-πατέρα.
(σημείωσε ότι μέχρι στιγμής μπορεί με τις επιστημονικές εξελίξεις να υπάρξουν καταστάσεις όπου δεν είναι καν απαραίτητη η «πατροπαράδοτη» ύπαρξη πατέρα, αλλά δεν είναι αυτή την στιγμή το θέμα μου)

Επίσης, δεν συνδέεται με τις υποχρεώσεις και την κατάσταση της περιόδου εγγυμοσύνης. Αρχίζει από το τέλος του τοκετού π.χ. κι έπειτα. Εκεί τελειώσαμε με την εγγυμοσύνη ως προς το παιδί. Από εδώ και μπρος, ο πατέρας, ασχέτως συμφωνιών, ασχέτως επιθυμιών, έχει αυτοτελή υποχρέωση απέναντι στο παιδί. Παρομοίως η μάνα. Ούτε η μάνα μπορεί να κάνει αυτό που με ρωτάς: την αντιστροφή των επιθυμιών (θέλω να το ρίξω-όχι κράτα το- εντάξει το κρατώ αλλά μετά θα πληρώνεις μόνο εσύ). Απόλυτη ισότητα στο συγκεκριμένο. Με ίδια λογική και δεοντολογική βάση. Ναι, αν δεν ήθελες να πληρώνεις κυρία αυτομάτως, ας πρόσεχες το δικό σου πτηνό/ζωντανό κλπ. Η εγγυμοσύνη σου (για την περίοδο της οποίας πιστεύω ότι την απόφαση για διακοπή κύησης έχει δικαίωμα να την πάρει μόνη της αποκλειστικά η γυναίκα) και το τι συνέβη στην διάρκεια της, δεν έχει πλέον καμία σημασία αναφορικά με τις υποχρεώσεις σου απέναντι στο παιδί.

Ελπίζω να έγινα κατανοητός. Το default position= αυτόματη υποχρέωση γονέα1 προς παιδί + αυτόματη υποχρέωση γονέα2 προς παιδί. Αυτοτελώς. Για εξαιρέσεις, ειδικές ρυθμίσεις κλπ, ειδική, δικαστική κρίση κατά περίπτωση. Όχι αυτόματα.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μια που αναφέρθηκε η συσχέτιση με τις ΗΠΑ, να μια ενδιαφέρουσα αττάκα από εκεί: I've noticed that everyone who is for abortion has already been born. Κι ένα βιντεάκι που βρήκα ενδιαφέρον από την άλλη άκρη του Ατλαντικού. Δεν προτείνω να εστιάσετε στην άποψη του γιατρού διότι ίσως δεν είναι αντικειμενικός. Αγνοήστε την και δώστε βάση μόνο στο διαδικαστικό και πείτε μου μετά τι είναι βάρβαρο και σκοταδιστικό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.