Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0


astrolabos

Recommended Posts

Μπα, άμα πλάκωσαν σαμπάνιες, catering για καμια 200αριά άτομα, κάνα ζαχαροπλαστείο γλυκά δε θέλει και πολύ. Ευτυχώς η χούντα δεν ήταν διεφθαρμένη. Έφτιαξε και δρόμους...

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος salde έγραψε:

Μπα, άμα πλάκωσαν σαμπάνιες, catering για καμια 200αριά άτομα, κάνα ζαχαροπλαστείο γλυκά δε θέλει και πολύ. Ευτυχώς η χούντα δεν ήταν διεφθαρμένη. Έφτιαξε και δρόμους...

Και θα έβαζε και τον Χρυσό Φοίνικα μέσα στη βασιλόπιτα....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

https://www.capital.gr/politiki/3405942/epistoli-stirixis-ton-ipa-stin-athina-ston-apoixo-tis-episkepsis-mitsotaki-stin-ouasigkton

 

Η εικόνα του κυβερνητικού εκπροσώπου με την επιστολή Πομπέο ανά χείρας, μπροστά στις κάμερες, ήταν -το λιγότερο- ντροπιαστική.

Νόμιζα ότι έβλεπα γραφικές φιγούρες τύπου Λιακόπουλου, Βελόπουλου, πώς τον λένε τον άλλον με τα φίλτρα νερού και λοιπών δημοκρατικών και μη δυνάμεων, οι οποίες κράδαιναν τέτοια έγγραφα, φωνάζοντας "ορίστε, ιδού η απόδειξη, τη βρήκαμε από  τον πέμπτο ξάδερφο του πρώτου μπατζανάκη του τρίτου κουμπάρου του Ιωσήφ της Αριμαθαίας".

Η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν έχει λόγο να μας λάβει σοβαρά υπόψη. Είμαστε αόρατοι και δεν έχουμε να προσφέρουμε το παραμικρό στους παίκτες της γεωπολιτικής σκακιέρας.

Ό,τι αποφασιστεί για εμάς, θα μας το ανακοινώσουν και τέλος.

 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

^

Κανονικότητα εν καιρώ κυριαρχούσας αριστείας.

Και η μικρομεσαία επιχειρηση που οι απλυτοι μπαχαλοσυριζαίοι γονάτισαν τώρα με την άρση των CC έχει ορθοποδήσει πρέπει να είναι κανείς τέρμα βλάκας για να μη το βλέπει. Εγώ το βλέπω.

Τώρα που θα λύθει μια και καλή το θέμα με τις αοζ γιατι οι ανθρωποι είναι διπλωματες και ξέρουν απ αυτά θα το βουλώσουνε για πάντα τα συριζοτρόλλ.

 

Link to comment
Share on other sites

How Boeing’s Responsibility in a Deadly Crash ‘Got Buried’

 

 

Μερικά αποσπάσματα:

Quote

Decisions by Boeing, including risky design choices and faulty safety assessments, also contributed to the accident on the Turkish Airlines flight. But the Dutch Safety Board either excluded or played down criticisms of the manufacturer in its final report after pushback from a team of Americans that included Boeing and federal safety officials, documents and interviews show.

 

A review by The New York Times of evidence from the 2009 accident, some of it previously confidential, reveals striking parallels with the recent crashes — and resistance by the team of Americans to a full airing of findings that later proved relevant to the Max.

 

In the 2009 and Max accidents, for example, the failure of a single sensor caused systems to misfire, with catastrophic results, and Boeing had not provided pilots with information that could have helped them react to the malfunction. 

 

Boeing’s design decisions on both the Max and the plane involved in the 2009 crash — the 737 NG, or Next Generation — allowed a powerful computer command to be triggered by a single faulty sensor, even though each plane was equipped with two sensors, as Bloomberg reported last year.

 

And as with the more recent crashes, Boeing had not included information in the NG operations manual that could have helped the pilots respond when the sensor failed.

 

Even a fix now proposed for the Max has similarities with the past: After the crash near Amsterdam, the F.A.A. required airlines to install a software update for the NG that compared data from the plane’s two sensors, rather than relying on just one. The software change Boeing has developed for the Max also compares data from two sensors.

 

Critically, in the case of the NG, Boeing had already developed the software fix well before the Turkish Airlines crash, including it on new planes starting in 2006 and offering it as an optional update on hundreds of other aircraft. But for some older jets, including the one that crashed near Amsterdam, the update wouldn’t work, and Boeing did not develop a compatible version until after the accident.

 

Σε αυτό το παλαιό ατύχημα το πλήρωμα φέρει σίγουρα πολύ μεγαλύτερη ευθύνη και το πόρισμα δίκαια το απηχεί αυτό. Όμως, με τα νέα στοιχεία φαίνεται να αναδεικνύεται κι ένα συστημικό πρόβλημα στον σχεδιασμό κρίσιμων υποσυστημάτων, με ολέθρια αποτελέσματα, πολύ πριν μπει στο πλάνο το Max. Θυμίζω ότι κι η ίδια η Boeing είχε χάσει στο δυστύχημα 3 υπαλλήλους της, οι οποίοι εργάζονταν σε ένα πρόγραμμα των Τουρκικών ενόπλων δυνάμεων και επέστρεφαν με αυτό το αεροπλάνο.

 

Εναλλακτική λόγω paywall: U.S. PRESSURED DUTCH SAFETY BOARD TO DOWNPLAY TECH FAULTS IN 2009 TURKISH AIRLINES CRASH: REPORT

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

https://www.iefimerida.gr/ellada/emprismoi-aytokinita-12-sto-maroysi-5-stin-athina

 

Quote

Σημειώθηκε μπαράζ εμπρησμών σε Μαρούσι, Αγία Παρασκευή, Πολύγωνο, Υμηττό και Φιλοπάππου με 20 αυτοκίνητα καμένα τα ξημερώματα της Τετάρτη.

 

... θα συμπεριλαμβάνονται στα κίνητρα που δίνει το κράτος, για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων ..... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε:

Άντε μπας και βάλουν μυαλό ορισμένοι. Και ελπίζω αφού έκανε την αρχή το λιμενικό να τα δούμε και αλλού.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ο Έλληνας μόνο όταν τον πονέσει η τσέπη καταλαβαίνει.

Άμα θες να είσαι μάγκας και να βάζεις τον εαυτό σου σε κίνδυνο να αποδέχεσαι και τις συνέπειες. Όχι σαν πρόστιμο αλλά να σου στέλνουν το ραβασάκι σπίτι. 

 

Σε χώρες της Ευρώπης αν από μ@κ@λία ( πχ αγνοήσεις σήμανση απαγόρευσης πρόσβασης) σου χρειαστείς διάσωση πληρώνεις. Υπάρχουν μάλιστα και ασφάλειες που καλύπτουν τέτοιες περιπτώσεις.
 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

‘Marry-your-rapist’ bill to be introduced by lawmakers in Turkey

 

Quote

A law which would allow men accused of having sex with girls who are under 18 to avoid punishment if they marry their victims is set to be introduced to parliament in Turkey.

 

A similar bill was defeated in Turkey in 2016 after national and global outrage. The legislation would have only pardoned men if they had sex without “force or threat”.

 

While the legal age of consent is 18 in Turkey, a 2018 government report on child marriage estimates a total of 482,908 girls were married in the last decade.

 

Violence against women and girls is prevalent in Turkey – with 38 per cent of Turkish women having suffered physical or sexual violence from a partner according to the United Nations.

 

Turkish President Recep Tayyip Erdogan said equality between men and women is “against nature” at a summit in Istanbul back in 2014. He urged women to have at least three children and argued a woman’s life was “incomplete” if she did not reproduce back in 2016.

 

  • Like 2
  • Sad 4
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτά είναι τα 21 μέλη της σπείρας που έχουν συλληφθεί ...100 φορές!

 

100 φορές έξω. Γιατί κάποιος πρέπει να είναι σίγουρος, ότι αυτός που δικάζει είναι εγκληματίας ......

 

Quote

14) (επ) BELASSEL ή IBOU ή IBOUSIF ή ΙΒΟ USIF BELASSEL (ον) MOHAMED ALI SIF του ATI ABEDRAHMANE HAOUAKI ABEDRAHMAN HAOUAKI και της FATIMA FATIME AFIA, γεννηθέντα το 1990 ή 1978 στην Αλγερία ή Παλαιστίνη ή Ισραήλ
Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/ellada/meli-speiras-rimaxei-spitia-sto-kentro-tis-athinas

 

 

αυτό θα πει αποτελεσματικότητα !! Του τα βρήκαν όλα τα ονόματα :sarcastic:

  • Like 4
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.