Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0


astrolabos

Recommended Posts

Στην επιχείρηση η «καμπάνα» ήταν βαριά αφού επιβλήθηκε το πρόστιμο των 500 ευρώ, ενώ ιδιαίτερα τσουχτερό ήταν και το πρόστιμο για τον θαμώνα, ύψους 50 ευρώ.

 

50 στον πελάτη κ 500 στο μαγαζι; ?

Link to comment
Share on other sites

Βολιβία: Ο Μοράλες αποδέχτηκε πολιτικό άσυλο στο Μεξικό

Παράθεση

Ενώ πολλά διεθνή ΜΜΕ αρνούνται ακόμα να χρησιμοποιήσουν τον όρο πραξικόπημα για όσα συμβαίνουν στη Βολιβία από την εκλογική αναμέτρηση της 20ης Οκτωβρίου κι έπειτα, η κρίση στη Λατινοαμερικάνικη χώρα κορυφώθηκε την Κυριακή, με τον εξαναγκασμό του προέδρου Έβο Μοράλες σε παραίτηση. Σήμερα Τρίτη, με τις απειλές και την τρομοκρατία των πραξικοπηματιών να συνεχίζονται, ο Μοράλες αποδέχτηκε το πολιτικό άσυλο που του προσέφερε το Μεξικό.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

αν δεν βρουν διαδρομή χρήματος ή έστω πειστικές μαρτυρίες (όχι του τύπου «άκουσα ότι», «νομίζω ότι») που να συνδυάζονται με ενέργειες του κατηγορούμενου πολιτικού, δύσκολα θα σταθεί σε ειδικό δικαστήριο. Η άσκηση ποινικής δίωξης, μάλιστα με παραγγελία της Τουλουπάκη αν διάβασα καλά, δεν λέει κάτι περισσότερο από τα ήδη γνωστά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε:

Δώσε βάση στην είδηση, όχι στον ιδιοκτήτη του site. 

 

Όργανο του κόμματος έχει γίνει, πια αξιοπιστία να έχουν οι ειδήσεις του;


Βολιβία: «Πραξικόπημα», αυτή η απαγορεύμενη λέξη
 

Παράθεση

 

Απαγορευμένη λέξη αποτελεί και πάλι για τα διεθνή μέσα ενημέρωσης που καλύπτουν τις εξελίξεις στη Βολιβία o όρος «πραξικόπημα». Όπως φαίνεται, δεν τους αρκεί το γεγονός ότι ο πρόεδρος της χώρας, Έβο Μοράλες, εξωθήθηκε σε παραίτηση, ύστερα από παρέμβαση του αρχηγού γενικού επιτελείου στρατού.

Οι προσπάθειες, όμως, ανατροπής του Μοράλες από την κυβέρνηση των ΗΠΑ, έχουν πολύ μεγαλύτερη ιστορία, παρά το γεγονός ότι η Ουάσιγκτον κρατούσε δημοσίως πολύ πιο χαμηλούς τόνους, σε σχέση με τη Βενεζουέλα. Ο πρόεδρος της χώρας, ήδη από το 2009, είχε απομακρύνει τον Αμερικανό πρέσβη, τον οποίο κατηγορούσε ότι οργάνωνε ακροδεξιά τάγματα εφόδου, που χτυπούσαν υποστηρικτές της κυβέρνησης.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, υποστήριξα ποτέ τη δημοσιογραφική επάρκεια του Βαξεβάνη;

Ειδήσεις δεν "ανεβάζουμε" στο παρόν νήμα; Ε, αυτό έκανα.

Δεν ξέρω (και δεν μ' ενδιαφέρει) εάν οι κατηγορίες κατά του Λοβέρδου ευσταθούν. Ας αποφασίσει η Ελληνική Δικαιοσύνη.

Ας πούμε, όμως,  ότι η συγκεκριμένη είδηση δεν θα έπρεπε να φιλοξενηθεί στον Λάμπη, εξαιτίας της πολιτικής τοποθέτησης/προτίμησης του site.

Η είδηση για τις πλημμύρες στη Βενετία πώς σχετίζεται με το πιστοποιητικό αριστερών φρονημάτων του Βαξεβάνη; Αμφισβητείται (ε) το γεγονός, επειδή το "ανέβασε" το Κουτί της Πανδώρας;

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

δεν σου είπα βρε ότι κακώς την ανέβασες, σχόλιο πάνω σε αυτήν έκανα. Οι περισσότερες ελληνικές ιστοσελίδες πολιτικές, αθλητικές κλπ είναι έτσι κι αλλιώς δράμα ως προς το ιδιοκτησιακό καθεστώς, την προσωπικότητα των διευθυντικών τους στελεχών, την υπηρεσία κρυφής ατζέντας και την οικονομική τους χρηματοδότηση.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, ΓιαγκΤ said:

 

Quote

Ο σύντροφος Μοράλες.

Αποφάσισε μόνος του, αγνοώντας για 2η φορά το σύνταγμα που έβαζε όριο τις 2 θητείες, να κάνει δημοψήφισμα όπου ζητούσε να μπορεί να είναι υποψήφιος για 4η φορά. Πήρε ένα μεγαλοπρεπές ΌΧΙ.

Αποφάσισε μόνος του, να αγνοήσει το Όχι και το Σύνταγμα και έβαλε υποψήφιος.

Αποφάσισε μόνος του, να διακόψει την καταμέτρηση των ψήφων και μετά από ώρες αποφάσισε μόνος του, να ανακοινώσει ότι κέρδισε τις εκλογές.

Αποφάσισε μόνος του, μετά από διαδηλώσεις με 7 νεκρούς και τις παραιτήσεις την μισής του κυβέρνησης για τη νοθεία, πως τελικά δεν κέρδισε και παραιτήθηκε.

Αποφάσισε μόνος του, πως θα ξαναέκανε εκλογές αφού δεν του άρεσαν οι προηγούμενες και θα ξαναήταν υποψήφιος.

Τέλος αποφάσισε να την κάνει για Μέξικο για να χαρεί την περιουσία που έκανε με κόπο και ιδρώτα, όπως χαίρεται τα δις της περιουσίας της η κορούλα Τσάβες, ο υιός Κάστρο, και τόσοι άλλοι λατίνοι σύντροφοι (δεν πρόλαβε ο Λούλα που τον τσάκωσαν και τον φυλάκισαν).

Αφήνει πίσω του μια από τις πιο φτωχές και διεφθαρμένες χώρες της Λατινικής Αμερικής, τον πύργο που έχτισε με 19 ορόφους όπου οι τελευταίοι-το ρετιρέ ήταν η πολυτελέστατη κατοικία του και τους ανά τον κόσμο συντρόφους να θρηνούν τον ''αποφασιστικό δικτάκτορα'' και να τον βάζουν στο πάνθεον με τον Στάλιν, τον Τσαουσέσκου, τον Αλία, τον Πολ Ποτ και τόσα άλλα αποφασιστικά ινδάλματα......

 
 

 

 

Παρεμπιπτόντως, αν ήταν πραξικόπημα, θα τον έβρισκαν σε κανένα χαντάκι, δεν θα τον ξεπροβόδιζαν. Επιπλέον καλό θα ήταν να γνωρίζει ο υπόλοιπος κόσμος (γιατί οι Βολιβιανοί θα βλέπουν) το πόσα χρήματα καθάρισε από την εξουσία. Και με δεδομένο ότι μιλάμε για φτωχή χώρα ε ?

 

Σε άλλα νέα....:

https://www.iefimerida.gr/ellada/limeniko-anadolu-metanastes-tahyploo

 

''μπάτε σκύλοι αλέστε..... ''

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το τι χρημα βγαζει βεβαια η Uber δεν περιγραφεται. Σε προσφατη συνομιλια που ειχα με οδηγό μου ειπε πως μονο στην ευρυτερη περιοχη της Νέας Υόρκης εχει περιπου 200.000 οδηγους. Με μεσο ορο 300$ εσοδα την ημερα μονο για τον οδηγο. Δεν ξερω ποσα βγαζει η Uber αλλα υπολογιζω αλλα τοσα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρουσα συζήτηση. Η πλάκα είναι ότι, αν αφαιρέσεις τα κόστη του οδηγού (καύσιμα, αναλώσιμα, απομείωση αξίας του οχήματος), αρκετοί οδηγοί μπαίνουν μέσα ή βγάζουν ψίχουλα, αν δε βάλεις και cash tip.

 

Την ίδια στιγμή κι η Uber, παρά το τσιμπημένο service fee που παρακρατά (θεωρητικά 25%, στην πράξη πολύ περισσότερο), χάνει δισεκατομμύρια κάθε χρόνο ($7.4 δις μόνο τους πρώτους 9 μήνες του 2019). Προφανώς το μοντέλο με ανθρώπους να οδηγούν δεν είναι οικονομικά βιώσιμο, ακόμη κι αν δεν τους πληρώνει όπως θεωρούν κάποιες πολιτείες στις ΗΠΑ ή άλλες χώρες ότι θα όφειλε (ως υπαλλήλους).

 

Αυτό φαίνεται και από την μεγάλη πτώση της μετοχής όταν έγινε δημόσια διαθέσιμη, αλλά και από το γεγονός ότι ακόμη κι ο εξ-Τσέο της (κατά Νοτοπούλου ?έσπευσε να πουλήσει 700 εκατομμύρια σε μετοχές με την πρώτη ευκαιρία, επιβεβαιώνοντας ότι δε συμμερίζεται την εκτίμηση ότι η Uber αξίζει $100 δις αυτή τη στιγμή -ούτε καν 50.

 

Έχω την εντύπωση ότι στην Uber επενδύουν τόσο πολύ σε διαφήμιση (ακόμη και 30% των εξόδων κάποια τρίμηνα), ώστε να εγκαθιδρύσουν τη μεγαλύτερη δυνατή βάση χρηστών και να εδραιώσουν το προβάδισμά τους, με την ελπίδα να φέρουν εγκαίρως στην αγορά αυτόνομα οχήματα, που θα απαλείψουν το ποσό που αποδίδεται στους οδηγούς (εξ ου και η επένδυση >$1 δις ετησίως σε R&D).

 

Όμως, μια και περί NY ο λόγος, ήδη η Uber εκεί έχει υπερδιπλάσιες κούρσες από τα ταξί κι ακόμη κι η Lyft τα πλησιάζει. Και σε πολλές άλλες πόλεις οι δύο υπηρεσίες υπολογίζεται ότι ήδη έχουν διψήφιο ποσοστό επί της συνολικής κίνησης στους δρόμους καθημερινά. Απλώς πια δεν μπορείς να βλέπεις κίτρινο και να λες ότι οι ταρίφες φταίνε για την κίνηση, γιατί πλέον οι ταρίφες είναι ινκόγκνιτο. ?‍♂️

Έγινε επεξεργασία από acct
a link
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν το μοντέλο είναι βιωσιμο ή οχι αλλα μπορω να σου πω γιατι δεν χρησιμοποιω ταξι στη Νεα Υορκη. 2 φορες πηρα ταξι:

 

Την πρωτη φορα το ταξι εκτος απο τη δυσωδία, δεν ηθελες απλα να καθεσαι. Ειχε τοση βρωμα που οταν εφτασα στο ξενοδοχειο εδωσα τα ρουχα για πλυσιμο.

Τη 2η και πιο προσφατη φορα, αναγκαστηκα να παρω ταξι λογω της ωρας και επειδη ημουν κουρασμενος και μαντεψε τι μυριζε στο ταξι; ο ταριφας "την ειχε πιει" πριν και μετα ειπε να κανει και τις βολτες του.

 

Οποτε λογικο να υπαρχουν πολλοι οδηγοι uber. Απλα η εταιρεια εχει ξεφυγει με το σε ποσους δινει αδεια για να γινουν οδηγοι. Το καλο ειναι πως οντως υπαρχουν προϋποθέσεις.

  • Like 4
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν το συζητώ...

 

Προφανώς υπάρχει λόγος που η Uber κάνει 500 χιλιάδες κούρσες την ημέρα στη NY και η Lyft σχεδόν 200 χιλιάδες, έναντι μόλις 250 χιλιάδων για τα ταξί. Προσωπικά εκεί είχα βολευτεί και με το τρένο (η Uber δεν έπαιζε τότε), αλλά αυτό δε θα ισχύει για όλους.

 

Προφανώς και ήταν εξαιρετική ιδέα να κινητοποιήσουν το κεφάλαιο ~$5 δις που βρισκόταν στα χέρια οδηγών στη μορφή των οχημάτων τους ως στόλο για ένα νέο μοντέλο μετακίνησης. Ειδικά πριν οι οδηγοί αρχίσουν να αντιλαμβάνονται τα πραγματικά κόστη τους. Απόδειξη της επιτυχίας είναι και το γεγονός ότι κανιβάλισαν επιβάτες και από τα ΜΜΜ, όχι μόνο από τα ταξί και τις λιμουζίνες.

 

Αλλά, αν αυτό το μοντέλο δε γίνει προσοδοφόρο και για την επιχείρηση και για τους οδηγούς, το τωρινό πείραμα θα αποτύχει, πριν έρθουν στο προσκήνιο τα αυτόνομα οχήματα που οραματίζονται ως το μέλλον των μεταφορών.

 

Πάντως, αν οι ταξιτζήδες είχαν υιοθετήσει νωρίτερα κάποια χρήσιμα στοιχεία από τον ανταγωνισμό (πχ αξιολόγηση οδηγών-επιβατών), θα είχαν αντέξει καλύτερα στην επέλαση του ridesharing.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.