Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0


astrolabos

Recommended Posts

τι εννοείς ότι δεν ασχολείται ο οδηγός με το αν έχεις κάρτα/εισιτήριο; και πως καταπολεμάται η εισιτηριοδιαφυγή; και τι εννοείς 30 φορές την τιμή του απλού εισιτηρίου; Γιατί όχι 60 φορές όπως εδώ;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τι εννοείς ότι δεν ασχολείται ο οδηγός με το αν έχεις κάρτα/εισιτήριο; και πως καταπολεμάται η εισιτηριοδιαφυγή; και τι εννοείς 30 φορές την τιμή του απλού εισιτηρίου; Γιατί όχι 60 φορές όπως εδώ;

 

Δεν ασχολείται ο οδηγός γιατί υπάρχει η κοινή αίσθηση πως πρέπει να αγοραστεί εισιτήριο. Δεν είναι προαιρετικό. Μέχρι τώρα σε όσους ελέγχους δεν μου έχει τύχει να δω κάποιον να είναι χωρίς εισιτήριο. Επίσης έχει τύχει σε φίλο ο οποίος ελέγχθηκε να δουν πως η μηνιαία κάρτα του έληξε (δεν το πήρε χαμπάρι) και με έλεγχο που έγινε στην κάρτα, είδαν πως ανανέωνε την κάρτα κάθε μήνα. Τους είπε πως απλά το ξέχασα και δεν τον έγγραψαν.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Δεν ασχολείται ο οδηγός γιατί υπάρχει η κοινή αίσθηση πως πρέπει να αγοραστεί εισιτήριο. Δεν είναι προαιρετικό. Μέχρι τώρα σε όσους ελέγχους δεν μου έχει τύχει να δω κάποιον να είναι χωρίς εισιτήριο. Επίσης έχει τύχει σε φίλο ο οποίος ελέγχθηκε να δουν πως η μηνιαία κάρτα του έληξε (δεν το πήρε χαμπάρι) και με έλεγχο που έγινε στην κάρτα, είδαν πως ανανέωνε την κάρτα κάθε μήνα. Τους είπε πως απλά το ξέχασα και δεν τον έγγραψαν.

 

 

Το συγκεκριμένο απόσπασμα, ενώ είναι αυτονόητο στις περισσότερες (αν όχι σε όλες) τις ανεπτυγμένες χώρες*, παραμένει ακόμα ζητούμενο στην Ελλάδα. Και επί αυτού, άλλοι θα πουνε πως φταίνε οι πολιτικοί που όσο είναι (κυρίως) αντιπολίτευση τους καλιεργούν την κουλτούρα του ''δεν πλερώνω'', και άλλοι (όπως ο υποφαινόμενος) ότι ο καθένας μας μερικά στοιχειώδη (όπως αυτό το ζήτημα λ.χ.) οφείλει να τα αντιλαμβάνεται μόνος του, και να μην ποδηγετείται / παρασύρεται απο αυτόκλητους ''παιδαγωγούς''.

 

* ίσως τελικά το μέτρο ανάπτυξης μιας χώρας, να μην είναι η οικονομική της ευμάρεια, αλλά το επίπεδο παιδείας των πολιτών της. Και λέγοντας παιδεία, ασφαλώς και δεν εννοώ πως πρέπει να είναι όλοι κάτοχοι μεταπτυχιακού, αλλά να τους έχει εμφυσηθεί ένα στοιχειώδες σύστημα αρχών, συνήθως οι βάσεις δε, προέρχονται απο την οικογένεια

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λεει ο Ζαχος το εζησα πριν χρονια (προ κρισης) στην Σουηδια οταν πηγα για βολτα.

Αγορασαμε καρτα απεριοριστων διαδρομων στο μετρο που σε εδινε εκπτωση στο Νομπελ μουσειο,στο Vasa μουσειο,

εκπτωση στις βαρκες -σκαφοι  που σε γυριζαν μεσα στη Σουηδια και ποτε δεν ετυχε να μας κανουν ελεγχο.

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο απόσπασμα, ενώ είναι αυτονόητο στις περισσότερες (αν όχι σε όλες) τις ανεπτυγμένες χώρες*, παραμένει ακόμα ζητούμενο στην Ελλάδα. Και επί αυτού, άλλοι θα πουνε πως φταίνε οι πολιτικοί που όσο είναι (κυρίως) αντιπολίτευση τους καλιεργούν την κουλτούρα του ''δεν πλερώνω'', και άλλοι (όπως ο υποφαινόμενος) ότι ο καθένας μας μερικά στοιχειώδη (όπως αυτό το ζήτημα λ.χ.) οφείλει να τα αντιλαμβάνεται μόνος του, και να μην ποδηγετείται / παρασύρεται απο αυτόκλητους ''παιδαγωγούς''.

 

* ίσως τελικά το μέτρο ανάπτυξης μιας χώρας, να μην είναι η οικονομική της ευμάρεια, αλλά το επίπεδο παιδείας των πολιτών της. Και λέγοντας παιδεία, ασφαλώς και δεν εννοώ πως πρέπει να είναι όλοι κάτοχοι μεταπτυχιακού, αλλά να τους έχει εμφυσηθεί ένα στοιχειώδες σύστημα αρχών, συνήθως οι βάσεις δε, προέρχονται απο την οικογένεια

 

Ξεχνάς βέβαια, ότι οι αναπτυγμένες χώρες έχουν κι ένα κράτος πρόνοιας για αυτούς που δεν έχουν. Γιατί αν είσαι άνεργος ή είσαι υπερήλικας ή πολύτεκνος ή ΑΜΕΑ, είτε δεν πληρώνεις καθόλου, είτε δίνεις κάτι συμβολικό. Σε αντίθεση με την μπανανία που όλοι πληρώνουν έχουν δεν έχουν κι ανεξαρτήτου κατάστασης.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα απαντούσα ότι από κράτη που δεν βρέχονται από θάλλασσα, δεν δεχόμαστε υποδείξεις.

Δεν είμαι σίγουρος για αυτό. Όλο και κάποια φιλέτα θα μας έχουν πάρει και οι Αυστριακοί, ε, κανένα να μην έχει θάλασσα; :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο απόσπασμα, ενώ είναι αυτονόητο στις περισσότερες (αν όχι σε όλες) τις ανεπτυγμένες χώρες*, παραμένει ακόμα ζητούμενο στην Ελλάδα. Και επί αυτού, άλλοι θα πουνε πως φταίνε οι πολιτικοί που όσο είναι (κυρίως) αντιπολίτευση τους καλιεργούν την κουλτούρα του ''δεν πλερώνω'', και άλλοι (όπως ο υποφαινόμενος) ότι ο καθένας μας μερικά στοιχειώδη (όπως αυτό το ζήτημα λ.χ.) οφείλει να τα αντιλαμβάνεται μόνος του, και να μην ποδηγετείται / παρασύρεται απο αυτόκλητους ''παιδαγωγούς''.

 

* ίσως τελικά το μέτρο ανάπτυξης μιας χώρας, να μην είναι η οικονομική της ευμάρεια, αλλά το επίπεδο παιδείας των πολιτών της. Και λέγοντας παιδεία, ασφαλώς και δεν εννοώ πως πρέπει να είναι όλοι κάτοχοι μεταπτυχιακού, αλλά να τους έχει εμφυσηθεί ένα στοιχειώδες σύστημα αρχών, συνήθως οι βάσεις δε, προέρχονται απο την οικογένεια

ισχύουν αυτά που λες αλλά μια παρατήρηση. Πριν από κάθε αύξηση του εισιτηρίου βγαίνουν αναλύσεις και ανακοινώσεις για 40% εισιτηριοδιαφυγή. Όποτε παλιά έμπαινε ελεγκτής μέσα σε λεωφορείο με 30-50 επιβάτες, άντε να έβρισκε 2-3 άτομα χωρίς εισιτήριο. Έχοντας στα υπόψιν το ότι το μισό πρόστιμο πάει στην τσέπη του ελεγκτή, είναι φανερό ότι δεν έχει λόγο να χαριστεί σε επιβάτη. Αντιθέτως έχω τύχει σε σκηνή με μηχάνημα του λεωφορείου να είναι σχεδόν άδειο από μελάνι να ρίχνει πρόστιμο.

Γενικά είναι ολίγον μύθος η εισιτηριοδιαφυγή στην Ελλάδα. Το έχω ξαναγράψει πολλές φορές. Μπαίνει ο άλλος μέσα, δεν ακυρώνει επειδή έχει κάρτα, τον βλέπει ο κόσμος και σκέφτεται "τζαμπατζής".

Έγινε επεξεργασία από yanni
Link to comment
Share on other sites

ισχύουν αυτά που λες αλλά μια παρατήρηση. Πριν από κάθε αύξηση του εισιτηρίου βγαίνουν αναλύσεις και ανακοινώσεις για 40% εισιτηριοδιαφυγή. Όποτε παλιά έμπαινε ελεγκτής μέσα σε λεωφορείο με 30-50 επιβάτες, άντε να έβρισκε 2-3 άτομα χωρίς εισιτήριο. Έχοντας στα υπόψιν το ότι το μισό πρόστιμο πάει στην τσέπη του ελεγκτή, είναι φανερό ότι δεν έχει λόγο να χαριστεί σε επιβάτη. Αντιθέτως έχω τύχει σε σκηνή με μηχάνημα του λεωφορείου να είναι σχεδόν άδειο από μελάνι να ρίχνει πρόστιμο.

Γενικά είναι ολίγον μύθος η εισιτηριοδιαφυγή στην Ελλάδα. Το έχω ξαναγράψει πολλές φορές. Μπαίνει ο άλλος μέσα, δεν ακυρώνει επειδή έχει κάρτα, τον βλέπει ο κόσμος και σκέφτεται "τζαμπατζής".

 

τρίχες κατσαρές. Χρησιμοποιώ ΜΜΜ καθημερινά τα τελευταία 7 χρόνια σερί. Δεν είναι τι σκέφτεται ο κόσμος. Είναι τι δεν σκέφτεται.

 

Έχω δει και πολλές φορές κοριτσάκια και αγοράκια με iphone ανα χείρας να τους πιάνουν χωρίς εισητήριο και να αρχίζουν τις δικαιολογίες...

 

Υπάρχουν και οι "στρατηγικοί τζαμπατζήδες", οι "δεν πληρώνω γιατί το χρησιμοποιώ μόνο για 2 στάσεις". Αυτοί κατα κανόνα έχουν να δώσουν για το εισητήριο, και δεν το κάνουν γιατί είναι -κυριολεκτικά- τζαμπατζήδες. Ξέρω και μερικούς που χρησιμοποιούν το μετρό κάθε μέρα για να πάνε δουλεια...

 

Οι παραπάνω γενικά τους κάνεις ότι είναι νόμιμοι.

 

Τον φτωχό και εμφανώς σε δυσκολία έχω δει πολλές φορές να τους χαρίζονται οι ελεγκτές, αφού πρώτα τους καθυστερήσουν και φύγει ο κόσμος. Σίγουρα όχι σε όλους, κάθε ελεγκτής έχει διαφορετική αντιμετώπιση...

 

 

Μετά έχεις και τις διάφορες μειονότιτες που -κλασσικά- σφυρίζουν αδιάφορα. Η πλάκα είναι ότι αυτοί συνήθως την σκαπουλάρουν είτε γιατί είναι επαγγελματίες απατεώνες είτε γιατι και ο ελεκτής σκέφτεται που να μπλέκω τώρα....

Link to comment
Share on other sites

Διάβαζα τις προάλλες ένα θέμα στο μεγαλύτερο Ιρλανδικό forum. Ρωτούσε κάποιος τι να κάνει, για έναν συστηματικό τζαμπατζή που μπαίνει στο λεωφορείο. Δεν κατάλαβα ακριβώς πως μπαίνει τσάμπα, αφού η είσοδος είναι μόνο από μπροστά και τους ελέγχει όλους ο οδηγός, αλλά κάποια πουστχιά έπαιζε.

Οι υπόλοιποι λοιπόν, σχεδόν όλοι, του είπαν να τον πιάσει και να του πει ότι "ξέρει τι έκανε πέρσυ το καλοκαίρι" και αν συνεχίσει να τον αναφέρει στον οδηγό.

Φυσικά, δεν υπάρχει η νοοτροπία "καρφί" σε τέτοια θέματα, αφού πρώτον τον προειδοποιεί και δεύτερον τους βλάπτει όλους.

 

Όπως έχουμε πει άπειρες φορές, είναι θέμα νοοτροπίας. Σέβονται τον δίπλα και δεν ψάχνουν να βρουν τρόπους να κάνουν κι αυτοί παρόμοια κομπίνα, όπως οι Έλληνες. Δυστυχώς, αυτό το μικρόβιο έχει περάσει πλέον στο DNA μας μετά από 360 χρόνια προσπάθειας να αποφύγουμε φόρους, χαράτσια, νόμους, κλπ και δεν πρόκειται να φύγει, αν δεν υπάρχει ανάλογα σημαντικό κίνητρο.

Link to comment
Share on other sites

Δε μπορώ να πω ότι συμφωνώ, αλλά ούτε και διαφωνώ.

Νομίζω πάντως, ότι ήθελε περισσότερη σκέψη και αυτή είναι μια σπασμοδική κίνηση.

http://www.thepressproject.gr/article/88272/Nomos-pleon-sti-Dania-i-katasxesi-timalfon-kai-metriton-apo-tous-prosfuges

Link to comment
Share on other sites

Δε μπορώ να πω ότι συμφωνώ, αλλά ούτε και διαφωνώ.

Νομίζω πάντως, ότι ήθελε περισσότερη σκέψη και αυτή είναι μια σπασμοδική κίνηση.

http://www.thepressproject.gr/article/88272/Nomos-pleon-sti-Dania-i-katasxesi-timalfon-kai-metriton-apo-tous-prosfuges

Με ποια λογική να πεις ότι συμφωνείς; Ακόμα κι αν θεωρήσουμε ότι η χώρα δεν μπορεί να στηρίξει πρόσφυγες (LOL), ας βγάλει ένα ποσό Χ και να πει θέλω τόσα.

 

Η λογική σου παίρνω ότι έχεις είναι τουλάχιστον εγκληματική, θυμίζει καρτέλ και προφανώς ο ρόλος της είναι "μην πατήσετε το πόδι σας εδώ".

 

#MenoumeEuropi :p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ξεχνάς βέβαια, ότι οι αναπτυγμένες χώρες έχουν κι ένα κράτος πρόνοιας για αυτούς που δεν έχουν. Γιατί αν είσαι άνεργος ή είσαι υπερήλικας ή πολύτεκνος ή ΑΜΕΑ, είτε δεν πληρώνεις καθόλου, είτε δίνεις κάτι συμβολικό. Σε αντίθεση με την μπανανία που όλοι πληρώνουν έχουν δεν έχουν κι ανεξαρτήτου κατάστασης.

 

όσοι είναι μιας κάποιας ηλικίας, θα βρούν το παρόν απόσπασμα αρκετά γνώριμο. Σε όλα του τα σημεία ;)

 

 

Επίσης όσοι είναι μιας κάποιας ηλικίας, θα ενθυμούνται, αυτό που αποτυπώνεται σε δεκάδες Ελληνικές ταινίες, όπου ο πένητας ήρωας, έπαιρνε τους δρόμους για να πάει / βρεί δουλειά με τα πόδια (κλασσικό παράδειγμα το ''αλλοίμονο στους νέους'' με τον Δημήτρη χόρν), και η πράξη της λαθρεπιβίβασης (στην αργκό ''σκαλομαρία'') ήταν συνήθεια των πιτσιρικάδων ή των ασυνείδητων.

 

Να με συμπαθάς που δεν ενστερνίζομαι τα κελεύσματα αυτών που ομιλούν για κοινωνικό κράτος, με τέτοιο τρόπο ώστε να θεωρείται ''κοινωνικό κεκτημένο'' η δωρεάν μετακίνηση για το σύνολο τελικά του πληθυσμού. Μεγαλώνωντας στο Περιστέρι, έχω βρεθεί αρκετές φορές στη θέση να κάνω το δρομολόγιο Ευαγγελίστρια - Κηπούπολη με τα πόδια, επειδή ντρεπόμουν, και μόνο με τη σκέψη, ότι μπορεί να πιανόμουν απο τον ελεγκτη, ή παλιότερα, να με προγκήξει ο οδηγός αν παρατηρούσε ότι έριχνα στο κουτί 10 δραχμές και όχι 25.

 

 

Εντιτ: @yanni,  Παλιότερα, τα μηχανήματα εκτός απο την εκτύπωση έκοβαν και την πάνω δεξιά γωνία του εισητηρίου, διπλοτσεκάροντας έτσι ότι το εισητήριο ακυρώθηκε. Φυσικά, η λύση βρέθηκε πάρα πολύ γρήγορα με την χρήση του ''διπλού εισητηρίου'': Ο πονηρός ακύρωνε 2 εισητήρια (το ένα επάνω στο άλλο), το μηχάνημα τύπωνε στο ένα, αλλά έκοβε και τα 2. Η συνέχεια φαντάζομαι είναι γνωστή: Το κομμένο αλλά μη τυπωμένο εισητήριο κρατιόταν και χρησιμοποιούνταν εσαεί ! Σε γενόμενο έλεγχο δε, η ατάκα ήταν ''ορίστε το ακύρωσε αλλά δεν είχε μελάνι''

Έγινε επεξεργασία από colt3003
Link to comment
Share on other sites

Με ποια λογική να πεις ότι συμφωνείς; Ακόμα κι αν θεωρήσουμε ότι η χώρα δεν μπορεί να στηρίξει πρόσφυγες (LOL), ας βγάλει ένα ποσό Χ και να πει θέλω τόσα.

Συμφωνώ με τη λογική, ότι οι Σκανδιναβικές χώρες έχουν σημαντικές παροχές και επιδόματα σε ξένους, πρόσφυγες, άνεργους, αβοήθητους, κάτι που εκμεταλλεύονται πολλοί πηγαίνοντας εκεί. Δε μπορείς να κουβαλάς 20.000€ μετρητά ή μια σακούλα χρυσό και να μου ζητάς να σε στηρίξω με επιδόματα.

Το ποσό πως θα καθοριστεί; Ποιός θα το πληρώσει; Αυτός που μπορεί να τα έχει χάσει όλα στον πόλεμο; Ενώ έτσι, είναι πιό απλό. Δίκαιο; Δεν ξέρω, αλλά έχει μια δόση ισοτιμίας.

Link to comment
Share on other sites

 

όσοι είναι μιας κάποιας ηλικίας, θα βρούν το παρόν απόσπασμα αρκετά γνώριμο. Σε όλα του τα σημεία ;)

 

 

Επίσης όσοι είναι μιας κάποιας ηλικίας, θα ενθυμούνται, αυτό που αποτυπώνεται σε δεκάδες Ελληνικές ταινίες, όπου ο πένητας ήρωας, έπαιρνε τους δρόμους για να πάει / βρεί δουλειά με τα πόδια (κλασσικό παράδειγμα το ''αλλοίμονο στους νέους'' με τον Δημήτρη χόρν), και η πράξη της λαθρεπιβίβασης (στην αργκό ''σκαλομαρία'') ήταν συνήθεια των πιτσιρικάδων ή των ασυνείδητων.

 

Να με συμπαθάς που δεν ενστερνίζομαι τα κελεύσματα αυτών που ομιλούν για κοινωνικό κράτος, με τέτοιο τρόπο ώστε να θεωρείται ''κοινωνικό κεκτημένο'' η δωρεάν μετακίνηση για το σύνολο τελικά του πληθυσμού. Μεγαλώνωντας στο Περιστέρι, έχω βρεθεί αρκετές φορές στη θέση να κάνω το δρομολόγιο Ευαγγελίστρια - Κηπούπολη με τα πόδια, επειδή ντρεπόμουν, και μόνο με τη σκέψη, ότι μπορεί να πιανόμουν απο τον ελεγκτη, ή παλιότερα, να με προγκήξει ο οδηγός αν παρατηρούσε ότι έριχνα στο κουτί 10 δραχμές και όχι 25.

 

 

Εντιτ: @yanni,  Παλιότερα, τα μηχανήματα εκτός απο την εκτύπωση έκοβαν και την πάνω δεξιά γωνία του εισητηρίου, διπλοτσεκάροντας έτσι ότι το εισητήριο ακυρώθηκε. Φυσικά, η λύση βρέθηκε πάρα πολύ γρήγορα με την χρήση του ''διπλού εισητηρίου'': Ο πονηρός ακύρωνε 2 εισητήρια (το ένα επάνω στο άλλο), το μηχάνημα τύπωνε στο ένα, αλλά έκοβε και τα 2. Η συνέχεια φαντάζομαι είναι γνωστή: Το κομμένο αλλά μη τυπωμένο εισητήριο κρατιόταν και χρησιμοποιούνταν εσαεί ! Σε γενόμενο έλεγχο δε, η ατάκα ήταν ''ορίστε το ακύρωσε αλλά δεν είχε μελάνι''

 

Η σκηνή είναι κριτική για την απόλυση των εισπρακτόρων τους οποίους παρέλειψες να αναφέρεις .

Σπάνια εξαίρεση ήταν τζαμπατζήδες όταν έκοβαν τα εισιτήρια οι εισπράκτορες.

«Όποιος θέλει τα πολλά χάνει και τα λίγα».

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η σκηνή είναι κριτική για την απόλυση των εισπρακτόρων τους οποίους παρέλειψες να αναφέρεις .

Σπάνια εξαίρεση ήταν τζαμπατζήδες όταν έκοβαν τα εισιτήρια οι εισπράκτορες.

«Όποιος θέλει τα πολλά χάνει και τα λίγα».

 

 

Α ! ωστε οι εισπράκτορες δεν ήταν ''κυνηγοί κεφαλών'' ε ?

 

Μακάρι να τους επαναφέρουν, χτές κιόλας. Στο κάτω κάτω το ζητούμενο είναι το ίδιο: έχεις? - μπαίνεις. Δεν έχεις? - ποδαράκια.

Link to comment
Share on other sites

Ξεχνάς βέβαια, ότι οι αναπτυγμένες χώρες έχουν κι ένα κράτος πρόνοιας για αυτούς που δεν έχουν. Γιατί αν είσαι άνεργος ή είσαι υπερήλικας ή πολύτεκνος ή ΑΜΕΑ, είτε δεν πληρώνεις καθόλου, είτε δίνεις κάτι συμβολικό. Σε αντίθεση με την μπανανία που όλοι πληρώνουν έχουν δεν έχουν κι ανεξαρτήτου κατάστασης.

 

Μπα, σ' αυτούς που έχουν παίρνουμε κι αυτοκίνητα για να μην ξεφτιλίζονται παίρνοντας λεωφορείο. Βέβαια τους έχουμε τσάμπα και τα λεωφορεία, αν τύχει και μείνει το αμάξι. Και τα τηλέφωνα. Και τα νοίκια. Εχμ, ξέφυγα λίγο...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.