cyberdyne Δεκέμβριος 11, 2015 #1661 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 11, 2015 Άλλες τιμές ξέρω για ιμάντες, 1000 ευρώ αντιπροσωπεία, 500 εκτός. 90000 χιλιόμετρα/5χρόνια είναι το θεωρητικό αν δεν πιέζεις το αυτοκίνητο και δεν οδηγάς πόλη (ανέκδοτο για το S3, πάρει το 1.6 αν δεν το πατάς), το πρακτικό λογικά είναι 60.000 ή 3 χρόνια. Aς πάμε στο ακριβό σετ με αμορτισεράκι 178 ευρώ: http://www.maxxparts.gr/skoda-octavia-1u2-1-8-t-4x4-150hp/antallaktika/kinitiras/set-imanta-chronismou/antlia-nerou-skf-vkmc01936.html G12 θέλουμε 2 10 ευρώ: http://www.autotecparts.gr/lipantika-chimika/antipsuktiko-ugro-paraflou/eneos-hyper-cool-xlr-g12-g12-plus-antifreeze-coolant-1lt.html Ο μηχανικός μου θέλει 80 ευρώ εργασία, κάντα 100. 178+20+100=298 ευρώ για ιμάντα χρονισμού με εργασία, με επώνυμα προϊόντα (skf,eneos) Τώρα εαν συνδυάσεις ιμάντες χρονισμού με γενικό σέρβις, προσθέτεις: Μπουζί: 60 ευρώ Λάδια: 40 ευρώ Φ. λαδιου: 8 ευρώ Φ. αέρος: 8 ευρώ Φ. βενζίνης: 8 ευρώ Φ. καμπίνας: 8 ευρώ Ιμάντα δυναμό ac: 20 ευρώ Τεντωτήρα ιμάντα δυναμό ac: 40 ευρώ Υγρά φρένων dot4: 20 ευρώ Επιπλέον εργατικά: 80 ευρώ έχουμε 298+τα παραπάνω=590 ευρώ εκτός αντιπροσώπου. Στα τόσα χρόνια που έχω τα αυτοκίνητα μου, δεν συνέπεσαν όλα αυτά μαζί. Άλλωστε στο βιβλίο σέρβις έχει ενναλάξ συντηρήσεις. Το μεγαλύτερο σέρβις που πλήρωσα ήταν 450 ευρώ, αλλά είχα αλλάξει κ 2 βάσεις μηχανής ορίτζιναλ 100 ευρώ. Η αντιπροσωπεία θα σου πάρει το κεφάλι χαλαρά. Το χιλιάρικο ίσως να είναι υπερβολικό για την εποχή μας. Πάντως να είσαι σίγουρος πως για 1.8Τfsi k 2.0Tfsi θα πληρώσεις πιο πολλά, ειδικά εάν είναι εξοπλισένα με dsg κιβώτιο. Πχ η αντλία νερού δεν αντικαθισταται μονη της αλλά μαζί με κάποιο άλλο εξάρτημα, με κόστος 270 ευρώ... Η τουρμπίνα πάει μαζί με την παλλάπλή εξαγωγής... Συχνά φαινόμενα χαλάρωσης καδένας ή αισθητήρα αυτής, με κόστος επισκευής τα 450 ευρώ... Όσον αφορά τον ιμάντα χρονισμού: Πρίν μια εβδομάδα έκανα έλεγχο στο σεατ, έχει 5+ χρόνια να αλλαχθεί και περίπου 60000χλμ. Θα αλλαχθεί στο επόμενο σέρβις. Το audi έχει 4 χρόνια και 70000χλμ περίπου και είναι εντάξει. Και τα δύο τα πιέζω συνεχώς και έντονα. Δεν τα πήρα για να πηγαίνω πορεία μόνο Πάντα γίνεται έλεγχος στα πάντα κάθε φορά που πάψω συνεργείο. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMM Δεκέμβριος 12, 2015 #1662 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 12, 2015 εγω λιγο πιο γενικα θα ρωταγα γενικα για τους 3κυλινδρους τουρμπατους 1.0 που βγαζουν ~100αλογα πανω κατω τι γνωμες εχετε; την παλευουν; η το καλοκαιρι με 40 βαθμους,κλιμα και καμια βαλιτσα θα ειναι σαν απλα 1000ρια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Δεκέμβριος 12, 2015 #1663 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 12, 2015 Ε, δεν θα έχει και τις καλύτερες επιδόσεις τότε. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Δεκέμβριος 13, 2015 #1664 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 13, 2015 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Δεκέμβριος 13, 2015 #1665 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 13, 2015 An outback at the back of an outback at the back of an outback 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Δεκέμβριος 13, 2015 #1666 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 13, 2015 An outback at the back of an outback at the back of an outback 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 14, 2015 #1667 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2015 Πρίν μια εβδομάδα έκανα έλεγχο στο σεατ Βάλτε και καμιά φωτογραφία τα αυτοκίνητά σας, εσείς που συμμετέχετε, έτσι για να γνωσριστούμε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση and64 Δεκέμβριος 14, 2015 Δημοφιλής Δημοσίευση #1668 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2015 Βάλτε και καμιά φωτογραφία τα αυτοκίνητά σας, εσείς που συμμετέχετε, έτσι για να γνωσριστούμε! Ωραία ιδέα! Ας κάνω την αρχή: 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση BloodMage Δεκέμβριος 14, 2015 Δημοφιλής Δημοσίευση #1669 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2015 Καλησπερα και από μένα Πρώτη φορά γράφω σε αυτό το ποστ Σας παρουσιάζω την Γαλλίδα μου. Πρόσφατο απόκτημα σχετικά (δεν έχει κλείσει χρόνο ακόμα) Ήρθε για να αντικαταστησει ένα Ibiza 1.4 101Hp DS3 THP 1.6T 156Hp 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Δεκέμβριος 14, 2015 #1670 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2015 Πολύ το συμπαθώ αυτό το "αμαξάκι"! Δε ξέρεις πως το γλυκοκοιτάζω όταν είμαι στη σχολή και το βλέπω να περνάει απ έξω ή είναι παρκαρισμένο στο parking 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση jax7480 Δεκέμβριος 14, 2015 Δημοφιλής Δημοσίευση #1671 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2015 Audi A8 4.2TDI Quattro. Μη δίνετε σημασία στον χοντρό στις φωτό... εγώ είμαι. Και λίγο εσωτερικό. 19 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Δεκέμβριος 14, 2015 #1672 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 14, 2015 Ξύλο από ρίζα τριανταφυλλιάς;;;; Παππού!!!! 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση sotiris Δεκέμβριος 15, 2015 Δημοφιλής Δημοσίευση #1673 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 15, 2015 Να βάλω κι εγώ τα δικά μου: 1. Peugeot 309, εκεί έμαθα να οδηγώ, του πατέρα μου, το απέσυρα φέτος όπου πήρε μπρος στα τελευταία του μέτρα χωρίς βενζίνη και χωρίς νερό στο ψυγείο Χρονολογία 1991. 1360 κυβικά, TU3 KDM, πλήρως αλουμινένιος. Ο κινητήρας δεν πληρούσε κάποιο Euro, απέδιδε 80 άλογα στις 6200. Κόφτης 7000. Απίστευτα γρήγορο με πρώτη και 0-50, λόγω πολύ ελαφριού πλαισίου. Παιχνίδι στο δρόμο, δεν ξέρω αν το αγαπάω τόσο επειδή ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο ή επειδή μου άρεσε η οδήγησή του. 2. Fiat Punto 1.4 16V sporting Το πήρα το 2009 μεταχειρισμένο, έχω πάει μαζί του Τσεχία, Αγγλία και έχει διασχίσει Ιταλία, Γαλλία, Αγγλία, Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία σε διάφορα ταξίδια. Το έχω αυτή τη στιγμή μαζί μου Αγγλία. Πιστό σκυλί. Όχι τόσο ενδιαφέρον οδηγικά λόγω ηλεκτρόγκαζου, αλλά αν το μάθεις είναι πολύ γρήγορο σε διαδρομές βουνού, πολύ πιο γρήγορο από το 309. Με το ESP γίνεται και πολύ ασφαλές. 3. Fiat Stilo 2.4 20V abarth Αυτό το πήρα το 2014 στην Αγγλία, είναι το δεξιοτίμονό μου, και το προτίμησα ως ένα γρήγορο και φτηνό αυτοκίνητο που δεν χρειάζετια να αλλάζω ταχύτητες με το αριστερό. Μειονέκτημά του το ότι είναι περίπλοκο στα ηλεκτρικά του (πιο περίπλοκο από το ίδιας γενιάς punto) και το ότι είναι αρκετά ακριβό στις διάφορες επισκευές (ιμάντες, συμπλέκτες κλπ. απλά το πετάς). Σε αποζημειώνει ο ήχος του πεντακύλινδρου και τα άγρια κατεβάσματα του Selespeed. Το μόνο αυτοκίνητο που τα προπορευόμενα κάνουν δεξιά χωρίς φώτα, μόνο με ένα κατέβασμα σε δευτέρα. Δύσκολο αυτοκίνητο όμως σε κλειστές διαδρομές λόγω βάρους, στον ανοιχτό δρόμο άντε γεια τα λέμε. Και μία και τα 2 μαζί: 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Δεκέμβριος 15, 2015 #1674 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 15, 2015 Οχι ρε συ το πεζακι το στειλες?Παντα με αρεζε απο μικρος αλλα καποια στιγμη επισκευασαμε ενα που το ειχε χτυπησειχαλαζι και το σιχαθηκα μεχρι αηδιας.Καλα θα με πεις καθε μερα δεν θα σκορπας το σαλονι τουαλλα μεχρι να το διελυα (ολο το σαλονι με ταπετσαριες) ειχα φτυσει αιμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση cyberdyne Δεκέμβριος 15, 2015 Δημοφιλής Δημοσίευση #1675 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 15, 2015 (edited) Βάλτε και καμιά φωτογραφία τα αυτοκίνητά σας, εσείς που συμμετέχετε, έτσι για να γνωσριστούμε! Να τα πλύνω πρώτα και θα βάλω, γιατί είναι άλλο χρώμα τώρα!!! ΕΔΙΤ: Βάζω 2 παλιές που βρήκα. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 15, 2015 από cyberdyne 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Δεκέμβριος 16, 2015 #1676 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 16, 2015 Οχι ρε συ το πεζακι το στειλες? Παντα με αρεζε απο μικρος αλλα καποια στιγμη επισκευασαμε ενα που το ειχε χτυπησει χαλαζι και το σιχαθηκα μεχρι αηδιας.Καλα θα με πεις καθε μερα δεν θα σκορπας το σαλονι του αλλα μεχρι να το διελυα (ολο το σαλονι με ταπετσαριες) ειχα φτυσει αιμα. Έχω ένα βίντεο από Υμηττό in car, δεν το έχω όλο στο fb, αλλά έχω αυτά τα 2 αποσπάσματα να το θυμάμαι από το 2002-2003: https://www.facebook.com/sotirisk82/videos/10153119719334173/?l=3856220168360929203 https://www.facebook.com/sotirisk82/videos/10153119736969173/?l=1741823138644923462 Δεν ήθελα να το αποσύρω, το είχα πάει στη Νέα Μάκρη και το είχα παρκάρει μαζί με το Stilo στο χωράφι μου για να το κρατήσω και να ασχοληθώ μαζί του κάποια στιγμή ως project car. Κάποια στιγμή όμως έμπασε νερά από την πίσω δεξιά πόρτα που έχασκε λίγο και μούχλιασε το σαλόνι πίσω, οπότε και πήρα την απόφαση να το διώξω. Του ρούφηξα τη βενζίνη (είχε τάπα αδειάσματος του ρεζερβουάρ) και με τα υπολείμματα πήρε μπροστά και το έβγαλα έξω Ψάχνω εννοείται ένα GTI 16v αλλά δεν υπάρχει αυτό το πράγμα Ελλάδα, από εξωτερικό είναι πολύ δύσκολο να το βρεις λόγω σκουριάς (25 ετών γαρ) και από Αγγλία συγκεκριμένα κυκλοφόρησε μόνο το 8v. Υπάρχει βέβαια μια έκδοση στο UK που λέγεται Goodwood με δέρμα μέσα και ξύλινα τιμόνια της momo, 1.9 8v 130ps, αλλά τα καλά είναι στα 3000 με 5000 λιρόνια που τα θεωρώ υπερβολικά για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση csaris Δεκέμβριος 16, 2015 Δημοφιλής Δημοσίευση #1677 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 16, 2015 (edited) Ας βαλω καποια που ειχα για αρχη και με τι ειμαι τωρα.. Ειχα και 3-4 αλλα πιο παλια αλλα δεν εχω φωτογραφιες. Εχω αρρωστια με τα αυτ/τα πολυ χειροτερη απο το hardware.. Παρελθον: BMW Ζ4 2.2lt, Πουληθηκε σε συλλεκτη στη Γερμανια επειδη ηταν σαν καινουργιο. Ηταν του 2005 και ειχε 28κ χλμ μονο και αρκετα φτιαγμενο!! Opel GT, stock εκτος απο coilovers, ebc φρενα, κτηνη ζαντες και εξατμιση. Το εδωσα σε καπετανιο με τον οποιο ακομα πινουμε καφεδακι που και που. AUDI TT 2.0 TFSI MANUAL (Το αγαπημενο αμαξι των γυναικων), χαμηλωμενο με coilovers και με αλλες ζαντες. To αγορασα απο γυναικα δικηγορο και το πουλησα μετα απο 8 μηνες 1000 ευρω παραπανω απο οσο το ειχα παρει σε γυναικα γιατρο απο την Κρητη!! Αudi TT 2.0TFSI S-Tronic, στοκ. Επειδη εκανα μακακια που πουλησα το μαυρο ΤΤ ξαναβρηκα ενα αντιστοιχο ασημι, αλλα s-tronic αυτη τη φορα. Το αγορασα απο μια κλαρινογκομενα αλλα μετα απο κανενα χρονο το βαρεθηκα και το εδωσα σε ενα κουγκαρ στα ΒΠ.Παρον: VW Scirocco R & BMW E46 318i (2lt) Tωρα εχω το R με οτι βελτιωση υπαρχει, (περιμενω μονο ζαντες απο Αγγλια) και εχω κρατησει και το all time classic e46 του αειμνηστου father μου, το οποιο δεν θα πουληθει ποτε, παρολο τα 690 ευρω για τα τελη του. Μελλον: Eνα EVO X αν ολα πανε καλα θα το γουσταρα καργα. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 16, 2015 από csaris 14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Δεκέμβριος 16, 2015 #1678 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 16, 2015 note to self: να βρω γκομενα με ΤΤΑ που λετε, ειδα αυτο στο δρομο http://www.onyxconcept.com/2015-bentley-v8-gto 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Δεκέμβριος 16, 2015 #1679 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 16, 2015 ποτέ δεν εμπιστεύομαι γκόμενα "καλή" οδηγό.. έχω τρακάρει με "οδηγάρα" τύπισσα κι έχω μετανιώσει την ώρα κ τη στιγμή που μπήκα συνοδηγός.. όπως υπάρχουν οι κάγκουρες γκόμενοι, έτσι είναι κ μια ράτσα τύπισσες με αμάξι (με τα λεφτά του μπαμπά/πρώην) που παίρνουν καλό αμάξι κ το παίζουν οδηγάρες.. είναι επικίνδυνες! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Δεκέμβριος 16, 2015 #1680 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 16, 2015 (edited) Εχω αρρωστια με τα αυτ/τα πολυ χειροτερη απο το hardware.. Opel GT, stock εκτος απο coilovers, ebc φρενα, κτηνη ζαντες και εξατμιση. AUDI TT 2.0 TFSI MANUAL (Το αγαπημενο αμαξι των γυναικων), χαμηλωμενο με coilovers και με αλλες ζαντες. Tωρα εχω το R με οτι βελτιωση υπαρχει, (περιμενω μονο ζαντες απο Αγγλια) Aυτό το σύνδρομο που έχεις με τι ζάντες να το προσέξεις!! Ενδιαφέροντα οχήματα (εκτός ίσως απο το gt) To r σε τι νούμερα παίζει τώρα; Στο περίπου έστω... Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 16, 2015 από and64 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now