Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Non-stop Αθήνα - York με το πουντογκράλλε, παρασκευή 13:00 έφυγα από Αθήνα, Κυριακή 16:30 τοπική ώρα ήμουνα Γιορκ.

 

 

Πλακώθηκες στους καφέδες; Κι' εγώ έκανα Αθήνα - Iasi (~1600km) αλλά με διανυκτέρευση Σόφια, το να το πάω σερί θα το χαρακτήριζα επικίνδυνο το λιγότερο.. 

Link to comment
Share on other sites

Πλακώθηκες στους καφέδες; Κι' εγώ έκανα Αθήνα - Iasi (~1600km) αλλά με διανυκτέρευση Σόφια, το να το πάω σερί θα το χαρακτήριζα επικίνδυνο το λιγότερο.. 

Κοιμήθηκε σα βόδι ένα 24ωρο στο βαπόρι Πάτρα-Ανκόνα. ;)

Link to comment
Share on other sites

εδώ στην ελλάδα.. έκανα αίτηση για επανέκδοση διπλώματος τον Αύγουστο και χθες έμαθα ότι θα το πάρω Γενάρη με Φλεβάρη το πιθανότερο.. στη Νορβηγία όμως.... 

http://www.newsauto.gr/video-giati-i-norvigi-latrevoun-ta-ilektrika-aftokinita/

 

Ισχύει και το έχω αναφέρει και παλιότερα.

Το κακό είναι πως για να πάρεις ένα αξιοπρεπές οικογενειακό ηλεκτρικό θέλεις πολλά λεφτά (Tesla). Ακόμα και μεταχειρισμένα κρατάνε τιμή και είναι πανάκριβα.

Για τους Νορβηγούς βέβαια τα λεφτά που ζητάει το Tesla δεν είναι τίποτα. Όταν δεις πόσα κυκλοφορούν εδώ το καταλαβαίνεις.

Νομίζω η Tesla έχει τις περισσότερες πωλήσεις ανά κάτοικο, στη Νορβηγία.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πλακώθηκες στους καφέδες; Κι' εγώ έκανα Αθήνα - Iasi (~1600km) αλλά με διανυκτέρευση Σόφια, το να το πάω σερί θα το χαρακτήριζα επικίνδυνο το λιγότερο.. 

 

Ο αρχικός προγραμματισμός έλεγε: 

1. Παρασκευή αναχώρηση από πάτρα στις 5

2. Ανκόνα στις 13:30 (σύμφωνα με το timetable της minoan

3. Πλήρης αποφυγή Γαλλίας και οδήγηση μέχρι το Ρότερνταμ (1400 χμ)

4. Καράβι Rotterdam - Hull 21:00 Κυριακής

5. Οδήγηση Hull - York (είναι δίπλα ~ 50-100 χιλιόμετρα) το πρωτί της Δευτέρας (κατευθείαν στη δουλειά).

 

Το αρχικό πλάνο χάλασε στο ότι το καράβι έφτασε 220 λίρες όταν πήγα να το κλείσω (από 120 υπολογισμένες), οπότε το πέρασμα από calais ήταν μονόδρομος.

Επομένως το πλάνο ήταν είσοδος στη Γαλλία ει δυνατόν από το πρώτο βράδυ για να αποφύγω τις μεγάλες ουρές (λόγω των πρόσφατων γεγονότων). 

 

Οπότε ο αναθεωρημένος προγραμματισμός έλεγε ότι υπάρχει χρόνος για μια διανυκτέρευση αμέσως μετά τις άλπεις (π.χ. Λυόν, Ντιζόν κλπ.).

Επειδή όμως με έπιασε χιόνι που με μεγάλα φώτα δεν έβλεπες τίποτα, φοβήθηκα μην το στρώσει και εγκλωβιστώ (έχω και θερινά λάστιχα στο αμάξι) οπότε είπα να το πάω όσο αντέχω. Ε, κάπου έξω από τη Ντιζόν άρχισα να αλλάζω λωρίδες από τη νύστα, σταμάτησα να βάλω βενζίνη και κοιμήθηκα περίπου μισή με μία ώρα μες το αμάξι. Χτύπησα έναν Espresso, με κράτησε 2-3 ώρες και μετά με άλλον έναν καφέ και οδήγηση με χιλιόμετρα που πρέπει να κρατιέσαι ξύπνιος έφτασα πάνω.

 

Για τον ίδιο λόγο δεν πήρα το δρόμο από Strasbourg (προτεινόμενος στο GPS) και έκανα ένα μικρό κύκλο πηγαίνοντας από Dijon - Reims - Calais (χιόνι). Εννοείται ότι οι 2-3 ώρες που καθυστερεί standard η minoan είναι κρίσιμες όταν θες να περάσεις τις άλπεις, αλλά φαίνεται ότι τό 'χουν κάνει σύστημα να πηγαίνουν πιο αργά + αργεί το ξεφόρτωμα 30-60 λεπτά (μέχρι να φύγουν οι νταλίκες, δεν δίνουν προτεραιότητα στα ΙΧ...). 

 

Μπορεί να ακούγεται τρελή ταλαιπωρία αλλά είναι αντίστοιχη με του αεροπλάνου από Manchester, που η easyjet φεύγει 6:30 το πρωί και το προηγούμενο βράδυ πρέπει να κάνεις York - Manchester με τρένο και λεοφωρείο, οπότε βγάζεις μία νύχτα άυπνος. 

 

Κοιμήθηκε σα βόδι ένα 24ωρο στο βαπόρι Πάτρα-Ανκόνα. ;)

 

QFT :p :P :p

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

εδώ στην ελλάδα.. έκανα αίτηση για επανέκδοση διπλώματος τον Αύγουστο και χθες έμαθα ότι θα το πάρω Γενάρη με Φλεβάρη το πιθανότερο.. στη Νορβηγία όμως.... 

http://www.newsauto.gr/video-giati-i-norvigi-latrevoun-ta-ilektrika-aftokinita/

 

 

Μα και στην Ελλάδα να είχαμε ανάλογες υποδομές δεν θα άντεχαν ούτε μια μέρα με τέτοια μυαλά που κουβαλάνε ορισμένοι Έλληνες...

 

Στην Νορβηγία το 95%+ του ρεύματος παράγεται από υδροηλεκτρικά...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

85€ τα φετινά τέλη, για αμάξι που αγοράστηκε πέρυσι με ελάχιστους ρύπους κλπ και προφανώς με κριτήριο μεταξύ άλλων το ότι δεν θα πληρώνει τέλη.

 

Μια χαρα τα συντρόφια, μας τη φόρεσαν κανονικά

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Στην Νορβηγία το 95%+ του ρεύματος παράγεται από υδροηλεκτρικά...

Ναι απλά εγώ άλλου ήθελα να δώσω έμφαση. Επίσης και εδώ να παράγαμε τόσο ρεύμα από υδροηλεκτρικά δε νομίζω ότι θα άλλαζε ότι προείπα...
Link to comment
Share on other sites

85€ τα φετινά τέλη, για αμάξι που αγοράστηκε πέρυσι με ελάχιστους ρύπους κλπ και προφανώς με κριτήριο μεταξύ άλλων το ότι δεν θα πληρώνει τέλη.

 

Μια χαρα τα συντρόφια, μας τη φόρεσαν κανονικά

 

Κι εγώ είδα τρελή μείωση, τα 240 ευρώ του 12 ετίας punto 1.4 έγιναν... 240 ευρώ! Δεν τα μειώσανε ούτε στα παλιά αμάξια δεκαετίας όπως είχαν προαναγγείλει, πιθανώς στα πάνω από 15 χρόνια μόνο? 

 

Απ'την άλλη έχει πέσει πολύ η βενζίνη στην Ελλάδα οπότε αντισταθμίζεται το κόστος για όποιον γράφει χιλιόμετρα.

Έγινε επεξεργασία από sotiris
Link to comment
Share on other sites

85€ τα φετινά τέλη, για αμάξι που αγοράστηκε πέρυσι με ελάχιστους ρύπους κλπ και προφανώς με κριτήριο μεταξύ άλλων το ότι δεν θα πληρώνει τέλη.

 

Μια χαρα τα συντρόφια, μας τη φόρεσαν κανονικά

 

 

τα τέλη κυκλοφορίας είναι μακράν το χειρότερο κριτήριο αγοράς αυτοκινήτου.

 

Τώρα αν για 85 το χρόνο "μας την φόρεσαν" τι να πω

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε, όπως είπα ήταν ένα κριτήριο μεταξύ πολλών.

Το θέμα δεν είναι το ποσό καθαρά αλλά η λογική πίσω από το όλο πράγμα. 85€ το χρόνο δεν είναι τίποτα προφανώς αλλά όταν κάνεις μια αγορά με βάση ένα συγκεκριμένο δεδομένο και αυτό αλλάζει με γνώμονα το να "πάρουμε λεφτά από παντου" είναι εξοργιστικό.

 

Πολύ περισσότερο όταν βλεπεις πως πανάκριβα αυτοκίνητα δεν θα πληρώσουν τίποτα ή κάποια παλαιότερα μεγάλου κυβισμού θα έχουν μείωση. Γνωστός μου Range Rover 4.6l που προφανώς το έχει γιατί έχει και τα φράγκα για να το συντηρεί (και μπράβο του) θα πληρώσει κανα κατοστάρικο λιγότερο. Αυτό είναι απλά παραλογισμός. Προφανώς ούτε κι αυτός θα σωθεί από τα ~100€ αλλά θέλω να σου πω οτι η κίνηση δεν έγινε για να τα πάρουν από τους έχοντες αλλά από τους πολλούς που αγόρασαν αυτοκίνητα με βάση μεταξύ άλλων τα κίνητρα που υπήρχαν μέχρι πριν ένα χρόνο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όλα μετράνε. Δηλαδή ένας με ένα 1400 κυβικά αμάξι υπολογίζει κέρδος από την πώληση / αγορά χαμηλών ρύπων 240 ευρώ το χρόνο, σε 5 χρόνια 1200 ευρά.

Μια 5ετία είναι λογικός χρόνος αποπληρωμής αυτοκινήτου με δάνειο (60 δόσεις), και τα 1200 ευρώ είναι υπολογίσιμο κεφάλαιο για ένα αυτοκίνητο των 10-12000 ευρώ.

Οπότε με τα 83 ευρώ χάνει πρακτικά ένα μέρος της προκαταβολής. Δεν χάνεται και ο κόσμος, αλλά 400-500 ευρώ με μισθό <1000 ευρώ είναι υπολογίσιμα δεδομένων των αυξημένων παγιων εξόδων διαβίωσης της μνημονιακής ελλάδας (super market, δεη κλπ.).

 

Επίσης κάποιος που παίρνει καινούριο αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων το παίρνει συνήθως γιατί το χρειάζεται και όχι για να το κοιτάει. Απ'την άλλη, ένας που έχει ένα αμάξι >2000 κυβικά, δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει πίσω τις πινακίδες για 50 ευρώ. Δηλαδή εμένα το κόστος στο 2.4 Stilo από 880 ευρώ θα πήγαινε 830 ευρώ. Υπάρχει περίπτωση να πλήρωνα ποτέ 830 ευρώ για ένα Fiat Stilo 2.4? Τόσο κάνει το αυτοκίνητο.

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

δεν φτιάχνετε ένα θέμα " τι είναι τα τέλη για ποιο λόγο πληρώνουμε "

γιατί αρκετοί αναφέρουν τους δρόμους άλλοι αναφέρουν τα καυσαέρια !

μόλις βρείτε γιατί τα πληρώνουμε θα μπορέσουμε να βγάλουμε συμπέρασμα ...

αν όντως πληρώνουμε τέλoi για τους δρόμους τότε και αυτό που καίει νερό πρέπει να πληρώσει κάτι γιατί πατάει την ίδια άσφαλτο που πατάω και εγώ με το (1600cc 10L/100km)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να πας να αλλάξεις την άδεια, να μη σε πιάσει του χρόνου.

 

Tην εχω αλλαξει εδω και κατι μηνες αλλα για τα τελη.. ΕΙΔΙΚΑ για τα τελη πιανεται η ημ/νια πρωτης ταξινομησης στην Ελλαδα και οχι η διεθνης ημ/νια πρωτης αδειας.

 

Καλο?

 

https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-4346-2015/arthro-17-nomos-4346-2015-rythmiseis-gia-ta-teli

 

660 εδινα μεχρι περυσι αλλα δεν γουσταρω την απατεωνια για να μου παρουν ενα 30αρι ευρω ακομα.

 

Γιατί 690 και όχι 300 ως 1.8, εφ'όσον έχει γίνει εισαγωγή το 2008?

 

Ειναι 2λτ, τοτε ελεγε το 2λτ 318, το 2,2λτ 320, το 2,5λτ 323 κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Βελούδο το 6κύλινδρο!!!!!!

 

Εξαρταται ποιο εξακυλινδρο..

 

Ειχα Ζ4 2.2λτ, 170ps, καταναλωση ιση με 2.0 tsi με διπλα αλογα και δεν πηγαινε βημα.

 

Το μονο που μου αρεσε ηταν το γουργουρητο του εξακυλινδρου... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.