Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

 

- Boxer φίλτατε ή – στο περίπου σωστό- επίπεδος !

  Boxter είναι άλλη ιστορία :hehe:

 

Toν φούστη τον δαίμονα του τυπογραφείου αμα τον βρώ θα τον σκίσω!!!!  :lol:

 

-Δεν πιστεύω , όπως έγραψα και πιο πριν , σε προγράμματα εκτός αν είναι κάτι μελετημένο inhouse.

Αν κερδίζεις πολλά άλογα με ένα πρόγραμμα μόνο, η ιστορία δείχνει ότι κάτι θα πάρεις στο χέρι.

Η εταιρία για μικρά ανεβάσματα ιπποδύναμης και αλλάζει κι άλλα πράγματα εκτός προγράμματος.

Εκτός από τις πολύ προφανείς περιπτώσεις π.χ 1.8T 120hp .

 

Συμφωνώ απόλυτα! Απλά σε 2.0tfsi s3 (270hp) με πρόγραμμα έχω δεί έως 310 σωστά άλογα και πάντα μιλάμε για custom όχι κονσέρβα. Τέσπα γενικά ένα s3 πχ με σωστό φπε πιάνει -έστω σε νούμερα- το RS, έτσι για να συγκρίνουμε. 

Τώρα για τα inhouse προγραμματα, επίσης συμφωνώ απόλυτα, εφόσον έχεις μαμά μοτέρ και φυσιολογικές απαιτήσεις.  :)

 

Έγινε επεξεργασία από cyberdyne
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα! Απλά σε 2.0tfsi s3 (270hp) με πρόγραμμα έχω δεί έως 310 σωστά άλογα και πάντα μιλάμε για custom όχι κονσέρβα. Τέσπα γενικά ένα s3 πχ με σωστό φπε πιάνει -έστω σε νούμερα- το RS, έτσι για να συγκρίνουμε. 

Τώρα για τα inhouse προγραμματα, επίσης συμφωνώ απόλυτα, εφόσον έχεις μαμά μοτέρ και φυσιολογικές απαιτήσεις.  :)

Το ίδιο όμως δεν μπορεί να πει και κάποιος για το RS; Με φ.π.ε φτάνει 400hp π.χ.

Link to comment
Share on other sites

το θέμα είναι να μπορεί να τα βγάλει και στο δρόμο.

Τετρακίνητο θα/είναι οπότε γιατί να έχει θέμα; :hmm:

Και καλά κάπου είπαν νομίζω οι μηχανικοί της Ford οτι δεν βγάλαν περισσότερα άλογα γιατί μετά θα είχε θέμα με την ψύξη ή κάτι τέτοιο.

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
Link to comment
Share on other sites

Τετρακίνητο θα/είναι οπότε γιατί να έχει θέμα; :hmm:

Και καλά κάπου είπαν νομίζω οι μηχανικοί της Ford οτι δεν βγάλαν περισσότερα άλογα γιατί μετά θα είχε θέμα με την ψύξη ή κάτι τέτοιο.

 

Τώρα το βγάζουν 4χ4, οπότε πλέον μπορούμε να το συγκρίνουμε με τα υπόλοιπα. 

 

Ουσιαστικά εγώ λέω πως προτιμώ το s3 από το Rs (αφού είναι στην ίδια τιμή), διότι είναι 2λιτρο, με πιο πολλές επιλογές για βελτίωση (αν ασχολείσαι) και φθηνότερες (4 vs 5 cyl), φθηνότερα τελή (?????) και καλύτερη αξία μεταπώλησης IMHO. Το παράδειγμα βελτίωσης το έθεσα για να τα συγκρίνουμε στα ίδια άλογα.

 

Οι προηγούμενες 2.5cc γενειές του ford δεν παρπάτησαν διότι δεν ήταν ανταγωνιστικές (μπροστοκίνητα, μεγάλος κυβισμός, ακριβα).

Link to comment
Share on other sites

Τετρακίνητο θα/είναι οπότε γιατί να έχει θέμα; :hmm:

Και καλά κάπου είπαν νομίζω οι μηχανικοί της Ford οτι δεν βγάλαν περισσότερα άλογα γιατί μετά θα είχε θέμα με την ψύξη ή κάτι τέτοιο.

για το παλιο λεω...εχουν προλάβει να σκαλίσουν το καινούργιο;

Link to comment
Share on other sites

Παρελαβα προχτες το Nissan Qashqai 1.6D.  Απιθανο πραγματικα σε ολα. Ποιοτητα κατασκευης, ηλεκτρονικα και αρκετα δυνατο (ειχα αμφιβολιες λογω Diesel).

 

Επομενο project αλλαγη της Alfa Romeo GT με μια 158 TBI και ειμαι σετ   :hehe:

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Τώρα το βγάζουν 4χ4, οπότε πλέον μπορούμε να το συγκρίνουμε με τα υπόλοιπα. 

 

Ουσιαστικά εγώ λέω πως προτιμώ το s3 από το Rs (αφού είναι στην ίδια τιμή), διότι είναι 2λιτρο, με πιο πολλές επιλογές για βελτίωση (αν ασχολείσαι) και φθηνότερες (4 vs 5 cyl), φθηνότερα τελή (?????) και καλύτερη αξία μεταπώλησης IMHO. Το παράδειγμα βελτίωσης το έθεσα για να τα συγκρίνουμε στα ίδια άλογα.

 

Οι προηγούμενες 2.5cc γενειές του ford δεν παρπάτησαν διότι δεν ήταν ανταγωνιστικές (μπροστοκίνητα, μεγάλος κυβισμός, ακριβα).

4 κύλινδρο είναι το νέο RS. Τώρα το 2L/2,3L πιο πολύ σαν πρόβλημα της Ελλάδας είναι παρά της Ευρώπης.

Link to comment
Share on other sites

O 2.3L που φορά το καινούργιο είναι ίδιος , θεωρητικά με αυτόν του Mustang Ecoboost.  :rolleyes:

 

Χρειάστηκε όμως αρκετές αλλαγές , αποτι δήλωσαν, γιατί απο 310->350 σταθερά 2.3L , 

δήλωσαν αβαρία κάποια εξαρτήματα.

 

YDinopoulos, TBI με T.I όσες φορές έχω δει στο δρόμο φαίνεται εξαιρετική. Ετοιμάσου βέβαια για καταναλώσεις.  :D

Link to comment
Share on other sites

Σωστός! Γράψε λάθος για το 2λιτρο! 

 

Το twincharger δεν το σταματήσαν? 

 

Για τις καδένες σε vag έχω δει διάφορα κουλά από φίλους με 1.2 1.4 κ 1.6, πχ προβλήματα στις γλίστρες, αισθητήρες, τεντώματα, τα οποία μεταφράζονται σε πολλά ευρώπουλα.

 

Το vag γκρουπ είναι μεγάλη συζήτηση....

 

Ο twincharger σταμάτησε αλλά όσοι τον έχουμε τον πληρώνουμε ακόμα και η vw σφυράει αδιάφορα as usual! Και να ταν μόνο αυτό το πρόβλημα... :rolleyes:  :rolleyes:

 

Παρελαβα προχτες το Nissan Qashqai 1.6D.  Απιθανο πραγματικα σε ολα. Ποιοτητα κατασκευης, ηλεκτρονικα και αρκετα δυνατο (ειχα αμφιβολιες λογω Diesel).

 

Επομενο project αλλαγη της Alfa Romeo GT με μια 158 TBI και ειμαι σετ   :hehe:

 

Καλοτάξιδο! Πρέπει να πηγαίνει αψογα το qashqai με τόση ροπή που έχει! Μόλις γύρισα απο ενα roadtrip ~600 χλμ με c4 1.6 hdi που πήγαινε  καλύτερα απ'οτι περίμενα οπότε  το nissan με +5kg ροπή πρέπει να πετάει 

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 κύλινδρο είναι το νέο RS. Τώρα το 2L/2,3L πιο πολύ σαν πρόβλημα της Ελλάδας είναι παρά της Ευρώπης.

 

Ούτε που το πρόσεξα, νόμιζα ότι ηταν πάλι 5cyl....  :(

Οπότε είναι θέμα τσέπης λόγω 2.3.... 

Εξακολουθώ και προτιμώ το s3 λόγω γούστου κ κυβικών.  B)

Έγινε επεξεργασία από cyberdyne
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Non-stop Αθήνα - York με το πουντογκράλλε, παρασκευή 13:00 έφυγα από Αθήνα, Κυριακή 16:30 τοπική ώρα ήμουνα Γιορκ.

Τελικιασμένο το Punto με 95άρα στο 20% της διαδρομής, στο άλλο 20% πάνω από 160 κοντερίσια / 150 πραγματικά.

Μία κάμερα στην Ελβετία με έπιασε με 90 αντί για 80 km, με φωτογράφησε μπρος και πίσω, πρόλαβα και να χαμογελάσω.

 

Αυτή τη φορά δεν προτίμησα το παραδοσιακό μονοπάτι από Λυόν αλλά πήγα από Ελβετία και μπήκα στο Γαλλικό έδαφος από Ελβετία - Mullhouse, στα σύνορα ενώ με είχαν προειδοποιήσει για ουρά οι νταλικέρηδες στο καράβι (20 km Lyon, 8 km Montblanc) δεν είχε ψυχή ούτε καν έλεγχο. 

 

Με τη βινιέτα συμφέρει αρκετά, μιας και το πέρασμα από το ιταλογαλλικό τούνελ είναι πανάκριβο (40 ευρώ), ενώ τα τούνελ στην Ελβετία είναι τζαμπαντάν!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καυσιμα/διόδια/φερρυ/ξενοδοχεία, αν ήσουν μόνος κτλ. γιατί του χρόνου σκέφτομαι να κατέβω από Όσλο.

 

Βενζίνη: 

 

9.1 μέση στο πούντο x 2200 κμ = ~ 200 ευρώ βενζίνη - λέω 300 νά μαστε μέσα, δεδομένου ότι έβαλα και πανάκριβη στην Ιταλία (1.7 με agip).

Το punto δεν καίει πολύ ακόμη και με τελική, με τελική γράφει 15 l / 100 και η τελική του είναι στα 170 gps χιλιόμετρα. Σε πιο γρήγορα αυτοκίνητα, ειδικά βενζινοκίνητα αυτό ανεβαίνει.

 

Διόδια: 

 

28 ευρώ ancona - έξοδος εθνικής προς ελβετία  +3 +3 περίπου από διόδια τύπου ελλάδας.

40 ευρώ η βινιέττα ελβετία

40+20 ευρώ τα διόδια στη γαλλία

 

Κλήσεις:

 

Μία στην Ελβετία 90 χμ αντί 80 (φωτό μπρος πίσω με φλας). Δεν ξέρω αν θα μού 'ρθει και πόσο.

 

Καράβια (ο μεγάλος πόνος): 

 

Minoan Patra-Ancona 270 ευρώ μονό μονή καμπίνα φοιτητικό.

Calais Dover είχα κλείσει με 32 λίρες, αλλά επειδή έφτασα 12 ώρες νωρίτερα το άλλαξα με επιπλέον κόστος 52 λίρες (εντελώς πεταμένες αλλά είχα κουραστεί).

 

Επειδή το έχω κάνει άλλες 2 φορές, συμφέρει:

1. η ελβετία αφού σε βγάζει ψηλά στην Γαλλία και γλιτώνεις 10-20 ευρώ διόδια από εκεί + με τη βινιέττα γλιτώνεις το κόστος στα τούνελ και μπορείς να κάνεις πολλαπλά περάσματα - τα τούνελ είναι πανάκριβα

2. το πάτρα - ανκόνα. τα πιο πάνω κάθεσαι πολύ στο καράβι οπότε πληρώνεις καραβίσια τα φαγητά / νερούς / καφέδες (βενετία π.χ.), τα πιο κάτω (μπάρι) είναι μακριά και τα πληρώνεις σε βενζίνη (500 κμ) και διόδια (30 ευρώ σίγουρα).

 

Οπότε σύνολο θα έλεγα 600-700 ευρώ, ή 500 λίρες Αγγλίας, με ακριβή τη λίρα όλα αυτά προσωπικά με συμφέρουν πιο πολύ.

Τώρα ήμουνα μόνος μου και γι' αυτό κινήθηκα κοντά στα όρια του αυτοκινήτου και των προσωπικών μου δυνατοτήτων, δηλαδή ελάχιστα διαλείμματα μόνο όταν αισθανόμουνα πολύ κουρασμένος. Και σε όποιον θέλει να το κάνει, μία συμβουλή, καλά λάστιχα και προσοχή στους δρόμους. Εγώ ήρθα τελείως απροετοίμαστος και θυμήθηκα ότι ξέχασα τις χιονοκουβέρτες αθήνα όταν είδα το στρωμένο χιονάκι στις άλπεις, ευτυχώς οι αλατιέρες περνούν συχνά και το χιόνι δεν προλάβαινε να στρώσει το δρόμο.

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

 Για πείτε ρε παιδιά, τι παίζει με τις καδένες στα VAG? Τόσο στο Ford του πατέρα, όσο και στο Toyota μου έχω την εντύπωση πως είναι για πάντα...

Πηδούσαν δόντι και σακατευόταν ο κινητήρας. Οι καδένες δεν είναι για πάντα. Μικρές αλυσίδες σαν αυτές για τις μοτοσυκλέτες είναι (σε μικρότερες διαστάσεις) που με τον καιρό ανοίγουν και ένας ρεγουλατόρος τις μαζεύει. Μετά από κάποια χλμ έχω τύχει στα 150.000χλμ αλλά και στα 300.000χλμ χαλαρώνουν, δεν μαζεύουν άλλο και ακούγονται. Τότε πας για αλλαγή.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

εδώ στην ελλάδα.. έκανα αίτηση για επανέκδοση διπλώματος τον Αύγουστο και χθες έμαθα ότι θα το πάρω Γενάρη με Φλεβάρη το πιθανότερο.. στη Νορβηγία όμως.... 

http://www.newsauto.gr/video-giati-i-norvigi-latrevoun-ta-ilektrika-aftokinita/

Link to comment
Share on other sites

εδώ στην ελλάδα.. έκανα αίτηση για επανέκδοση διπλώματος τον Αύγουστο και χθες έμαθα ότι θα το πάρω Γενάρη με Φλεβάρη το πιθανότερο.. στη Νορβηγία όμως.... 

http://www.newsauto.gr/video-giati-i-norvigi-latrevoun-ta-ilektrika-aftokinita/

Μα και στην Ελλάδα να είχαμε ανάλογες υποδομές δεν θα άντεχαν ούτε μια μέρα με τέτοια μυαλά που κουβαλάνε ορισμένοι Έλληνες...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.