cyberdyne Νοέμβριος 22, 2015 #1561 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2015 (edited) - Boxer φίλτατε ή – στο περίπου σωστό- επίπεδος ! Boxter είναι άλλη ιστορία Toν φούστη τον δαίμονα του τυπογραφείου αμα τον βρώ θα τον σκίσω!!!! -Δεν πιστεύω , όπως έγραψα και πιο πριν , σε προγράμματα εκτός αν είναι κάτι μελετημένο inhouse. Αν κερδίζεις πολλά άλογα με ένα πρόγραμμα μόνο, η ιστορία δείχνει ότι κάτι θα πάρεις στο χέρι.Η εταιρία για μικρά ανεβάσματα ιπποδύναμης και αλλάζει κι άλλα πράγματα εκτός προγράμματος. Εκτός από τις πολύ προφανείς περιπτώσεις π.χ 1.8T 120hp . Συμφωνώ απόλυτα! Απλά σε 2.0tfsi s3 (270hp) με πρόγραμμα έχω δεί έως 310 σωστά άλογα και πάντα μιλάμε για custom όχι κονσέρβα. Τέσπα γενικά ένα s3 πχ με σωστό φπε πιάνει -έστω σε νούμερα- το RS, έτσι για να συγκρίνουμε. Τώρα για τα inhouse προγραμματα, επίσης συμφωνώ απόλυτα, εφόσον έχεις μαμά μοτέρ και φυσιολογικές απαιτήσεις. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 22, 2015 από cyberdyne 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Νοέμβριος 22, 2015 #1562 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Νοέμβριος 22, 2015 #1563 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2015 Συμφωνώ απόλυτα! Απλά σε 2.0tfsi s3 (270hp) με πρόγραμμα έχω δεί έως 310 σωστά άλογα και πάντα μιλάμε για custom όχι κονσέρβα. Τέσπα γενικά ένα s3 πχ με σωστό φπε πιάνει -έστω σε νούμερα- το RS, έτσι για να συγκρίνουμε. Τώρα για τα inhouse προγραμματα, επίσης συμφωνώ απόλυτα, εφόσον έχεις μαμά μοτέρ και φυσιολογικές απαιτήσεις. Το ίδιο όμως δεν μπορεί να πει και κάποιος για το RS; Με φ.π.ε φτάνει 400hp π.χ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Νοέμβριος 22, 2015 #1564 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2015 Το ίδιο όμως δεν μπορεί να πει και κάποιος για το RS; Με φ.π.ε φτάνει 400hp π.χ.το θέμα είναι να μπορεί να τα βγάλει και στο δρόμο. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Νοέμβριος 22, 2015 #1565 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2015 (edited) το θέμα είναι να μπορεί να τα βγάλει και στο δρόμο. Τετρακίνητο θα/είναι οπότε γιατί να έχει θέμα; Και καλά κάπου είπαν νομίζω οι μηχανικοί της Ford οτι δεν βγάλαν περισσότερα άλογα γιατί μετά θα είχε θέμα με την ψύξη ή κάτι τέτοιο. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 22, 2015 από Nickzzz Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyberdyne Νοέμβριος 22, 2015 #1566 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2015 Τετρακίνητο θα/είναι οπότε γιατί να έχει θέμα; Και καλά κάπου είπαν νομίζω οι μηχανικοί της Ford οτι δεν βγάλαν περισσότερα άλογα γιατί μετά θα είχε θέμα με την ψύξη ή κάτι τέτοιο. Τώρα το βγάζουν 4χ4, οπότε πλέον μπορούμε να το συγκρίνουμε με τα υπόλοιπα. Ουσιαστικά εγώ λέω πως προτιμώ το s3 από το Rs (αφού είναι στην ίδια τιμή), διότι είναι 2λιτρο, με πιο πολλές επιλογές για βελτίωση (αν ασχολείσαι) και φθηνότερες (4 vs 5 cyl), φθηνότερα τελή (?????) και καλύτερη αξία μεταπώλησης IMHO. Το παράδειγμα βελτίωσης το έθεσα για να τα συγκρίνουμε στα ίδια άλογα. Οι προηγούμενες 2.5cc γενειές του ford δεν παρπάτησαν διότι δεν ήταν ανταγωνιστικές (μπροστοκίνητα, μεγάλος κυβισμός, ακριβα). Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Νοέμβριος 22, 2015 #1567 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2015 Τετρακίνητο θα/είναι οπότε γιατί να έχει θέμα; Και καλά κάπου είπαν νομίζω οι μηχανικοί της Ford οτι δεν βγάλαν περισσότερα άλογα γιατί μετά θα είχε θέμα με την ψύξη ή κάτι τέτοιο. για το παλιο λεω...εχουν προλάβει να σκαλίσουν το καινούργιο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Νοέμβριος 22, 2015 #1568 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2015 Παρελαβα προχτες το Nissan Qashqai 1.6D. Απιθανο πραγματικα σε ολα. Ποιοτητα κατασκευης, ηλεκτρονικα και αρκετα δυνατο (ειχα αμφιβολιες λογω Diesel). Επομενο project αλλαγη της Alfa Romeo GT με μια 158 TBI και ειμαι σετ 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Νοέμβριος 22, 2015 #1569 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2015 Τώρα το βγάζουν 4χ4, οπότε πλέον μπορούμε να το συγκρίνουμε με τα υπόλοιπα. Ουσιαστικά εγώ λέω πως προτιμώ το s3 από το Rs (αφού είναι στην ίδια τιμή), διότι είναι 2λιτρο, με πιο πολλές επιλογές για βελτίωση (αν ασχολείσαι) και φθηνότερες (4 vs 5 cyl), φθηνότερα τελή (?????) και καλύτερη αξία μεταπώλησης IMHO. Το παράδειγμα βελτίωσης το έθεσα για να τα συγκρίνουμε στα ίδια άλογα. Οι προηγούμενες 2.5cc γενειές του ford δεν παρπάτησαν διότι δεν ήταν ανταγωνιστικές (μπροστοκίνητα, μεγάλος κυβισμός, ακριβα).4 κύλινδρο είναι το νέο RS. Τώρα το 2L/2,3L πιο πολύ σαν πρόβλημα της Ελλάδας είναι παρά της Ευρώπης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Νοέμβριος 22, 2015 #1570 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2015 O 2.3L που φορά το καινούργιο είναι ίδιος , θεωρητικά με αυτόν του Mustang Ecoboost. Χρειάστηκε όμως αρκετές αλλαγές , αποτι δήλωσαν, γιατί απο 310->350 σταθερά 2.3L , δήλωσαν αβαρία κάποια εξαρτήματα. YDinopoulos, TBI με T.I όσες φορές έχω δει στο δρόμο φαίνεται εξαιρετική. Ετοιμάσου βέβαια για καταναλώσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Νοέμβριος 22, 2015 #1571 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2015 (edited) Σωστός! Γράψε λάθος για το 2λιτρο! Το twincharger δεν το σταματήσαν? Για τις καδένες σε vag έχω δει διάφορα κουλά από φίλους με 1.2 1.4 κ 1.6, πχ προβλήματα στις γλίστρες, αισθητήρες, τεντώματα, τα οποία μεταφράζονται σε πολλά ευρώπουλα. Το vag γκρουπ είναι μεγάλη συζήτηση.... Ο twincharger σταμάτησε αλλά όσοι τον έχουμε τον πληρώνουμε ακόμα και η vw σφυράει αδιάφορα as usual! Και να ταν μόνο αυτό το πρόβλημα... Παρελαβα προχτες το Nissan Qashqai 1.6D. Απιθανο πραγματικα σε ολα. Ποιοτητα κατασκευης, ηλεκτρονικα και αρκετα δυνατο (ειχα αμφιβολιες λογω Diesel). Επομενο project αλλαγη της Alfa Romeo GT με μια 158 TBI και ειμαι σετ Καλοτάξιδο! Πρέπει να πηγαίνει αψογα το qashqai με τόση ροπή που έχει! Μόλις γύρισα απο ενα roadtrip ~600 χλμ με c4 1.6 hdi που πήγαινε καλύτερα απ'οτι περίμενα οπότε το nissan με +5kg ροπή πρέπει να πετάει Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 22, 2015 από and64 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyberdyne Νοέμβριος 22, 2015 #1572 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2015 (edited) 4 κύλινδρο είναι το νέο RS. Τώρα το 2L/2,3L πιο πολύ σαν πρόβλημα της Ελλάδας είναι παρά της Ευρώπης. Ούτε που το πρόσεξα, νόμιζα ότι ηταν πάλι 5cyl.... Οπότε είναι θέμα τσέπης λόγω 2.3.... Εξακολουθώ και προτιμώ το s3 λόγω γούστου κ κυβικών. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 22, 2015 από cyberdyne 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Νοέμβριος 23, 2015 #1573 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2015 Non-stop Αθήνα - York με το πουντογκράλλε, παρασκευή 13:00 έφυγα από Αθήνα, Κυριακή 16:30 τοπική ώρα ήμουνα Γιορκ.Τελικιασμένο το Punto με 95άρα στο 20% της διαδρομής, στο άλλο 20% πάνω από 160 κοντερίσια / 150 πραγματικά.Μία κάμερα στην Ελβετία με έπιασε με 90 αντί για 80 km, με φωτογράφησε μπρος και πίσω, πρόλαβα και να χαμογελάσω. Αυτή τη φορά δεν προτίμησα το παραδοσιακό μονοπάτι από Λυόν αλλά πήγα από Ελβετία και μπήκα στο Γαλλικό έδαφος από Ελβετία - Mullhouse, στα σύνορα ενώ με είχαν προειδοποιήσει για ουρά οι νταλικέρηδες στο καράβι (20 km Lyon, 8 km Montblanc) δεν είχε ψυχή ούτε καν έλεγχο. Με τη βινιέτα συμφέρει αρκετά, μιας και το πέρασμα από το ιταλογαλλικό τούνελ είναι πανάκριβο (40 ευρώ), ενώ τα τούνελ στην Ελβετία είναι τζαμπαντάν! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Νοέμβριος 23, 2015 #1574 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2015 Κάνε μιας και μια ανάλυση κόστους (καύσιμο/διόδια/φερρυ) 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Νοέμβριος 23, 2015 #1575 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2015 Καυσιμα/διόδια/φερρυ/ξενοδοχεία, αν ήσουν μόνος κτλ. γιατί του χρόνου σκέφτομαι να κατέβω από Όσλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Νοέμβριος 23, 2015 #1576 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2015 ... γιατί του χρόνου σκέφτομαι να κατέβω από Όσλο Με το snowmobile δε χρειάζεται να πληρώσεις διόδια, πας από τα βουνά και τα λιβάδια 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Νοέμβριος 23, 2015 #1577 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2015 (edited) Καυσιμα/διόδια/φερρυ/ξενοδοχεία, αν ήσουν μόνος κτλ. γιατί του χρόνου σκέφτομαι να κατέβω από Όσλο. Βενζίνη: 9.1 μέση στο πούντο x 2200 κμ = ~ 200 ευρώ βενζίνη - λέω 300 νά μαστε μέσα, δεδομένου ότι έβαλα και πανάκριβη στην Ιταλία (1.7 με agip).Το punto δεν καίει πολύ ακόμη και με τελική, με τελική γράφει 15 l / 100 και η τελική του είναι στα 170 gps χιλιόμετρα. Σε πιο γρήγορα αυτοκίνητα, ειδικά βενζινοκίνητα αυτό ανεβαίνει. Διόδια: 28 ευρώ ancona - έξοδος εθνικής προς ελβετία +3 +3 περίπου από διόδια τύπου ελλάδας.40 ευρώ η βινιέττα ελβετία40+20 ευρώ τα διόδια στη γαλλία Κλήσεις: Μία στην Ελβετία 90 χμ αντί 80 (φωτό μπρος πίσω με φλας). Δεν ξέρω αν θα μού 'ρθει και πόσο. Καράβια (ο μεγάλος πόνος): Minoan Patra-Ancona 270 ευρώ μονό μονή καμπίνα φοιτητικό.Calais Dover είχα κλείσει με 32 λίρες, αλλά επειδή έφτασα 12 ώρες νωρίτερα το άλλαξα με επιπλέον κόστος 52 λίρες (εντελώς πεταμένες αλλά είχα κουραστεί). Επειδή το έχω κάνει άλλες 2 φορές, συμφέρει:1. η ελβετία αφού σε βγάζει ψηλά στην Γαλλία και γλιτώνεις 10-20 ευρώ διόδια από εκεί + με τη βινιέττα γλιτώνεις το κόστος στα τούνελ και μπορείς να κάνεις πολλαπλά περάσματα - τα τούνελ είναι πανάκριβα2. το πάτρα - ανκόνα. τα πιο πάνω κάθεσαι πολύ στο καράβι οπότε πληρώνεις καραβίσια τα φαγητά / νερούς / καφέδες (βενετία π.χ.), τα πιο κάτω (μπάρι) είναι μακριά και τα πληρώνεις σε βενζίνη (500 κμ) και διόδια (30 ευρώ σίγουρα). Οπότε σύνολο θα έλεγα 600-700 ευρώ, ή 500 λίρες Αγγλίας, με ακριβή τη λίρα όλα αυτά προσωπικά με συμφέρουν πιο πολύ.Τώρα ήμουνα μόνος μου και γι' αυτό κινήθηκα κοντά στα όρια του αυτοκινήτου και των προσωπικών μου δυνατοτήτων, δηλαδή ελάχιστα διαλείμματα μόνο όταν αισθανόμουνα πολύ κουρασμένος. Και σε όποιον θέλει να το κάνει, μία συμβουλή, καλά λάστιχα και προσοχή στους δρόμους. Εγώ ήρθα τελείως απροετοίμαστος και θυμήθηκα ότι ξέχασα τις χιονοκουβέρτες αθήνα όταν είδα το στρωμένο χιονάκι στις άλπεις, ευτυχώς οι αλατιέρες περνούν συχνά και το χιόνι δεν προλάβαινε να στρώσει το δρόμο. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 23, 2015 από sotiris 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Νοέμβριος 23, 2015 #1578 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2015 Για πείτε ρε παιδιά, τι παίζει με τις καδένες στα VAG? Τόσο στο Ford του πατέρα, όσο και στο Toyota μου έχω την εντύπωση πως είναι για πάντα...Πηδούσαν δόντι και σακατευόταν ο κινητήρας. Οι καδένες δεν είναι για πάντα. Μικρές αλυσίδες σαν αυτές για τις μοτοσυκλέτες είναι (σε μικρότερες διαστάσεις) που με τον καιρό ανοίγουν και ένας ρεγουλατόρος τις μαζεύει. Μετά από κάποια χλμ έχω τύχει στα 150.000χλμ αλλά και στα 300.000χλμ χαλαρώνουν, δεν μαζεύουν άλλο και ακούγονται. Τότε πας για αλλαγή. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Νοέμβριος 23, 2015 #1579 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2015 εδώ στην ελλάδα.. έκανα αίτηση για επανέκδοση διπλώματος τον Αύγουστο και χθες έμαθα ότι θα το πάρω Γενάρη με Φλεβάρη το πιθανότερο.. στη Νορβηγία όμως.... http://www.newsauto.gr/video-giati-i-norvigi-latrevoun-ta-ilektrika-aftokinita/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Νοέμβριος 23, 2015 #1580 Κοινοποίηση Νοέμβριος 23, 2015 εδώ στην ελλάδα.. έκανα αίτηση για επανέκδοση διπλώματος τον Αύγουστο και χθες έμαθα ότι θα το πάρω Γενάρη με Φλεβάρη το πιθανότερο.. στη Νορβηγία όμως.... http://www.newsauto.gr/video-giati-i-norvigi-latrevoun-ta-ilektrika-aftokinita/Μα και στην Ελλάδα να είχαμε ανάλογες υποδομές δεν θα άντεχαν ούτε μια μέρα με τέτοια μυαλά που κουβαλάνε ορισμένοι Έλληνες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now