Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Αν υπάρχει τέτοιο πράγμα χτυπα το ασυζητητί! Εδώ ψήνομαι να παρω εγώ για το yaris... 350 ευρώ για 7ο και 8ο χρόνο εγγύησης. Δεν εχω δει ακόμα τα ψιλά γράμματα βέβαια (aka τι δεν καλύπτεται)

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα δε τα είχα σε πολύ εκτίμηση ούτε εγώ τα Renault, αλλά για τους συγκεκριμένους κινητήρες/αμάξι δεν είχα βρει τίποτα τρανταχτό. Με 57κ χλμ το πήρα οπότε δεν είναι και πολύ ταλαιπωρημένο, ελπίζω να ήταν οκ τα υπόλοιπα στο service του απλά.

Αν δεν κοβεις πολλα χλμ το πας χαλαρα και με την πρωτη ευκαιρια που θα μπορεσεις οικονομικα

σμπρωχτο και παρε κανα πεζω αν επιμενεις γαλλικα.Κανενα ρενω τοσα χρονια που ασχολουμε δεν ακουσα να το χαιρεται ο ιδιοκτητης του.

Αφου εμπλεξες με μηχανη και τα αλλα σερβις να μην ηταν σωστα δεν φτανουν το κοστος της μηχανης που εισαι τωρα.

Εχει λιγα χλμ οπως λες οπωτε ολα τα αναλωσιμα του ,φρενα,λαδια ,φιλτρα αερος/καμπινας ειναι οικονομικα ανεχτα

Τσεκαρε και βαλβολινες btw αν αλλαζονται ποτε αλλαχθηκαν η αν ειναι για μια ζωη.Κατι αλλο τοσο ζωτικης σημασιας και οικονομικης

αξιας δεν εχεις.

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν προσφέρουν επεκτάσιμη εγγύηση, 5 χρόνια είναι τα μέγιστα που δίνουν.

 

Δεν είναι από την επίσημη ρενώ, από εξωτερική εταιρία.

Warranty insurance λέγονται.

Στο λέω με το σκεπτικό ότι θες να κρατήσεις το αμάξι κάποια χρόνια και ότι γράφεις ικανό αριθμό χιλιομέτρων. Αλλιώς δεν νομίζω ότι αξίζει.

 

Κάτι τέτοιο:

http://www.warrantywise.co.uk/?source=adwords&gclid=CjwKEAiAgvyxBRDmuviAj67g-XQSJABTLMcHxJdzmCUKQ-53erbIFppKsuf9wiS0gq0ZeOQWMBKcABoCNe3w_wcB

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Προσωπική άποψη,

 

σαν την μελωδία του s85 και του s54.....

 

άλλα όντως αυτοί στην αμερική που ότι chassis και να βρούνε βάζουνε small block v8 καταντάει αηδία

Έγινε επεξεργασία από shattered
Link to comment
Share on other sites

Ναι συμφωνώ για τη μελωδία, αλλά κάθε 60000 χιλιόμετρα να αλλάζεις μέταλλα στροφάλου δε λέει. Δε θα μπορώ να το συντηρήσω.

 

Και κάτι σχετικό με τα αυτοκίνητα:

 

- Γιατί είναι η δικιά σου νοσοκομείο;
- Τράκαρε με το αμάξι μου.
- Έχει κατάγματα;
- Όχι ακόμα..

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Τι γίνεται ρε παιδιά με τα τέλη, ακούω ακούω και δεν έχω καταλάβει.

Φαίνεται ότι το ότι κράτησα το Punto (>10 ετών) και δεν πήρα ένα Delta 1.8 που ζαχάρωνα (2009) θα με ευνοήσει φορολογικά.

5% κάτω σημαίνει ότι η πουντάρα θα πληρώσει αντί για 240 ευρώ 226 (ΟΥΑΟΥ βαρουφακικό).

 

Τώρα θα τολμήσω για άλλη μια φορά τη σύγκριση....

Στο Γιου Κέυ, δεν αλλάζουν οι κλίμακες στον παρελθόντα χρόνο, αλλά στον μέλλοντα.

Αυτό με τη retrospective φορολόγηση σκοτώνει την ελληνική οικονομία και ευνοεί τη λιμνάζουσα αγορά.

Γιατί να βγάλω τα λεφτά μου από την τράπεζα να τα δώσω στον έμπορα? Για να με φορολογεί το κράτος?

Τη δουλειά μου την κάνω κι έτσι. Κι αυτ΄οτο σκεπτικό πλέον έχει μπει στον μέσο έλληνα, κάνε τη δουλειά σου και άσε τις ... πολυτέλειες!

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

++++

 

"

Τέλος, μία από τις αποφάσεις του οικονομικού επιτελείου που έχει κλειδώσει είναι η δημιουργία μίας νέας κατηγορίας οχημάτων. Θα αφορά ΙΧ με πρώτη άδεια κυκλοφορίας από το 2006 έως το 2010 και για οχήματα από 1.400 κυβικά και άνω. Οι ιδιοκτήτες τους θα κληθούν να πληρώσουν αυξημένα τέλη κυκλοφορίας κατά 10 έως 40 ευρώ. "

 

 

:wall: :wall: :wall:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

o μέσος 1400αρης εξαετίας-δεκαετίας θα εξακολουθεί να  πληρώνει 240 ευρώ  χωρίς εκπτώσεις για το αυτοκίνητο αξίας 3000 που έχει  κτλ ... μαστα

Έγινε επεξεργασία από sstav
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.