Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

@tragikos, μιας και σκέφτεσαι για Golf στα 26k, δε πάτε σε κανένα Nissan Qashqai που είναι σε άλλο επίπεδο;

Επίσης σήμερα είδα ένα Renault Captur σε άσπρο, πολύ όμορφο και δεν είναι τόσο "τζιποειδές".

 

PS: Θυμάμαι που είχα δει τον Απρίλιο ένα χρυσαφί Golf στην αντιπροσωπεία της VW και είχα χαζέψει τελείως. Μου έτρεχαν τα σάλια. Βέβαια δε μπορώ να θυμηθώ αν ήταν επετειακό ή κάτι τέτοιο αλλά ήταν πανέμορφο. Αυτό για όσους σκέφτονται "Golf & 26k";

 

Ααα, επίσης ρίξτε μια ματιά και στο νέο Opel Astra!

Όπως καταλαβαίνεις, μόνο αντιπροτάσεις είμαι :p

Το παραπάνω βγαίνει σε αυτόματο με τον dCI 90 EDC όπως τον ονομάζουν. Αλλά αν μπορείτε να πάτε στο Qashqai, μη κοιτάτε άλλα κατ εμένα.

best-2015-Nissan-Qashqai-pictures-1024x7

Και επειδή το παραπάνω είναι κάποιος πιο extreme, ρίξε  μια ματιά στο άσπρο.

 

Επίσης κάτι άλλο, είδα τα αυτοκίνητα που παρουσιάστηκαν πρόσφατα φοράνε περιμετρικά του αυτοκινήτου στους μπρος και πίσω προφυλακτήρες parking sensors.

Προφανώς θα τους το επιβάλει κάποιος νόμος για περισσότερη ασφάλεια; Δε γνωρίζω απλά θέλω να σου πω ότι το Qashqai της παραπάνω φωτογραφίας φοράει 4 αισθητήρες μπροστά ενώ τα περισσότερα που κυκλοφορούν δύο (παλαιότερα μοντέλα παραγωγής λογικά). Θα μου πεις μικρολεπτομερειες αλλά αυτές είναι που κάνουν την διαφορά.

Μπορεί επίσης να έχουν διορθώσει κάποια πράγματα // ατέλειες στην πορεία όπως κάνουν διάφορες εταιρίες (βλέπε iPhone που λύγιζαν και το διόρθωσαν στην πορεία).

Ξέρω, δε γίνονται πλήρες κατανοητός αλλά πιστεύω να κατάλαβες τι θέλω να σου πω.

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

@UltraB, όσα χρόνια με θυμάμαι είχαμε γαλλικά αυτοκίνητα. Δε νομίζω να ξαναπάρουμε. Άσε που αυτόν που έχει την αντιπροσωπεία στην πόλη μας μάλλον δεν τον εμπιστευόμαστε τόσο. Τώρα κοιτάμε και την πώληση των δύο άλλων που έχουν τώρα οι γονείς μου στην αντιπροσωπεία από την οποία θα αγοράσουμε το αμάξι που θα καταλήξουμε, κάτι που θα επηρρεάσει κάπως την απόφαση μας αν η διαφορά είναι μεγάλη. Ευχαριστώ για τις προτάσεις πάντως, το κοιτάμε ακόμη. Για τα Ford δεν τρελαίνομαι τόσο, έχει ο θείος μου ένα Fiesta και ένα Mondeo και μου βγάζουν πολύ "πλαστικούρα" και φαίνονται πολύ χοντροκομμένα εσωτερικά. 

Link to comment
Share on other sites

Ο πατέρας μου έχει ένα mondeo του 2002. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο οταν δεν έχει κάποια βλαβη/προβλημα. Η πλάκα είναι οτι ο μπατζανάκης μου έχει το facelift του 2004 και βγάζει τα ίδια κουσούρια με 2 χρονια διαφορα...

Link to comment
Share on other sites

Mondeo του 2001 ητανε το προηγούμενο αμάξι μου. 160.000 χλμ και το μόνο κιχ που έκανε ήτανε 2 πολλαπλασιαστές που αλλαξα.

Τώρα έχω fiesta 2013 και ειμαι ευχαριστημένος . Φθηνά service 1000ακι. Για την δουλειά που το θέλω είναι μια χαρά. Μην περιμένεις να πάρεις 12.000 αμάξι

και να είναι η ποιότητα υλικών του σαν 30.000. Εγω θεωρώ εσωτερικά είναι μια χαρά για τα λεφτά του. Καλά δεσίματα στα πλαστικά, καλη ποιότητα και τα καθίσματα λες και εισαι σε VW.

Έγινε επεξεργασία από gaaragr
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mondeo του 2001 ητανε το προηγούμενο αμάξι μου. 160.000 χλμ και το μόνο κιχ που έκανε ήτανε 2 πολλαπλασιαστές που αλλαξα.

Τώρα έχω fiesta 2013 και ειμαι ευχαριστημένος . Φθηνά service 1000ακι. Για την δουλειά που το θέλω είναι μια χαρά. Μην περιμένεις να πάρεις 12.000 αμάξι

και να είναι η ποιότητα υλικών του σαν 30.000. Εγω θεωρώ εσωτερικά είναι μια χαρά για τα λεφτά του. Καλά δεσίματα στα πλαστικά, καλη ποιότητα και τα καθίσματα λες και εισαι σε VW.

 

Αν είναι με τον EcoBoost 100ps, επειδή έγραψα ~800 χιλιόμετρα με αυτό, ό,τι και να θες να κάνεις το κάνει τέλεια.

Στην πόλη είναι αρκετά καλό και αρκετά οικονομικό λόγω start and stop, με το 1000ράκι το μοτέρ δεν ζορίζεται και πολύ να πάρει μπροστά και παίρνει αμέσως, και στο ταξίδι πάει τέλεια λόγω του πολύ μακριού κιβωτίου. Έγραψα 6.5 μέση και για μένα είναι προσωπικό ρεκόρ σε βενζινοκίνητο, ακόμη και σε λίγη πατημένη οδήγηση που έκανα για να το δοκιμάσω (όλοι λένε στρίβει κάνει δείχνει το fiesta) ok πήγαινε, καμία σχέση βέβαια με τη στημένη πουντάρα (είναι πολύ μαλακό το στήσιμό του στη βασική έκδοση - δεν πρέπιε να ήταν η sport) αλλά τη δουλειά σου την κάνεις ακόμη και με αυτό.

 

Αν έπαιρνα καινούριο αυτοκίνητο με γνώμονα κόστος χρήσης - ταξίδι - κλπ. άνετα θα το σκεφτόμουνα. 

Φυσικά με αυτά τα λεφτά (10-12000) πλέον βρίσκεις πολύ καλύτερα αυτοκίνητα μεταχειρισμένα, αλλά με πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου. 

(GP Abarth, 155 ps, ΦΡΕΝΑΡΕΣ, άνετο και σχετικά στημένο ή Lancia Delta 1.8 tbi, 200 ps, skyhook ανάρτηση από maserati etc.). 

 

Αλλά επειδή είναι πάντα άδικη η σύγκριση καινούριου με μεταχειρισμένου, σαφώς και η ford έβγαλε πολύ πρωτοποριακά μοτέρ. Μόλις τώρα είδα τη VW να τους ακολουθεί με τα VW EcoTSI, και με το όνομα που έχουν στην πιάτσα ως απατεώνες βλέπω τη Ford #1 σε πολλές χώρες (στην Αγγλία πάντως η Ford είναι από τις εταιρίες με πολύ μεγάλο μερίδιο). 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αν είναι με τον EcoBoost 100ps, επειδή έγραψα ~800 χιλιόμετρα με αυτό, ό,τι και να θες να κάνεις το κάνει τέλεια.

Στην πόλη είναι αρκετά καλό και αρκετά οικονομικό λόγω start and stop, με το 1000ράκι το μοτέρ δεν ζορίζεται και πολύ να πάρει μπροστά και παίρνει αμέσως, και στο ταξίδι πάει τέλεια λόγω του πολύ μακριού κιβωτίου. Έγραψα 6.5 μέση και για μένα είναι προσωπικό ρεκόρ σε βενζινοκίνητο, ακόμη και σε λίγη πατημένη οδήγηση που έκανα για να το δοκιμάσω (όλοι λένε στρίβει κάνει δείχνει το fiesta) ok πήγαινε, καμία σχέση βέβαια με τη στημένη πουντάρα (είναι πολύ μαλακό το στήσιμό του στη βασική έκδοση - δεν πρέπιε να ήταν η sport) αλλά τη δουλειά σου την κάνεις ακόμη και με αυτό.

 

Αν έπαιρνα καινούριο αυτοκίνητο με γνώμονα κόστος χρήσης - ταξίδι - κλπ. άνετα θα το σκεφτόμουνα. 

Φυσικά με αυτά τα λεφτά (10-12000) πλέον βρίσκεις πολύ καλύτερα αυτοκίνητα μεταχειρισμένα, αλλά με πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου. 

(GP Abarth, 155 ps, ΦΡΕΝΑΡΕΣ, άνετο και σχετικά στημένο ή Lancia Delta 1.8 tbi, 200 ps, skyhook ανάρτηση από maserati etc.). 

 

Αλλά επειδή είναι πάντα άδικη η σύγκριση καινούριου με μεταχειρισμένου, σαφώς και η ford έβγαλε πολύ πρωτοποριακά μοτέρ. Μόλις τώρα είδα τη VW να τους ακολουθεί με τα VW EcoTSI, και με το όνομα που έχουν στην πιάτσα ως απατεώνες βλέπω τη Ford #1 σε πολλές χώρες (στην Αγγλία πάντως η Ford είναι από τις εταιρίες με πολύ μεγάλο μερίδιο). 

Γενικά απο συζη΄τησεις με φίλους η VW θα επιρεαστεί αρκετά στις μεγαλύτερες ηλικίες. Στους νέους, που τους ενδιαφέρει το γκάζι σε ενα μικρό αυτοκινητο, ισως όχι τοσο.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά απο συζη΄τησεις με φίλους η VW θα επιρεαστεί αρκετά στις μεγαλύτερες ηλικίες. Στους νέους, που τους ενδιαφέρει το γκάζι σε ενα μικρό αυτοκινητο, ισως όχι τοσο.

 

Στην Ελλάδα σίγουρα. Στο εξωτερικό όμως (που είναι και η πιο μεγάλη αγορά) όταν πας να πουλήσεις Eco diesel και το διαφημίζεις ως Eco diesel και στηρίζεις το marketing στο ότι είναι πιο οικολογικό από τον ανταγωνισμό, εάν κλέψεις όπως έκλεψαν σκάει η φούσκα του μάρκετινγκ. Το πρόβλημα που έχουν είναι στο branding, πέρασαν τα αυτοκίνητά τους ως τα πολύ ποιοτικά και τα miles ahead, και όντως σαν αυτοκινητοβιομηχανία είναι μπροστά σε πολλά (DSG, άμεσος ψεκασμός, downsizing) όμως τώρα το μερίδιο που είχαν πάρει από το π.χ. Prius στα οικολογικά θα το χάσουν.

 

Είναι μεγάλη συζήτηση το οικολογικό diesel. Προσωπικά το θεωρώ μεγάλη εξαπάτηση να εξισώνεται το CO2 βενζίνης - diesel στη φορολόγηση. Η βενζίνη είναι πολύ πιο καθαρό καύσιμο. Τα πραγματικά καθαρά αυτοκίνητα στην Ευρώπη πρέπει να στραφούν στο Φυσικό Αέριο. Η τεχνογνωσία υπάρχει και το CNG είναι το μόνο καθαρό μέλλον. CH4 + 2O2 -> CO2 + 2H2O  Απλά καθαρά και υπεύθυνα :p Ό,τι και να κάνεις στην ορυκτή μούργα, θα παραμείνει ορυκτή μούργα.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Στην Ελλάδα σίγουρα. Στο εξωτερικό όμως (που είναι και η πιο μεγάλη αγορά) όταν πας να πουλήσεις Eco diesel και το διαφημίζεις ως Eco diesel και στηρίζεις το marketing στο ότι είναι πιο οικολογικό από τον ανταγωνισμό, εάν κλέψεις όπως έκλεψαν σκάει η φούσκα του μάρκετινγκ. Το πρόβλημα που έχουν είναι στο branding, πέρασαν τα αυτοκίνητά τους ως τα πολύ ποιοτικά και τα miles ahead, και όντως σαν αυτοκινητοβιομηχανία είναι μπροστά σε πολλά (DSG, άμεσος ψεκασμός, downsizing) όμως τώρα το μερίδιο που είχαν πάρει από το π.χ. Prius στα οικολογικά θα το χάσουν.

 

Είναι μεγάλη συζήτηση το οικολογικό diesel. Προσωπικά το θεωρώ μεγάλη εξαπάτηση να εξισώνεται το CO2 βενζίνης - diesel στη φορολόγηση. Η βενζίνη είναι πολύ πιο καθαρό καύσιμο. Τα πραγματικά καθαρά αυτοκίνητα στην Ευρώπη πρέπει να στραφούν στο Φυσικό Αέριο. Η τεχνογνωσία υπάρχει και το CNG είναι το μόνο καθαρό μέλλον. CH4 + 2O2 -> CO2 + 2H2O  Απλά καθαρά και υπεύθυνα :p Ό,τι και να κάνεις στην ορυκτή μούργα, θα παραμείνει ορυκτή μούργα.

Μα για Ελλάδα σε μιλαω. Αγγλια που δουλευει η αδερφη μου και ζει ειναι αλλιώς τα πράγματα. Εκει την ψάχνουν πιο πολύ την φάση ωστε να ειναι ολα όπως διαφημιζονται. Κοιτάνε αν το αμαξι τους ειναι οντως οικολογικό, και οχι αν εχει +10-20-30-40 αλογα παραπανω απο τον ανταγωνισμο εις βαρος του περιβάλλοντος. Εδω ειμαστε αλλιως. Επειδη το εχω συζητήσει το θεμα και με φιλους και με πελάτες ο κοινος παρονομαστής ειναι το θεμα ιπποδύναμης. Πελατης μαλιστα μου ειπε αν ειναι να χασω απο το αμαξι 5-10 άλογα ας μολυνει οσο θελει, πιο καθαρο ειναι το 2λιτρο μου απο τα εργοστάσια χωρις φίλτρα.

Οτι σαν βιομηχανια ειναι μπροστα ναι ειναι. Οταν βγηκε το 1,2 TSI δεν υπήρχαν τοτε στον ανταγωνισμο 1,2αρια με 105+ άλογα (που δεν ειναι 105 τελικά).

Link to comment
Share on other sites

Το γνωστό μοτέρ που χρειάστηκε update γιατί έσβηνε μόνο του

καθοδόν ? :shifty:

Ή τεχνολογική υπεροχή δεν μετρίεται μόνο με άλογα/λίτρο ☺

Μετριέται και με αυτο μαν... Αυτοκινητα ειναι, παιδικές ασθένεις βγάζουν όπως όλα τα μηχανήματα. Μην ξεχνάς την ανάκληση στις Porche 911GT που ειχαν προβλημα με διαρροή καυσιμων εκ κατασκευής τους και παιρναν φωτιά στον δρόμο, τις Gallardo με το πρόβλημα στο υγρο του τιμονιού, και τις 458 Italia που παιρνανε φωτιά λογω κατασκευαστικού λάθους στον κινητήρα. Και μιλαμε για αυτοκινητα μερικών εκατοντάδων χιλιάδων ευρω που θα περίμενε κανεις να ειναι τέλεια. Ε δεν ειναι, βγαλανε και αυτα τα προβλήματα τους.  Μην ξεχνας οτι στο Polo δεν ηταν μηχανικό το πρόβλημα, ήταν θέμα software. Το ιδιο ακριβώς πρόβλημα ειχε και το Clio 1.2TCE. Εμενα το δικό μου δεν εκανε κιχ, δεν έσβησε ποτέ, δεν ειχα κανενα απολύτως πρόβλημα.

Έγινε επεξεργασία από wesker
Link to comment
Share on other sites

Μετριέται και με αυτο μαν... Αυτοκινητα ειναι, παιδικές ασθένεις βγάζουν όπως όλα τα μηχανήματα. Μην ξεχνάς την ανάκληση στις Porche 911GT που ειχαν προβλημα με διαρροή καυσιμων εκ κατασκευής τους και παιρναν φωτιά στον δρόμο, τις Gallardo με το πρόβλημα στο υγρο του τιμονιού, και τις 458 Italia που παιρνανε φωτιά λογω κατασκευαστικού λάθους στον κινητήρα. Και μιλαμε για αυτοκινητα μερικών εκατοντάδων χιλιάδων ευρω που θα περίμενε κανεις να ειναι τέλεια. Ε δεν ειναι, βγαλανε και αυτα τα προβλήματα τους.  Μην ξεχνας οτι στο Polo δεν ηταν μηχανικό το πρόβλημα, ήταν θέμα software. Το ιδιο ακριβώς πρόβλημα ειχε και το Clio 1.2TCE. Εμενα το δικό μου δεν εκανε κιχ, δεν έσβησε ποτέ, δεν ειχα κανενα απολύτως πρόβλημα.

 

μα τώρα συγκρίνεις χειροποιητα και semi-χειροποίητα οχήματα (porche,lambo,ferrari) με τα πλήρως εργοστασιακό/robotized οχήματα. Όχι, στα δεύτερα δεν περιμένω να έχει σοβαρές παιδικές ασθένειες. Φτιάχνεις τα πρωτοτυπα σου και τα τεστάρεις ανελέητα. Την εγγύηση της παραγωγής την εξασφαλίζουν τα ρομπότ.

 

Btw τα οχήματα που κάνουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ δεν τα ψωνίζεις για την -μηχανική- τελειότητα τους.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μετριέται και με αυτο μαν... Αυτοκινητα ειναι, παιδικές ασθένεις βγάζουν όπως όλα τα μηχανήματα. Μην ξεχνάς την ανάκληση στις Porche 911GT που ειχαν προβλημα με διαρροή καυσιμων εκ κατασκευής τους και παιρναν φωτιά στον δρόμο, τις Gallardo με το πρόβλημα στο υγρο του τιμονιού, και τις 458 Italia που παιρνανε φωτιά λογω κατασκευαστικού λάθους στον κινητήρα. Και μιλαμε για αυτοκινητα μερικών εκατοντάδων χιλιάδων ευρω που θα περίμενε κανεις να ειναι τέλεια. Ε δεν ειναι, βγαλανε και αυτα τα προβλήματα τους.  Μην ξεχνας οτι στο Polo δεν ηταν μηχανικό το πρόβλημα, ήταν θέμα software. Το ιδιο ακριβώς πρόβλημα ειχε και το Clio 1.2TCE. Εμενα το δικό μου δεν εκανε κιχ, δεν έσβησε ποτέ, δεν ειχα κανενα απολύτως πρόβλημα.

 

Είτε είναι software, hardware, anythingware,  πρόβλημα καθίσταται και πρέπει να αναγνωρίζεται και να διορθώνεται.  :rolleyes:

 

Και η VW έχει πολεμήσει πολλές φορές τα πολλά προβλήματα της ,

ώστε να μην τα φτιάχνει ή να τα φτιάξει μόνο όταν πλεον δεν μπορεί να ξεγλυστρήσει.

 

Μιλάμε για N75 βαλβίδες , μιλάμε για γρύλους παραθύρων σε Golf IV , κατανάλωση λαδιού σε 1.8T 20V στα πρώτα Golf 4 GTI,

πρόσφατα για το σκάνδαλο diesel σε Ε189 , για το περίφημο σβήσιμο του TDI στο Polo με 2α πριν απο λίγους μήνες και πολλά ακόμη.

 

Εγείρεται ερώτημα λοιπόν για το πόσο τεχνολογικά προηγμένος είναι κάποιος όταν

δυσκολεύεται να παρέχει πραγματικά αξιοποιήσιμη και αξιόπιστη τεχνολογία. 

 

Χωρίς να ακυρώνουμε βέβαια το R&D σε άλλους τομείς που οδήγησε σε κάποια πραγματικά καλά αυτοκίνητα.  :)

 

 

 

 @Delijohn

 

το μέλλον όντως εκει είναι , δες Toyota Mirai / Honda FCX / BMW HydroGen Fuel Cell  και πόσα ακόμη.

 

Τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα για ένα κάτοικο μεγαλούπολης με διαμέρισμα π.χ είναι πολύ ειδική περίπτωση , ακόμα και 

για φάση supercharger δικτύου by Tesla.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είναι μεγάλη συζήτηση το οικολογικό diesel. Προσωπικά το θεωρώ μεγάλη εξαπάτηση να εξισώνεται το CO2 βενζίνης - diesel στη φορολόγηση. Η βενζίνη είναι πολύ πιο καθαρό καύσιμο. Τα πραγματικά καθαρά αυτοκίνητα στην Ευρώπη πρέπει να στραφούν στο Φυσικό Αέριο. Η τεχνογνωσία υπάρχει και το CNG είναι το μόνο καθαρό μέλλον. CH4 + 2O2 -> CO2 + 2H2O  Απλά καθαρά και υπεύθυνα :p Ό,τι και να κάνεις στην ορυκτή μούργα, θα παραμείνει ορυκτή μούργα.

 

 Όπως και C8H18 + 12,5O2 ->8CO2 + 9H20, αλλά όπως ξέρεις η πραγματικότητα δεν είναι τόσο απλή. :)

 

Πελατης μαλιστα μου ειπε αν ειναι να χασω απο το αμαξι 5-10 άλογα ας μολυνει οσο θελει, πιο καθαρο ειναι το 2λιτρο μου απο τα εργοστάσια χωρις φίλτρα.

Οτι σαν βιομηχανια ειναι μπροστα ναι ειναι. Οταν βγηκε το 1,2 TSI δεν υπήρχαν τοτε στον ανταγωνισμο 1,2αρια με 105+ άλογα (που δεν ειναι 105 τελικά).

 

Μετριέται και με αυτο μαν...

Οι πελάτες ξέρουν από που θα χάσουν αν χάσουν, άλογα ή είναι κάθε μέρα με το πόδι στο πάτωμα;

Επίσης το να βγουν άλογα με turbo δεν είναι κάτι σπουδαίο, άσχετα που το πήρε η VW και το παρουσίασε σαν το 8ο θαύμα του κόσμου.

 

 

-----------------------

Εγώ νόμιζα το μέλλον είναι HCCI αλλά δεν... :unsure:

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
Link to comment
Share on other sites

 

 Όπως και C8H18 + 12,5O2 ->8CO2 + 9H20, αλλά όπως ξέρεις η πραγματικότητα δεν είναι τόσο απλή. :)

 

 

Οι πελάτες ξέρουν από που θα χάσουν αν χάσουν, άλογα ή είναι κάθε μέρα με το πόδι στο πάτωμα;

Επίσης το να βγουν άλογα με turbo δεν είναι κάτι σπουδαίο, άσχετα που το πήρε η VW και το παρουσίασε σαν το 8ο θαύμα του κόσμου.

 

 

-----------------------

Εγώ νόμιζα το μέλλον είναι HCCI αλλά δεν... :unsure:

Το 8ο θαυμα του κόσμου δεν ήταν, αλλά όταν βγήκε το 1.2 TSI πόσα αυτοκίνητα ήξερες με 1,2 μοτερ και 105+ άλογα. Ας ειναι turbo, ας ειναι πυρηνοκίνητο ας ειναι οτι θέλει. Ο ανταγωνισμός γιατι δεν ειχε κυκλοφορήσει κάτι παρόμοιο; Όσο για το άλλο, αν κρίνω οτι γεμιζουν το αμαξι καθε 10 μέρες μάλλον ειναι με το πόδι στο πάτωμα.

Έγινε επεξεργασία από wesker
Link to comment
Share on other sites

Τον 1.2TCE και έναν της nissan σκέφτομαι για εκείνη την εποχή. Αλλά το ιδιαίτερο που είναι; Στο 1,2 105hp; Διότι δεν έχει διαφορά από 1,6 140hp ή 2,0 175hp.. Η Fiat είχε έναν twinair 0,8L 85hp, πόσα αυτοκίνητα ήξερες με κάτι παρόμοιο;

Το οτι οι άλλες εταιρίες τότε δεν παρουσίασαν κάτι, δεν έχει να κάνει οτι δεν ξέραν ή οτι δεν μπορούσαν, αλλά πιο πολύ οτι ίσως τότε τα εξέλισσαν ή απλά προτιμούσαν τον άλλο δρόμο (Ιάπωνες π.χ.)
 
 
Τώρα αν ο τύπος που γεμίζει μία φορά κάθε 10 μέρες, δεν καταλαβαίνει οτι τα 5 άλογα θα τα χάσει στις 5.000 στροφές που το πιθανότερο είναι να λειτουργεί εκεί τον κινητήρα του το 1% του χρόνου λειτουργίας... Αυτός αναπνέει τον αέρα εκεί...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

BMW και FORD δε βλέπω στη λίστα.

 

Επίσης από παλιά υπήρχαν turbo μικρά αυτοκινητα με περίπου 100 άλογα στο λίτρο, μη τα ξεχνάτε. 2 παραδείγματα που μου έρχονται στο μυαλό, Daihatsu Charade 3rd gen και Suzuki Alto 3rd gen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.