Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Μέχρι να αναφέρεις τον πραγματικό λόγο, σκεφτόμουν να σου γράψω να τα χρησιμοποιήσεις για να ανάψεις πούρο, καλύτερα (ή να κάνεις κάτι άλλο πιο χρήσιμο για τη μικρή) αλλά κάποιες καταστάσεις δεν παίρνουν συζήτηση.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, το μέλος ThorLite έγραψε:

 

Το συγκεκριμένο Imbreza είναι σαν τα παλιά Citroen. Μπορεί να πηγαίνει με τρεις ρόδες (ενίοτε να ίπταται κιόλας)!!! :hehe:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

WWW.DRIVE.GR

Η δυναμική της BYD είναι ασύλληπτη. Από το πουθενά, κοντράρει τη Ford για την 6η θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις όλης της...

 

  • Like 4
  • Plits 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα κυριοι , πρωτου κανω το λαθος και ρωτησω τον τρελο αμαξοβιο γειτονα μου , θελω να μου δωσετε τα φωτα σας . 

Στα 30 αξιωθηκα να παω να βγαλω αμαξι , κυριος γιατι θελω να παιρνω το σκυλι μου μαζι αλλιως μπορει να το καθυστερουσα και αλλο . 

Στην παρουσα φαση , πολλα χιλιομετρα δεν κανω διοτι ειμαι τηλεργασια , σχεδον 5.000 τον χρονο με το μηχανακι . Δεν ξερω αν αλλαξει αυτο αλλα το σιγουρακι ειναι πως οτιδηποτε με 4ροδες παρω , θα ειναι ως η "δευτερη" επιλογη . 

 

Συνεπως ερωτω για προτασεις ....

Την επιλογη του καινουργιου , την εχω σκεφτει (εως 20κ) αλλα βαση των παραπανω , νομιζω ειναι δωρον αδωρον . (+ οτι σε αυτα τα χρηματα βρισκεις μονο τις βασικες εκδοσεις)  

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος kpetros έγραψε:

Καλησπερα κυριοι , πρωτου κανω το λαθος και ρωτησω τον τρελο αμαξοβιο γειτονα μου , θελω να μου δωσετε τα φωτα σας . 

Στα 30 αξιωθηκα να παω να βγαλω αμαξι , κυριος γιατι θελω να παιρνω το σκυλι μου μαζι αλλιως μπορει να το καθυστερουσα και αλλο . 

Στην παρουσα φαση , πολλα χιλιομετρα δεν κανω διοτι ειμαι τηλεργασια , σχεδον 5.000 τον χρονο με το μηχανακι . Δεν ξερω αν αλλαξει αυτο αλλα το σιγουρακι ειναι πως οτιδηποτε με 4ροδες παρω , θα ειναι ως η "δευτερη" επιλογη . 

 

Συνεπως ερωτω για προτασεις ....

Την επιλογη του καινουργιου , την εχω σκεφτει (εως 20κ) αλλα βαση των παραπανω , νομιζω ειναι δωρον αδωρον . (+ οτι σε αυτα τα χρηματα βρισκεις μονο τις βασικες εκδοσεις)  

 

 

 

Τι περιπου ψαχνεις? SUV? cross? sedan? 3θυρο?5θυρο?

κατι γρηγορο?κατι οικονομικο?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος PetrosD έγραψε:

Έχει τόση κίνηση στους δρόμους που πάλι με το μηχανάκι θα κάνεις τα χιλιόμετρα.

 

Το ξερω , για αυτο και λεω πως θα ειναι δευτερη επιλογη . 

 

4 ώρες πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

Τι περιπου ψαχνεις? SUV? cross? sedan? 3θυρο?5θυρο?

κατι γρηγορο?κατι οικονομικο?

 

Δεν με νοιαζουν οι επιδοσεις  - απο την στιγμη που θα μπορει να κρατησει 130 σε ευθεια πορεια - , προτιμαω κατι που να ειναι οικονομικο , 5θυρο . 

Για να καταλαβεις περιπου προς τα που κοιταω 

Αν ανεβω λιγο πανω απο τα 10 , σε nissan micra (το ωραιο σχεδιο)  

Αν κατεβω απο τα 10 , μου αρεσει το opel corsa

Αυτο που δεν ξερω καθολου ομως , ειναι το ποιες μαρκες/μοντελα εχουν βγει αξιοπιστα και μπορουν να θεωριθουν "ασφαλη" επιλογη ακομα και αν εχουν περασει χρονια και χιλιομετρα απο πανω τους 

 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, kpetros said:

Αν ανεβω λιγο πανω απο τα 10 , σε nissan micra (το ωραιο σχεδιο)  

Αν κατεβω απο τα 10 , μου αρεσει το opel corsa

Αυτο που δεν ξερω καθολου ομως , ειναι το ποιες μαρκες/μοντελα εχουν βγει αξιοπιστα και μπορουν να θεωριθουν "ασφαλη" επιλογη ακομα και αν εχουν περασει χρονια και χιλιομετρα απο πανω τους 

 

Δεν υπάρχει η έννοια ποιο έχει βγεί καλό όταν μιλάμε για αυτοκίνητα 10ετίας. Πέρα από κάποια outliers οποιοδήποτε ατμοσφαιρικό/συμβατικό 1300άρι/1400άρι με χειροκίνητο σασμάν αν έχει συντηρηθεί σωστά και δεν έχει πατέντες θα είναι μια χαρά.

Και επειδή τίποτα δεν είναι από vibranium, από κάποια χιλιόμετρα και πάνω θα τα αλλάξεις όλα. Οπότε πάρε κάτι που έχει πουληθεί πολύ στη χώρα μας για να υπάρχει στοκ και καλές τιμές και σε καινούρια και σε μτχ ανταλλακτικά. 

 

Φυσικά θα ακούσεις το γνωστό apeing πΑρΕγιΑπΩνΕζΟ. Δεν ισχύει αυτό στον πραγματικό κόσμο που ζουμε, το 2024/2025 μ.Χ.

Εξετάζεις το κάθε συγκεκριμένο υποψήφιο προς αγορά  αυτοκίνητο για αυτό που είναι και μόνο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Δεν υπάρχει η έννοια ποιο έχει βγεί καλό όταν μιλάμε για αυτοκίνητα 10ετίας. Πέρα από κάποια outliers οποιοδήποτε ατμοσφαιρικό/συμβατικό 1300άρι/1400άρι με χειροκίνητο σασμάν αν έχει συντηρηθεί σωστά και δεν έχει πατέντες θα είναι μια χαρά.

Και επειδή τίποτα δεν είναι από vibranium, από κάποια χιλιόμετρα και πάνω θα τα αλλάξεις όλα. Οπότε πάρε κάτι που έχει πουληθεί πολύ στη χώρα μας για να υπάρχει στοκ και καλές τιμές και σε καινούρια και σε μτχ ανταλλακτικά. 

 

Φυσικά θα ακούσεις το γνωστό apeing πΑρΕγιΑπΩνΕζΟ. Δεν ισχύει αυτό στον πραγματικό κόσμο που ζουμε, το 2024/2025 μ.Χ.

Εξετάζεις το κάθε συγκεκριμένο υποψήφιο προς αγορά  αυτοκίνητο για αυτό που είναι και μόνο.

 

Αρα δεν ισχυει καθολου αυτο που ακουω πως πχ τα γαλλικα δεν ειναι και τοσο αξιοπιστα . 

Τωρα , για το ποσο εχει πουλησει το καθενα , φανταζομαι κρινουμε απο τα ποσα βλεπουμε στον δρομο ? 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, kpetros said:

Αρα δεν ισχυει καθολου αυτο που ακουω πως πχ τα γαλλικα δεν ειναι και τοσο αξιοπιστα . 

Τωρα , για το ποσο εχει πουλησει το καθενα , φανταζομαι κρινουμε απο τα ποσα βλεπουμε στον δρομο ? 

 

Tα γαλλικά; Πότε; όταν ο Λουί Ρενό διέσχιζε την Σαχάρα με 0 down time? Ή οταν ο Σιτροέν έκανε τον γύρο της Αφρικής;

Η όταν ο μαστρο-Μήτσος έκανε πατέντα στην πλακετα του μεγκάν και για να μη βραχυκυκλώνει έχωσε 20άρα ασφάλεια αντί την 5άρα που είχε;;

 

Όταν μιλάμε για αυτοκίνητα της τελευταίας δεκαετίας τουλάχιστον, όπως είπα πέρα από κάποια outliers, όχι δεν ισχύει αυτό με τις χώρες-ράτσες.

Ισχύει όμως το οτι υπάρχουν συνεργεία που κοροϊδεύουνε τον κόσμο.

 

Για να το τελειώσω:

Γαλλικό είναι και το Yaris/Yaris Cross. Είναι αξιόπιστο;

Τα ουγγρικά είναι αξιόπιστα;

Γιατί ουγγρικό είναι το Swift της ΙνδοΙαπωνικής Suzuki που είναι μέλος του ομίλου Stelantis με citroen fiat κλπ μέσα.

Τώρα αν το Swift έχει πολωνικό μοτέρ; Αλλάζει η αξιοπιστία του; Γιατί αν πάρεις Swift diesel θα έχει το 1,3 της General Motors που κυρίως φτιάχνεται στην Πολωνία. 

Αν είναι τουρκικο όπως το i20 αλλά με κορεατικές ρίζες (κορεάτικό όνομα) τότε πως πάει από αξιοπιστία; Aν το όνομα είναι ιαπωνικό (κορόλα) αλλά παραμένει τουρκικο, αναβαθμίζεται η αξιοπιστία του;

Αν είναι Ford/Audi/Dodge/Fiat/Toyota με ιαπωνικό αερόσακο takata που είναι ελαττωματικός ποια χώρα φταίει;

 

Bonus: Αν είναι γερμανικό mercedes φτιαγμένο στην τουρκία και έχει nissan μοτερ που ήταν σχεδιασμένο μαζι με την renault; Τι ράτσα είναι;

 

Εν ολίγοις: cazzati, μπούρδες.

 

Παρε κάτι από Corsa, Fiesta, Polo, Ibiza, Fabia, Clio, Yaris, Swift μέχρι 10 χιλιάρικα και call it a day.

Μη πάρεις τουρμπο μη πάρεις αυτόματο, κοίτα μην είναι κακομαστορεμένο.

Kατέληξε σε ένα από τα παραπάνω και πες να σου πουμε πιο συγκεκριμένα τι να προσέξεις όταν το αγοράζεις και να τσεκάρεις στα service logs αν έχουν γίνει, γιατί όλα τα παραπάνω έχουν κουσούρια που μπορεί να κοστίσουν.

 

Τέλος, αν έχεις κάπου να το βάζεις για να μην είναι παρατημένο στην άκρη του δρόμου πάρε καινούριο συμβατικό με χειροκίνητο σασμάν. Θα σου πάει πολλά χρόνια αν το προσέχεις.

  • Like 7
  • Agree 1
  • Plits 1
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Μη πάρεις τουρμπο

Αυτό θα είναι λίγο δύσκολο. Στην τελευταία δεκαετία "έχουμε πήξει" στα 1000-1000+ κυβικά με 100-120 άλογα. Άλογα που "βγαίνουν" με τούρμπο!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.