GriGaS Οκτώβριος 2, 2015 #1361 Οκτώβριος 2, 2015 Μόλις κοίταξα το manual και όντως λέει 42λτ. To θέμα με το Yaris όμως είναι το εξής : έχει ψηφιακό δείκτη βενζίνης ο οποίος αποτελείται από 8 κουτάκια. Το πώς σβήνουν τα κουτάκια είναι αρκετά αλλοπρόσαλο, σε σταθερή οδήγηση σε εθνική οδό το πρώτο θα σβήσει μετά από 130 χλμ, το δεύτερο μετά από 100 κλπ. Όταν φτάσεις στο τελευταίο κουτάκι, αυτό αρχίζει να αναβοσβήνει (το οποίο προσωπικά έχω εκλάβει ως "ανάβει λαμπάκι"). Παράλληλα το trip computer λέει ότι έχεις κάτω από 25 χλμ αυτονομία. Μια φορά που έφτασα στο βενζινάδικο με αυτονομία κάπου 10 χλμ έβαλα λίγο παραπάνω από 36 λίτρα. Ψάχνοντας όμως σε φόρουμ τογιοτάκιδων με αφορμή τη χθεσινή συζήτηση, είδα να λένε πως αφού αρχίσει να αναβοσβήνει το λαμπάκι, υπάρχουν τύποι που έχουν κάνει κάπου 100 χλμ μέχρι να μείνουν. Αν υποθέσουμε την φυσιολογική κατανάλωση των 6 λτ/100χλμ, τότε όντως το ρεζερβουάρ είναι 42λτ. Μάλιστα, καμιά 60αριά χλμ αφού είχε αρχίσει να αναβοσβήνει το κουτάκι, μπήκε σε ένα δεύτερο mode που αναβόσβηνε πιο γρήγορα. Άρα προφανώς τότε είναι το "λαμπάκι" σύμφωνα με την Toyota. Σε κάθε περίπτωση πάντως το Yaris με χαλαρή οδήγηση εθνική έχει άνετα τα 5.3-5.5 lt/100km, με οδήγηση 130-140 εθνική παίζει στα 6 lt/100km, ενώ αν πας 150-170 καβαλάει τα 7 και μπορεί να φτάσει και 8. Σε συνθήκες πόλης δεν το έχω τεστάρει να σας πω την αλήθεια μιας και στο Άργος των 30.000 κατοίκων η μεγαλύτερη απόσταση εντός πόλης είναι κάτω από 2 χλμ και συνήθως την κάνω με τα πόδια .
Delijohn Οκτώβριος 2, 2015 #1363 Οκτώβριος 2, 2015 (edited) @GriGaS στην εθνική, αν δεν βιάζεσαι πολύ, κάνε το κόλπο με τα 120 Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 2, 2015 από Delijohn
YDinopoulos Οκτώβριος 2, 2015 #1365 Οκτώβριος 2, 2015 2 ειναι τα υποψηφια....Μια 1.7 tbi και μια 1.8 ti sports pack . Τα νουμερα ειναι σχεδον τα ιδια. Θα σταλουν και τα 2 σε πολυ καλο φιλο μηχανικο να τα δει και θα αποφασισω. 1
and64 Οκτώβριος 2, 2015 #1366 Οκτώβριος 2, 2015 Tbi ftw! Ωραίο το ti pack Αλλά ο 1.8 είναι λίγο ψοφιμι.... 1
sotiris Οκτώβριος 2, 2015 #1367 Οκτώβριος 2, 2015 2 ειναι τα υποψηφια....Μια 1.7 tbi και μια 1.8 ti sports pack . Τα νουμερα ειναι σχεδον τα ιδια. Θα σταλουν και τα 2 σε πολυ καλο φιλο μηχανικο να τα δει και θα αποφασισω. tbi!!!
2cpu Οκτώβριος 2, 2015 #1368 Οκτώβριος 2, 2015 Μιας και αναφερθηκε και ποιο πανω. Καλα θα ειναι να μην στραγγιζετε το ρεζερβουαρ στο βωμο να δω ποσο εκαψε μιας και δεν ειναι οτι καλυτερο για την αντλια βενζινης. 8
Thresh86 Οκτώβριος 2, 2015 #1369 Οκτώβριος 2, 2015 Και τα 2 θα καίνε , απλά με τον 1.75 turbo θα έχεις επιδόσεις αντάξιες της εμφάνισης. 4
Nickzzz Οκτώβριος 7, 2015 #1373 Οκτώβριος 7, 2015 Video Διαβάστε και τα σχόλια, πιο συγκεκριμένα του Andrew Price που εξηγεί λίγο πολύ γιατί μπάζει από παντού αυτή η μέτρηση. 1
Simon Οκτώβριος 7, 2015 #1374 Οκτώβριος 7, 2015 Αυτό θα έλεγα κι εγώ. Δεν είναι ερασιτέχνες στη vw για να είναι τόσο απλό να φανεί η διαφορά στους ρύπους. Επίσης το βίντεο δεν δείχνει τίποτα απολύτως στην ουσία.
Billys Οκτώβριος 8, 2015 #1375 Οκτώβριος 8, 2015 http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/S2000-kynhga-M4-otan_128774.asp
Thresh86 Οκτώβριος 8, 2015 #1378 Οκτώβριος 8, 2015 (edited) VW admits it is "theoretically" possible it cheated Euro tests - but claims it may not breach regulations if it did "the software used in some diesel vehicles can theoretically detect a dynometer set-up and influence the emission stategy." Σαφώς, εδώ είναι Ευρώπη , δεν είναι Αμερική. In 2009 Europe’s NOx regulations were not as strict as those imposed in the USA, when legal limits were set at 70 milligrams/km, a drop of 90% compared to the limits that had previously been in place. That has led to suggestions affected cars would not have needed to activate the cheat software during European testing because it would not have been required to pass the tests. In 2009 the EU5 emissions limit for NOx was 180mg/km. http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/vw-using-cheat-software-may-not-be-illegal-european-tests Δηλαδή, εαν ισχύει το μέχρι και 40x πάνω απο το όριο εκπομπών NOx της Αμερικής , λογικά ξεφτυλίζει απο EU 6 προδιαγραφές (80mg/km) μέχρι και της προ 15ετίας Euro 3 (500mg/km) και πολύ παραπάνω. Αξία ψήφων Wolfsbrug βέβαια ανεκτίμητη Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 8, 2015 από Thresh86
tragikos Οκτώβριος 8, 2015 #1379 Οκτώβριος 8, 2015 Σήμερα έκανα test drive ένα Golf με αυτόματο κιβώτιο και 1400άρη βενζινοκινητήρα. Ομολογώ ότι η πρώτη μου εμπειρία ever με αυτόματο κιβώτιο με εξέπληξε ευχάριστα. Ανάμεσα στο Golf και στο Golf Sprotsvan θα προτιμήσω το πρώτο γιατί η διαφορά τους σε χώρους είναι μικρή (κυρίως λόγω της δυνατότητας μετακίνησης μπρος-πίσω των πίσω καθισμάτων. Πατάει καλά στο δρόμο και το εσωτερικό σου βγάζει σε πολύ καλή κατασκευή με δόση "πολυτέλειας". Αρνητικό ότι συγκριτικά με το Auris είναι αρκετά πιο ακριβό με λιγότερα καλούδια. Οδήγησα και ένα manual Auris με Diesel επίσης 1400. Δυστυχώς δεν υπήρχε υβριδικό με αυτόματο κιβώτιο που είναι και αυτό που μας ενδιαφέρει μάλλον. Οπότε δεν έχει νόημα να σχολιάσω κάτι πέρα από το ότι δεν βρήκα κάτι αρνητικό. 1
Delijohn Οκτώβριος 8, 2015 #1380 Οκτώβριος 8, 2015 (edited) Από περιέργεια κ μόνο κι αν δεν σε κουράζω, μπορείς να αναφέρεις περίπου τιμές.. κ τι παραπάνω καλούδια δίνει το auris;; Επίσης, επειδή έχω οδηγήσει ημι-αυτόματο (με +-) πίσω από το τιμόνι, πώς σου φάνηκε σαν εμπειρία; Ήταν φουλ auto; Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 8, 2015 από Delijohn
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now