Jump to content



Recommended Posts

(edited)

Για να μαθαίνουν οι νέοι, και να θυμούνται οι παλιοί. Τρομερό τεύχος, βρείτε το γιατί το αποσύρουν σιγά σιγά με το καινούργιο.

Μεταξύ αυτών στο εξώφυλλο έχει Autobianchi Abarth, Alfa Romeo 33 1.2 qv, αναδρομη group b, formula 1 80s, κα..

 

 

Όντως ήταν καλό αν και σχετικά λίγες σελίδες συνολικά. Ο λόγος που ξαναπήρα Ελληνικό περιοδικό μετά απο  ~ 2 χρόνια... 

 

Πρόσφατα πήρε ενας φίλος a112 abarth αγωνιστικό (απο αυτό και το avatar μου)...είχα ξεχάσει πως είναι τα πραγματικά μικρά αυτοκίνητα!! Το βάζεις στην τσέπη και φεύγεις :p

Έγινε επεξεργασία από and64

Μιας και έρχεται ο καιρός για αλλαγή ελαστικών, αξίζει να μεταβώ από 195/55/16 σε 205/55/16; Η ποσοστιαία μεταβολή είναι 1.74, κάτω από 3-4% που είναι το όριο.

 

Επίσης τι λάστιχα προτείνεται σε αυτές τις διαστάσεις και με τι δείκτη ταχύτητας, V ή H σε Opel Corsa;

Τα 3 πρώτα είδα σε διάφορα review όπως της ADAC ότι είναι τα κορυφαία και τα Nokian τα πρόσθεσα επειδή διαβάζω καλές κριτικές στο tyrereviews.

Το μαύρο M3 E30 που είναι στο τεύχος, είναι γνωστούμου. Το έχω δει από κοντά, το έχω φωτογραφίζει να κάνει μπάντες σε βρεγμένο και με έχει πάει και βόλτα!

  • Like 1

 

Μιας και έρχεται ο καιρός για αλλαγή ελαστικών, αξίζει να μεταβώ από 195/55/16 σε 205/55/16; Η ποσοστιαία μεταβολή είναι 1.74, κάτω από 3-4% που είναι το όριο.

 

Επίσης τι λάστιχα προτείνεται σε αυτές τις διαστάσεις και με τι δείκτη ταχύτητας, V ή H σε Opel Corsa;

Τα 3 πρώτα είδα σε διάφορα review όπως της ADAC ότι είναι τα κορυφαία και τα Nokian τα πρόσθεσα επειδή διαβάζω καλές κριτικές στο tyrereviews.

 

Νομίζω πως με 205/50/16 θα είσαι καλύτερα. Και νομίζω θα σου βγουν και φθηνότερα τα λάστιχα.

Νομίζω πως με 205/50/16 θα είσαι καλύτερα. Και νομίζω θα σου βγουν και φθηνότερα τα λάστιχα.

Καλύτερα θα είναι αλλά θα μου έρθουν ακριβότερα επειδή δεν είναι τόσο διαδεδομένη διάσταση.

  • Like 1

Μιας και έρχεται ο καιρός για αλλαγή ελαστικών, αξίζει να μεταβώ από 195/55/16 σε 205/55/16; Η ποσοστιαία μεταβολή είναι 1.74, κάτω από 3-4% που είναι το όριο.

 

Επίσης τι λάστιχα προτείνεται σε αυτές τις διαστάσεις και με τι δείκτη ταχύτητας, V ή H σε Opel Corsa;

Τα 3 πρώτα είδα σε διάφορα review όπως της ADAC ότι είναι τα κορυφαία και τα Nokian τα πρόσθεσα επειδή διαβάζω καλές κριτικές στο tyrereviews.

Καλύτερα μείνε όσο γίνεται κοντά στον κατασκευαστή

από άποψη διάστασης και δείκτη ταχύτητας.

Γράψει και ποιον κινητήρα φορά όπως και τι χρήση κάνεις!

Το Conti είναι πολύ καλό αλλά υπολόγιζε σε καμία 20αριά

χιλ χιλιόμετρα αλλαγή.

Το Primacy 3 θα επέλεγα, ήσυχο , καλό στεγνό,

άριστο βρεγμένο και ικανοποιητικό φρενάρισμα.

Δεν θα σου δώσει το καλύτερο τιμόνι αλλά

δεν νομίζω να πήρες Corsa για να ανεβοκατεβαίνεις Πεντέλη

:hehe:

Στα Primacy 3 σκέφτομαι να πάω αλλά θα ήθελα γνώμες και για τα Nokian, αν φυσικά γνωρίζει κάποιος

Για να μαθαίνουν οι νέοι, και να θυμούνται οι παλιοί. Τρομερό τεύχος, βρείτε το γιατί το αποσύρουν σιγά σιγά με το καινούργιο.

Μεταξύ αυτών στο εξώφυλλο έχει Autobianchi Abarth, Alfa Romeo 33 1.2 qv, αναδρομη group b, formula 1 80s, κα..

fkhgv3D.jpg

 

205 = big love! 

Γενικά 205, 309 και 405 είναι τα αυτοκίνητα που θα έδινα χρήματα για να τα αγοράσω σαν παλιά.

205 t16 (οκ αυτό θέλει πολλά χρήματα, 100.000 περίπου, είναι για τζόκερ), 309 mi16 και 405 t16 ή mi16x4 είναι στο στόχαστρο... είχα βρει ένα mi16x4 στο ebay πριν από 2 χρόνια αλλά το έχασα και έφυγε κάτω από 2000 ευρώ...

 

 

On a side note... Έχω νοικιάσει ένα φιέστα στο γιου γκέυ... για 3 μέρες ... το αμαξάκι απλά απίστευτο. Είναι με τα 100 άλογα από 1000 κυβικά 3κίλυνδρο. Το μόνο του πρόβλημα είναι ότι σκορτσάρει στις χαμηλές με δευτέρα λόγω μηδενικής ροπής. Κατά τ'άλλα απλά δεν υπάρχει... οικονομικό, σβέλτο (180 τα έπιασα άνετα με κάτω από 4000 στροφές!!!!!) με πολύ μακριά και ταξιδιάρα 5η... και πολύ καλή ηχομόνωση για την κατηγορία...

  • Like 1
(edited)

Το Φιεστάκι είναι το καλύτερο της κατηγορίας επιβεβαιωμένο από ξάδερφο που τα είχε πάρει όλα για test drive. Απλά δεν υπάρχει η οδική του συμπεριφορά, πολύ καλή για τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο. Επίσης μπορεί να έχει ταμπούρα πίσω, αλλά η Ford ξέρει καλά τι κάνει.

 

Το αγόρασε πριν μερικούς μήνες αλλά δυστυχώς του βγήκε ξινό (γι αυτό και τα τόσα test drive).

Πήγε να αποφύγει μετωπική και έριξε το αμάξι στο πλάι το προηγούμενο ΣΚ και έπαθε μεγάλη ζημιά  :( 

Αφού δε σκοτώθηκαν με το μαλάκα που οδηγούσε στο αντίθετο ρεύμα, πάλι καλά!

Έγινε επεξεργασία από UltraB
  • Like 1

Το fiesta 100hp το εχουμε στη δουλεια, πηγαινει καλα μεχρι τα130km/h (180 τελικη)

οικονομικα δεν ειναι οπως υποσχεται με τσιτα το γκαζι (γλυφαδα-αεροδρομιο-γλυφαδα) 50χλμ εκαψε 1/4 τεποζιτο...

αν ειχε μακρυτερο σαζμαν ισως να πηγαινε καλυτερα

Αυτό πώς υπολογίστηκε;

Γιατί ούτε πόσο ντεπόζιτο έχει ξέρουμε (οι περισσότεροι), ούτε αν όντως ήταν το 1/4. Δε μπορεί να'χει μόνο 200klm αυτονομία όταν το yaris του 2010 (101bhp) με ντεπόζιτο σχεδόν 50άρι, μου έχει βγάλει άνετα πάνω από 550klm κ με γκάζια...

  • Like 1
(edited)

Πέστα, πέστα! Αμ το άλλο το ξέρετε; Σε Fiesta του 1999 ο δείκτης όταν λέει στη μέση, έχει κάψει περίπου 17 λίτρα (από 40 που χωράει το ντεπόζιτο).

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
(edited)

δεν θυμαμαι ποσο ειχα βαλει εκεινη τη μερα περιπου 18 ευρω...

οποτε 18:1,42=12,6 λιτρα χονδρικα

αλλα και παλι υπερβολικο μου φαινετε... (24l/100km? το cherokee εκαιγε 17)

Έγινε επεξεργασία από bassplayer

@bassplayer, κάνεις σίγουρα λάθος. Σε καμία περίπτωση δε καεί 24 λίτρα. Το πολύ να καίει 6.

 

Θα ρωτήσω το ξάδερφο πόσο καίει το Φιέστα του να σου πω πάνω - κάτω, να έχεις μια ιδέα.

  • Like 1

Αυτό πώς υπολογίστηκε;

Γιατί ούτε πόσο ντεπόζιτο έχει ξέρουμε (οι περισσότεροι), ούτε αν όντως ήταν το 1/4. Δε μπορεί να'χει μόνο 200klm αυτονομία όταν το yaris του 2010 (101bhp) με ντεπόζιτο σχεδόν 50άρι, μου έχει βγάλει άνετα πάνω από 550klm κ με γκάζια...

Ποσα λίτρα το yaris; Πες 36 και κάτι να είσαι μέσα...

(edited)

Επ! Τώρα που λέμε για fiesta, ήθελα να γράψω εδώ και καιρό ότι πήραμε για τη μαμά ένα FORD Fiesta του 1999, 1250 κυβικά, 5πορτο. Αποσύραμε το POLO που είχαν τρακάρει τον αδερφό μου, βάλαμε κάτι ακόμα και το πήραμε.

 

Polo1_zpsxnpolvko.jpg

 

Polo2_zps49mnpbhn.jpg

 

Σαν κι αυτό είναι το Fiesta, δεν το έχω φωτογραφήσει ακόμα.

 

Fiesta0_zpsbn3cpwxu.jpg

 

Η μέτρηση της κατανάλωσης που έχουμε κάνει είναι πάντα από γέμισμα σε γέμισμα, χρήση πόλης.

Για όσο καιρό το μετράγαμε (μετά και η μαμά και ο αδερφός βαρέθηκαν να το γεμίζουν και να σημειώνουν), έκανε μέση κατανάλωση 8,05 λίτρα/100km για 1686 χιλιόμετρα, με ελάχιστη τα 7,3 λίτρα/100km

 

Οδηγικά το Fiesta 1.25 με 75 hp είναι 2-3 κλάσεις ανώτερο από το Polo 1.0 με 45 hp όχι μόνο λόγω παραπάνω δύναμης, αλλά και γενικότερου στησίματος.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
(edited)

Υπάρχουν δυο yaris του 2010. Το παλιό με τα 101 άλογα (euro4) και αυτό που κυκλοφορεί και τώρα με τα 99 (euro5). Το παλιό έχει 36 συν τη ρεζέρβα. Για το καινούργιο δεν ξέρω...

Έγινε επεξεργασία από GriGaS
  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.