Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

1 hour ago, sstav said:

μετά από καιρό ψαχνοντας για ένα αυτοκίνητο πολης ...  fall from the clouds που λένε και στο χωριο μου

 

Welcome to the new normal. Ό,τι προλάβεις πριν τα facelift, γιατί θα τσιμπήσουν άλλα 2-3k €.

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, BloodMage said:

toyota/hyumdai/kia ειναι παρα πολυ αξιοπιστα. σιγουρα πιο αρκετα πιο αξιοπιστα απο vag. εχω γνωστους με tiguan 1.5/formentor 2λιτρο/skoda ενα περιεργο δεν θυμαμαι μοντελο 1.5, και ολα μα ολα καινε λαδια....σε φαση να αναβει η ενδειξη πριν κλεισουν χρονο. μιλαμε για αμαξια κουτα 2021-2023. εννοειται πως η αντιπροσωπια λεει οτι ειναι φυσιολογικο

 

Το 0-20W τηγανολαδο που βάζουν με το bulletin σε συνδυασμό με τα μεγάλα διαστήματα ανάμεσα στις αλλαγές είναι για να μειώνει τις εκπομπές και το (μη χεσω) οικολογικό αποτύπωμα.

Στα πιο κρύα κλίματα είναι προβληματικό. Σε ζεστά κλίματα απλά δε κάνει.

 

 

1 hour ago, sstav said:

μετά από καιρό ψαχνοντας για ένα αυτοκίνητο πολης ...  fall from the clouds που λένε και στο χωριο μου...πουλάνε τους "κουβάδες" 20Κ+ yaris/208/corsa ... ι10/picanto/swift...το micra δεν πουλιέται πλέον...

 

20κ είναι και με σιδερένια 14άρα τα πιο πολλά. Πας στα 25 για το 1 κλικ πάνω απ το άδειο σα νταούλι.

Link to comment
Share on other sites

23 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Το 0-20W τηγανολαδο που βάζουν με το bulletin σε συνδυασμό με τα μεγάλα διαστήματα ανάμεσα στις αλλαγές είναι για να μειώνει τις εκπομπές και το (μη χεσω) οικολογικό αποτύπωμα.

Στα πιο κρύα κλίματα είναι προβληματικό. Σε ζεστά κλίματα απλά δε κάνει.

 

Και τα μαλακα ελατηρια στα πιστονια που χρησιμοποιουν για τον ιδιο ακριβως λογω που ανεφερες. 

Προσωπικα οσον αφορα την αλλαγη λαδιων που λενε ολοι καθε 20κ η 1-2 χρονια ειμαι πολυ κατα, τα αλλαζω μαξ στα 7.5κ (6μηνο στην δικη μου περιπτωση). να τσιγκουνευτω τα 135ε που ζηταει η αντπροσωπια για αλλαγη λαδια και φιλτρο? ουτε καν.

 

επισης θελει πολυ προσοχη γιατι καποια ταγαρια στις αντιπροσωπιες δεν ξερουν (η το κανουν επιτηδες)και βαζουν παραπανω λαδι. τελευταια φορα μου βαλανε 350ml παραπανω και ευτυχως τσεκαρω καθε φορα με κρυο αμαξι την επομενη μερα το πρωι. πηγα και μου αφαιρεσαν.

μου αρεσει που μου λεει καλυτερα να εχει ενα κλικ κατω απο το μαξ παρα παραπανω. (σωπα ρε για νεο μας το λες?) εγω το ξερω του λεω, αυτος που μου αλλαξε τα λαδια μαλλον δεν ηξερε (μετα εμεις φταιμε που καθομαστε πανω απο το αμαξι οταν κανουν σερβις, αντε γεια:hehe:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Cyber_Cookie said:

20κ είναι και με σιδερένια 14άρα τα πιο πολλά.

 

Καλύτερα σιδερένια 14άρα, παρά αλουμινένια 18άρα, που πάνε και βάζουν σε κάτι μονόλιτρα κουβαδάκια, όπως το Aygo X. Τουλάχιστον η χαλύβδινη γίνεται και βάση ομπρέλας, έχει μια κάποια χρησιμότητα!

  • Agree 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, BloodMage said:

Και τα μαλακα ελατηρια στα πιστονια που χρησιμοποιουν για τον ιδιο ακριβως λογω που ανεφερες. 

Προσωπικα οσον αφορα την αλλαγη λαδιων που λενε ολοι καθε 20κ η 1-2 χρονια ειμαι πολυ κατα, τα αλλαζω μαξ στα 7.5κ (6μηνο στην δικη μου περιπτωση). να τσιγκουνευτω τα 135ε που ζηταει η αντπροσωπια για αλλαγη λαδια και φιλτρο? ουτε καν.

 

επισης θελει πολυ προσοχη γιατι καποια ταγαρια στις αντιπροσωπιες δεν ξερουν (η το κανουν επιτηδες)και βαζουν παραπανω λαδι. τελευταια φορα μου βαλανε 350ml παραπανω και ευτυχως τσεκαρω καθε φορα με κρυο αμαξι την επομενη μερα το πρωι. πηγα και μου αφαιρεσαν.

μου αρεσει που μου λεει καλυτερα να εχει ενα κλικ κατω απο το μαξ παρα παραπανω. (σωπα ρε για νεο μας το λες?) εγω το ξερω του λεω, αυτος που μου αλλαξε τα λαδια μαλλον δεν ηξερε (μετα εμεις φταιμε που καθομαστε πανω απο το αμαξι οταν κανουν σερβις, αντε γεια:hehe:

 

Ε ρε συ αλλά στα λόγια μου έρχεσαι. Δε φταίει το vag σαν vag per se αλλά η συντήρηση.

Το γενικότερο σύνολο των υπηρεσιών που προσφέρουνε φταίει και πρέπει να είσαι aware γιατί αν σε κόψουν οτι δε ξέρεις θα σε βιάσουν.

 

Και γω κάπως έτσι κάνω τις αλλαγές μου αλλά όχι με τα λάδια που προτείνουν. Βάζω καλύτερα.

Όπως καταλαβαίνεις από το θέμα της 4080S με το λαγκ είμαι τέτχοιος. Κάθισα και έψαξα και όχι μόνο βελτίωσα τις αλλαγές λαδιών μου αλλά και την διάγνωση στο κάψιμο λαδιών και πλέον είμαι στο σημείο που δε καίνε αυτά που έχω.

Αν κάνεις συντήρηση ότι και να έχεις θα παίζει ρολόι. Απλά κοστίζει αυτό και κανείς δε κάνει. Νομίζει οτι με το ελάχιστο που θα κάνει και αλλαγές στις 20κ θα έχει αμάξι αξιόπιστο.

 

53 minutes ago, acct said:

 

Καλύτερα σιδερένια 14άρα, παρά αλουμινένια 18άρα, που πάνε και βάζουν σε κάτι μονόλιτρα κουβαδάκια, όπως το Aygo X. Τουλάχιστον η χαλύβδινη γίνεται και βάση ομπρέλας, έχει μια κάποια χρησιμότητα!

 

ριιιιιιιιιι είπες το αξιοπιστο και τελειο augo x κουβαδάκι. 

Πρακτικά είναι καλύτερη η σιδερένια σε τετοια απλά το λέω σαν επίπεδο εξοπλισμού.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

29 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Ε ρε συ αλλά στα λόγια μου έρχεσαι. Δε φταίει το vag σαν vag per se αλλά η συντήρηση.

σιγουρα αλλα ειναι και πιο ευπαθη

29 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Το γενικότερο σύνολο των υπηρεσιών που προσφέρουνε φταίει και πρέπει να είσαι aware γιατί αν σε κόψουν οτι δε ξέρεις θα σε βιάσουν.

ακριβως!!

πρωτο μου αμαξι κουτα, στην διαιτια τους λεω περα απο τα κλασικα θελω να μου αλλαξετε και υγρα φρενων, και προσπαθουσανε να με πεισουν οτι το αμαξι μου δεν εχει υγρα φρενων. (επισημη αντιπροσοπια τωρα ετσι!!!) εννοειται τους ξεφτυλισα ομαδικα, ημουν και 18 τοτε στα ντουζενια μου :hehe:

33 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Όπως καταλαβαίνεις από το θέμα της 4080S με το λαγκ είμαι τέτχοιος.

κατι εχω ψιλιαστει :hehe:

34 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Κάθισα και έψαξα και όχι μόνο βελτίωσα τις αλλαγές λαδιών μου αλλά και την διάγνωση στο κάψιμο λαδιών και πλέον είμαι στο σημείο που δε καίνε αυτά που έχω.

Αν κάνεις συντήρηση ότι και να έχεις θα παίζει ρολόι. Απλά κοστίζει αυτό και κανείς δε κάνει. Νομίζει οτι με το ελάχιστο που θα κάνει και αλλαγές στις 20κ θα έχει αμάξι αξιόπιστο.

και αν τους πεις να κανουν πιο συχνες αλλαγες θα σου πουνε "αφου ο κατασκευαστης λεει τοσο, εσυ ξερεις καλυτερα δλδ?" αντε βγαλε ακρη :hehe:

 

  • Like 2
  • Agree 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  

11 minutes ago, BloodMage said:
Spoiler

Εγω (με ενα yaris gr line) τον @Cyber_Cookie που εχει "μεινει" με το vag του. (δεν λεω με ποσα γιατι ειναι πανω απο το οριο του κοκ) :hehe::hehe:

 

 

You chose to walk this path.

 

Spoiler

Το μόνο που μπορείς να τραβήξεις αν έχεις yaris gr line cvt είναι κάτι με το ελεύθερο χέρι από τον λεβιέ που δεν υπάρχει. Πήγαινε στο toyota club, θα σου εξηγήσουν.

 


 

18 minutes ago, fatalara said:

Γνωμουλες για C5 Aircross?

 

Αγορά ή leasing?

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

18 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

  

 

You chose to walk this path.

 

  Hide contents

Το μόνο που μπορείς να τραβήξεις αν έχεις yaris gr line cvt είναι κάτι με το ελεύθερο χέρι από τον λεβιέ που δεν υπάρχει. Πήγαινε στο toyota club, θα σου εξηγήσουν.

 


 

 

Αγορά ή leasing?

μη μου γκρεμιζεις τα ονειρα τοσο απανθρωπα :hehe:

52 λεπτά πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Γνωμουλες για C5 Aircross?

Σαν αμαξι ειναι πολυ ωραιο, σαν μηχανικο συνολο προσωπικα δεν μου αρεσει, μονο το plug in λεει αλλα ξεφευγει σε κοστος

ο 1.3 με τα 130αλογα μου φαινονται πολυ λιγα για την καροτσα του. Και το 1.2 ψευτο υβριδικο δεν με εχει πεισει

Link to comment
Share on other sites

27 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Αγορά ή leasing?

 

 

8 λεπτά πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

1.3 με τα 130αλογα μου φαινονται πολυ λιγα για την καροτσα του. Και το 1.2 ψευτο υβριδικο δεν με εχει πεισει

Μεταχειρισμενο, του 2019 20κ και κατω. 98κ χιλιομετρα

Βρισκω και C3 aircross 2021 99κ χιλιομετρα 16.5κ ευρω.

Ολα 1.5 πετρελαιο.

Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

 

 

Μεταχειρισμενο, του 2019 20κ και κατω. 98κ χιλιομετρα

Βρισκω και C3 aircross 2021 99κ χιλιομετρα 16.5κ ευρω.

Ολα 1.5 πετρελαιο.

εφοσον εχεις καταληξει οτι θελεις πετρελαιο τοτε ειναι πολυ καλες επιλογες. οι τιμες πολυ τσιμπημένες κλασικα 

Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

Μεταχειρισμενο, του 2019 20κ και κατω. 98κ χιλιομετρα

Βρισκω και C3 aircross 2021 99κ χιλιομετρα 16.5κ ευρω.

Ολα 1.5 πετρελαιο.

 

Προσοχή στο πετρέλαιο, υπάρχει θέμα στο δοχείο του adblue. Αυτά τα χιλιόμετρα είναι που εμφανίζεται. Still better than a toyota

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, BloodMage said:

Σαν αμαξι ειναι πολυ ωραιο, σαν μηχανικο συνολο προσωπικα δεν μου αρεσει, μονο το plug in λεει αλλα ξεφευγει σε κοστος

ο 1.3 με τα 130αλογα μου φαινονται πολυ λιγα για την καροτσα του. Και το 1.2 ψευτο υβριδικο δεν με εχει πεισει

 

Αυτό ακριβώς θα έγραφα αλλά είπα να ρωτήσω πρώτα μη τυχόν και θέλει diesel ή mhev ώστε να του πω μόνο leasing.

 

13 minutes ago, fatalara said:

Μεταχειρισμενο, του 2019 20κ και κατω. 98κ χιλιομετρα

Βρισκω και C3 aircross 2021 99κ χιλιομετρα 16.5κ ευρω.

Ολα 1.5 πετρελαιο.

 

Αν η καρότσα είναι ίσια, αν το σαλόνι είναι σε άριστη κατάσταση, αν το μοτέρ είναι με το fix για την καδένα και όχι η πρώιμη έκδοση που είχε προβλήματα και αν ελέγξεις πολύ καλά τα dpfια, τα egr, τα μπεκ, τις προθερμάνσεις, γιατί όχι; 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν, το μέλος BloodMage έγραψε:

εφοσον εχεις καταληξει οτι θελεις πετρελαιο τοτε ειναι πολυ καλες επιλογες. οι τιμες πολυ τσιμπημένες κλασικα 

Ναι γιατι πλεον δεν το βγαζει πετρελαιο. Μονο το tiguan 2.0 43κ

3 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Αυτό ακριβώς θα έγραφα αλλά είπα να ρωτήσω πρώτα μη τυχόν και θέλει diesel ή mhev ώστε να του πω μόνο leasing.

 

 

Αν η καρότσα είναι ίσια, αν το σαλόνι είναι σε άριστη κατάσταση, αν το μοτέρ είναι με το fix για την καδένα και όχι η πρώιμη έκδοση που είχε προβλήματα και αν ελέγξεις πολύ καλά τα dpfια, τα egr, τα μπεκ, τις προθερμάνσεις, γιατί όχι; 

 

Μου λες με τροπο να παω σε βενζινη?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν, το μέλος fatalara έγραψε:

C-HR το προηγουμενο δηλαδη?

Στο προηγουμενο chr και μεταχειρα κιολας με προβληματιζει το σασμαν του το cvt, στο καινουριο υποτιθεται εχουν λυσει ολα τα θεματα που ειχε (ειναι βεβαια νωρις για να το πουμε αυτο)

για μενα ειναι μια καλη επιλογη το προηγούμενο chr αν βρεις καποια toyota εξουσιοδοτημένη να στο ελέγξει καλα. 

σε καθε περιπτωση ομως πρεπει να κανεις ενα test drive γιατι μπορει να ξενερωσεις με το σασμαν, με τον τροπο λειτουργειας τους δλδ. ειναι τα ζα μου πολυ αργα ειδικα σε εκκίνηση. μακαρι να το εβγαζε με μηχανικο 6αρι

 

 

EDIT: αν δεν σε νοιαζει το θεμα της καταναλωσης αυτο το θεωρω αρκετα ολοκληρωμενη προταση παρολο που εμφανησιακα (σε εμενα τουςλαχιστον) δεν μου κανει το κλικ

Έγινε επεξεργασία από BloodMage
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα το CH-R 2.0 Hybrid με τα 180 άλογα μια ημέρα πριν την επιβολή της πρώτης καραντίνας, το κράτησα σχεδόν 3 χρόνια αλλά ήθελα να το επιστρέψω πριν ακόμα κλείσω 1 χρόνο.

Από το αμάξωμα ήμουν πάρα πολύ ευχαριστημένος, μου άρεσε πάρα πολύ και εσωτερικά αλλά και εξωτερικά όμως ο αυξημένος ήχος από το σασμάν σε συνδυασμό με τα πολύ λίγα άλογα το έκαναν πιο αργό και από την καθυστέρηση και δεν μπορούσα να το χαρώ...

Τα 180 μπορεί να ακούγονται αρκετά αλλά από 2λιτρο μοτέρ έβγαιναν τα 120 και τα υπόλοιπα από τον ηλεκτροκινητήρα όμως το θέμα είναι ότι δεν είχα πάντα μπαταρία με αποτέλεσμα πολλές φορές να προσπαθείς να τσουλήσεις ένα βαρύ αμάξωμα (αν θυμάμαι καλά κάπου στα 1500kg) βάλε και τους επιβάτες το πράγμα ξέφευγε πολύ.

Όλα τα παραπάνω είναι καθαρά δικά μου αρνητικά μιας και ο φίλος που το πήρε είναι απόλυτα ευχαριστημένος.

CHR (Small).JPEG

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.