Jump to content



Recommended Posts

16 λεπτά πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

αλλά τα νουμερα τα κάνει κάθε φορά που σανιδώνεις το γκάζι…

ποσες φορες με μια φορτιση? αν δεν υπολογισεις καλα πας σπιτι με τα ποδια😂

16 λεπτά πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

Δεν ξέρω αν γίνομαι αντιληπτός…

απολυτα!! 

17 λεπτά πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

Μόνο το twin turbo kit και η εγκατάσταση για να φτάσεις αυτά τα νούμερα σε Lambo κοστίζει γύρω στις 220-230.000€. Χωρίς το αμάξι… Βάλε και ένα 150αρι σου λέω εγώ το αμάξι…

Pricewise εννοειται πως ξεφευγει και συμφαιρει το τεΖλα, αλλα αυτος που εχει τα γκαφρα να φτιαξει το λαμπο ετσι, εχει και ενα τεΖλα για 2ο, η και 1ο δεν ξερω 😅

  • Like 1

Το θέμα είναι η αξιοπιστία. Να μπορείς να κάνεις εκκινήσεις, χωρίς να χρειάζεται να αλλάζεις συμπλέκτη μετά από μονοψήφιο αριθμό αυτών.

  • Like 1
3 hours ago, PetrosD said:

Το θέμα είναι η αξιοπιστία. Να μπορείς να κάνεις εκκινήσεις, χωρίς να χρειάζεται να αλλάζεις συμπλέκτη μετά από μονοψήφιο αριθμό αυτών.

 

Στην πραγματικότητα μάλλον δεν υπάρχει αυτό που λες.

Απλά ψευτοlaunches και ελαφριά trackdays μπορείς να κάνεις και να μη σπάει τίποτα με τα περισσότερα στοκ performance cars. Ειδικά αν μετά τα πρώτα σου σερβις βάλεις ποιοτικά aftermarket ανταλλακτικά και κρατήσεις stock πιέσεις και mappings.

Αν όμως έχεις προσθέσει πραγματάκια και πας να κάνεις σερι 400άρια ε please be ready να κάνεις γερό σερβις με πιθανά rebuilds κάθε μερικές εκατοντάδες χλμ ή και μονοψήφια launches.

Με τρόλεϊ το πολύ πολύ να σου ζητήσει να το αφήσεις στην άκρη να κρυώσει η μπαταρία.

  • Like 1
13 ώρες πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

Το ηλεκτρικό πατίνι είναι πιο αργό και σίγουρα δεν είναι Lambo αλλά τα νουμερα τα κάνει κάθε φορά που σανιδώνεις το γκάζι…

 

Δεν ξέρω αν γίνομαι αντιληπτός… 😂

Απλα εχουν ενα προβλημα με τις χαμηλες θερμοκρασιες, και αν το εχεις σβηστο, μειωνεται η εμβέλεια κλπ κλπ

5 hours ago, JaguarOne said:

τρόλει ο ένας, ηλεκτρικό πατίνι ο άλλος κλαίω

 

Εχοντας βιώσει launch σε ηλεκτρικό ως επιβάτης μόνο, η αίσθηση που μου άφησε ήταν κάτι μεταξύ κολοφτιαγμένου τρόλεϊ και αεροπλάνου που τροχοδρομεί στον διάδρομο απογείωσης. 

Σας quotaρω όλους 😂

Το launch από ένα καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο μπορεί να γίνει πολλες φορές χωρίς θέμα. 
Στο S8 δεν άλλαξα ποτέ τίποτα σχετικά με το κιβώτιο. Το αυτοκίνητο το κράτησα για 100.000χλμ περίπου (5.5 χρόνια σχεδόν) και το περισσότερο ξύλο το είχε φάει σε dragstrip ωπου εκανα 9 φορές συνεχόμενα launch χωρίς θέμα. Συνολικά πρέπει να είχα κάνει 50-60 φορές launch σίγουρα.

 

Ενα σωστό ηλεκτρικό δεν έχει θέμα με τα launches ούτε θα μείνει από μπαταρία τόσο εύκολα. Ανάλογα με τις συνθήκες και την χρήση, ξέρεις μέχρι που σε παίρνει. 
Επισης αυτοί που επιστρέφουν με τα πόδια είναι απλά ηλίθιοι γιατί δεν ξέρουν ούτε αυτό να κοιτάξουν, πόση αυτονομία έχουν ακόμα. 
 

Και ναι, αυτός που θα φτιάξει το Λαμπο θα έχει και ένα TeZla για καθημερινό…

Σίγουρα τα launches και η ακαριαία επιτάχυνση δεν είναι το μοναδικό πράγμα στην οδήγηση αλλά πρέπει πραγματικά να το νιώσεις για να καταλάβεις για τι game changer εμπειρία μιλάμε. 
 

Αναμεσα σε ένα καλοφτιαγμένο Audi R8 Twin Turbo ή ένα Porsche Turbo S μεγαλύτερου σταδίου και ένα Model S Plaid, θα διάλεγα το βενζινοκίνητο κάθε μέρα, όλη μέρα. Αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπική άποψη. 

  • Like 8

Κοίτα που τελικά δεν χρειάζεται να τους πιάσουν "επ' αυτοφώρω"

WWW.EKRITI.GR

Η τροχαία περιπολεί και στους δρόμους και στα... κοινωνικά δίκτυα

 

  • Like 4
20 ώρες πριν, το μέλος minast έγραψε:

Κοίτα που τελικά δεν χρειάζεται να τους πιάσουν "επ' αυτοφώρω"

WWW.EKRITI.GR

Η τροχαία περιπολεί και στους δρόμους και στα... κοινωνικά δίκτυα

 


Amateurs…

Εμείς βέβαια τα κάναμε στην Autobahn. 

  • Like 1
  • Haha 2

Έχει λίγο ξεφτιλιστεί το θέμα… Να κάνεις swipe την οθόνη για να βάλεις το αυτοκίνητο σε drive mode ή reverse είναι κάπως… 

  • Like 5
  • Haha 2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.