Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Αν ήταν δικό μου δε θα το έκανα. Αλλη μάρκα με ίδιο ιξώδες το έκανα και το κράτησα λίγα χιλιόμετρα γιατί ήταν πριν την αλλαγή, αλλά διαφορετικό ιξώδες όχι.

Είναι και τούρμπο, είναι και 330 άλογα, αν το αγαπάς μη το κρατήσεις πολύ έτσι. Δεν ξέρω α;ν θα πάθει κάτι, μπορεί και να μη πάθει τίποτα αλλά μπορείς να το σκίσεις εσύ όταν ξέρεις ότι έχεις ανακατέψει τα λάδια;

Link to comment
Share on other sites

Σε 2lt tfsi μοτερ με 330 αλoγα + που εχει ηδη μεσα 5w 40 λαδι σημπληρωσω 0.5lt 5w 30 παθαινει τιποτα?

 

Όχι, με την λογική ότι έχεις ήδη 4-5 λίτρα λάδι με το σωστό ιξώδες και του βάζεις μισό λίτρο , πιο παχύρευστο.

 

Το οτι έχεις ένα μοτέρ βελτιωμένο με πρόγραμμα και έχει κάψει μισό λίτρο λάδι κατακαλόκαιρο,

είναι πολλά level πιο ανησυχητικό   :)

Link to comment
Share on other sites

Εαν καίει τώρα λίγο λάδι, στα 200κ τι θα καίει ? Ελαιοτριβείο στην καθισιά?

 

Επειδή λεει το manual μέχρι και 1 λίτρο ανα χ χιλιάδες χλμετρα? 

 

Και το βελτίωσες στα 330 ? 

 

Νορμάλ  :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

"Βασιληηη τραβα το αμαξι σου λιγο να παρκαρει ενας"

"Ωχχχ μωρε παλι θα τραβηξω την γκολφαρα μου να παρκαρει κανενας καρκινος"

"......"

 

:p

 

Υπαρχει ενα fail στις φωτο και δεν ειναι το χρωμα του οχηματος (μπλιαχχχχ btw)

 

sm6DrKg.jpg

 

BC1ySeC.jpg

 

XqNt2uP.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

  1. Αυτό το διάστημα ποιο αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας είναι το καλύτερο και γιατί;
  2. Θα προτείνατε βενζίνη ή πετρέλαιο;
  3. Αυτόματο ή με ταχύτητες;

 

1) αρκετά υποκειμενική η απάντηση, σηκώνει συζήτηση!

2) εξαρτάται αν κάνεις πολλά χλμ/θες τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις και για ποσα κυβικά μιλάμε

3) εξαρτάται το αυτόματο: αν είναι διπλου συμπλέκτη τοτε ναι αν δν είναι λογικά οχι (σε diesel είναι σχεδον μονοδρομος για μένα λόγο περιορισμένου εύρους στροφών)

Αν μάθεις πάντως σε ενα καλό αυτόματο δύσκολα το αλλάζεις. Εχω dsg εδω και 5 χρονια περίπου και πλέον μου λείπει οποτε οδηγώ χειροκίνητο. Παίζει ομως θέμα κόστους γιατί αν χαλάσει κάτι... :rolleyes:

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1) αρκετά υποκειμενική η απάντηση, σηκώνει συζήτηση!

2) εξαρτάται αν κάνεις πολλά χλμ/θες τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις και για ποσα κυβικά μιλάμε

3) εξαρτάται το αυτόματο: αν είναι διπλου συμπλέκτη τοτε ναι αν δν είναι λογικά οχι (σε diesel είναι σχεδον μονοδρομος για μένα λόγο περιορισμένου εύρους στροφών)

Αν μάθεις πάντως σε ενα καλό αυτόματο δύσκολα το αλλάζεις. Εχω dsg εδω και 5 χρονια περίπου και πλέον μου λείπει οποτε οδηγώ χειροκίνητο. Παίζει ομως θέμα κόστους γιατί αν χαλάσει κάτι... :rolleyes:

  1. Μπορείς να ξεκινήσεις τότε λέγοντας μου τα 3 καλύτερα που σου έρχονται στο μυαλό αν είναι πιο εύκολο
  2. Δεν ενδιαφέρομαι για πολλά χλμ, για κυβικά υπολόγιζα 1400-1600
  3. Νιώθω ότι ένα αυτόματο σου αφαιρεί από τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Ισχύει;
Link to comment
Share on other sites

"Βασιληηη τραβα το αμαξι σου λιγο να παρκαρει ενας"

"Ωχχχ μωρε παλι θα τραβηξω την γκολφαρα μου να παρκαρει κανενας καρκινος"

"......"

 

:p

 

Υπαρχει ενα fail στις φωτο και δεν ειναι το χρωμα του οχηματος (μπλιαχχχχ btw)

 

 

 

 

 

 

 

Ρε συ Τζων , άσε το Λάμπο στην άκρη, σκέτη αλητεία το 20ευράκι για το μασαζάκι του Νίκου :hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.