Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Δεν παίζει αυτο το πράγμα .......... πέθανα !!

https://video-mxp1-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xpa1/v/t42.1790-2/11930390_1014401205271831_1324277460_n.mp4?efg=eyJybHIiOjEwMjQsInJsYSI6MjI0OH0%3D&rl=1024&vabr=569&oh=f62ea6c846afbbbe7768d75475a8692d&oe=55DCA01F

Έγινε επεξεργασία από rafail1994
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

http://www.topspeed.gr/2015/07/pony.html

...πολλες αληθειες λεει....

 

Είναι προφανές ότι ένα όχημα σαν το Pony θα δυσκολευόταν να πάρει έγκριση τύπου.

Όπως αντίστοιχα θα δυσκολεύεται και ένα LADA.

Το πρόβλημα είναι ότι αυτοκίνητο που πωλείται εντός Ε.Ε. θέλει εξ αρχής:

1. 2 αερόσακους

2. ABS και ESP

Αυτά από μόνα τους είναι εξαγώγιμα χρήματα, δηλαδή το ABS/ESP πρέπει κάποιος να πληρώσει την Bosch και οι αερόσακοι θα πρέπει να εισαχθούν. Αυτό θα αυξήσει το κόστος κατά πολύ.

 

Δυστυχώς οι έλληνες επιχειρηματίες δεν σκέφτονται σωστά. ΟΚ, ο Κορρές έχει φτιάξει το υπεραυτοκίνητο, αλλά στις 200.000 ευρώ, το ελληνικό κοινό του θα είναι ιδιαίτερα μικρό.

Θα έπρεπε είτε να στραφούν στην κατασκευή φτηνών παπιών, όπου οι προδιαγραφές ασφαλείας είναι πολύ απλούστερες και μια πιθανή συνεργασία με π.χ. την piaggio θα έδινε και την απαραίτητη τεχνογνωσία για το kickstart, ή να κατασκευάσουν οχήματα του μέλλοντος όπως ηλεκτροκίνητα. 

Παράδειγμα?  :

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5803456/

Δεν θα μπορούσε να υπάρχει ένα ελληνικό τέτοιο? 

Φυσικά θα χρειαστεί και κάποιος να το σχεδιάσει. Δόξα το θεό σχεδιαστές έχουμε, το να πάμε να πουλήσουμε το Pony το 2015, όσο κι αν το συμπαθώ λόγω ελληνικής παραγωγής, είναι σαν να ζούμε σε σοβιετική χώρα και να περιμένουμε 10 χρόνια την παραγγελία του ενός αυτοκινήτου.

 

Το πρόβλημα της ελληνικής επιχειρηματικότητας είναι: 

1. το κράτος

2. το κράτος

Στο 1. το κράτος υπερφορολογεί πολλές επιχειρήσεις καθιστώντας τες ασύμφορες, και έτσι πλέον οι μόνες που στέκονται είανι οι εισαγωγαί - εξαγωγαί από Κίνα, και στο 2. είανι ότι σίγουρα δέχεται υπερτιμολογήσεις από εταιρίες που συνεργάζεται σκοτώνοντας έτσι και τον ανταγωνισμό (=αυτές που δεν συνεργάζεται).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς οι έλληνες επιχειρηματίες δεν σκέφτονται σωστά. ΟΚ, ο Κορρές έχει φτιάξει το υπεραυτοκίνητο, αλλά στις 200.000 ευρώ, το ελληνικό κοινό του θα είναι ιδιαίτερα 

στα υπεραυτοκινητα (μαλλων οχηματα περιορισμενης παραγωγης) δεν υπαρχουν απαιτησεις για esp κλπ

το καλο ειναι οτι η παραγωγη (για ευρωπη) μενει στην Ελλαδα

Έγινε επεξεργασία από bassplayer
Link to comment
Share on other sites

Ford  Fiesta 1.6 mk7 , τη σωλήνωση του σύστηματος AC

 

4278528_0_b.jpg

 

στο εξωτερικό έχω βρει αυτό το site http://www.fordparts.com/Commerce/CatalogResults.aspx?y=2011&m=Ford&mo=Fiesta#Search

 

μάλλον πρέπει να γίνει σύνθεση κομματιών για να βγει όλο π.χ manifold assembly + μερικά ακόμη.

 

(αν γίνεται , θα κρατήσω κάποια κομμάτια απο την παλιά )

 

Τιμή καινούργιου Ελλάδα : Δεν υπάρχει, παραγγελία εξωτερικό , τουλάχιστον 270 άνευ περαστικών + φρέον

Τιμή μεταχειρισμένου : 100 + περαστικών + φρέον , με μεγάλο ρίσκο.

 

Κάθε πρόταση δεκτή  :)

Link to comment
Share on other sites

έχουν τρυπίσει όλα ?

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-FIESTA-ST-180-AIR-CONDITIONING-PIPES-FORD-FIESTA-ST-1-6-MK7-2013-TO-2015-/261994341058

μεταχειρισμένο ...

 

δεν ξέρω μαν εδώ σηκώνω τα χέρια ψηλά κάποιος που θα ξέρει θα απαντήσει ποιο μετά ...

 

επίσης με ένα γρήγορο search βρήκα και αυτούς που φτιάχνουν σωληνώσεις κλπ ρίξε μια ματιά πάρτους ένα τηλέφωνο

http://abokolas.gr/prods.html

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πωωω, δεν έπρεπε να διαβάσω το τελευταίο μήνυμα, μου έκανες ζημιά @Thresh86! :p
Είχα ερωτευτεί ένα όταν έψαχνα για αυτοκίνητο και δυστυχώς δεν το αγόρασα λόγο των 1600 / Μοντέλο 2009 aka παλιά φορολογία.

 

Να το χαίρεσαι, καλοδούλευτο και απροβλημάτιστο εύχομαι!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τη βοήθεια ARMAGEDDONτα τσεκάρω και αυτά μήπως βρεθεί πιο συμφέρουσα λύση.
 
UltraB , ευχαριστώ για τις ευχές .
 
Ειλικρινά δεν γνωρίζω για γενικευμένο πρόβλημα , το δικό μου προέρχεται  επειδή 
με τράκαραν και αυτό δεν εκδηλώθηκε στην αρχή , αργότερα το αλουμινένιο κομμάτι δεν άντεχε πίεση
και παρά μια πρώτη επισκευή , παρέδωσε τελείως πνεύμα πλεον.
 
Αν  εξαιρέσεις αυτό, μετά απο 130κ με το συγκεκριμένο , συνεχίζω να το απολαμβάνω σαν όχημα  :)

 

ΥΓ μάλλον το Κατώγι Αβέρωφ ήταν λίγο βαρύτερο απ'όσο νόμιζα , πως κάνω mention ?

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα σε κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο κλιματισμού οχημάτων (έχουμε ένα εξαιρετικό εδώ στο Άργος) όπως πρότειναν και τα παιδιά παραπάνω... Λέγοντας εξειδικευμένο δεν εννοώ τους ηλεκτρολόγους που επιδιορθώνουν και κλιματιστικά, αλλά συνεργεία που ασχολούνται με λεωφορεία, φορτηγά ψυγεία κλπ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την βοήθεια GriGas , αλλά δεν θέλω άλλο πειραματισμό .  :)

 

Θα προτιμήσω λύση σε μορφή του εξειδικευμένου πλεον ανταλλακτικού για το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Στο λέω επειδή ο πατέρας μου έχει ένα mondeo 2002 που έχει βγάλει αμέτρητα προβλήματα με τον κλιματισμό του και λύση βρήκα σε εξειδικευμένο συνεργείο κλιματισμού-ψύξης. Στην αντιπροσωπία ήταν επιεικώς άσχετοι...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.