Nickzzz Ιούλιος 7, 2015 #1161 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2015 (edited) Δεν καταλαβαίνω επακριβώς την ερώτηση σου Nickzzz , μπορείς να γίνεις λίγο πιο σαφής? Ποιος/ποίοι είναι οι λόγοι που το αυτόματο μειώνει την κατανάλωση. Εκτός από τις πιο πολλές ταχύτητες που σου μειώνουν τις rpm. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 7, 2015 από Nickzzz Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Ιούλιος 7, 2015 #1162 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2015 Και γιατι οχι καποιο DTC ? και αυτοματιλα αλλα και σχετικος ελεγχος ταχυτητων οταν χρειαστει Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 7, 2015 #1163 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2015 Και γιατι οχι καποιο DTC ? Ρώτα καλύτερα τα 600 άλογα ή τα 500 Nm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούλιος 7, 2015 #1164 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2015 (edited) Τα διπλού συμπλέκτη, από αυτά που βίωσα, είναι αρκετά σβέλτα για sport οδήγηση , σχετικά καλά για χαμηλές ταχύτητες και θέλουν προσοχή στο παρκάρισμα. @Nickzzz, Νομίζω ότι απάντησα , εν αγνοία μου ,πιο πριν, για αριθμό σχέσεων , software (ακριβώς χρονισμένες αλλαγές) και διασύνδεση (start-stop,decoupling,κλπα). Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 7, 2015 από Thresh86 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούλιος 8, 2015 #1165 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2015 Μηπως εννοει να πηγαινεις με 7η και 2500 στροφες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Ιούλιος 8, 2015 #1166 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2015 2500 είναι πολλές στροφές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούλιος 8, 2015 #1167 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2015 Συνήθως είναι . Το αντιστάθμισμα όμως απο πλήθος σχέσεων, λογισμικό διαχείρισης , διασύνδεση είναι πιο σημαντικό και φέρει καλύτερο αποτέλεσμα. Η αίσθηση και η κατα τόπους προσαρμογή κατα την οδήγηση ουσιαστικά έχει απομείνει για ένα χειροκίνητο. Το αυτοματο κιβωτιο δεν ειναι πιο βαρυ απο το χειροκινητο ? (θα ρθουν τα ηλεκτρικα δεν τοτε απο μαμα δεν θα χρειαζονται ταχυτητες ) Ποιος/ποίοι είναι οι λόγοι που το αυτόματο μειώνει την κατανάλωση. Εκτός από τις πιο πολλές ταχύτητες που σου μειώνουν τις rpm. Το κλασσικό αυτόματο (η αμερικανιά με τις 4 ταχύτητες που μέχρι πρότινος φόραγαν όλα τα αυτόματα) καίει παραπάνω έως πολύ παραπάνω, για 2 λόγους, μετατροπέας ροπής στην εκκίνηση και αραιές σχέσεις (οπότε δουλεύεις εκτός εύρους λειτουργίας). Το τραγικό είναι ότι sportcars 15ετίας φόραγαν αυτή την αμερικανιά, άντε 5τάχυτη (maserati 3200 auto π.χ.). Τώρα στα σύγχρονα αυτόματα υπάρχουν δύο δρόμοι, του διπλού συμπλέκτη και του μονού. Όπως και νά'χει όμως, είναι απαράδεκτο για M car να μην μπορείς να το αγοράσεις με χειροκίνητο. Το χειροκίνητο έχει ένα τεράστιο πλεονέκτημα: ΕΧΕΙ το πεντάλ του συμπλέκτη. Το πεντάλ του συμπλέκτη είναι απίστευτα χρήσιμο στα: 1. παρκάρισμα 2. αποφυγή drift/υπερστροφής σε πισωκίνητο 3. απομόνωση του κινητήρα από το σύστημα μετάδοσης σε κατάσταση πανικού (π.χ. αν κολλήσει το γκάζι). Για μένα αυτοκίνητα χωρίς συμπλέκτη δεν θα έπρεπε να πωλούνται μαζικά, θα έπρεπε να υπάρχει το πεντάλ ή ένα σύστημα να απομονώνεις τον κινητήρα από τη μετάδοση μόνο και μόνο για ασφάλεια. Είμαι της σχολής Jean Alesi που είχε συμπλέκτη στο μονοθέσιο 10 χρόνια μετά Έχοντας αυτοκίνητο με την πρώτη γενιά αυτών των συστημάτων (Selespeed) που είναι ΟΤΙ χειρότερο από πλευράς διαχείρισης, το αμάξι απλά δεν μπορεί να παρκάρει. Για να παρκάρεις όπισθεν σε ανηφόρα πρέπει να είσαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ προσεκτικός, διότι αν το πατήσεις παραπάνω και σου συμπλεκτάρει εντελώς θα καρφωθείς πίσω. Τα σύγχρονα δεν έχουν τόσο πρόβλημα λόγω καλύτερου software, αλλά και πάλι ο συμπλέκτης δεν συγκρίνεται. Επίσης πολλές φορές σπινιάρει ενώ δεν το θες, οπότε φαντάζομαι σε δυνατό πισωκίνητο τι θα γίνεται. Η χαρά του ASR. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
unstoppable Ιούλιος 8, 2015 #1168 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2015 Με το DSG7 δεν είχα κανένα πρόβλημα στο παρκάρισμα πάντως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούλιος 8, 2015 #1169 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2015 Μιλάμε για σύγχρονα κιβώτια ταχυτήτων , εφόσον μιλάμε για πιθανότητες m-car συμβατού ή για οικονομία βελτιωμένη , κάτι που είναι γεγονός πλέον. Άρα μιλάμε για κιβώτια με μετατροπεα ροπής (π.χ 8άρι ZF σε πολλές BMW) κιβώτια διπλού συμπλέκτη ( DPK, DSG, TCT, και 1235953213 προτάσεις ακόμα) κιβώτια με συνεχώς μεταβαλλόμενες σχέσεις (CVT-υβριδικά και όχι μόνο) κιβώτια automated manual (δηλαδή MMT-Selespeed-ASG-ISR ). Απο τα ανωτέρω, διπλού συμπλέκτη για σπορ εφαρμογές συνήθως, αν και θα δεις μέχρι και Aventador να χει φορτώσει ένα AMT της Graziano με υποσχόμενο χρόνο 50ms αλλαγής. Τα reviews βέβαια μιλούν για jerkiness στις χαμηλές και πολύ βίαιες αλλαγές, με πιθανό αντίκτυπο στη ζωή του κιβωτίου. Οικονομία ? unstoppable, βελτιώνονται συνεχώς αλλά κοντά 2005-2006 εαν έχεις την ευκαιρία για κάποιο DSG σε Golf GTI , δοκίμασε, έχει πλάκα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιούλιος 9, 2015 #1170 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2015 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 9, 2015 #1171 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2015 Το πεντάλ του συμπλέκτη είναι απίστευτα χρήσιμο στα:2. αποφυγή drift/υπερστροφής σε πισωκίνητο Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Πριν πάρω το δικό μου, πράγμαται την πρώτη φορά που οδήγησα 170 άλογα πίσω και το πήγαινα φυλαγμένα, όταν το έδιωχνα, πάταγα συμπλέκτη για να το μαζέψω. Αυτό όμως όταν μάθεις, δεν το κάνεις.Αντίθετα, με τη χρήση του συμπλέκτη, με 2α, μπορείς να συμπλεκτάρεις για να προκαλέσεις υπερστροφή. Ούτε αυτό προσωπικά μου αρέσει σαν πρακτική στο δρόμο.Μερικές φορές έχει χρειαστεί να κάνω "αντρικιά" αναστροφή με τη χρήση του συμπλέκτη, συνήθως με 2α.Αυτό που λες εσύ πού βρίσκει πρακτική εφαρμογή; Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούλιος 11, 2015 #1172 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2015 Με το DSG7 δεν είχα κανένα πρόβλημα στο παρκάρισμα πάντως. Ναι γιατί δουλεύει υποδειγματικά στο παρκάρισμα. Το DSG7 έχει άλλο πρόβλημα, σε σταθερές ταχύτητες π.χ. 40 μίλια (δεν το λέω τυχαία) κάνει διαρκώς αλλαγές! Δηλαδή έχω δει ταξί να κάνει 3-4η ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΟΚ, μηδενικός χρόνος αλλαγής ταχύτητας αλλά έχει πρόβλημα στη διαχείριση. Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Πριν πάρω το δικό μου, πράγμαται την πρώτη φορά που οδήγησα 170 άλογα πίσω και το πήγαινα φυλαγμένα, όταν το έδιωχνα, πάταγα συμπλέκτη για να το μαζέψω. Αυτό όμως όταν μάθεις, δεν το κάνεις. Αντίθετα, με τη χρήση του συμπλέκτη, με 2α, μπορείς να συμπλεκτάρεις για να προκαλέσεις υπερστροφή. Ούτε αυτό προσωπικά μου αρέσει σαν πρακτική στο δρόμο. Μερικές φορές έχει χρειαστεί να κάνω "αντρικιά" αναστροφή με τη χρήση του συμπλέκτη, συνήθως με 2α. Αυτό που λες εσύ πού βρίσκει πρακτική εφαρμογή; Όταν γλιστράει πολύ. Π.χ. εσύ το πήγαινες φυλαγμένα, αν κάτω είχε χιόνι και δεν πάταγε ούτε η πρώτη, ούτε η δευτέρα, ούτε η τρίτη και με το που άγγιζες το γκάζι σβούριζες, με συμπλέκτη θα μπορούσες να το ψιλοκουμαντάρεις. Όπως π.χ. ξεκολλάς αμάξι από άμμο. Αν πας να ξεκολλήσεις το Selespeed θα φτάσεις στο κέντρο της γης 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 11, 2015 #1173 Κοινοποίηση Ιούλιος 11, 2015 Σωστά, έτσι ναι, δεν το είχα σκεφτεί. Μόνο σε άμμο μου έχει τύχει κάτι παρόμοιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούλιος 12, 2015 #1174 Κοινοποίηση Ιούλιος 12, 2015 Ευτηχως με το ολο πατιρντι προλαβαμε και πηραμε κατι. Επομενο σταδιο autronic οταν ανοιξουν (εαν ανοιξουν ) οι τραπεζες. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 12, 2015 #1175 Κοινοποίηση Ιούλιος 12, 2015 Πού θα το βάλεις αυτό το τέρας;;; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιούλιος 14, 2015 #1176 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιούλιος 15, 2015 #1177 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2015 Λίγο στόκο και έτοιμο. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούλιος 15, 2015 #1178 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2015 Και βάψιμο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιούλιος 15, 2015 #1179 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2015 http://www.zougla.gr/automoto/article/pony-odigoume-gia-proti-fora-to-eliniko-aftokinito 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Ιούλιος 17, 2015 #1180 Κοινοποίηση Ιούλιος 17, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now