Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Δεν καταλαβαίνω επακριβώς την ερώτηση σου Nickzzz ,

μπορείς να γίνεις λίγο πιο σαφής?  :)

Ποιος/ποίοι είναι οι λόγοι που το αυτόματο μειώνει την κατανάλωση.

Εκτός από τις πιο πολλές ταχύτητες που σου μειώνουν τις rpm. :)

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
Link to comment
Share on other sites

Τα διπλού συμπλέκτη, από αυτά που βίωσα, είναι

αρκετά σβέλτα για sport οδήγηση , σχετικά καλά

για χαμηλές ταχύτητες και θέλουν προσοχή στο

παρκάρισμα.

@Nickzzz,

Νομίζω ότι απάντησα , εν αγνοία μου :hehe: ,πιο πριν,

για αριθμό σχέσεων , software (ακριβώς χρονισμένες αλλαγές)

και διασύνδεση (start-stop,decoupling,κλπα).

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
Link to comment
Share on other sites

Συνήθως είναι . 

Το αντιστάθμισμα όμως απο πλήθος σχέσεων, λογισμικό διαχείρισης , διασύνδεση

είναι πιο σημαντικό και φέρει καλύτερο αποτέλεσμα.

Η αίσθηση και η κατα τόπους προσαρμογή κατα την οδήγηση

ουσιαστικά έχει απομείνει για ένα χειροκίνητο.

 

 

Το αυτοματο κιβωτιο δεν ειναι πιο βαρυ απο το χειροκινητο ? 

 

(θα ρθουν τα ηλεκτρικα δεν τοτε απο μαμα δεν θα χρειαζονται ταχυτητες   :p  )

 

 

Ποιος/ποίοι είναι οι λόγοι που το αυτόματο μειώνει την κατανάλωση.

Εκτός από τις πιο πολλές ταχύτητες που σου μειώνουν τις rpm. :)

Το κλασσικό αυτόματο (η αμερικανιά με τις 4 ταχύτητες που μέχρι πρότινος φόραγαν όλα τα αυτόματα) καίει παραπάνω έως πολύ παραπάνω, για 2 λόγους, μετατροπέας ροπής στην εκκίνηση και αραιές σχέσεις (οπότε δουλεύεις εκτός εύρους λειτουργίας).

Το τραγικό είναι ότι sportcars 15ετίας φόραγαν αυτή την αμερικανιά, άντε 5τάχυτη (maserati 3200 auto π.χ.).

Τώρα στα σύγχρονα αυτόματα υπάρχουν δύο δρόμοι, του διπλού συμπλέκτη και του μονού. Όπως και νά'χει όμως, είναι απαράδεκτο για M car να μην μπορείς να το αγοράσεις με χειροκίνητο.

Το χειροκίνητο έχει ένα τεράστιο πλεονέκτημα: ΕΧΕΙ το πεντάλ του συμπλέκτη. Το πεντάλ του συμπλέκτη είναι απίστευτα χρήσιμο στα:

1. παρκάρισμα

2. αποφυγή drift/υπερστροφής σε πισωκίνητο

3. απομόνωση του κινητήρα από το σύστημα μετάδοσης σε κατάσταση πανικού (π.χ. αν κολλήσει το γκάζι).

Για μένα αυτοκίνητα χωρίς συμπλέκτη δεν θα έπρεπε να πωλούνται μαζικά, θα έπρεπε να υπάρχει το πεντάλ ή ένα σύστημα να απομονώνεις τον κινητήρα από τη μετάδοση μόνο και μόνο για ασφάλεια. Είμαι της σχολής Jean Alesi που είχε συμπλέκτη στο μονοθέσιο 10 χρόνια μετά :p

Έχοντας αυτοκίνητο με την πρώτη γενιά αυτών των συστημάτων (Selespeed) που είναι ΟΤΙ χειρότερο από πλευράς διαχείρισης, το αμάξι απλά δεν μπορεί να παρκάρει. Για να παρκάρεις όπισθεν σε ανηφόρα πρέπει να είσαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ προσεκτικός, διότι αν το πατήσεις παραπάνω και σου συμπλεκτάρει εντελώς θα καρφωθείς πίσω. Τα σύγχρονα δεν έχουν τόσο πρόβλημα λόγω καλύτερου software, αλλά και πάλι ο συμπλέκτης δεν συγκρίνεται. Επίσης πολλές φορές σπινιάρει ενώ δεν το θες, οπότε φαντάζομαι σε δυνατό πισωκίνητο τι θα γίνεται. Η χαρά του ASR.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για σύγχρονα κιβώτια ταχυτήτων , εφόσον μιλάμε για πιθανότητες m-car συμβατού

ή για οικονομία βελτιωμένη , κάτι που είναι γεγονός πλέον.

 

Άρα μιλάμε για κιβώτια με μετατροπεα ροπής (π.χ 8άρι ZF σε πολλές BMW)

κιβώτια διπλού συμπλέκτη ( DPK, DSG, TCT, και 1235953213 προτάσεις ακόμα)

κιβώτια με συνεχώς μεταβαλλόμενες σχέσεις (CVT-υβριδικά και όχι μόνο)

κιβώτια automated manual (δηλαδή MMT-Selespeed-ASG-ISR ).

 

Απο τα ανωτέρω, διπλού συμπλέκτη για σπορ εφαρμογές συνήθως, αν και θα δεις μέχρι και Aventador

να χει φορτώσει ένα AMT της Graziano με υποσχόμενο χρόνο 50ms αλλαγής.

Τα reviews βέβαια μιλούν για jerkiness στις χαμηλές και πολύ βίαιες αλλαγές, με

πιθανό αντίκτυπο στη ζωή του κιβωτίου.

Οικονομία ? :hehe:

 

unstoppable, βελτιώνονται συνεχώς αλλά κοντά 2005-2006 εαν έχεις την ευκαιρία για

κάποιο DSG σε Golf GTI , δοκίμασε, έχει πλάκα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 Το πεντάλ του συμπλέκτη είναι απίστευτα χρήσιμο στα:

2. αποφυγή drift/υπερστροφής σε πισωκίνητο

 

Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Πριν πάρω το δικό μου, πράγμαται την πρώτη φορά που οδήγησα 170 άλογα πίσω και το πήγαινα φυλαγμένα, όταν το έδιωχνα, πάταγα συμπλέκτη για να το μαζέψω. Αυτό όμως όταν μάθεις, δεν το κάνεις.

Αντίθετα, με τη χρήση του συμπλέκτη, με 2α, μπορείς να συμπλεκτάρεις για να προκαλέσεις υπερστροφή. Ούτε αυτό προσωπικά μου αρέσει σαν πρακτική στο δρόμο.

Μερικές φορές έχει χρειαστεί να κάνω "αντρικιά" αναστροφή με τη χρήση του συμπλέκτη, συνήθως με 2α.

Αυτό που λες εσύ πού βρίσκει πρακτική εφαρμογή;

Link to comment
Share on other sites

Με το DSG7 δεν είχα κανένα πρόβλημα στο παρκάρισμα πάντως.

Ναι γιατί δουλεύει υποδειγματικά στο παρκάρισμα.

Το DSG7 έχει άλλο πρόβλημα, σε σταθερές ταχύτητες π.χ. 40 μίλια (δεν το λέω τυχαία) κάνει διαρκώς αλλαγές!

Δηλαδή έχω δει ταξί να κάνει 3-4η ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΟΚ, μηδενικός χρόνος αλλαγής ταχύτητας αλλά έχει πρόβλημα στη διαχείριση.

Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Πριν πάρω το δικό μου, πράγμαται την πρώτη φορά που οδήγησα 170 άλογα πίσω και το πήγαινα φυλαγμένα, όταν το έδιωχνα, πάταγα συμπλέκτη για να το μαζέψω. Αυτό όμως όταν μάθεις, δεν το κάνεις.

Αντίθετα, με τη χρήση του συμπλέκτη, με 2α, μπορείς να συμπλεκτάρεις για να προκαλέσεις υπερστροφή. Ούτε αυτό προσωπικά μου αρέσει σαν πρακτική στο δρόμο.

Μερικές φορές έχει χρειαστεί να κάνω "αντρικιά" αναστροφή με τη χρήση του συμπλέκτη, συνήθως με 2α.

Αυτό που λες εσύ πού βρίσκει πρακτική εφαρμογή;

Όταν γλιστράει πολύ. Π.χ. εσύ το πήγαινες φυλαγμένα, αν κάτω είχε χιόνι και δεν πάταγε ούτε η πρώτη, ούτε η δευτέρα, ούτε η τρίτη και με το που άγγιζες το γκάζι σβούριζες, με συμπλέκτη θα μπορούσες να το ψιλοκουμαντάρεις. Όπως π.χ. ξεκολλάς αμάξι από άμμο. Αν πας να ξεκολλήσεις το Selespeed θα φτάσεις στο κέντρο της γης :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.