Jump to content



Recommended Posts

Οταν ειχα αλλαξει μπαταρια, ο μπαταριας μου ειχε πει οτι 11.8v και πανω θεωρειται γεματη ενω π.χ. στα 11.5ν θεωρειται αδεια.

Κατούρησε σκύλος από μπαλκόνι και μου έκανε σκ@τα το μισό καπό. Ήταν στον ήλιο, ξεράθηκε και έκανε θαμπάδες όπου είχε πέσει. :angry:

Τί κάνουμε;

Κατούρησε σκύλος από μπαλκόνι και μου έκανε σκ@τα το μισό καπό. Ήταν στον ήλιο, ξεράθηκε και έκανε θαμπάδες όπου είχε πέσει. :angry:

Τί κάνουμε;

Στον σκύλο ή στο αυτοκίνητο; :hehe:

Δε δοκιμάζεις καμία αλοιφή αν υπάρχει σπίτι; Επίσης και λίγο κερί ίσως κάνει δουλειά αλλά δε γνωρίζω :/ 

Με αλοιφη γυαλίσματος είδα μια βελτίωση αλλά δεν εξαφανίστηκαν ffs δηλαδή.

Με μέτρο προσπάθησε ακόμη μία φορά με αλοιφή γυαλίσματος (ψιλή). Σου έχει κάνει ζημία στο βερνίκι. Αν δε φύγει πας σε ειδικό για να το διορθώσει με αλοιφαδόρο. 

Αν είναι δυνατόν δηλαδή.

Δοκίμασε λίγο διαλυτικό αλλά προσεκτικά. Εμένα με έσωσε σήμερα.

Αλλά αν έχει πάθει ζημιά στο βερνίκι όπως είπε ο @Alexgk, ίσως τα κάνει χειρότερα.

Κατούρησε σκύλος από μπαλκόνι και μου έκανε σκ@τα το μισό καπό. Ήταν στον ήλιο, ξεράθηκε και έκανε θαμπάδες όπου είχε πέσει. :angry:

Τί κάνουμε;

Πήγαινέ το σε ένα φανοποιείο να στο κάνουν με αλοιφαδόρο.

Καλό είναι να μην το κάνεις μόνος σου αν δεν ξέρεις γιατί μετά θα είναι πιο δύσκολο να στο φέρουν ομοιόμορφα.

http://www.autoblog.com/2015/07/06/bmw-says-no-more-manuals-m-cars-capped-600-hp/?ncid=edlinkusauto00000016

 

Κρίμα, φοβάμαι ότι σε λίγο θα γίνει standard το αυτόματο...

 

Δυστυχώς, δεν υπάρχει άλλος δρόμος για μείωση της κατανάλωσης και ρύπων σε αμιγώς i.c.e , 

εκτός φυσικά απο την δραστική μείωση βάρους αλλά προς το παρόν κοστίζει πολύ.

 

Λεει βέβαια οτι όσο ακόμα υπάρχει ζήτηση γενικότερα θα επιβιώσει το manual

αλλά μάλλον όχι σε M αυτοκίνητα σιγά σιγά.

 

Και η Hydractive της Citroen, μιλάμε πρακτικά για ταυτότητα εταιρίας και την αποχαιρετούμε 

πλέον ελέω ρύπων/κατανάλωσης

(αξιοπιστίας θα πω εγώ :hehe:  )

 

Είπες για manual & M-car, τις προάλλες το σκεφτόμουν το μικρό  

 

BMW-1M-1012122234079.jpg

Το αυτοματο κιβωτιο δεν ειναι πιο βαρυ απο το χειροκινητο ? 

 

(θα ρθουν τα ηλεκτρικα δεν τοτε απο μαμα δεν θα χρειαζονται ταχυτητες  :p  )

  • Like 1

Δυστυχώς, δεν υπάρχει άλλος δρόμος για μείωση της κατανάλωσης και ρύπων σε αμιγώς i.c.e , 

εκτός φυσικά απο την δραστική μείωση βάρους αλλά προς το παρόν κοστίζει πολύ.

Meaning; Πολλές ταχύτητες για downspeeding;

Δεν καταλαβαίνω επακριβώς την ερώτηση σου Nickzzz ,

μπορείς να γίνεις λίγο πιο σαφής?  :)

(edited)

Το αυτοματο κιβωτιο δεν ειναι πιο βαρυ απο το χειροκινητο ? 

 

(θα ρθουν τα ηλεκτρικα δεν τοτε απο μαμα δεν θα χρειαζονται ταχυτητες   :p  )

 

Συνήθως είναι . 

Το αντιστάθμισμα όμως απο πλήθος σχέσεων, λογισμικό διαχείρισης , διασύνδεση

είναι πιο σημαντικό και φέρει καλύτερο αποτέλεσμα.

Η αίσθηση και η κατα τόπους προσαρμογή κατα την οδήγηση

ουσιαστικά έχει απομείνει για ένα χειροκίνητο.

Έγινε επεξεργασία από Thresh86

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.