Jump to content



Recommended Posts

3 ώρες πριν, το μέλος schumifer έγραψε:

Δυσκολεύομαι να κατανοήσω την αντίθεση στο ηλεκτρικό, ειδικά για τόσο περιορισμένη ανάγκη αυτονομίας. Αν είχε ανάγκη να πηγαίνει 400 χλμ μονοκοπανιά ΟΚ.

Επίσης από πού εξάγουμε τα συμπεράσματα ότι οι μπαταρίες των ηλεκτρικών χαλάνε σε 10 χρόνια;

Τον αλλο στην Αμερικη που πατησε σε νερα με Tesla και βραχυκυκλωσε τις μπαταριες το διαβασες?

Και του ζηταγανε να τις πληρωσει!!

5 minutes ago, slalom said:

Τον αλλο στην Αμερικη που πατησε σε νερα με Tesla και βραχυκυκλωσε τις μπαταριες το διαβασες?

Και του ζηταγανε να τις πληρωσει!!

 

Εντάξει, είδαμε και βίντεο τον άλλο που πέρασε με το Tesla να επιπλέει σε πλημμυρισμένο ανισόπεδο και δεν έπαθε τίποτα. Η άσκηση επί χάρτου δεν είναι ανάγκη να περιλαμβάνει ακραίες περιπτώσεις.

 

Για μένα, αν το σενάριο χρήσης καλύπτεται με οικιακή φόρτιση, αθροίζεις την προβολή για καύσιμα, συντηρήσεις, ασφάλειες, επισκευές του συμβατικού, τα αντιπαραβάλεις με τα αντίστοιχα του ηλεκτρικού σε βάθος χρόνου και αρχίζεις να το σκεφτεσαι αν η απόσβεση σου βγαίνει κοντά στη δεκαετία.

 

Προσωπικά -με κάποιες παραδοχές- μου βγαίνει στα 15 χρόνια, με την προϋπόθεση ότι δεν θα έχουν έρθει κι άλλες μείζονες ανατροπές σε τέλη κυκλοφορίας - βενζίνη - ηλεκτρισμό. Συνεπώς, αξίζει μόνο αν είσαι πρόθυμος να καταβάλεις το επιπλέον κόστος για τις ευκολίες που σου προσφέρει το ηλεκτρικό. Και εννοώ τα αμιγώς μπαταρίας (BEVs), όχι υβριδικά, στα οποία φορτώνεσαι έτσι κι αλλιώς τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, μαζί με όλα τα θετικά και τα αρνητικά του.

 

  • Like 2
24 λεπτά πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Τον αλλο στην Αμερικη που πατησε σε νερα με Tesla και βραχυκυκλωσε τις μπαταριες το διαβασες?

Και του ζηταγανε να τις πληρωσει!!


Ξερω και ένα άλλο που σε καταιγίδα ο άλλος μπήκε σε νερά και έκανε hydrolock το C63 AMG. Άρα όλα τα Mercedes κάνουν hydrolock όταν μπουν σε νερά… τι, όχι;

Και φυσικά η ασφαλεια καλύπτει ΚΑΙ την μπαταρία στα ηλεκτρικά… εδώ στη Νορβηγία για τα πρώτα 10 χρόνια.

  • Like 2
19 λεπτά πριν, το μέλος acct έγραψε:

Για μένα, αν το σενάριο χρήσης καλύπτεται με οικιακή φόρτιση, αθροίζεις την προβολή για καύσιμα, συντηρήσεις, ασφάλειες, επισκευές του συμβατικού, τα αντιπαραβάλεις με τα αντίστοιχα του ηλεκτρικού σε βάθος χρόνου και αρχίζεις να το σκεφτεσαι αν η απόσβεση σου βγαίνει κοντά στη δεκαετία.

 

Ακριβώς όπως τα λες, με μια σημείωση: το πρόβλημα είναι αν έχεις μόνο ένα αυτοκίνητο! Για δεύτερο, είναι ταμάμ, αρκεί να σου βγαίνουν τα μπικικίνια! Για μοναδικό, έχεις πάντα το άλυτο πρόβλημα της αυτονομίας.

 

Π.χ. εγώ ψάχνω δεύτερο αυτοκίνητο πόλης. Το μόνο που ταιριάζει σε όλα αυτά που θέλω (μικρό φτηνό κλπ.) είναι το quadcycle της citroen, το ami (με 6000 ευρώ). Αλλά σκέφτομαι ότι αν για κάποιον λόγο έρθει μια μηχανή και πέσει πάνω μου, θα μετανιώσω την ώρα και τη στιγμή που πήρα τη χαζομάρα και δεν ήμουν στη θεά να χω 2 μέτρα μπροστά και 3 μέτρα πίσω αβάντα, το super ψαγμένο σασί κλπ. Αντίθετα ένα τύπου 500κι το θεωρώ ασφαλές για καθημερινή χρήση (ή ακόμη καλύτερα, το mini). Αλλά 30 και 35000 ευρώ νομίζω ξεφεύγουν.

  • Like 2
(edited)
54 λεπτά πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

Και φυσικά η ασφαλεια καλύπτει ΚΑΙ την μπαταρία στα ηλεκτρικά… εδώ στη Νορβηγία για τα πρώτα 10 χρόνια.

Τα επομενα ποιος τα καλυπτει?

Εκτος αν τις αλλαζουν χωρις λογο

Έγινε επεξεργασία από slalom

Θα επρεπε να τους πανε φυλακη που επιτρεπουν στο Αmi να κυκλοφορει στους δρομους . 

  • Agree 1

Επειδη η ΕΕ εχει επιτρεψει αυτα τα πλαστικα τηλεκατευθυνομενα να κυκλοφορουν , δεν παει να πει οτι ειναι σωστη αποφαση . 

Απο πανω λεω την αποψη μου .

Εχεις ενα οχημα που 

1. Εχει πολυ χαμηλη ταχυτητα , ειπαμε να μην τρεχουμε αλλα η δυνατητα επιταχυνσης ΠΡΕΠΕΙ να υπαρχει σε ενα οχημα . 

2.Ακομα και αν δεχτουμε οτι "ειναι καλα για εντος πολης" , παντα θα χρειαστεις κατι παραπανω(τοσο ταχυτητα αλλα και ροπη) για να ακολουθησεις την ροη της κυκλοφοριας , το να βρεθεις σε μια ανηφοριτσα και να γ@@@σεις ολη την κυκλοφορια ειναι απαραδεκτο 

3. Προστασια μηδεν 

 

Ας μην εχουμε double standars  , τετοιου τυπου αμαξια ειναι το ιδιο η και χειροτερα απο πατινια 

Ότι είναι τα 50αρια παπιά για τις μηχανές είναι αυτά τα οχήματα για τα αυτοκίνητα.

Δεν βγήκαν για να κάνεις gran turismo στην Ευρώπη, για τα μπορούν να τα παίρνουν από 16 χρονών, χωρίς δίπλωμα ή με ένα τυπικό δίπλωμα, με κάποιους περιορισμούς για συγκεκριμένες χρήσεις βγήκαν.

Από ότι λένε είναι αρκετά διαδεδομένα στην Γαλλία. :online2long:

  • Like 1
  • Agree 1

Τα 50αρακια δεν πιανουν ολοκληρη θεση στον δρομο . 

Επιπλεον ... να πουμε οτι η citroen ζηταει 10χιλιαρικα για αυτο ? 

Τα 50αρια πιάνουν «...80 χιλ μερικά δε 100ρίζουν...» όταν τους αφαιρέσεις τον υποχρεωτικό κόφτη ταχύτητας (ψιλά γράμματα για τους Έλληνες) που είναι στα 45 km/h βάσει νομοθεσίας.

Της ίδιας νομοθεσίας που υποχρεώνει το Ami να έχει τελική 45 km/h. Οπότε και το Ami μπορεί να πάει παραπάνω ΑΝ.

  • Like 1
2 ώρες πριν, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

Παντού DASH CAMS

 

το βίντεο από το ατύχημα στην ΛΕΑ

 

 

https://www.lamiareport.gr/index.php/topika/item/221812-vinteo-dokoumento-etsi-egine-to-fovero-troxaio-sti-lea-to-kategrapse-i-kamera

 

Δεν είναι αυτός ο βασικός λόγος, αλλά έχω dash cams στα αυτοκίνητα μου από το 2016, μόνιμα, με καταγραφή μπρος, πίσω και όταν το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο.

 

  • Like 1

πάνε κ βάζουν παντελόνια μηχανής κ αυτές ,  τώρα τελευταία , τάχα μου για προστασία κλπα φαιδρά και χάνουμε το κορμί ρε πατριώτη

 

 

 

 

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.