Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

DA494EAE-404D-4626-AC8B-18E85F73D784.thumb.jpeg.81e6ea7d7779286355de24f1fbee7d20.jpeg

38 λεπτά πριν, το μέλος filarhos έγραψε:

 

Ερώτηση από περιέργεια, επιτρέπεται η κίνηση της μπουλντόζας στο οδικό δίκτυο; Κάποτε θυμάμαι είχα διαβάσει, για Ελλάδα πάντα, ότι απαγορεύεται η κίνηση μπουλντόζας και θα πρέπει να μεταφέρεται με ειδικό όχημα μεταφοράς (επικαθούμενο και τέτοια).

 


Αν φοράει συμβατικά ελαστικά, επιτρέπεται (για Νορβηγία μιλάω πάντα). Αν κινείται με ερπύστριες, τότε μεταφέρεται με άλλο όχημα για να μην καταστρέφει το οδόστρωμα. 

  • Like 4
  • Agree 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

On 17/12/2021 at 2:05 ΜΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

Τελικά αποφάσισα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό!

Citroen C5 Hydractive 3+.

Πιο καλη απο ACTIVA?

8 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Είναι νόμιμο να ποδηλατείς σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας?

Δεν υπαρχουν μεσα σε πολεις δρομοι ταχειας κυκλοφοριας

7 ώρες πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

Έχει μπει μπουλντόζα στο δρόμο και κινείται με 30-40 χλμ με όριο 60 χλμ.... Φυσικά επειδή κινείται με μικρότερη ταχύτητα από το όριο, το φυσικό ήταν να δημιουργηθεί από πίσω μία ουρά 8-9 αυτοκινήτων. Έκανε στην ΑΚΡΗ, σε στάση λεωφορείου, περίμενε να περάσουν όλοι και συνέχισε. Είμαι σίγουρος πως το ίδιο έκανε μετά από λίγο (λέω είμαι σίγουρος γιατί το έχω ξαναδεί να συμβαίνει σε άλλη περίπτωση).

Αυτο το κανανε τα φορτηγα στον ΒΟΑΚ, παλια στα '90

Link to comment
Share on other sites

22 ώρες πριν, το μέλος PetrosD έγραψε:

Χωρίς να συμφωνώ ή να διαφωνώ με το παραπάνω θα γράψω:
 

Η παραβίαση STOP και ερυθρού σηματοδότη σκοτώνουν.

 

Πως το σκέφτομαι εγώ, ενώ επί της ουσία συμφωνώ περί παραβίασης:

Αν παραβιάσεις STOP ή κόκκινο με 40χλμ και ο άλλο κινείται με άλλα 40χλμ τις περισσότερες φορές δεν σκοτώνεται κανένας. Αν όμως διπλασιάσεις την ταχύτητα ενός από τα δύο, θυμίζω ότι σε πολλούς μεγάλους δρόμους το όριο είναι 70-80χλμ/ώρα, σίγουρα κάποιος δεν θα περάσει καλά, φταίει δεν φταίει.

 

Ομοίως αν υπάρχουν λάδια στο οδόστρωμα θα γλιστρήσουν όλοι. Όμως αυτός που κινείται με 40-70χλμ/ώρα δεν θα πάθει σοβαρή ζημιά σε σχέση με αυτόν που πηγαίνει με 70-100χλμ/ώρα.

 

Υ.Γ. Ο λόγος που σχετικά νωρίς σταμάτησα να τρέχω, πριν τα 30. Ο λόγος που πήρα το mx5 και άνοιγα την ουρά με δευτέρα και μέγιστη ταχύτητα τα 40χλμ/ώρα. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

IKEA σήμερα με τη θεά να φορτώσω 2 θρανία για το φροντιστήριο που άνοιξα προ ενός μήνα, και έβαλα την ανάρτηση τέρμα κάτω στο loading bay.

Πιο πολύ ποζεριά παρά χρησιμότητα, αλλά έχει χαβαλέ.

 

0?ui=2&ik=31292950a9&attid=0.1&permmsgid=msg-a:r4698257464393733245&th=1807b9768e49a04e&view=fimg&fur=ip&sz=s0-l75-ft&attbid=ANGjdJ_3UXtQhcZBU2h0XeVJnxgEDxAH1NjhQZAvtYl5xfypkMlBRHFb4h9epiWPuZofpJ3t9BF4r9uPlVugnq1GvOLOmPNy6BBzuLxPvPSg9ID734w37A1AGzaoNjY&disp=emb&realattid=1807b969d8dbad4c5a2

 

Είχα να το πλύνω 3 μήνες :D

 

Link to comment
Share on other sites

29 λεπτά πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

IKEA σήμερα με τη θεά να φορτώσω 2 θρανία για το φροντιστήριο που άνοιξα προ ενός μήνα, και έβαλα την ανάρτηση τέρμα κάτω στο loading bay.

Πιο πολύ ποζεριά παρά χρησιμότητα, αλλά έχει χαβαλέ.

 

0?ui=2&ik=31292950a9&attid=0.1&permmsgid=msg-a:r4698257464393733245&th=1807b9768e49a04e&view=fimg&fur=ip&sz=s0-l75-ft&attbid=ANGjdJ_3UXtQhcZBU2h0XeVJnxgEDxAH1NjhQZAvtYl5xfypkMlBRHFb4h9epiWPuZofpJ3t9BF4r9uPlVugnq1GvOLOmPNy6BBzuLxPvPSg9ID734w37A1AGzaoNjY&disp=emb&realattid=1807b969d8dbad4c5a2

 

Είχα να το πλύνω 3 μήνες :D

 

Καλές δουλειές για το φροντιστήριο εύχομαι. Το link δεν εμφανίζει τίποτα

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Για να κανω εδω μια ερωτηση...

Ποια η γνωμη σας για το DS4 cross?

Επισης βλεπω εκδοση βενζινης, πετρελαιο κ αν καταλαβα καλα η αλλη ειναι ηλεκτρική. Τι ταση επικρατει?

Τα ηλεκτρικα θελουν καποια εγκατασταση σπιτι? Το φορτιζεις πχ και πας; Για ποσο; 

Οι μπαταριες ξεψυχανε μετα απο καποια χρονια σιγουρα. Το κοστος αντικαταστασης;

Link to comment
Share on other sites

H ταση ειναι μακρια απο τα ηλεκτρικα. Δεν υπαρχει υποδομη ακομα για ηλεκτρικα. 
Αργουμε ακομα.
Αν και εξαρταται και απο την χρηση που το θες. Αλλα γενικα ειμαι φουλ αντιθετος ακομα.

Τωρα οσον αφορα το θεμα βενζινης / πετρελαιο εξαρταται απο το ποσα χιλιομετρα κανεις τον χρονο. Αν κανεις τοσα παραπανω που δικαιολογει την παραπανω διαφορα σε αγορα, τοτε πας για πετρελαιο.

Το DS4 cross μια χαρα αμαξακι ειναι και ομορφο.

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

53 λεπτά πριν, το μέλος karmen1983 έγραψε:

Για να κανω εδω μια ερωτηση...

Ποια η γνωμη σας για το DS4 cross?

Επισης βλεπω εκδοση βενζινης, πετρελαιο κ αν καταλαβα καλα η αλλη ειναι ηλεκτρική. Τι ταση επικρατει?

Τα ηλεκτρικα θελουν καποια εγκατασταση σπιτι? Το φορτιζεις πχ και πας; Για ποσο; 

Οι μπαταριες ξεψυχανε μετα απο καποια χρονια σιγουρα. Το κοστος αντικαταστασης;

 

DS = deesse = θεά.

Το brand DS παραπέμπει στην ορίτζιναλ DS που είναι ο Βάτραχος.

Το μόνο πρόβλημα κατ'εμέ είναι ότι το όνομα DS είανι κατ' ευφημισμόν, μιας και για να βαφτίσεις κάτι έτσι, θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον τα κόλπα του βατράχου (aka υδροπνευματική).

Οπότε είναι στην κατηγορία Audi vs VW, Lexus vs Toyota κλπ, παίρνεις τον εξοπλισμό και το look μιας premium μάρκας.

 

Τα ηλεκτρικά είναι πιο ακριβά από τη βενζίνη και το πετρέλαιο με τις τιμές ρεύματος της Ελλάδας. Πρέπει να υπολογίσεις την απόδοση στη φόρτιση (δεν φορτίζεις με 100% απόδοση αλλά με 90% σε αρκετά μοντέλα λόγω απωλειών σε θερμότητα) και το μειονέκτημα των πολλών ωρών φόρτισης. Απ'την άλλη έχεις όλα τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του early adopter, δηλαδή παρκάρεις πρώτο τραπέζι πίστα, δωρεάν παρκινγκ παντού, δεν έχεις τέλη, δακτύλιο, τεκμήρια κλπ.

Θα έλεγα ότι αν το κόστος ήταν λογικό, θα συνέφερε για αυτοκίνητα πόλης.

Αλλά πρέπει να δώσεις 30κ για 500κι (εκτός αν πάρειες με 25 αυτό που έχει range 150 km - σήμερα όταν η δική μου θεά έλεγε 100 km range μου χε ανάψει λαμπάκι, για να καταλάβουμε τι σημαίνει), και αυτό το απομακρύνει από πρακτικό αυτοκίνητο.

 

Αν το θες μόνο για commuting και ψώνια ΣΚ, αυτό που μου αρέσει εξαιρετικά είναι η ησυχία τους και η επιτάχυνση στα φανάρια.

 

Μπορείς να δεις και για μεταχειρισμένο i3.

 

Το πετρέλαιο θα σου έλεγα να το αποφύγεις. Από άποψη κατανάλωσης είναι σίγουρα το πιο συμφέρον, αλλά η citroen έχει δημιουργήσει πολύ κακό όνομα με το adblue και βλάβες ως προς αυτό. Αν πας σε πετρέλαιο ίσως να έψαχνες κάποιο χωρίς adblue (αν υπάρχει).

Αν το πρόβλημά σου είναι να ρίξεις το κόστος μετακίνησης, δες και τα Dacia/Renaul Clio με εργοστασιακό LPG. Το clio μπορείς να το βρεις σε γεμάτη έκδοση ή να το πάρεις ως Capture για να έχεις και λίγο αέρα C4 cross και έχεις αρκετά πλεονεκτήματα (ελεύθερο δακτύλιο, χαμηλά τέλη κλπ.).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μονο αν μενεις μονοκατοικια κοιτας ηλεκτρικο. Το DS εχει plugin με 55 χιλιομετρα αυτονομια (το 2024 θα εχει ηλεκτρικη). Εγω θα επαιρνα plugin γιατι το ρευμα μπορει να πεσει ενω η βενζινη ποτε.

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν, το μέλος xriantw έγραψε:

Μονο αν μενεις μονοκατοικια κοιτας ηλεκτρικο. Το DS εχει plugin με 55 χιλιομετρα αυτονομια (το 2024 θα εχει ηλεκτρικη). Εγω θα επαιρνα plugin γιατι το ρευμα μπορει να πεσει ενω η βενζινη ποτε.

 

Δεν ειναι εποχες για δοκιμες με ηλεκτρικα . Οσο και να πεσει η τιμη του ρευματος , οταν ερθει η ωρα της αλλαγης μπαταριας θα λυποθυμησει ......

Η βενζινη την πληρωνεις καθε μερα , την μπαταρια την πληρωνεις ντουκου . 

Κατ εμε , τα ηλεκτρικα μετα απο 10 χρονια θα καταληξουν στα σκουπιδια . Δηθεν οικονομια και περιβαλλον . 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος karmen1983 έγραψε:

Ποια η γνωμη σας για το DS4 cross?

Πολλα λ7 για Citroen

 

Και σε ενα γαλλικο ειχα δει κατι περιεργα λαστιχα 195/45R20, νομιζω πεζο ηταν

 

Τωρα για τα ηλεκτρικα, αν το παραγεις το ρευμα, ναι

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος karmen1983 έγραψε:

Για να κανω εδω μια ερωτηση...

Ποια η γνωμη σας για το DS4 cross?

Επισης βλεπω εκδοση βενζινης, πετρελαιο κ αν καταλαβα καλα η αλλη ειναι ηλεκτρική. Τι ταση επικρατει?

Τα ηλεκτρικα θελουν καποια εγκατασταση σπιτι? Το φορτιζεις πχ και πας; Για ποσο; 

Οι μπαταριες ξεψυχανε μετα απο καποια χρονια σιγουρα. Το κοστος αντικαταστασης;

Οι μπαταρίες θα έλεγα ότι είναι το μικρότερο πρόβλημα. Εκτός του ότι μπορείς να πάρεις σημαντική εγγύηση για τη μπαταρία, το κόστος τους πέφτει κάθε χρόνο. Εάν ποτέ χρειαστεί να αλλάξεις, που το βρίσκω απίθανο, θα είναι πολύ πιο προσιτές.

Το ερώτημα είναι: Έχεις εύκολη φόρτιση στο σπίτι ή στη δουλειά; Τριφασικό ή μονοφασικό; Πόσο κόστος kWh;

Οι δημόσιοι φορτιστές είναι σχετικά τσιμπημένοι - πάλι φτηνότερο από βενζίνη, αλλά σε κάνει να το σκέφτεσαι λίγο...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.