jax7480 Ιανουάριος 18, 2022 #11021 Ιανουάριος 18, 2022 14 minutes ago, slalom said: Cayenne πετρελαιο? Cayenne δεν έχει τύχει.
Lakisss Ιανουάριος 18, 2022 #11022 Ιανουάριος 18, 2022 (edited) πριν 3 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε: Panamera Turbo S το προηγούμενο μοντέλο και Carrera 4S 992… Μιας και η κουβέντα πήγε στο αντισπίν της Ferrari. Έχω την εντύπωση ότι οι Porsche βάζουν καλύτερα την δύναμη στο δρόμο, και δεν πετάνε εύκολα κώλους ακόμα και οι πισωκίνητες. Πάντα με τις προστασίες off. Επιβεβαιώνεις; Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 18, 2022 από Lakisss 1
and64 Ιανουάριος 18, 2022 #11023 Ιανουάριος 18, 2022 16 minutes ago, Lakisss said: Μιας και η κουβέντα πήγε στο αντισπίν της Ferrari. Έχω την εντύπωση ότι οι Porsche βάζουν καλύτερα την δύναμη στο δρόμο, και δεν πετάνε εύκολα κώλους ακόμα και οι πισωκίνητες. Πάντα με τις προστασίες off. Επιβεβαιώνεις; Εξαρτάται για τι μοντέλο μιλας. Οι 911 με το μοτερ που κρέμεται πίσω εχουν περισσότερη πρόσφυση αλλα κάποιες γενιές δεν ήταν καθόλου εύκολες στη διόρθωση όταν ξεπεράσεις το όριο, κυρίως οι παλιότερες (996 και πίσω) Σε άσφαλτο Ελλάδας πάντως και το 1800αρι mx5 φεύγει για πλάκα οπότε ψάχνεις να βρεις... 5
Thresh86 Ιανουάριος 18, 2022 #11024 Ιανουάριος 18, 2022 το Widowmaker κάποτε δεν βγήκε για πλάκα χρειάστηκε πολύ δουλειά απο τους μηχανικούς για να μειώσουν την επίδραση κάποιων εγγενών μειονεκτημάτων ελέω διάταξης (κινητήρας πίσω) όποιος έχει όρεξη , μια πολύ καλή ανάλυση για το πως στρίβει μια πολύ δυνατή (τότε αλλά και σήμερα) πισωκίνητη και πισώβαρη 911 6
sotiris Ιανουάριος 19, 2022 #11025 Ιανουάριος 19, 2022 Τα προβλήματα για τους άμπαλους οδηγούς έχουν λυθεί σε αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής από το 1934 Το βασικότερο πλεονέκτημα ήταν η ευκολία οδήγησης. Φυσικά σήμερα που όλοι έχουμε μπροστοκίνητο ψάχνουμε τα πισωκίνητα με το τσιγγέλι, αλλά ακόμη και τα 70s τα περισσότερα αυτοκίνητα που πωλούνταν ήταν με την κίνηση πίσω (40 χρόνια μετά την traction avant). Ο λόγος φυσικά η αξιοπιστία, η ευκολία κατασκευής, η δυνατότητα για μεγάλου μεγέθους κιβώτια ταχυτήτων, το ξεχωριστό διαφορικό, τα οδηγικά χαρακτηριστικά στα γρήγορα αυτοκίνητα and the list goes on - αν δούμε στο ~17:20 του παραπάνω βίντεο τα ημιαξόνια της traction avant είναι πραγματικά εντυπωσιακά (δεν είχα ξαναδεί κάτι διαφορετικό από μπιλιοφόρους μπροστά, σε όλα τα μπροστοκίνητα - πρώτη φορά βλέπω τέτοιο άξονα ). Ένα καλό μπροστοκίνητο σε κάνει μάγκα. Αν δε είναι και αργό, τζάμπα μάγκα, γιατί το πας στα όρια της πρόσφυσης εύκολα. Been there, done that. Still there (άμπαλος θείτσος) 3 3
jax7480 Ιανουάριος 19, 2022 #11026 Ιανουάριος 19, 2022 8 hours ago, Lakisss said: Μιας και η κουβέντα πήγε στο αντισπίν της Ferrari. Έχω την εντύπωση ότι οι Porsche βάζουν καλύτερα την δύναμη στο δρόμο, και δεν πετάνε εύκολα κώλους ακόμα και οι πισωκίνητες. Πάντα με τις προστασίες off. Επιβεβαιώνεις; Και τα 2 ήταν 4κινητα, το ένα ήταν test drive λόγω επικείμενης αγοράς, το άλλο ήταν απλή δοκιμή επειδή μου το δάνεισε γνωστός μου οπότε δεν έκανα το λάθος να πειράξω τα ηλεκτρονικά. Η 970 σε σχέση με το S8 είχε πιο άμεσο τιμόνι και αισθανόσουν πως πατούσε ναι μεν καλύτερα στο δρόμο αλλά πιο, ας πούμε, στις μύτες των ποδιών, καλύτερη αίσθηση και απόκριση λόγω αρκετά μικρότερου βάρους. Φυσικά μιλάμε πάλι για ένα βαρύ, μεγάλο, σεντάν αυτοκινητο αλλά έκρυβε καλά τα κιλά και το μέγεθος του. Η 992 4S ήταν σε άλλο επίπεδο σε σχέση με ότι έχω οδηγήσει. Ένα αυτοκινητο φαρδύ σε μέγεθος το οποίο όμως στην Sport ρύθμιση νόμιζες πως οδηγούσες το Mini. Άμεση απόκριση σε γκάζι και τιμόνι με τρελή πληροφόρηση ανά πάσα στιγμή για το που πατάει το αμάξι και που ακριβώς βρίσκεται στο δρόμο. Νομίζεις πως μπορείς να κάνεις και να το οδηγήσεις όπως θέλεις γιατί σου έδινε απίστευτη αίσθηση σιγουριάς με το πως πατούσε στο δρόμο. Πισωκίνητο έχω οδηγήσει ένα E220 της Mercedes σχετικά καινούριο (νομίζω μοντέλο του ‘20) και για μένα ήταν ένα αυτοκινητο το οποίο ναι μεν έδειχνε βαρύ αλλά με πολύ ελαφρύ τιμόνι σε σημείο που όταν το έβαζες στην πιο σπορ ρύθμιση έκανε χασιματα του τιμονιού στην ευθεία… Δεν ξέρω αν πήγαινε κάτι λάθος με το αμάξι ή αν είναι έτσι, πάντως προσωπικά ποτέ δεν θα αγόραζα κάτι τέτοιο. Ήσουν με ένα διαρκές άγχος ακόμα και σε απλό ταξιδάκι. 7
Samael Ιανουάριος 19, 2022 #11027 Ιανουάριος 19, 2022 Πισωκίνητο χωρίς antispin θέλει σεβασμό, χέρια και μυαλό. 150 άλογα να έχει, στους άθλιους Ελληνικούς δρόμους θα πετάξει κώλο για πλάκα... Χωρίς ESP ακόμα και ένα ψόφιο CLK200 W209 που είχα, δίπλωνε με ευκολία μέχρι που έμπαινε, θες δε θες, το "2ο" antispin του. Παιδαριώδες λάθος να το βγάλεις σε αμάξι με 700 άλογα και άπειρη ροπή χαμηλά... Το στενάχωρο είναι οτι ο κόσμος δε μαθαίνει απο τα λάθη των άλλων, και η ιστορία επαναλαμβάνεται. 3 3
JaguarOne Ιανουάριος 19, 2022 #11028 Ιανουάριος 19, 2022 10 hours ago, and64 said: Εξαρτάται για τι μοντέλο μιλας. Οι 911 με το μοτερ που κρέμεται πίσω εχουν περισσότερη πρόσφυση αλλα κάποιες γενιές δεν ήταν καθόλου εύκολες στη διόρθωση όταν ξεπεράσεις το όριο, κυρίως οι παλιότερες (996 και πίσω) Σε άσφαλτο Ελλάδας πάντως και το 1800αρι mx5 φεύγει για πλάκα οπότε ψάχνεις να βρεις... ουτε καν. το 1.6 mx-5 που είχα (110 πόνυ) + μπλοκέ, πέταγε πανεύκολα με λάστιχα 3ετίας. Δεν συζυτάω για κρύα λάστιχα και νερά... Θέλει πολύ προσοχή και σεβασμό το πισωκίνητο, πόσο μάλλον όταν εισαι στα 200+ άλογα 4
YDinopoulos Ιανουάριος 19, 2022 #11030 Ιανουάριος 19, 2022 ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ και σου δειχνω πιστονακι φιλου.... 2 2 6
and64 Ιανουάριος 19, 2022 #11031 Ιανουάριος 19, 2022 11 minutes ago, YDinopoulos said: ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ και σου δειχνω πιστονακι φιλου.... Και για πες... Βάραγε 2μπαρα ή ήταν κανένα απο τα "καλά" μοτέρ του ομίλου που βαράνε και στοκ; 7
Cyber_Cookie Ιανουάριος 19, 2022 #11032 Ιανουάριος 19, 2022 πριν 21 λεπτά, το μέλος and64 έγραψε: τα "καλά" μοτέρ του ομίλου 7
Simon Ιανουάριος 19, 2022 #11033 Ιανουάριος 19, 2022 πριν 1 ώρα, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Ισιώνεις τα πτερύγια με μια πένσα και έτοιμο, δε θέλει κόπο θέλει τρόπο. 6
ΓιαγκΤ Ιανουάριος 19, 2022 #11034 Ιανουάριος 19, 2022 Θρυλική Ferrari Enzo έγινε σμπαράλια στα χέρια μηχανικού Παράθεση Σημαντικές υλικές ζημιές υπέστη μία Ferrari Enzo, όταν ο οδηγός της έχασε τον έλεγχο, βγήκε εκτός δρόμου και έπεσε πάνω σε ένα δέντρο κοντά στο Αμστερνταμ της Ολλανδίας. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η Enzo αυτή ανήκει σε μια τοπική αντιπροσωπεία αυτοκινήτων και ο οδηγός ήταν ένας από τους μηχανικούς που εργάζεται εκεί. 1 2 3
and64 Ιανουάριος 19, 2022 #11035 Ιανουάριος 19, 2022 49 minutes ago, Cyber_Cookie said: Μη νομίζεις οτι είμαι κανένας εγκάθετος, εχω και γω ενα τέτοιο οπότε έχω κερδίσει το δικαίωμα αυτο (για την ακρίβεια το έχω χρυσοπληρώσει ) 6
Cyber_Cookie Ιανουάριος 19, 2022 #11036 Ιανουάριος 19, 2022 Μόλις τώρα, το μέλος and64 έγραψε: Μη νομίζεις οτι είμαι κανένας εγκάθετος, εχω και γω ενα τέτοιο οπότε έχω κερδίσει το δικαίωμα αυτο (για την ακρίβεια το έχω χρυσοπληρώσει ) Spoiler 2 κομμένους στρόφαλους έχω με το 2.5 R5 της Audi σε 2 διαφορετικά μοτερ. Πιστεύω και εγώ έχω membership. 5 2
JaguarOne Ιανουάριος 19, 2022 #11037 Ιανουάριος 19, 2022 Τι παράξενη επιθυμία να είσαι στο κύκλο των χαμένων VAG. 8
Nickzzz Ιανουάριος 19, 2022 #11038 Ιανουάριος 19, 2022 1 hour ago, Simon said: Ισιώνεις τα πτερύγια με μια πένσα και έτοιμο, δε θέλει κόπο θέλει τρόπο. Αλοιφή για τις γρατζουνιές και έγινε. 1 1
sotiris Ιανουάριος 19, 2022 #11039 Ιανουάριος 19, 2022 Εγώ το μόνο πρόβλημα με το VAG μου είναι ότι μου χει κάνει σκουριές αλλά που θα πάει... Στο ενδιάμεσο, ήλον: 2
and64 Ιανουάριος 19, 2022 #11040 Ιανουάριος 19, 2022 2 hours ago, Cyber_Cookie said: 2 κομμένους στρόφαλους έχω με το 2.5 R5 της Audi σε 2 διαφορετικά μοτερ. Πιστεύω και εγώ έχω membership. Και που κρυβόσουν τόσο καιρό;;;; Έλεγα οτι εχει και 1 σοβαρό μοτερ το γκρουπ αλλά μάλλον όχι... Γιατί τα πήρες στο χέρι αν επιτρέπεται, λόγω tuning? 1 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now