PetrosD Ιούνιος 17, 2015 #1081 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2015 (edited) Αυτό το εφαρμόζουν απόλυτα οι Γερμανοί στους αυτοκινητόδρομους. Το βίωσα το 2012 που είχα την τύχη να οδηγήσω >1000 χμ εκεί. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 17, 2015 από PetrosD Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Ιούνιος 17, 2015 #1082 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2015 (edited) To όλο πρόβλημα με την αριστερή λωρίδα ξεκινάει με αυτούς που πάνε με 80-90 στην εθνική στην μεσαία λωρίδα εκεί που έχει όριο 120-130. Εάν πήγαιναν στην δεξιά και έβγαιναν στην μεσαία μόνο για προσπέραση, τότε και εγώ που θέλω να πάω με 120 δεν θα αναγκαζόμουν να "ενοχλώ" αυτόν που πάει με 180 στην αριστερή. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 17, 2015 από GriGaS 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaguarOne Ιούνιος 17, 2015 #1083 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2015 το όλο πρόβλημα ξεκινά όταν χαλιέσαι να πατήσεις λίγο φρενάκι ή όταν σε χαλάει να πηγαίνεις με 45 στην δεξιά λωρίδα μιας και ήθελες να πηγαίνεις με 49. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ιούνιος 18, 2015 #1084 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2015 To όλο πρόβλημα με την αριστερή λωρίδα ξεκινάει με αυτούς που πάνε με 80-90 στην εθνική στην μεσαία λωρίδα εκεί που έχει όριο 120-130. Εάν πήγαιναν στην δεξιά και έβγαιναν στην μεσαία μόνο για προσπέραση, τότε και εγώ που θέλω να πάω με 120 δεν θα αναγκαζόμουν να "ενοχλώ" αυτόν που πάει με 180 στην αριστερή. Ρε φίλε η δεξιά είναι μόνο για τα φορτηγά και τις γκόμενες.. Θα πάω εγώ δεξιά?? Θα πιάσω τη μεσαία με 90 και όποιος χαλιέται ας με περάσει! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούνιος 18, 2015 #1085 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2015 Αν μου επιτρέπεις 1. Πρέπει να κινείσαι με τα όρια και το σύνολο κανόνων που διέπουν τον εκάστοτε ΚΟΚ. Αν ξέρεις ότι έχεις προβληματικό όχημα το οποίο σε μια λογική απόσταση ασφαλείας δεν σταματά σωστά ή δεν επιταχύνει σωστά, τότε ΔΕΝ πρέπει να χρησιμοποιείς τον ίδιο δημόσιο δρόμο. La Ferrari να έχεις, αν προσαρμοστείς εσύ σε αυτήν σημαίνει οτι έχεις δυνατότητες να αποφεύγεις κόσμο την τελευταία στιγμή, φρένα που μπορείς να παίζεις τον κάθε ανυποψίαστο και επιτάχυνση που μπορεί να αμφισβητήσει κατα πολύ την στοιχειώδη αντίληψη χώρου και χρόνου ενός μέσου οδηγού. Πρέπει ? Φυσικά και όχι, να κυκλοφορείς όπως προβλέπεται και να βγάλεις γούστα στην πίστα άμα θες, ο οικογενειάρχης με 2 παιδιά δεν χρωστά σε τπτα να πληρώσει δικό σου πιθανό λάθος ή αστοχία του αυτοκινήτου "επειδή εσύ νόμιζες οτι μπορεί να γίνει ΚΑΙ αυτό που σκέφτηκες...". 2. Τις προάλλες μπήκε στην πλατεία της πόλης μου, μπροστά σε καφετέρια που οι σερβιτόροι πρέπει να διασχίζουν τον δρόμο για την διεκπεραίωση των παραγγελιών, VW Golf με πολύ άτσαλο χειρόφρενο και πέρα για πέρα ηλίθια συμπεριφορά. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ = Οδηγοί VW => κουλάδια και επικίνδυνοι , ιδιαίτερα των Golf IV . 3. Το ότι δεν έχεις ανοχή στην κίνηση και στην λωρίδα , μηδενική μάλιστα, είναι δικό σου θέμα. Το πως αντιδράς είναι που θα έχει ενδιαφέρον και προτείνω την γνωστοποίηση των προθέσεων σου αν είναι να κυκλοφορείς στο ίδιο εθνικό οδικό δίκτυο , να πάρουμε μέτρα άμεσα. Με φιλική διάθεση τα ανωτέρω , καθόσον δεν πιστεύω οτι στο εξωτερικό που εργάζεσαι δεν ήρθες αντιμέτωπος με καταστάσεις και περιπτώσεις όπου αναθεώρησες και εμβάθυνες σε μια υπεύθυνη ασχολία όπως είναι η οδήγηση. 1. Από τη στιγμή που ένα αυτοκίνητο περνάει ΚΤΕΟ, τυπικά έχει φρένα που αποδίδουν όπως ορίζει ο κατασκευαστής του. Δεν ξέρω τι αυτοκίνητα έχεις οδηγήσει, αλλά αν έχεις οδηγήσει αμάξια σχεδιασμένα το 80 μπορείς να καταλάβεις ότι δεν έχουν τα φρένα που έχουν τα σημερινά. Π.χ. το peugeot 309 είχε απλούς δίσκους 240x10 μπροστά, χάλια αίσθηση στο πεντάλ, 13άρα ζάντα με 165/50-13 λάστιχο και πιθανώς μέτρια απόδοση της αντλίας φρένων. ΚΤΕΟ περνούσε χωρίς παρατηρήσεις στα φρένα. Στα 120-0 σε εθνική σε φρενάρισμα πανικού σε σχέση με το Punto που οδηγώ θα σταματούσε 10-15 μέτρα αργότερα. Σου μιλάω με τα όρια ταχύτητας. Αντίστοιχα, το Punto με 15ρες και ό,τι καλύτερο λάστιχο υπάρχει στη διάσταση που οδηγώ, σε σχέση με ένα Grande Punto Abarth με 4πίστονα Brembo, σταματάει 5-10 μέτρα πιο μετά στα 120-0. Ό,τι και να κάνω, το φρενάρισμά του θα είναι χειρότερο από το Grande Punto Abarth, για τα ίδια χιλιόμετρα, εντός των ορίων ταχύτητας και τα 2. 17ρες π.χ. δεν χωράνε να του βάλω, εκτός φυσικά αν αλλάξω φτερά και το μετατρέψω σε S1600 look. Μιλάμε όμως για εργοστασιακά αυτοκίνητα νομίζω. Και το Punto έχει φρενάρες, απλά το Grande Punto Abarth έχει εξωφρενικά φρένα. Όπως εξωφρενικά φρένα έχουν τα supercar. Οπότε η αντίληψη κινούμαι με τα όρια ταχύτητας και όποιον πάρει χάρος, είναι λανθασμένη. Άλλα όρια ταχύτητας έχει ένα Seicento και άλλα μία LaFerrari, ή για να στο πω αλλιώς, στα 120 μπορείς να κάνεις τιμονιές στη LaFerrari και να μη χαμπαριάζει ενώ στο Seicento να μετράς τούμπες. Καλώς ή κακώς επειδή δεν μπορούμε όλοι να έχουμε μία LaFerrari, προσαρμοζόμαστε σε αυτό που οδηγούμε και προσπαθούμε να το οδηγούμε με τη μέγιστη ασφάλεια. Όταν ο άλλος κάνει ανάποδα με το lacetti στα 80 χιλιόμετρα και νομίζει ότι πηγαίνει φέτες ενώ σέρνεται, σημαίνει ότι δεν έχει εμπειρία από το πως πάνε άλλα αυτοκίνητα ( στο whatcar.co.uk που έχει γνώμες χρηστών, λένε π.χ. για το lacetti ότι συμπεριφέρεται στο δρόμο όπως η μηχανή του γκαζόν ). Μια BMW 316d ας πούμε μπορεί να στρίψει με +20% από το Punto μου, δεν υπάρχει νόημα να προσπαθώ να αποδείξω ότι είμαι πιο γρήγορος, δεν είμαι. 2. Αυτό με τις Μερτσέντες είναι κοινός τόπος, θα το διαπιστώσεις κι εσύ αν οδηγήσεις λίγο εθνική / περιφερειακούς στην Αθήνα. Δεν λέμε για όλους προφανώς. Αλλά για πολλούς μπαρμπάδες 3. Μα ο ίδιος προσπαθώ να μην οδηγώ με κίνηση για να μην εκνευρίζομαι. Όταν έχει κίνηση απλά ασχολούμαι με άλλα πράγματα, ηχοσύστημα, μουσικούλα, κλπ. Στο εξωτερικό η συμπεριφορά αυτή που σχολιάζω εδώ είναι μη ανεκτή, στην Αγγλία που οδηγούσα με Cruise Control στα 80 μίλια = 10 μίλια πάνω από το όριο, πάμπολλες φορές μου είχαν παίξει φώτα στη μεσαία για να πάω στην αργή λωρίδα (εκεί η αριστερή) όταν ήταν άδεια, και με έχουν βρίσει κιόλας. Συνηθισμένος από Ελλάδα, ήταν μεγάλη παραχώρηση να πηγαίνω στη μεσαία, έπρεπε να έχω κατσικωθεί στην γρήγορη Το να λες ότι το όριο είναι τόσο και πάω όσο γουστάρω καταλαβαίνεις ότι δεν είναι αποδεκτό ούτε από τον ΚΟΚ ούτε από τους περισσότερους οδηγούς της Ευρώπης Φιλικά τα λέω κι εγώ, δεν είμαι δάσκαλος οδήγησης ούτε με ενδιαφέρει το πώς οδηγάτε, κάντε ό,τι γουστάρετε και όταν σας καρφώσει καμιά laferrari με +150 ανεβάστε βίντεο να δείξετε τι έκανε ο αλήτης, απλά μην ανεβάζετε βίντεα και λέτε κοίτα το βλάκα πώς πάει ενώ έχετε μπλοκάρει την αριστερή, πρώτα αυτοκριτική και μετά κρίνουμε και τους άλλους Σίγουρα το να οδηγάς με 250 σε δρόμο με όριο 120 είναι εκτός ΚΟΚ, αλλά εκτός ΚΟΚ είναι και η οδήγηση με 90 στην αριστερή με άδειες τις άλλες 2 και όταν σας καρφώσουν η διαφορά θα είναι τέτοια που δεν ξέρω αν θα ζείτε να απολαύσετε τα χρήματα της αποζημίωσης. Κοιτάμε τους καθρέφτες και μαθαίνουμε 5-10 απλούς κανόνες για να κινούμαστε με ασφάλεια με ό,τι κι αν οδηγάμε, σεβόμενοι όλους όσους οδηγούν στον ίδιο δρόμο με εμάς. Απλά πράγματα 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Ιούνιος 18, 2015 #1086 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=88a242MS31U 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Ιούνιος 18, 2015 #1087 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2015 Δε με νοιάζει αν με πούνε κότα και άλλα κοσμητικά, αλλά στο βρεγμένο πηγαίνω όσο μπορώ πιο συντηρητικά. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούνιος 18, 2015 #1088 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2015 1. Από τη στιγμή που ένα αυτοκίνητο περνάει ΚΤΕΟ, τυπικά έχει φρένα που αποδίδουν όπως ορίζει ο κατασκευαστής του. Δεν ξέρω τι αυτοκίνητα έχεις οδηγήσει, αλλά αν έχεις οδηγήσει αμάξια σχεδιασμένα το 80 μπορείς να καταλάβεις ότι δεν έχουν τα φρένα που έχουν τα σημερινά. Π.χ. το peugeot 309 είχε απλούς δίσκους 240x10 μπροστά, χάλια αίσθηση στο πεντάλ, 13άρα ζάντα με 165/50-13 λάστιχο και πιθανώς μέτρια απόδοση της αντλίας φρένων. ΚΤΕΟ περνούσε χωρίς παρατηρήσεις στα φρένα. Στα 120-0 σε εθνική σε φρενάρισμα πανικού σε σχέση με το Punto που οδηγώ θα σταματούσε 10-15 μέτρα αργότερα. Σου μιλάω με τα όρια ταχύτητας. Αντίστοιχα, το Punto με 15ρες και ό,τι καλύτερο λάστιχο υπάρχει στη διάσταση που οδηγώ, σε σχέση με ένα Grande Punto Abarth με 4πίστονα Brembo, σταματάει 5-10 μέτρα πιο μετά στα 120-0. Ό,τι και να κάνω, το φρενάρισμά του θα είναι χειρότερο από το Grande Punto Abarth, για τα ίδια χιλιόμετρα, εντός των ορίων ταχύτητας και τα 2. 17ρες π.χ. δεν χωράνε να του βάλω, εκτός φυσικά αν αλλάξω φτερά και το μετατρέψω σε S1600 look. Μιλάμε όμως για εργοστασιακά αυτοκίνητα νομίζω. Και το Punto έχει φρενάρες, απλά το Grande Punto Abarth έχει εξωφρενικά φρένα. Όπως εξωφρενικά φρένα έχουν τα supercar. Οπότε η αντίληψη κινούμαι με τα όρια ταχύτητας και όποιον πάρει χάρος, είναι λανθασμένη. Άλλα όρια ταχύτητας έχει ένα Seicento και άλλα μία LaFerrari, ή για να στο πω αλλιώς, στα 120 μπορείς να κάνεις τιμονιές στη LaFerrari και να μη χαμπαριάζει ενώ στο Seicento να μετράς τούμπες. Καλώς ή κακώς επειδή δεν μπορούμε όλοι να έχουμε μία LaFerrari, προσαρμοζόμαστε σε αυτό που οδηγούμε και προσπαθούμε να το οδηγούμε με τη μέγιστη ασφάλεια. Όταν ο άλλος κάνει ανάποδα με το lacetti στα 80 χιλιόμετρα και νομίζει ότι πηγαίνει φέτες ενώ σέρνεται, σημαίνει ότι δεν έχει εμπειρία από το πως πάνε άλλα αυτοκίνητα ( στο whatcar.co.uk που έχει γνώμες χρηστών, λένε π.χ. για το lacetti ότι συμπεριφέρεται στο δρόμο όπως η μηχανή του γκαζόν ). Μια BMW 316d ας πούμε μπορεί να στρίψει με +20% από το Punto μου, δεν υπάρχει νόημα να προσπαθώ να αποδείξω ότι είμαι πιο γρήγορος, δεν είμαι. 2. Αυτό με τις Μερτσέντες είναι κοινός τόπος, θα το διαπιστώσεις κι εσύ αν οδηγήσεις λίγο εθνική / περιφερειακούς στην Αθήνα. Δεν λέμε για όλους προφανώς. Αλλά για πολλούς μπαρμπάδες 3. Μα ο ίδιος προσπαθώ να μην οδηγώ με κίνηση για να μην εκνευρίζομαι. Όταν έχει κίνηση απλά ασχολούμαι με άλλα πράγματα, ηχοσύστημα, μουσικούλα, κλπ. Στο εξωτερικό η συμπεριφορά αυτή που σχολιάζω εδώ είναι μη ανεκτή, στην Αγγλία που οδηγούσα με Cruise Control στα 80 μίλια = 10 μίλια πάνω από το όριο, πάμπολλες φορές μου είχαν παίξει φώτα στη μεσαία για να πάω στην αργή λωρίδα (εκεί η αριστερή) όταν ήταν άδεια, και με έχουν βρίσει κιόλας. Συνηθισμένος από Ελλάδα, ήταν μεγάλη παραχώρηση να πηγαίνω στη μεσαία, έπρεπε να έχω κατσικωθεί στην γρήγορη Το να λες ότι το όριο είναι τόσο και πάω όσο γουστάρω καταλαβαίνεις ότι δεν είναι αποδεκτό ούτε από τον ΚΟΚ ούτε από τους περισσότερους οδηγούς της Ευρώπης Φιλικά τα λέω κι εγώ, δεν είμαι δάσκαλος οδήγησης ούτε με ενδιαφέρει το πώς οδηγάτε, κάντε ό,τι γουστάρετε και όταν σας καρφώσει καμιά laferrari με +150 ανεβάστε βίντεο να δείξετε τι έκανε ο αλήτης, απλά μην ανεβάζετε βίντεα και λέτε κοίτα το βλάκα πώς πάει ενώ έχετε μπλοκάρει την αριστερή, πρώτα αυτοκριτική και μετά κρίνουμε και τους άλλους Σίγουρα το να οδηγάς με 250 σε δρόμο με όριο 120 είναι εκτός ΚΟΚ, αλλά εκτός ΚΟΚ είναι και η οδήγηση με 90 στην αριστερή με άδειες τις άλλες 2 και όταν σας καρφώσουν η διαφορά θα είναι τέτοια που δεν ξέρω αν θα ζείτε να απολαύσετε τα χρήματα της αποζημίωσης. Κοιτάμε τους καθρέφτες και μαθαίνουμε 5-10 απλούς κανόνες για να κινούμαστε με ασφάλεια με ό,τι κι αν οδηγάμε, σεβόμενοι όλους όσους οδηγούν στον ίδιο δρόμο με εμάς. Απλά πράγματα 1.Γνωστός μου πέρασε ΧΩΡΙΣ λάδωμα ΚΤΕΟ τις προάλλες σε αυτοκίνητο με διαλυμένες αναρτήσεις.Ο αντίκτυπος σε φρενάρισμα, επιτάχυνση και κράτημα αυτοκινήτου, τεράστιος. Περι λαδωμάτων δεν χρειάζεται καν να αναφερθώ, πόσο μάλλον σε επαρχία. Ο ΚΟΚ έχει γραφτεί με ένα γενικό μέσο όρο, ακόμα και για παλιότερα οχήματα. Εφόσον τηρείς αποστάσεις ασφαλείας, το αμάξι σου είναι όπως προβλέπει ο κατασκευαστής, δεν έχεις να ανησυχείς με τίποτα. Το αν θέλεις εσύ να φρενάρεις 10μ νωρίτερα και να βάλεις 4πίστονα Brembo είναι προσωπικό γούστο. Αν είχαν πρόβλημα τα οχήματα της δεκατετίας του 80, όπως αυτό που είχα επι 2 χρόνια στην Αθήνα, δίχως ABS , τότε θα μιλούσαμε για εκατόμβες νεκρών καθημερινά λόγω ανθρώπων που ναι μεν τηρούσαν τον ΚΟΚ αλλά νταξ, το αμάξι/μηχανή δεν μπόρεσε. Φευ, θρηνούμε θύματα λόγω υπερβολής κατά κύριο λόγο και υπερβολικής αυτοπεποίθησης. Τα περί καταπιστευτηρίων γρηγορότερου στριψίματος ενώ μιλάμε για Κανόνες οδηγικής κυκλοφορίας και συνετής οδήγησης, ειλικρινά δεν εντοπίζω συσχέτιση. Εκτός κι αν στην καθημερινή οδήγηση , ο Χολομώντας, η Πεντέλη, Λιμανάκια και οι ευθείες του ΤΕΙ Σίνδου αναλαμβάνουν υπο ελεγχόμενες συνθήκες τα ηνία. 2. 6 χρόνια Αθήνα, αυτοκίνητο και μηχανή, εφόσον καταθέτουμε διαπιστευτήρια απ’ότι φαίνεται. Δεν χρειάζεται τσουβάλιασμα , στο ξαναλέω. Εκτός αν υπάρχει μια εμπάθεια στις Mercedes και στους οδηγούς αυτών ενώ δεν υπάρχει για BMW και Lexus ας πούμε 3. Το να σου παίξει φώτα κάποιος εφόσον εσύ είσαι στη λωρίδα που προβλέπεται να είσαι και με τις ταχύτητες που οφείλεις να υπακούς , δείχνει κάλο (ο τόνος στο α) ανθρώπου και κακώς imho, υποκύπτεις. Τέτοιες καταστάσεις stress είναι που ωθούν σε πολύ "άδικα" ατυχήματα. Αν κάποιος οδηγεί με 250χλμ/ώρα σε οδικό δίκτυο που αυστηρά προβλέπεται 120, είναι τουλάχιστον εν δυνάμει δολοφόνος κι ας έχει Bloodhound SSC ή τον λένε Hamilton. Επειδή περιστασιακά το έχουμε κάνει οι περισσότεροι (εντάξει, όχι απαραίτητα 250 ) οι περισσότεροι γνωρίζουν και κατάλληλα σημεία επ’αυτού, heck τα περισσότερα περιοδικά του ’90 είχαν κάνει ξακουστή την ευθεία Κατερίνη-Θεσσαλονίκη με καταγεγραμμένες τελείως ασεβείς ταχύτητες, δεν σημαίνει ότι δεν παίρνουμε ένα σοβαρότατο ρίσκο εκείνη τη στιγμή με πολλές παραμέτρους ανυπολόγιστες. Εν κατακλείδι, σύνεση για τον ΚΟΚ και μυαλό γενικότερα κατά την ταπεινή μου άποψη χρειάζεται και σίγουρα όχι υπερβολές, όσο καλός και να είναι κάποιος στην οδήγηση ή βέλτιστο όχημα διαθέτει. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Ιούνιος 18, 2015 #1089 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2015 Για να το πω και αλλοιώς... το τι Χριστοπαναγίες έχω ακούσει και το τι κωλοδάχτυλα έχω δει στα τούνελ της κακιάς σκάλας επειδή κόβω και πηγαίνω με 90-100 δεν περιγράφεται... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Ιούνιος 18, 2015 #1090 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2015 (edited) Έτυχε σε κάτι διακοπές στην Ελβετία και έκανα >1000χλμ με νοικιάρικο αμάξι.Με όριο στον αυτοκινητόδρομο τα 120, όλοι πήγαιναν δεξιά, ο ένας πίσω από τον άλλο, ευλαβικά, ακόμα κι όταν οι λωρίδες γίνονταν 2 σε κάποια σημεία. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι κανένας δεν περνούσε τα 100-110. Ακόμα κι εγώ ο ίδιος, ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΣΑ να κρατάω το αμάξι κάτω από αυτά τα χιλιόμετρα. Ευτυχώς το αμάξι είχε μια λειτουργία που ρύθμιζες κάποια χιλιόμετρα κι όταν τα περνούσες σφύριζε, οπότε και με "μάζευα" κάπως. Εκεί λειτουργούσε ΑΨΟΓΑ το βγαίνω αριστερά μόνο για να προσπεράσω και μόνο τότε. Δεν πήγα για δευτερόλεπτο πάνω από 130 και δεν θυμάμαι να έκλεισα ή να με έκλεισαν.Συμπέρασμα; Στο εξωτερικό είμαστε Ευρωπαίοι.. εδώ γινόμαστε γίδια.. (κι εμένα βάζω μέσα).Όλα είναι θέμα θέλησης, απουσίας κόμπλεξ και νόμων. Στην ουσία σωστής τήρησης αυτών κι όχι εύρεσης τρόπων παράκαμψής τους.Όταν γύρισα στο Ελ.Βεν. κ πήρα το αμάξι από το πάρκινγκ μακράς, το αμάξι "έφευγε" μόνο του πιο γρήγορα.. είχα πάρει ένα μάθημα όμως.. κι ήταν κι η πρώτη φορά που κινδύνεψα, μετά από 10-15 μέρες, να με σκοτώσουν κάτι βόδια που πήγαιναν με 160-200 και δεν χωρούσαν στο δρόμο μαζί μου. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 18, 2015 από Delijohn 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltraB Ιούνιος 18, 2015 #1091 Κοινοποίηση Ιούνιος 18, 2015 Αυτό...http://youtu.be/u6jZ7lLAnjM?t=6m8s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Ιούνιος 19, 2015 #1092 Κοινοποίηση Ιούνιος 19, 2015 Εμπρός ή πίσω τα δύο καινούργια λάστιχα;drive.gr Που τα βάζετε; Εγώ τα έβαζα μπροστά μέχρι που το έφαγα το τετ α κε και από τότε έμαθα. Καλά από τότε δεν ξαναέβαλα 2 λάστιχα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Ιούνιος 19, 2015 #1093 Κοινοποίηση Ιούνιος 19, 2015 Κάθε 6 μήνες καλό θα είναι να βάζεις τα μπροστά, πίσω και τα πίσω μπροστά ώστε να πετυχαίνεις ομοιόμορφη φθορά και να τα αλλάζεις σετ 4άδα. Καλά τα λένε τα περιοδικά, sites, youtube αλλά δεν έχουν και πολύ νόημα εάν στο τιμόνι βρίσκεται άπειρος οδηγός. Με φθαρμένα πίσω ρισκάρεις τετ-ακέ, με φθαρμένα μπροστά ρισκάρεις απόσταση φρεναρίσματος και υποστροφή - καταστάσεις που εάν δεν έχεις συναντήσει ώστε να ξέρεις πως να αντιδράσεις ειδικά εάν δεν το περιμένεις, η κατάληξη θα είναι ίδια. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bassplayer Ιούνιος 19, 2015 #1094 Κοινοποίηση Ιούνιος 19, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=88a242MS31Uwhite porch can't jump! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Ιούνιος 21, 2015 #1095 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2015 (edited) Σχετικά με τα ελαστικά, συμφωνώ πως πρέπει να γίνεται αλλαγή (εγώ τα αλλάζω ανάλογα με τα χιλιόμετρα και τη διαφορά της φθοράς), Πόσα μπορεί να πιάσει ένα πειραγμένο ποδήλατο; Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 21, 2015 από Alexgk Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούνιος 22, 2015 #1096 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2015 1.Γνωστός μου πέρασε ΧΩΡΙΣ λάδωμα ΚΤΕΟ τις προάλλες σε αυτοκίνητο με διαλυμένες αναρτήσεις.Ο αντίκτυπος σε φρενάρισμα, επιτάχυνση και κράτημα αυτοκινήτου, τεράστιος. Περι λαδωμάτων δεν χρειάζεται καν να αναφερθώ, πόσο μάλλον σε επαρχία. Ακόμη και σε χώρες που δεν υπάρχει το λάδωμα, το ΚΤΕΟ δεν διασφαλίζει 100% τα αυτοκίνητα, π.χ. Αγγλία, το δικό μου πέρασε χωρίς αμορτισέρ και χωρίς φρένα. Ο ΚΟΚ έχει γραφτεί με ένα γενικό μέσο όρο, ακόμα και για παλιότερα οχήματα. Εφόσον τηρείς αποστάσεις ασφαλείας, το αμάξι σου είναι όπως προβλέπει ο κατασκευαστής, δεν έχεις να ανησυχείς με τίποτα. Το αν θέλεις εσύ να φρενάρεις 10μ νωρίτερα και να βάλεις 4πίστονα Brembo είναι προσωπικό γούστο. Αν είχαν πρόβλημα τα οχήματα της δεκατετίας του 80, όπως αυτό που είχα επι 2 χρόνια στην Αθήνα, δίχως ABS , τότε θα μιλούσαμε για εκατόμβες νεκρών καθημερινά λόγω ανθρώπων που ναι μεν τηρούσαν τον ΚΟΚ αλλά νταξ, το αμάξι/μηχανή δεν μπόρεσε. Φευ, θρηνούμε θύματα λόγω υπερβολής κατά κύριο λόγο και υπερβολικής αυτοπεποίθησης. Δεν ισχύει αυτό που λες, στο εξήγησα. Άλλες αποστάσεις ασφαλείας θέλει η Φεράρι, άλλες το σαράβαλο. Ξέρεις πόσες φορές την έχουν πάθει γνωστοί μου με πιο παλιά ή παλιά αμάξια? Ειδικά στο βρεγμένο χωρίς ABS. Ξέρεις τι είναι να τσαρουχώνει η γκόμενα το Punto με ESP/ABS Bosch 8η έκδοση πάνω και εσύ να είσαι από πίσω με το 309 κια να κάνεις χειρόφρενα και να το διπλώνεις μία αριστερά μία δεξιά μπας και σταματήσεις? Επίσης, σου αναφέρω για φρεναρίσματα πανικού. Στο φρενάρισμα πανικού, δεν υπάρχει απόσταση ασφαλείας. Εγώ έχω χτυπήσει εντός της Αθήνας το 2003ή2004 άνθρωπο. Δεν έτρεχα, οδηγούσα κανονικά με 30-40 χιλιόμετρα και πετάχτηκε τρέχοντας μπροστά μου. Φρέναρα και απλά τον χτύπησα ενώ σερνόμουνα προς το μέρος του. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο. Με το Punto θα είχα σταματήσει και δεν θα είχε πάθει κανένας τίποτα. ΟΚ έφταιγε ο άνθρωπος που πετάχτηκε, αλλά κι εγώ θα προτιμούσα να μην τον είχα χτυπήσει! Τα περί καταπιστευτηρίων γρηγορότερου στριψίματος ενώ μιλάμε για Κανόνες οδηγικής κυκλοφορίας και συνετής οδήγησης, ειλικρινά δεν εντοπίζω συσχέτιση. Εκτός κι αν στην καθημερινή οδήγηση , ο Χολομώντας, η Πεντέλη, Λιμανάκια και οι ευθείες του ΤΕΙ Σίνδου αναλαμβάνουν υπο ελεγχόμενες συνθήκες τα ηνία. Πάντα μπορεί να χρειαστείς το αυτοκίνητο, μπορεί να χρειαστείς να κάνεις ελιγμό (αποφυγή ταράνδου στα διεθνή μέσα) κλπ. Πάντα υπάρχει ο πανικός, μιας και δεν είσαι σε ελεγχόμενο περιβάλλον αλλά σε δημόσιο δρόμο. Μπορεί να πετύχεις π.χ. ένα ζώο στη μέση της εθνικής. Τι θα κάνεις? Δεν θα φρενάρεις? Με τι θα προτιμούσες να φρενάρεις, με το Seicento ή με την 360 modena? 2. 6 χρόνια Αθήνα, αυτοκίνητο και μηχανή, εφόσον καταθέτουμε διαπιστευτήρια απ’ότι φαίνεται. Δεν χρειάζεται τσουβάλιασμα , στο ξαναλέω. Εκτός αν υπάρχει μια εμπάθεια στις Mercedes και στους οδηγούς αυτών ενώ δεν υπάρχει για BMW και Lexus ας πούμε Έλα πες την αλήθεια, έχεις πάρει mercedes και για κάποιο λόγο σε πειράζει η αλήθεια Οι οδηγοί BMW ως επί το πλείστον είναι καλύτεροι από τους Mercedes. 3. Το να σου παίξει φώτα κάποιος εφόσον εσύ είσαι στη λωρίδα που προβλέπεται να είσαι και με τις ταχύτητες που οφείλεις να υπακούς , δείχνει κάλο (ο τόνος στο α) ανθρώπου και κακώς imho, υποκύπτεις. Τέτοιες καταστάσεις stress είναι που ωθούν σε πολύ "άδικα" ατυχήματα. Προβλέπεται να είσαι τέρμα δεξιά, όχι στη μεσαία. Αν κάποιος οδηγεί με 250χλμ/ώρα σε οδικό δίκτυο που αυστηρά προβλέπεται 120, είναι τουλάχιστον εν δυνάμει δολοφόνος κι ας έχει Bloodhound SSC ή τον λένε Hamilton. Επειδή περιστασιακά το έχουμε κάνει οι περισσότεροι (εντάξει, όχι απαραίτητα 250 ) οι περισσότεροι γνωρίζουν και κατάλληλα σημεία επ’αυτού, heck τα περισσότερα περιοδικά του ’90 είχαν κάνει ξακουστή την ευθεία Κατερίνη-Θεσσαλονίκη με καταγεγραμμένες τελείως ασεβείς ταχύτητες, δεν σημαίνει ότι δεν παίρνουμε ένα σοβαρότατο ρίσκο εκείνη τη στιγμή με πολλές παραμέτρους ανυπολόγιστες. Σύμφωνοι, άλλα άλλο το 250 άλλο το 150. Εν κατακλείδι, σύνεση για τον ΚΟΚ και μυαλό γενικότερα κατά την ταπεινή μου άποψη χρειάζεται και σίγουρα όχι υπερβολές, όσο καλός και να είναι κάποιος στην οδήγηση ή βέλτιστο όχημα διαθέτει. Σαφώς! Αυτό δε σημαίνει ότι με ένα ασφαλέστερο αυτοκίνητο, τόσο από ενεργητική όσο και από παθητική ασφάλεια δεν είσαι πιο ασφαλής, ακόμη και αν πηγαίνεις σύμφωνος με τον ΚΟΚ. Η υπερβολική ταχύτητα είναι ένα έξυπνο τρυκ για να μπαλώνονται κακοτεχνίες οδοστρώματος κλπ. Ακόμη και όταν δεν υπάρχει υπερβολική ταχύτητα, θα ακούσεις ολισθηρότητα οδοστρώματος, καιρικές συνθήκες κλπ. Δύσκολα να φταίει το π.χ. ΚΤΕΟ που δεν είχε δει τα λάστιχα 10 ετίας ή ο εργολάβος που έκανε την κακοτεχνία ή η αυτοκινητοβιομηχανία που έφτιαξε το σκουπίδι σε ρόδες. Άπαξ και πήρε έγκριση τύπου, το σκουπίδι είανι ασφαλές και Seicento = Ferrari. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούνιος 22, 2015 #1097 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούνιος 22, 2015 #1098 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2015 Έχουμε άλλο θέμα για τα υπεραυτοκίνητα. Αυτό το βίντεο δεν ανήκει εδώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιούνιος 22, 2015 #1099 Κοινοποίηση Ιούνιος 22, 2015 Δεν ξέρω τι είναι πιο ανησυχητικό στο παραπάνω βίντεο, το ότι δεν ξέρει τι ακριβώς εργαλείο οδηγάει, η το οδηγάει με κάτι δεκάποντες τακουνοκουμούτσες; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούνιος 23, 2015 #1100 Κοινοποίηση Ιούνιος 23, 2015 (edited) Έχουμε άλλο θέμα για τα υπεραυτοκίνητα. Αυτό το βίντεο δεν ανήκει εδώ. Δεν είναι υπεραυτοκίνητο η 458, γκομενάμαξο είναι, δες το βίντεο Στο Λονδίνο πιο πολλά τέτοια βλέπεις παρά Smart Δεν ξέρω τι είναι πιο ανησυχητικό στο παραπάνω βίντεο, το ότι δεν ξέρει τι ακριβώς εργαλείο οδηγάει, η το οδηγάει με κάτι δεκάποντες τακουνοκουμούτσες; Θα αλλάξει η ορολογία στην αυτοκίνηση σε μύτη-δεκάποντο Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 23, 2015 από sotiris 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now