Cyber_Cookie Ιανουάριος 7, 2022 #10921 Ιανουάριος 7, 2022 πριν 4 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε: Εμείς με τις τραξιόν αβάντ δεν είχαμε ποτέ τέτοια προβλήματα Do you even horsepower bro? 3
sotiris Ιανουάριος 7, 2022 #10922 Ιανουάριος 7, 2022 1 minute ago, Cyber_Cookie said: Do you even horsepower bro? Ponypower, και τα πόνυ μόνο αν τους μιλάς στα γαλλικά, αλλιώς τσινάνε 4
Δημοφιλής Δημοσίευση HotPeanut Ιανουάριος 7, 2022 Δημοφιλής Δημοσίευση #10923 Ιανουάριος 7, 2022 1 10
sotiris Ιανουάριος 8, 2022 #10924 Ιανουάριος 8, 2022 15 hours ago, honda22 said: Εδώ βάζουμε τα θείτσικα c5 φίλοc! Για supercars και -μονο στα ονειρα του δημιουργου- dreamcars (μα πόσο μπροστά αυτός ο αστρολάμπος πχια;;;;;) υπάρχει το ανάλογο thread 6
Δημοφιλής Δημοσίευση jax7480 Ιανουάριος 8, 2022 Δημοφιλής Δημοσίευση #10926 Ιανουάριος 8, 2022 14 1 1
Lakisss Ιανουάριος 12, 2022 #10932 Ιανουάριος 12, 2022 Έρχεται φέτος το μαύρο κουτί και στα αυτοκίνητα | NewsAuto.gr WWW.NEWSAUTO.GR Από τις 6 Ιουλίου 2022, όλοι οι κατασκευαστές θα πρέπει να τοποθετούν νέα μοντέλα με ένα σύστημα που παρακολουθεί τα τεχνικά δεδομένα. 1
sotiris Ιανουάριος 12, 2022 #10933 Ιανουάριος 12, 2022 (edited) 15000 το aygo... πρώτα θα στερέψει η βενζίνη μετά θα πετάξω τη c5 Οι τιμές του νέου Toyota Aygo X στην Ελλάδα | Drive WWW.DRIVE.GR Η ελληνική αντιπροσωπεία της Toyota ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του νέου Aygo X για την χώρα μας. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 12, 2022 από sotiris 5 1
slalom Ιανουάριος 12, 2022 #10934 Ιανουάριος 12, 2022 Και με ημιακαμπτο πισω μη ξεχναμε Btw ειδα και υβριδικη Merc με ημιακαμπτο πισω, >50Κ αμαξι ετσι? 4
and64 Ιανουάριος 12, 2022 #10935 Ιανουάριος 12, 2022 2 hours ago, sotiris said: 15000 το aygo... πρώτα θα στερέψει η βενζίνη μετά θα πετάξω τη c5 Άστα γελάνε τα τσιμέντα! Έχει και καλύτερο όμως, αν διαβάσεις λέει πλέον με πιο κοντό πρόβολο φοράει και 18αρα ζάντα!!!! Μάλλον θα είναι για τα 8πίστονα τα φρένα που δεν έμπαιναν αλλιώς, άλλωστε πως θα σταματήσουν 72 ΟΛΟΚΛΗΡΑ άλογα; 4
jax7480 Ιανουάριος 12, 2022 #10936 Ιανουάριος 12, 2022 4 hours ago, slalom said: Και με ημιακαμπτο πισω μη ξεχναμε Btw ειδα και υβριδικη Merc με ημιακαμπτο πισω, >50Κ αμαξι ετσι? Χειρότερα από VW I.D.3 με ταμπούρα πίσω; 1 5
Thresh86 Ιανουάριος 12, 2022 #10937 Ιανουάριος 12, 2022 πριν 14 λεπτά, το μέλος jax7480 έγραψε: Χειρότερα από VW I.D.3 με ταμπούρα πίσω; έχουν βρει λόγους σοβαρούς λεει για τα ταμπούρα πίσω 4
slalom Ιανουάριος 12, 2022 #10938 Ιανουάριος 12, 2022 πριν 21 λεπτά, το μέλος jax7480 έγραψε: Χειρότερα από VW I.D.3 με ταμπούρα πίσω; Same $hit! 2 1
HotPeanut Ιανουάριος 13, 2022 #10939 Ιανουάριος 13, 2022 πριν 14 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε: 15000 το aygo... πρώτα θα στερέψει η βενζίνη μετά θα πετάξω τη c5 Οι τιμές του νέου Toyota Aygo X στην Ελλάδα | Drive WWW.DRIVE.GR Η ελληνική αντιπροσωπεία της Toyota ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του νέου Aygo X για την χώρα μας. Γελοίοι απλά. Το top spec 20k. Έγω βλέπω ότι όλοι οι κατασκευαστές το πάνε προς εξίσωση τιμών των συμβατικών με τα ηλεκτρικά εκμεταλλευόμενοι και τη συγκυρία της πανδημίας. 1
sotiris Ιανουάριος 13, 2022 #10940 Ιανουάριος 13, 2022 Και το fiesta τα ίδια, διάβασα στο drive από 18800. Τα άλλα το ίδιο, οποιοδήποτε μικρό πλέον για να το πάρεις καλά (όχι τέλεια) εξοπλισμένο θες 18κ. Ενδεικτικά: ΟΚ το μοντέλο που δείχνει είναι το δικό μου (exclusive etc.) που δεν έκανε 18900 αλλά 35000+ με το αυτόματο, αλλά 2011 19000 για έστω και άδεια C5 και 2021 19000 για έστω γεμάτο Aygo νομίζω δείχνει μια καθαρή αύξηση πολύ μεγαλύτερη από τουλάχιστον την ανάπτυξη του ευρωπαϊκού μέσου όρου. Ενδεικτικά για να καταλάβετε τιμές ρώτησα στην Audi για το Α1 cross (κάπως το ονομάζει δεν θυμάμαι), δηλαδή για T-cross με άλλο όνομα. Η τιμή του διαθέσιμου >30.000 ευρώ. Το C3, στην ίδια τη Citroen (για να μη συκγρίνουμε μήλα με πορτοκάλια), 17000 και 21000 ευρώ το super εξοπλισμένο (τα πάντα όλα + αυτόματο). Κάτω από 17000 όμως το χάος, και μιλάμε για 1200 με 82 άλογα. Με αυτά που είδα δεν υπάρχουν πλέον φτηνά μικρά. Δεν αξίζει να πάρεις κάτι με 15000 γιατί δεν υπάρχει τίποτα αξιόλογο, και πλησιάζεις προς τα 20000 που έχεις πολλές και διάφορες entry level επιλογές, κατά τη δική μου γνώμη υπερτιμημένες. Το μόνο που μου φάνηκε σε καλή τιμή αναλογικά με το μοτέρ του ήταν το Yaris 1.5 turbo με τα 125 άλογα, στα 16-17κ. Νομίζω είναι η μόνη τίμια επιλογή και αν χώραγα άνετα θα το είχα σκεφτεί πολύ σοβαρά. Το ίδιο και για το yariss cross το δικίνητο, αν και είναι ιδιαίτερα άσχημο. Τώρα όταν πας και φτάνεις 15000 το Aygo cross 72 άλογα 1000ρι entry level (δεν είανι φουλ, το φουλ 20) και έχεις 17000 το yaris cross, νομίζω βάζεις γκολ από τα αποδυτήρια. 1 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now