Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

μαζι σου αλλα ..

 

και αυτο +10000

Απο εκει και περα δεν ξερω τι αλλο να πω.

Να στο πω καπως ετσι.

Εκανε την μαλακια του και ζητουσε και τα ρεστα και σε πειραξε που τον εριξε κουτουλια ο αλλος?

Πιστεψε με ολο το κειμενο που ανεφερες το αναιρεσε αυτος οταν κατεβηκε και ζητησε και τα ρεστα.

Γιατι ουτε πολιτισμενος ηταν ουτε σεβαστηκε τον απεναντι του ....και πουλουσε και υφακι...

Δεν ξερω πως αλλιως να εκφραστω γραπτα και πιστευω προς αυτον αρκουνε μονο οι χειρονομιες _!_

 

 

μαζι σου αλλα ..

 

και αυτο +10000

Απο εκει και περα δεν ξερω τι αλλο να πω.

Να στο πω καπως ετσι.

Εκανε την μαλακια του και ζητουσε και τα ρεστα και σε πειραξε που τον εριξε κουτουλια ο αλλος?

Πιστεψε με ολο το κειμενο που ανεφερες το αναιρεσε αυτος οταν κατεβηκε και ζητησε και τα ρεστα.

Γιατι ουτε πολιτισμενος ηταν ουτε σεβαστηκε τον απεναντι του ....και πουλουσε και υφακι...

Δεν ξερω πως αλλιως να εκφραστω γραπτα και πιστευω προς αυτον αρκουνε μονο οι χειρονομιες _!_

Φυσικά και με πείραξε ο οδηγός. Το γράφω ξεκάθαρα:

"Ο οδηγός με το 4Χ4 άσκησε μία συμπεριφορά εριστική αρχικά με το να κάνει το 90% του δρόμου δικό του και μετέπειτα με το να ζητάει και τα ρέστα." Βασικά είναι επικίνδυνος γιατί κόντεψε να στείλει το μοτοσυκλετιστή στα χωράφια. Αντί για κουτουλιά μπορούσε να καλέσει την τροχαία, να δείξει το βίντεο και να πάει ο οδηγός του 4x4 την επόμενη στο δικαστήριο και να πάρει το μάθημά του κανονικά και με το νόμο. Τον άφησαν και τώρα ποιος ξέρει σε ποιον άλλον θα κάνει τα ίδια και ελπίζω όχι χειρότερα. Υποθέτω. Μπορεί και να τον κατήγγειλαν.

Στην υποστροφή γλυστράει η "μούρη". Στην υπερστροφή ο "κώλος". Η υποστροφή θεωρείται πιο ασφαλής για έναν μέσο οδηγό, γιατί μπορεί να φέρει πιο εύκολα το αμάξι στα ίσια του, αφήνοντας το γκάζι. Στην υπερστροφή χρειάζεται ανάποδο τιμόνι και γκάζι γιατί αν το αφήσεις σε περιμένει το τετακε. Από όσο θυμάμαι γιατί έχω να οδηγήσω πισωκίνητο από τότε που έβγαλα δίπλωμα. Σήμερα ειδικά στο wrc αλλά και στην f1 πολλοί οδηγοί επιλέγουν υποστροφή. Ίσως κάνω λάθος.

Έγινε επεξεργασία από Alexgk
Link to comment
Share on other sites

δεν ήταν πάρα πολύ σπουδαίο (απλά αν δεν το προλάβαινα θα έπεφτα στις μπάρες , δεν πήγαινα γρήγορα (το λάθος μου ήταν ότι άφησα το μοτερ να φρενάρει και δεν πάτησα καθόλου φρένο πριν μπω στην στροφή κλπ κλπ για να δημιουργηθεί ισορροπία )

 

περίπου στο 10 δευτερόλεπτο θα δεις ένα απότομο τίναγμα προς τα δεξιά ...

 

Δεν φαίνεται αυτό που λες στο video. Την επόμενη φορά που νοιώσεις ελαφρό το πίσω μέρος σε τέτοια κατάσταση (που δεν χρειαζόταν να φρενάρεις) απλά πάτα λίγο γκάζι.

Το πρόβλημα που διακρίνω είναι ότι πας σαν κότα στην αριστερή, βλέπεις το άστρα δεξιά σου που έχει βαρέσει ενέσεις και προσπαθεί απελπισμένα να σε προσπεράσει. Επειδή το παθαίνω συχνά με διάφορους που σέρνονται στην αριστερή, πρέπει να μάθετε να πηγαίνετε στη δεξιά. Δεν δαγκώνει, λωρίδα είναι κι αυτή και δεν είναι ντροπή να πηγαίνεις αργά. Κι εγώ τη χρησιμοποιώ όταν οδηγώ χαλαρά και δεν νοιώθω καθόλου μειονεκτικά όταν με προσπερνάνε άλλα αυτοκίνητα, ούτε ο βασιλιάς της σκόνης είμαι ούτε ο μικας ο χάκινεν.

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Mε συγχωρείς αλλά έχω μάθει να αφήνω αποστάσεις με τους μπροστινούς μου και όχι να πηγαίνω ακριβώς από πίσω τους όπως κάνουν οι περισσότεροι Έλληνες που νομίζουν ό,τι οδηγάνε στην formula 1 , αν παρατηρήσεις κατα την διάρκεια του βίντεο το μπροστινό τζιπάκι είναι στην ίδια απόσταση από επιλογή μου , ο astra ο κλασικός ελληναράς που θέλει να περάσει ένα αμάξι για να μπει στην δεξιά έξοδο πρώτος , όπου πήγε μετά στην σειρά και αυτός ...

Και εφόσον πας με το max limit +5~10 παραπάνω no prob o schumacher να περιμένει όταν δεν υπάρχει χώρος

 

Μου θύμησες αυτό που είδα προχτές παρατηρείστε το skyline θα περάσει σαν τρελό και θα κάτσει στο φανάρι (0:36) για να κάνει μάλλον αναστροφή .

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο τρόπος που οδηγείς και αυτά που λες δείχνει άγνοια του αντικειμένου, και γι' αυτό μπορείς να εφαρμόσεις τη ... θεωρία σου στη δεξιά λωρίδα. Στη δεξιά άσε όσο απόσταση θες ώστε να αισθάνεσαι ασφαλής και δεν θα σου πει κανένας τίποτα. Το να υποχρεώνεις κάποιον όμως να οδηγεί με το δικό σου ρυθμό είναι ατόπο ειδικά από τη στιγμή που αδυνατείς να ακολουθήσεις τη ροή του δρόμου (σου ανοίγει το μπροστά αυτοκίνητο σε πολλά σημεία). Δεν είσαι τροχαία να ρυθμίσεις την ταχύτητα κίνησης του καθενός, με άδεια τη δεξιά λωρίδα πας δεξιά, ξαναδιάβασε τον ΚΟΚ αν δεν με πιστεύεις. Ελληνάρας οδηγός είσαι εσύ που οδηγάς σαν κότα στην αριστερή, μια βόλτα από προηγμένες αυτοκινητιστικά χώρες όπως βόρεια Ιταλία, Αυστρία, Γερμανία κλπ. θα σε πείσει.

Ακόμη και στο βίντεο με το skyline κάνεις το ίδιο κολπάκι, έχεις παρκάρει στην αριστερή. Το skyline θα μπορούσε να είναι στην αριστερή αν εσύ και το ίμπιζα είσασταν στην άδεια μεσαία. Θα ήταν πιο ασφαλές για όλους σας. Απλή λογική.

Αν οδηγούσα εγώ το skyline θα σε ανάγκαζα να φρενάρεις όταν θα σε έκλεινα από δεξιά, μπας και καταλάβεις πώς είναι να κλείνεις κάποιον παρκάροντας στην αριστερή χωρίς να κοιτάς καθρέφτες και χωρίς να υπολογίζεις ότι δεν οδηγείς μόνος σου στο δρόμο.

Σε ευνομούμενο κράτος δεν θα έπρεπε να έχεις δίπλωμα.+-

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Σταματησα να διαβαζω εκει που λες να υποχρεωνω καποιον εκει χανεις ολο το δικιο σου αν φυσικα εχεις και ετσι δειχνεις και εσυ την αγνοια σου οποτε δεν συνεχιζω αλλο την κουβεντα γιατι φενετε η ηλιοθιοτητα που μας δερνει ...

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που προσπέρασες το Hyundai θα έπρεπε να μπεις στην δεξιά (μεσαία) λωρίδα κυκλοφορίας εφόσον είδες ότι αδειάζει για να δώσεις χώρο στο Astra να σε προσπεράσει και όχι να βγει στην αριστερή λωρίδα για να σας προσπεράσει (που μάλλον αυτό έκανε αν δεν έστριψε δεξιά στο κόμβο παρακάτω και γι αυτό μπήκε στη δεξιά).

Όπως κ να χει όμως πολλά μπορεί να ειπωθούν. Το θέμα είναι να μπορείς να πράξεις σωστά εσύ και ο κάθε οδηγός εκείνη τη στιγμή και όχι αργότερα που θα βλέπει το βίντεο να σκέφτεται τι θα μπορούσε να είχε κάνει και τι όχι.

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

O τύπος με το GTR είναι δολοφόνος. Τον έκοψα μετά να περιμένει αριστερά στα φανάρια. Εσύ πήγαινες με π.χ. 50 και εκείνος με 100χαω και τι κατάφερε το καρναβάλι; 4 δευτερόλεπτα να φθάσει πριν από εσένα; Αν ένας πεταγόταν και τον σκότωνε; Η μουσική επένδυση μου θύμισε τέλη δεκαετίας του 70 αρχές του 80, Αμερική και βόλτα με αμερικάνικη μαούνα στο Harlem φορόντας καμπάνα παντελόνι, μισάνοιχτο πουκάμισο, χρυσή καδένα και στενό σακάκι :p (σουρεάλ σκέψη ίσως :lol:)

Link to comment
Share on other sites

Σταματησα να διαβαζω εκει που λες να υποχρεωνω καποιον εκει χανεις ολο το δικιο σου αν φυσικα εχεις και ετσι δειχνεις και εσυ την αγνοια σου οποτε δεν συνεχιζω αλλο την κουβεντα γιατι φενετε η ηλιοθιοτητα που μας δερνει ...

Μπορεί να είμαι ηλίθιος αλλά τουλάχιστον μπορώ να καταλάβω τι σημαίνει ροή του δρόμου.

Αυτό που λες με την απόσταση δεν στέκει διότι άλλο το δικό σου αυτοκίνητο, άλλο το δικό μου, άλλο το GTR, άλλο η Ferrari.

Εγώ είμαι ο ίδιος οδηγός, άλλη απόσταση θα αφήσω με το Punto, άλλη με το Stilo, άλλη άφηνα με το Peugeot 309 και άλλη με οτ Lada 2105, όπως και με άλλον ρυθμό θα κινηθώ με αυτά τα οχήματα. Εκ των πραγμάτων. Σαν οδηγός πρέπει να προσαρμόζεσαι σε αυτό που οδηγάς. Δεν μπορεί επειδή εγώ έχω τελικιάσει το Lada και νομίζω ότι είμαι ο Κάνκουνεν να υποχρεώνω τους άλλους να οδηγούν με τους ρυθμούς του Lada, θα πάω στη δεξιά λωρίδα. Εκεί θα προσπαθήσω να κρατήσω τις αποστάσεις ασφαλείας που χρειάζεται το αυτοκίνητο, όχι στην αριστερή όμως γιατί θα βγάλουν όλοι φλύκταινες.

Το ίδιο και σε δρόμο σε βουνό, ποτέ δεν θα προχωρήσω έχοντας αμάξι πίσω μου, με την πρώτη ευκαιρία που θα δω ευθεία θα φρενάρω, θα βγάλω αλάρμ και θα τον αφήσω να περάσει. Ξέρεις πόσοι οδηγοί μου το έχουν κάνει αυτό? Άλλος 1 τους τελευταίους 10 μήνες. Περίπου 1 στους 1000. Οι υπόλοιποι είναι σταρχιδιστές που πατάνε λίγο γκαζάκι στην ευθεία και σου λένε εγώ έτσι πάω και αν σου αρέσει. Φυσικά αν τους προσπεράσεις και αναγκαστικά τους κλείσεις λόγω μειωμένης ορατότητας τους κακοφαίνεται λόγω εγωισμού. Δεν χρειάζεται εγωισμός στο τιμόνι, λίγη κοινή λογική, όταν βλέπεις ότι ο άλλος στρίβει με +50 απλά τον αφήνεις. Οδήγα λίγο Αττική οδό να δεις τι σούργελα κυκλοφοράνε στην αριστερή και τι χρόνο αντίδρασης έχουν, με την Αττική άδεια. Κλασσική περίπτωση βλάβης είναι οι οδηγοί σεντάν μερσεντές ανεξαρτήτως είδους (C180 τριγωνοφάναρη η πιο επικίνδυνη μακράν) που έχουν απλά αγοράσει την αριστερή με leasing.

Χειρότερη περίπτωση από την Ελλάδα είναι στην Αγγλία όπου απλά πάνε όλοι σαν κότες αγνοώντας εντελώς την ταχύτητα. Έχουν μάθει τα τελευταία χρόνια να πηγαίνουν με πολύ χαμηλές ταχύτητες (113 km/h όριο εθνικής) και αν τους δεις σκοτώνονται αβέρτα λόγω ασχετοσύνης, ενώ π.χ. στη Γερμανία που ξέρουν να οδηγούν γρήγορα οι περισσότεροι είναι οδηγάρες, και με χιόνια κια με βροχές και φέτες και απ'όλα.

Το να σου κάνει κάποιος μια λογική παρατήρηση πάντως δεν πρέπει να το βλέπεις εγωιστικά. Στα 22-23 που είσαι ούτε εγώ οδηγούσα τέλεια, οδηγούσα πολύ εγωιστικά και πολύ πιο γρήγορα απ'ότι έπρεπε με πολύ λάθος αυτοκίνητο (δεν είχε φρένα). Με τα χρόνια όμως μείωσα πολύ τον εγωισμό μου και μπορώ πλέον να κατανοήσω πώς πρέπει να κινούμαι ώστε να πηγαίνω με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια έχοντας σαφώς 2 μειονεκτήματα, της ανοχής στην κίνηση και της ανοχής σε αυτούς που σέρνονται στην αριστερή με άδεια τη δεξιά (δεν εννοώ όταν υπάρχει κίνηση προφανώς, εκεί είναι εκ των ουκ άνευ). Είναι μηδενική και στις 2 περιπτώσεις και γνωρίζω ότι αυτό είναι μειονέκτημά μου.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Lada; Στο 3:32 κάποιος το είδε στους καθρέπτες του και έκανε ότι θα κάναμε όλοι μας. Πάτησε το γκάζι. Αλλά  :lol:

 

 

(Κάτω από το καπό του υπάρχει κινητήρας από Nissan Silvia )

Έγινε επεξεργασία από Alexgk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1.Εγώ είμαι ο ίδιος οδηγός, άλλη απόσταση θα αφήσω με το Punto, άλλη με το Stilo, άλλη άφηνα με το Peugeot 309 και άλλη με οτ Lada 2105, όπως και με άλλον ρυθμό θα κινηθώ με αυτά τα οχήματα. Εκ των πραγμάτων. Σαν οδηγός πρέπει να προσαρμόζεσαι σε αυτό που οδηγάς. Δεν μπορεί επειδή εγώ έχω τελικιάσει το Lada και νομίζω ότι είμαι ο Κάνκουνεν να υποχρεώνω τους άλλους να οδηγούν με τους ρυθμούς του Lada, θα πάω στη δεξιά λωρίδα. Εκεί θα προσπαθήσω να κρατήσω τις αποστάσεις ασφαλείας που χρειάζεται το αυτοκίνητο, όχι στην αριστερή όμως γιατί θα βγάλουν όλοι φλύκταινες.

2.Δεν χρειάζεται εγωισμός στο τιμόνι, λίγη κοινή λογική, όταν βλέπεις ότι ο άλλος στρίβει με +50 απλά τον αφήνεις. Οδήγα λίγο Αττική οδό να δεις τι σούργελα κυκλοφοράνε στην αριστερή και τι χρόνο αντίδρασης έχουν, με την Αττική άδεια. Κλασσική περίπτωση βλάβης είναι οι οδηγοί σεντάν μερσεντές ανεξαρτήτως είδους (C180 τριγωνοφάναρη η πιο επικίνδυνη μακράν) που έχουν απλά αγοράσει την αριστερή με leasing.

Το να σου κάνει κάποιος μια λογική παρατήρηση πάντως δεν πρέπει να το βλέπεις εγωιστικά. Στα 22-23 που είσαι ούτε εγώ οδηγούσα τέλεια, οδηγούσα πολύ εγωιστικά και πολύ πιο γρήγορα απ'ότι έπρεπε με πολύ λάθος αυτοκίνητο (δεν είχε φρένα). Με τα χρόνια όμως μείωσα πολύ τον εγωισμό μου και μπορώ πλέον να κατανοήσω πώς πρέπει να κινούμαι ώστε να πηγαίνω με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια έχοντας σαφώς 2 μειονεκτήματα, της ανοχής στην κίνηση και της ανοχής σε αυτούς που σέρνονται στην αριστερή με άδεια τη δεξιά (δεν εννοώ όταν υπάρχει κίνηση προφανώς, εκεί είναι εκ των ουκ άνευ). Είναι μηδενική και στις 2 περιπτώσεις και γνωρίζω ότι αυτό είναι μειονέκτημά μου.

 

Αν μου επιτρέπεις  :)

 

1. Πρέπει να κινείσαι με τα όρια και το σύνολο κανόνων που διέπουν τον εκάστοτε ΚΟΚ. Αν ξέρεις ότι έχεις προβληματικό όχημα το οποίο σε 

    μια λογική απόσταση ασφαλείας δεν σταματά σωστά ή δεν επιταχύνει σωστά, τότε ΔΕΝ πρέπει να χρησιμοποιείς τον ίδιο δημόσιο δρόμο.

    La Ferrari να έχεις, αν προσαρμοστείς εσύ σε αυτήν σημαίνει οτι έχεις δυνατότητες να αποφεύγεις κόσμο την τελευταία στιγμή, φρένα που 

    μπορείς να παίζεις τον κάθε ανυποψίαστο και επιτάχυνση που μπορεί να αμφισβητήσει κατα πολύ την στοιχειώδη αντίληψη χώρου και χρόνου

    ενός μέσου οδηγού. Πρέπει ?

   Φυσικά και όχι, να κυκλοφορείς όπως προβλέπεται και να βγάλεις γούστα στην πίστα άμα θες, ο οικογενειάρχης με 2 παιδιά δεν χρωστά σε τπτα

   να πληρώσει δικό σου πιθανό λάθος ή αστοχία του αυτοκινήτου "επειδή εσύ νόμιζες οτι μπορεί να γίνει ΚΑΙ αυτό που σκέφτηκες...".

 

2. Τις προάλλες μπήκε στην πλατεία της πόλης μου, μπροστά σε καφετέρια που οι σερβιτόροι πρέπει να διασχίζουν τον δρόμο για την διεκπεραίωση

   των παραγγελιών, VW Golf με πολύ άτσαλο χειρόφρενο και πέρα για πέρα ηλίθια συμπεριφορά. 

  ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ = Οδηγοί VW => κουλάδια και επικίνδυνοι , ιδιαίτερα των Golf IV .

 

3. Το ότι δεν έχεις ανοχή στην κίνηση και στην λωρίδα , μηδενική μάλιστα, είναι δικό σου θέμα. Το πως αντιδράς είναι που θα έχει ενδιαφέρον 

   και προτείνω την γνωστοποίηση των προθέσεων σου αν είναι να κυκλοφορείς στο ίδιο εθνικό οδικό δίκτυο , να πάρουμε μέτρα άμεσα.  :)

 

Με φιλική διάθεση τα ανωτέρω , καθόσον δεν πιστεύω οτι στο εξωτερικό που εργάζεσαι δεν ήρθες αντιμέτωπος με καταστάσεις και 

περιπτώσεις όπου αναθεώρησες και εμβάθυνες σε μια υπεύθυνη ασχολία όπως είναι η οδήγηση.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

για να περιορίσουμε και λίγο τις θεωρείες, μπορούμε να απομνημονεύσουμε παρακαλώ και λίγο κ.ο.κ. ;;

"Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης."

 

Κοινώς, εφόσον δεν υπάρχει συμφόρηση μην κατσικώνετε την αριστερή.

Also, φορτηγάκια, βανάκια και φορτηγά μην το σκέφτεστε καν για αριστερή

Ευχαριστώ

Έγινε επεξεργασία από JaguarOne
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.