Samael Οκτώβριος 27, 2021 #10661 Οκτώβριος 27, 2021 17 minutes ago, slalom said: Ασε που οι ψηλοι δε χωρανε Πόσο ψηλοί δλδ!? 1,95+?! Να πάρουν RSQ3 αυτοί (not!) 1
sotiris Οκτώβριος 27, 2021 #10662 Οκτώβριος 27, 2021 1 hour ago, and64 said: Τρομερο cinematography οι τύποι αλλα το rs3 κάντο εύκολα 85 στην Ελλάδα με 4-5 "απαραίτητα" εξτρα που δεν θα έχει στανταρ...κανένα νόημα τόσα λεφτά για hothatch οσο και ωραίος να είναι ο 5κύλινδρος Είναι πολύ ωραίος όμως ο 5 κίλυνδρος... το έχω ακούσει εδώ το RS3 και ακούγεται απίστευτα... 1
and64 Οκτώβριος 27, 2021 #10663 Οκτώβριος 27, 2021 29 minutes ago, sotiris said: Είναι πολύ ωραίος όμως ο 5 κίλυνδρος... το έχω ακούσει εδώ το RS3 και ακούγεται απίστευτα... Μωρε τούμπανο ειναι αλλά σε tt rs πες οτι το τρώς το 70+ και λογω σχήματος/διθέσιου...special factor γενικως, σε a3 προσωπικά πολύ δύσκολα. Για Ελλάδα ίσως εχει για πολύ λίγους σημασία οτι εινια 2.5λιτρο και οχι 4λιτρο πχ αλλά απο κει και πέρα σε αυτα τα λεφτά παίρνεις και άλλα πράγματα 1
GFFermari Οκτώβριος 27, 2021 #10664 Οκτώβριος 27, 2021 Τετοια αμαξια ειναι πεταμενα λεφτα στην Ελλαδα. Πρεπει να σου περισευουν πολλα για να τα δωσεις σε RS3. Στην αγγλια ειναι αρκετα φθηνοτερα κ εχουν λογο υπαρξης αλλα παλι δεν αξιζει λογω κινησης. Παντου. Παμε ξανα στη ford.co.uk να δουμε το 1000αρι focus... 4
slalom Οκτώβριος 27, 2021 #10665 Οκτώβριος 27, 2021 πριν 3 ώρες, το μέλος Samael έγραψε: Πόσο ψηλοί δλδ!? 1,95+?! >1,8 στριμωχνεσαι, οι παλιες γενιες ηταν πιο ευρυχωρες 1
UltraB Οκτώβριος 27, 2021 #10666 Οκτώβριος 27, 2021 πριν 4 ώρες, το μέλος slalom έγραψε: >1,8 στριμωχνεσαι, οι παλιες γενιες ηταν πιο ευρυχωρες Να μην σας έκανε η μάνα σας ψηλούς! Δε θα βάλουμε τα αμάξια στη πρέσα επειδή εσείς είστε 2 μέτρα! 1 1
Samael Οκτώβριος 27, 2021 #10669 Οκτώβριος 27, 2021 2 hours ago, slalom said: Στις κοντες αρεσουν οι ψηλοι, τι να κανουμε Ναι ενώ οι ψηλές τρελένονται για τους ζουμπάδες...! 1
2cpu Οκτώβριος 29, 2021 #10672 Οκτώβριος 29, 2021 κλασσικη λυση απο παλια μαστορια.Παντα εβρισκες ενα σαπουνι να περιφερεται οχι φυσικα για να πλυνονται αλλα για τετοιες λυσεις. 1
HotPeanut Οκτώβριος 30, 2021 #10673 Οκτώβριος 30, 2021 World premiere of the all-new Toyota bZ4X NEWSROOM.TOYOTA.EU Toyota’s first purpose-designed battery electric vehicle (BEV) First model in Toyota’s new bZ – beyond Zero – sub-brand A comfortable, spacious and authentic SUV, available with a new all-wheel drive... Παράθεση Steer-by-wire system The bZ4X will be the first production Toyota to offer a steer-by-wire system – One Motion Grip – due for introduction in Europe at a later date. Dispensing with the mechanical linkage between the steering wheel and the front wheels, this electronic system adjusts the tyre angle precisely according to the driver’s intention, and provides more legroom, improving driving position freedom and ease of entry and exit. The traditional steering wheel is replaced with the One Motion Grip-control, making operation smoother and easier, with no need for hand-over-hand turning. Full-lock can be achieved with just a 150-degree turn. With no physical connection in the system, unnecessary vibration from the tyres is blocked, but the driver still experiences valuable feedback, such as from the road surface. The steering feeling is improved through independent control of the steering torque; steering characteristics can be changed according to the drive mode selected. 2 2
GFFermari Οκτώβριος 30, 2021 #10674 Οκτώβριος 30, 2021 Πες μου ειλικρινα, σου αρεσει αυτο το πραγμα? 1
Cyber_Cookie Οκτώβριος 30, 2021 #10675 Οκτώβριος 30, 2021 πριν 1 ώρα, το μέλος honda22 έγραψε: steer-by-wire system 7
HotPeanut Οκτώβριος 30, 2021 #10676 Οκτώβριος 30, 2021 Μία ώρα πριν, το μέλος GFFermari έγραψε: Πες μου ειλικρινα, σου αρεσει αυτο το πραγμα? 6
Δημοφιλής Δημοσίευση SirDiman Οκτώβριος 31, 2021 Δημοφιλής Δημοσίευση #10677 Οκτώβριος 31, 2021 (edited) Λοιπον, εδω και αρκετο καιρο ηθελα να παρω ενα αυτοκινητο του 21ου αιωνα , που να καλυπτει τις αναγκες μου σε οικονομια και μεγεθος ( BMW e34 2l ηταν το προηγουμενο) ..εψαχνα για 208 , yaris, κλπ , μεταχειρισμενο με "λιγα "χλμ και σχετικα καινουριο μοντελο μεχρι 8-10 k ευρωπουλα. Οποτε αναμεσα στις "σαβουρες" (εισαγωγης χωρις βιβλια κλπ ) στο car.gr και σε εμπορους , τυχαια ενα απογευμα βρεθηκα σε μαντρα γνωστου ονοματος (με αντιπροσωπειες κλπ) και παρολο που δεν ηταν πρωτη επιλογη σε χρωμα ή μοντελο κατεληξα ... στο clio! Ευτυχως δηλαδη, γιατι βλεπωντας τωρα τα υπολοιπα που ειχα κατα νου, κανενα πια δεν μου κανει το " κλικ ". Σας το παρουσιαζω στις φωτογραφιες που ακολουθουν, Renault Clio IV , prefacelift 2016 μοντελο με τον dCI 1.5 turbo diesel 90 hp , Euro 6 (μηδενικα -προς το παρον- τέλη !) . Ειναι Ελληνικο με πληρες ιστορικο σερβις (βιβλιο και αποδειξεις αντιπροσωπιας) , και 77500 χιλιομετρα ( τα 1500 ειναι δικα μου στον 1.5 μηνα που το εχω) , και το εσωτερικο του ειναι σαν καινουριο. Εξωτερικα εχει καποια - περιεργα- γδαρσιματακια τα οποια θα φτιαχτουν ως ενα σημειο (δεν θα χασω τον υπνο μου για αυτα), αλλα ..τι να κανουμε ετσι ειναι η αγορα ενος μεταχειρισμενου! Αυτα που μπορω να σκεφτω πληκτρολογωντας το ποστ... Στα θετικα : -Στην οδηγηση εχει τρομερο πατημα σε στροφες και σε μεγαλες ταχυτητες. ( Δεν ειμαι γκαζακιας, μονο σε ΕΟ με μαξ 120-130 ) σε συνδιασμο με τη σπορ εμφανηση - Μεγαλη ροπη = μου αρεσει η αισθηση της αβιαστης επιταχυνσης ,βαριεμαι να αλλαζω συνεχως ταχυτητες /ανεβαζω στροφες. - Ικανοποιητικους χωρους - Ειναι προφανως οικονομικο. 900 χιλιομετρα μικτα με 45 λιτρα καυσιμο . Σπανια θα κανω daily commuting με το αυτοκινητο Αρνητικα - παρατηρησεις : - Θα ηθελα να ειχε τουλαχιστον αισθητηρες παρκαρισματος στην εκδοση αυτη. ( σκοπευω να βαλω εργοστασιακα αν βρω σωστο μαστορα, υπαρχει επισημο κιτ στην αγορα). - Android auto δεν υποστηριζεται. Τουλαχιστον μπορω να εχω spotify - calls μεσω bluetooth. - Ειναι χαζο που πρεπει βαζεις βγαζεις τη καρτα απο την υποδοχη (δεν εχει κλειδι αλλα start /shutdown button) καθε 5 (?) λεπτα για να συνεχισει να δινει ρευμα στον αναπτηρα - Θελει λιγο δυναμη για να βαλεις τις ταχυτητες, θα δοκιμασω να βαλω καινουριες βαλβολινες. Δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικο. - Κατι παιζει με τη μπροστα αριστερη πλευρα στον ηχο, σα να εχει χαμηλωτερη ενταση - δεν παιζει σωστα ολες τις συχνοτητες. - Για καποιο λογο , η αεροτομη ειναι θαμπη, θελει γυαλισμα με αλοιφαδορο νομιζω . Επισης και στο προφυλακτηρα πισω τουλαχιστον θελει λιγο περιποιηση για να σκουρηνει το μαυρο τμημα - Υπο συγκεκριμενη γωνια το χρωμα στο πισω προφυλακτηρα φαινεται λες και δεν ειναι το ιδιο .Θα προσπαθησω μηπως βρω περισσοτερες πληροφοριες απο το επισημο service και το ιστορικο του σε καποια ασφαλιστικη. Παρεμβασεις δικες μου: - Φιμε ειχε εργοστασιακα 35% πισω , αλλα ηθελα και μπροστα... λογο προσφορας της llumar τοποθετησα τα nano Ceramic 35% μπροστα και 55% πισω ( οποτε στο συνολο πισω ειναι 20%) for the looks & privacy. - Ανεμοθραυστες heko , δεν καπνιζω, μου αρεσει το Look και να μην μπαινει βροχη μεσα. - λαστιχενια πατακια μαρκας Rigum για το συγκεκριμενο μοντελο , να γλιτωσω το συχνο καθαρισμα το χειμωνα! - Καποια στιγμη θα βαλω τα διακοσμητικα χρωμιου στις πορτες. Αυτα! Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 31, 2021 από SirDiman 22 1
Cyber_Cookie Οκτώβριος 31, 2021 #10678 Οκτώβριος 31, 2021 πριν 44 λεπτά, το μέλος SirDiman έγραψε: Λοιπον, εδω και αρκετο καιρο ηθελα να παρω ενα αυτοκινητο του 21ου αιωνα , που να καλυπτει τις αναγκες μου σε οικονομια και μεγεθος ( BMW e34 2l ηταν το προηγουμενο) ..εψαχνα για 208 , yaris, κλπ , μεταχειρισμενο με "λιγα "χλμ και σχετικα καινουριο μοντελο μεχρι 8-10 k ευρωπουλα. Οποτε αναμεσα στις "σαβουρες" (εισαγωγης χωρις βιβλια κλπ ) στο car.gr και σε εμπορους , τυχαια ενα απογευμα βρεθηκα σε μαντρα γνωστου ονοματος (με αντιπροσωπειες κλπ) και παρολο που δεν ηταν πρωτη επιλογη σε χρωμα ή μοντελο κατεληξα ... στο clio! Ευτυχως δηλαδη, γιατι βλεπωντας τωρα τα υπολοιπα που ειχα κατα νου, κανενα πια δεν μου κανει το " κλικ ". Σας το παρουσιαζω στις φωτογραφιες που ακολουθουν, Renault Clio IV , prefacelift 2016 μοντελο με τον dCI 1.5 turbo diesel 90 hp , Euro 6 (μηδενικα -προς το παρον- τέλη !) . Ειναι Ελληνικο με πληρες ιστορικο σερβις (βιβλιο και αποδειξεις αντιπροσωπιας) , και 77500 χιλιομετρα ( τα 1500 ειναι δικα μου στον 1.5 μηνα που το εχω) , και το εσωτερικο του ειναι σαν καινουριο. Εξωτερικα εχει καποια - περιεργα- γδαρσιματακια τα οποια θα φτιαχτουν ως ενα σημειο (δεν θα χασω τον υπνο μου για αυτα), αλλα ..τι να κανουμε ετσι ειναι η αγορα ενος μεταχειρισμενου! Αυτα που μπορω να σκεφτω πληκτρολογωντας το ποστ... Στα θετικα : -Στην οδηγηση εχει τρομερο πατημα σε στροφες και σε μεγαλες ταχυτητες. ( Δεν ειμαι γκαζακιας, μονο σε ΕΟ με μαξ 120-130 ) σε συνδιασμο με τη σπορ εμφανηση - Μεγαλη ροπη = μου αρεσει η αισθηση της αβιαστης επιταχυνσης ,βαριεμαι να αλλαζω συνεχως ταχυτητες /ανεβαζω στροφες. - Ικανοποιητικους χωρους - Ειναι προφανως οικονομικο. 900 χιλιομετρα μικτα με 45 λιτρα καυσιμο . Σπανια θα κανω daily commuting με το αυτοκινητο Αρνητικα - παρατηρησεις : - Θα ηθελα να ειχε τουλαχιστον αισθητηρες παρκαρισματος στην εκδοση αυτη. ( σκοπευω να βαλω εργοστασιακα αν βρω σωστο μαστορα, υπαρχει επισημο κιτ στην αγορα). - Android auto δεν υποστηριζεται. Τουλαχιστον μπορω να εχω spotify - calls μεσω bluetooth. - Ειναι χαζο που πρεπει βαζεις βγαζεις τη καρτα απο την υποδοχη (δεν εχει κλειδι αλλα start /shutdown button) καθε 5 (?) λεπτα για να συνεχισει να δινει ρευμα στον αναπτηρα - Θελει λιγο δυναμη για να βαλεις τις ταχυτητες, θα δοκιμασω να βαλω καινουριες βαλβολινες. Δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικο. - Κατι παιζει με τη μπροστα αριστερη πλευρα στον ηχο, σα να εχει χαμηλωτερη ενταση - δεν παιζει σωστα ολες τις συχνοτητες. - Για καποιο λογο , η αεροτομη ειναι θαμπη, θελει γυαλισμα με αλοιφαδορο νομιζω . Επισης και στο προφυλακτηρα πισω τουλαχιστον θελει λιγο περιποιηση για να σκουρηνει το μαυρο τμημα - Υπο συγκεκριμενη γωνια το χρωμα στο πισω προφυλακτηρα φαινεται λες και δεν ειναι το ιδιο .Θα προσπαθησω μηπως βρω περισσοτερες πληροφοριες απο το επισημο service και το ιστορικο του σε καποια ασφαλιστικη. Παρεμβασεις δικες μου: - Φιμε ειχε εργοστασιακα 35% πισω , αλλα ηθελα και μπροστα... λογο προσφορας της llumar τοποθετησα τα nano Ceramic 35% μπροστα και 55% πισω ( οποτε στο συνολο πισω ειναι 20%) for the looks & privacy. - Ανεμοθραυστες heko , δεν καπνιζω, μου αρεσει το Look και να μην μπαινει βροχη μεσα. - λαστιχενια πατακια μαρκας Rigum για το συγκεκριμενο μοντελο , να γλιτωσω το συχνο καθαρισμα το χειμωνα! - Καποια στιγμη θα βαλω τα διακοσμητικα χρωμιου στις πορτες. Αυτα! French LT line, ε? Σε είχα κόψει από παλιά εσένα για τέτοιονα. Καλορίζικο! 4
slalom Οκτώβριος 31, 2021 #10679 Οκτώβριος 31, 2021 πριν 2 ώρες, το μέλος SirDiman έγραψε: - Ανεμοθραυστες heko , δεν καπνιζω, μου αρεσει το Look και να μην μπαινει βροχη μεσα. Σοβαρα τωρα, ανοιγεις τα παραθυρα και ειδικα στη βροχη? 1
Lakisss Οκτώβριος 31, 2021 #10680 Οκτώβριος 31, 2021 πριν 2 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε: Σοβαρα τωρα, ανοιγεις τα παραθυρα και ειδικα στη βροχη? Γιατί; και 'γω έχω. 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now