Δημοφιλής Δημοσίευση sotiris Οκτώβριος 13, 2021 Δημοφιλής Δημοσίευση #10581 Οκτώβριος 13, 2021 Ας ποστάρω και κάτι σοβαρό: Ηλεκτρικό crash test: VW ID.6 Crozz vs Tesla Model Y (+video) | TRACTION.GR TRACTION.GR Δείτε σε video το μετωπικό crash test 64 χλμ./ώρα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων VW ID.6 και Tesla Model Y και πως συμπεριφέρθηκαν. In the meantime με την προκαταβολή που θα έδινα για ένα κανονικό (800 €), νοίκιασα ένα εδώ Δανία για 20 μέρες (έτσουξε). T-cross 1.0 110 tsi DSG7 με adaptive cruise, αυτάκια στο τιμόνι, αυτόματο a/c, τα πολλά ραντάρ (μπρος / πίσω + κάμερα), led φώτα, carplay etc. 1. Με το αυτόματο a/c ζεσταίνομαι 2. Το DSG το έχουν επιτέλους φτιάξει, στο πρόγραμμα Eco συμπλεκτάρει μόνο του και κάνεις free coast. 3. Το DSG θέλει κάνα χρόνο μελέτη για να καταλάβεις τι κάνει, δεν έχω καταλάβει πότε βγαίνει από το manual/sport mode, αν το sport είναι manual κλπ. 4. Το adaptive cruise δουλεύει αρκετά καλά για την οδήγηση σαλιγκαριού που κάνω κάθε μέρα για τη δουλειά 5. Το carplay με το pad που φορτίζει ασύρματα το iphone τα σπάει. Πήγα ο ούγκανος με το 12v -> usb charger και το αμάξι είχε wireless pad φόρτισης. 6. Τα φώτα LED είναι πραγματικά εντυπωσιακά. Επιτέλους δεν κινδυνεύω να σκοτωθώ στη Δανία, που στους επαρχιακούς δεν έχει φωτισμό ούτε καν στις διασταυρώσεις. 7. Το αυτοκίνητο αποδίδει καλά, μπορείς να το πιέσεις λίγο αν και γλιστράει πολύ λόγω ύψους (δεν το ξέρω ακόμη καλά, πάει μεν, αλλά!). 8. Η κατανάλωση στις χαμηλές ταχύτητες είναι συγκρίσιμες με το κόρσα του προηγούμενου μήνα, πιστεύω θα είμαι μισό λίτρο πάνω. 9. Το έξτρα ύψος μου αρέσει γιατί κάνει αυτό που θέλω στις διακοπές (λίγο χωματάκι). Οπότε μόλις προσέθεσα άλλο ένα αμάξι στη λίστα αυτών που θα δω από Νοέμβριο! 10. Ισχύει το ότι θέλω Stelvio 12
Δημοφιλής Δημοσίευση Simon Οκτώβριος 13, 2021 Δημοφιλής Δημοσίευση #10582 Οκτώβριος 13, 2021 πριν 2 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε: 4. Το adaptive cruise δουλεύει αρκετά καλά για την οδήγηση σαλιγκαριού που κάνω κάθε μέρα για τη δουλειά 5. Το carplay με το pad που φορτίζει ασύρματα το iphone τα σπάει. Κάποτε θα μας έγραφες για το σκάσιμο της εξάτμισης και το rebound στις στροφές... Πάει χάλασες κι εσύ 11
Cyber_Cookie Οκτώβριος 13, 2021 #10583 Οκτώβριος 13, 2021 Μόλις τώρα, το μέλος sotiris έγραψε: Οπότε μόλις προσέθεσα άλλο ένα αμάξι στη λίστα αυτών που θα δω από Νοέμβριο! Αν σε βολεύει το polo class μέγεθος, πάρε αυτό σε 1.5 150 άλογα και call it a day. 1
f117 Οκτώβριος 13, 2021 #10584 Οκτώβριος 13, 2021 πριν 29 λεπτά, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε: Αν σε βολεύει το polo class μέγεθος, πάρε αυτό σε 1.5 150 άλογα και call it a day. το Fabia δεν το βγάζει σε 1.5 150?
Cyber_Cookie Οκτώβριος 13, 2021 #10585 Οκτώβριος 13, 2021 πριν 12 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε: το Fabia δεν το βγάζει σε 1.5 150? Το t-cross είναι πόλο πλατφόρμα λέω. Αν βολευει, αξίζει το 150. Αγορά Φαμπια δεν θα ευχόμουν σε συμφορουμίτη. Μόνο σε εχθρό.* *=Γιατί είχαν διαθέσιμα μόνο τα χιλιάρια μέχρι τώρα με 65 και 90 άλογα. 3
and64 Οκτώβριος 13, 2021 #10586 Οκτώβριος 13, 2021 14 hours ago, sotiris said: 1. Με το αυτόματο a/c ζεσταίνομαι 3. Το DSG θέλει κάνα χρόνο μελέτη για να καταλάβεις τι κάνει, δεν έχω καταλάβει πότε βγαίνει από το manual/sport mode, αν το sport είναι manual κλπ. Πήγα ο ούγκανος με το 12v -> usb charger και το αμάξι είχε wireless pad φόρτισης. Δυστυχώς δεν δουλεύουν το ίδιο καλά ολοι οι κλιματισμοι στο auto, αν και τα vag συνήθως είναι οκ σε αυτο το κομμάτι. Ο διζωνικός στο golf συμπεριφέρεται υποδειγματικά, πολύ σπάνια το δουλεύω manual Το dsg απ'οτι κατάλαβα εχει το λεβιέ που σου δείχνει d/s σε μια θέση και manual οταν τον σπρώξεις δεξιά. Το d/s δεν ειναι και τοσο δύσκολο, οταν το τραβήξεις πισω μπαινει d αν το ξανατραβήξεις τερμα μπαίνει s και αν το κάνεις ξανά πάλι d και πάει λούπα. Το manual mode είναι λιγο ανάπηρο δυστυχώς στα vag γιατι δεν το κάνουν οπως πρέπει (και οπως το κάνει πχ η bmw) οπότε για το ανέβασμα σχέσης θέλει σπρώξιμο και για κατέβασμα τράβηγμα, αντιθετα δλδ απο το πως πάει το σώμα στο γκάζι και στο φρένο για αυτο εγω παίζω σχεδον μονο paddles και μόνο σε πολύ κλειστά κομμάτια λεβιέ Στον 1000αρη για μενα το s mode δεν έχει σχεδόν κανένα νοημα αν και το d παρακάνει focus σε eco driving Κλαίω με τον φορτιστή να ξέρεις 3
Lakisss Οκτώβριος 13, 2021 #10587 Οκτώβριος 13, 2021 Τέλος οι καρέκλες και τα καφάσια για… σίγουρο πάρκινγκ – Βαριά πρόστιμα! | NewsAuto.gr WWW.NEWSAUTO.GR Βαρύ είναι το πρόστιμο που προβλέπει ο ΚΟΚ για όσους καταλαμβάνουν με αντικείμενα το δρόμο με στόχο να εμποδίσουν την στάθμευση οχημάτων. 7
sotiris Οκτώβριος 14, 2021 #10588 Οκτώβριος 14, 2021 10 hours ago, and64 said: [...] Στον 1000αρη για μενα το s mode δεν έχει σχεδόν κανένα νοημα αν και το d παρακάνει focus σε eco driving Κλαίω με τον φορτιστή να ξέρεις Αφού διάβασα αυτό που έγραψες δοκίμασα να κάνω το λεβιέ δεξιά σήμερα Επέλεγα τα προγράμματα μέσω της οθόνης, γιατί εκεί βάζω και το E (Eco) για να μην καίω στο κρούιζινγκ. Τώρα το πρόβλημα ποιο είναι... S>M>D>E ή M>S>D>E ???? Δηλαδή τι διαφορά έχει το S από το M? Εγώ όταν θέλω να πάω γρήγορα θέλω M, το S έπρεπε να είναι σε manual mode. Μου φαίνεται λίγο πόντιο το S σε αυτόματη λειτουργία ( μόνο η VW τόση έμπνευση που κυνηγάνε τις ευθείες στη Γερμανία μην τους φύγουν ). Είμαι στις 3 μέρες οδήγηση πλέον, το adaptive cruise control είναι αυτό που λέμε "shut up and take my money". ΦΡΕΝΑΡΕΙ και μόνο του, και σε κρατάει στην κίνηση. Μέχρι και σε πλατεία μπήκα ακολουθώντας τον μπροστά! Είναι ιδανικό για το πως έχει διαμορφωθεί η οδήγηση πλέον με αργόστροφους ηλίθιους παντού (δεν είναι ένας, είναι χιλιάδες - που λέει και το ανέκδοτο). Πρακτικά οδηγώ μόνο με το adaptive και πατάω γκάζι απλά για να κάνω καμιά προσπέραση κλπ. Το DSG είναι τέλειο. Αν είχε και ένα bypass συμπλέκτη (αυτόν που συμπλέκει την πρώτη - σύστημα Jean Alesi) και μια χειροκίνητη λειτουργία χωρίς κανέναν αυτοματισμό/fuzzy logic/i know what you want, θα το αγόραζα εύκολα. Άντε να δούμε ίσως ξυπνήσουν την επόμενη δεκαετία 3 2
and64 Οκτώβριος 14, 2021 #10589 Οκτώβριος 14, 2021 (edited) 4 hours ago, sotiris said: Δηλαδή τι διαφορά έχει το S από το M? Εγώ όταν θέλω να πάω γρήγορα θέλω M, το S έπρεπε να είναι σε manual mode. Μου φαίνεται λίγο πόντιο το S σε αυτόματη λειτουργία ( μόνο η VW τόση έμπνευση που κυνηγάνε τις ευθείες στη Γερμανία μην τους φύγουν ). Στο m δεν ανεβάζει μονο του παρα μονο οταν φτάσει κοφτη (για να κοπανας κοφτες σε m mode πρεπει να παρεις porsche ή να κανεις remap το κιβώτιο ) και δεν κατεβάζει παρα μονο οταν φτάσει κοντά στο ρελαντι, προσομοιάζει ενα manual οσο γίνεται δλδ. Σε s είναι πιο ευαίσθητο στο kickdown, θα το δεις, πατωντας το γκαζι το ιδιο θα κατεβάσει σχεδον αμεσως 1-2 σχεσεις σε σχέση με το d που θα προσπαθεί να επιταχύνει τουρμπιζοντας με 7η και κρατάει πιο πολλές στροφές στο ανέβασμα επίσης ανάλογα παντα ποσο πατάς. Γενικά το sport πρέπει να το σεταραν μια φορά για το r32 που ήταν ατμοσφαιρικό και γύριζε 7000 και το αφησαν ίδιο Δεν το χρησιμοποιώ ποτέ στο golf, αλλάζει αχρείαστα ψηλά στο s, ή d ή manual δουλευω, αλλά για αμερικάνους καλο ειναι, ολα τα αυτοματα εχουν sport mode Οσο για το adaptive, αν το συνηθίσεις πας μια χαρά σαν φυτο, ειδικά εκει που είστε πολιτισμένοι και εχετε και ορια φουλ Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 14, 2021 από and64 4 1
Thresh86 Οκτώβριος 14, 2021 #10590 Οκτώβριος 14, 2021 ένα δάκρυ κύλησε (νταξ, μη λέω και υπερβολές, κροκοδείλιο ήταν) 1 3
sotiris Οκτώβριος 14, 2021 #10592 Οκτώβριος 14, 2021 55 minutes ago, and64 said: Στο m δεν ανεβάζει μονο του παρα μονο οταν φτάσει κοφτη (για να κοπανας κοφτες σε m mode πρεπει να παρεις porsche ή να κανεις remap το κιβώτιο ) και δεν κατεβάζει παρα μονο οταν φτάσει κοντά στο ρελαντι, προσομοιάζει ενα manual οσο γίνεται δλδ. Σε s είναι πιο ευαίσθητο στο kickdown, θα το δεις, πατωντας το γκαζι το ιδιο θα κατεβάσει σχεδον αμεσως 1-2 σχεσεις σε σχέση με το d που θα προσπαθεί να επιταχύνει τουρμπιζοντας με 7η και κρατάει πιο πολλές στροφές στο ανέβασμα επίσης ανάλογα παντα ποσο πατάς. Γενικά το sport πρέπει να το σεταραν μια φορά για το r32 που ήταν ατμοσφαιρικό και γύριζε 7000 και το αφησαν ίδιο Δεν το χρησιμοποιώ ποτέ στο golf, αλλάζει αχρείαστα ψηλά στο s, ή d ή manual δουλευω, αλλά για αμερικάνους καλο ειναι, ολα τα αυτοματα εχουν sport mode Οσο για το adaptive, αν το συνηθίσεις πας μια χαρά σαν φυτο, ειδικά εκει που είστε πολιτισμένοι και εχετε και ορια φουλ Στο στίλο το selespeed δεν ανεβάζει, χτυπάς κόφτες κανονικά. Στο κατέβασμα δεν θυμάμαι. Το πρόβλημα είναι στις στροφές, στο D μου κανε 2 αλλαγές σχέσεων πάνω σε πλατεία. ΟΚ αυτόματα όλα, αλλά προτιμώ να μπω και να βγω από πλατεία με την ίδια σχέση στο κιβώτιο (πες με παλιομοδίτη ). Ναι είναι εργαλείο για σάπια οδήγηση!!! Είναι τόσο εργαλείο που ίσως έπαιρνα αμάξι με DSG μόνο για αυτό! Δεν ξέρω τι γίνεται Ελλάδα με τα παπάκια βέβαια. 2
Cyber_Cookie Οκτώβριος 14, 2021 #10593 Οκτώβριος 14, 2021 πριν 14 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε: εργαλείο για σάπια οδήγηση To λεγόμενο μουλάρι. Εμένα γι αυτό μ' αρέσουν. 1
Thresh86 Οκτώβριος 14, 2021 #10594 Οκτώβριος 14, 2021 πριν 1 ώρα, το μέλος honda22 έγραψε: Έστριβε κιόλας; Ναι βεβαίως, το έδειχνε στην μπροσούρα του 2
and64 Οκτώβριος 14, 2021 #10595 Οκτώβριος 14, 2021 (edited) 4 hours ago, sotiris said: Στο στίλο το selespeed δεν ανεβάζει, χτυπάς κόφτες κανονικά. Στο κατέβασμα δεν θυμάμαι. Το πρόβλημα είναι στις στροφές, στο D μου κανε 2 αλλαγές σχέσεων πάνω σε πλατεία. ΟΚ αυτόματα όλα, αλλά προτιμώ να μπω και να βγω από πλατεία με την ίδια σχέση στο κιβώτιο (πες με παλιομοδίτη ). Ναι είναι εργαλείο για σάπια οδήγηση!!! Είναι τόσο εργαλείο που ίσως έπαιρνα αμάξι με DSG μόνο για αυτό! Δεν ξέρω τι γίνεται Ελλάδα με τα παπάκια βέβαια. Ναι μαζί σου, αν εχεις paddles μπορεις να το βάζεις προσωρινά σε manual mode παίζοντας απο κει και μετα αν δεν δώσεις εντολή για 20-30" ή τραβήξεις και κρατήσεις το + ξαναμπαίνει d Εδώ τι να γίνει, οι πιθανότητα για ενα πολύνεκρο/λεπτό τείνει στο 1, βέβαιο ενδεχόμενο δλδ 3 hours ago, Thresh86 said: Ναι βεβαίως, το έδειχνε στην μπροσούρα του Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 14, 2021 από and64 1 1
sotiris Οκτώβριος 14, 2021 #10596 Οκτώβριος 14, 2021 6 hours ago, Thresh86 said: Ναι βεβαίως, το έδειχνε στην μπροσούρα του Έχοντας το 2.4 του ίδιου ατμοσφαιρικού μοτέρ δηλώνω εξαιρετικά ικανοποιημένος 1 1
Thresh86 Οκτώβριος 15, 2021 #10597 Οκτώβριος 15, 2021 πριν 14 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε: Έχοντας το 2.4 του ίδιου ατμοσφαιρικού μοτέρ δηλώνω εξαιρετικά ικανοποιημένος οι συλαμπίτες ρώτησαν άμα στρίβει όχι αμα μαζεύεστε και ακούτε μοτέρ σαν την 9τη του Μπετόβεν (πολύ καλός, τον είχα δει λάιβ πρόγραμμα στο Φαντασία , το ένδοξο 2001, έξω απο τα Φιλιατρά) 1
Lakisss Οκτώβριος 15, 2021 #10598 Οκτώβριος 15, 2021 πριν 2 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε: πολύ καλός, τον είχα δει λάιβ πρόγραμμα στο Φαντασία , το ένδοξο 2001, έξω απο τα Φιλιατρά Τι δουλειά έχεις στα Άγια Χώματα; 2 1
Thresh86 Οκτώβριος 15, 2021 #10599 Οκτώβριος 15, 2021 για να χαζέψω το πύργο του Άιφελ, what else ΥΓ έκανα ένα πέρασμα πέρυσι στην επιστροφή απο τουρ Νότιας Πελοποννήσου πλάκα πλάκα 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now