Jump to content



Recommended Posts

  On 28/5/2021 at 7:51 ΠΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Αυτό είχα κι εγώ στο μυαλό μου, ότι πολλοί λένε αναγκαστικά μεικτή.

Expand  

Οταν ειχα παρει εγώ το αυτοκινητο το 2013, μου ειχαν πει για να το παραλάβεις πρεπει να εχεις ασφαλιστήριο στα χέρια σου. Θες να το κανεις σε εμας στην ασφαλιστική που συνεργαζόμαστε για πιο γρήγορα, θες να το κανεις σε αλλη ασφαλιστική, εσύ το αποφασίζεις, αλλά για να παραλάβεις πρεπει να εχεις ασφαλιστήριο στα χέρια σου. Την ημέρα της παραλαβής, μου εδωσαν φωτοτυπία την άδεια, την εστειλα με mail στον ασφαλιστή μου και μέσα σε μισή ώρα ειχα το ασφαλιστήριο στο mail μου και παρελαβα κανονικά.

Τωρα αν εχεις το αυτοκινητο με δάνειο οι πιο πολλές αντιπροσωπείες ζητάνε μεικτή. Οχι απαραιτητα σε αυτούς, σε οποια ασφαλιστική θελεις, αλλά μεικτή.

  • Like 2
  On 6/6/2021 at 4:21 ΜΜ, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

 

 There you go.

Expand  

 

Αφού το έφτιαξα αυτό, δεν παίρνει πια αέρα.

  On 6/6/2021 at 4:57 ΜΜ, το μέλος SirDiman έγραψε:

Οσο για το δικο σου, καθαρισμα πεταλουδα , MAF ?

Expand  

 

Όχι ρε, ούτε καν. Έχει σοβαρό πρόβλημα λέμε...

Ένας απ' όλους δε λειτουργεί και μάλιστα σε σταθερή ταχύτητα και χαμηλό φορτίο δεν εντοπίζεται το πρόβλημα. Σε μέσο και μεγάλο φορτίο το κάνει.

  On 6/6/2021 at 9:12 ΜΜ, το μέλος PetrosD έγραψε:

Ένας απ' όλους δε λειτουργεί και μάλιστα σε σταθερή ταχύτητα και χαμηλό φορτίο δεν εντοπίζεται το πρόβλημα. Σε μέσο και μεγάλο φορτίο το κάνει.

Expand  

https://www.youtube.com/channel/UCLLpxcworT8275nBXODXyqw

 

Απο αυτον εδω εχω ακουσει πως αν δεν εχεις original bmw εξαρτημα (maf, πεταλουδα) , οτι κι αν βαλεις θα εχει προβληματα.
Οπως και να εχει ελπιζω να το βρεις και να μην ειναι κατι !! :) 

  • Like 1
  On 6/6/2021 at 9:12 ΜΜ, το μέλος PetrosD έγραψε:

Ένας απ' όλους δε λειτουργεί και μάλιστα σε σταθερή ταχύτητα και χαμηλό φορτίο δεν εντοπίζεται το πρόβλημα.

Expand  

Μετρησες συμπιεση?

  • Like 1
  On 6/6/2021 at 9:12 ΜΜ, το μέλος PetrosD έγραψε:

 

Αφού το έφτιαξα αυτό, δεν παίρνει πια αέρα.

 

Όχι ρε, ούτε καν. Έχει σοβαρό πρόβλημα λέμε...

Ένας απ' όλους δε λειτουργεί και μάλιστα σε σταθερή ταχύτητα και χαμηλό φορτίο δεν εντοπίζεται το πρόβλημα. Σε μέσο και μεγάλο φορτίο το κάνει.

Expand  

 

Είναι πολύ δύσκολο το ντεμπάγκινγκ και μπορεί να φταίνε και όλα από λίγο. Αλλάζοντας πράγματα αποκλείεις, αλλά: 

1. Συμπίεση

2. Ανάφλεξη (=πλεξούδα, μπουζί, πολλαπλασιαστής/ές, μπουζοκαλώδια ανάλογα τι έχει το καθένα κλπ.). Σπάνιες περιπτώσεις εγκέφαλος αλλά αυτό θα έχει μαθευτεί στα BMW groups (τα Stilo 1.6 π.χ. έχουν τέτοια φήμη).

3. Τροφοδοσία (άλλαξες μπεκ λες, κατάσταση τρόμπας, αναθυμιάσεις, τρύπες στην πολλαπλή όπου χαλάει το μιξ αέρα/καυσίμου κλπ.). 

Αν ψοφάς ψηλά (κόφτες), πας προς τροφοδοσία.

Αν ψοφάς χαμηλά αλλά υπό φορτίο (π.χ. 6η 1000 στροφές και γκάζι) πας προς ανάφλεξη.

 

Εγώ μετά από περίπου 1000 ευρώ ανταλλακτικά ebay/amazon/προσφορές (πάντα ορίτζιναλ) με αξία ανταλλακτικών ~5000 ευρώ, αποφάσισα ότι το πούντο δεν πρόκειται να ξαναέχει πολύ ήρεμο ρελαντί και ηρέμησα εγώ. Ακόμη και με την ανακασκευή στην πλεξούδα που έκανα, η οποία έλυσε τα προβλήματα με τα ρεταρίσματα, το ρελαντί δεν το έστρωσε όσο θα ήθελα. Η μίτο που ναι ντήζελ φέρνει λιγότερο κραδασμό στο τιμόνι (όταν δεν είναι μπουκωμένο το dpf) :p 

  • Like 1
210429133749_tesla-model-s-1-600x314.jpg
WWW.NEWSAUTO.GR

Ο Elon Musk ανακοίνωσε την απόσυρση της κορυφαίας έκδοσης του Model S από την γκάμα. Τι οδήγησε τον ισχυρό άνδρα της Tesla σε αυτή την απόφαση;

 

Έχω αρχίσει και την αντιπαθώ ενεργά την εταιρία.

Μία με τα καραγκιοζιλίκια του Cybertruck, μία με το Roadster απο ακόμα έρχεται, μία με αυτό το υποτιθέμενο cancelation του Plaid+ που ποιο πολύ marketing trick ήταν παρά πραγματικό προϊόν με τα νούμερα που ανακοίνωσαν...

Για να μη πούμε για την επιεικώς κακή ποιότητα κατασκευής για τα λεφτά τους... 

  • Like 3
  • Haha 1
(edited)

Μου κόλλησε στον προφυλακτήρα στα διόδια e-pass Cayenne, προφανώς για να μην πληρώσει. Είναι τραγικοί. Η κάμερα δεν τους κάνει τίποτα; Σταμάτησα και έβγαλα αλαρμ, αλλά βαρέθηκα να βάλω όπισθεν και να δώσω συνέχεια. 99% πέρασε με το δικό μου

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
  • Haha 2
  On 7/6/2021 at 9:13 ΜΜ, το μέλος Lakisss έγραψε:

Μου κόλλησε στον προφυλακτήρα στα διόδια e-pass Cayenne, προφανώς για να μην πληρώσει. Είναι τραγικοί. Η κάμερα δεν τους κάνει τίποτα; Σταμάτησα και έβγαλα αλαρμ, αλλά βαρέθηκα να βάλω όπισθεν και να δώσω συνέχεια. 99% πέρασε με το δικό μου

Expand  

 

Τα δωσε όλα για να πάρει το αμάξι! Ούτε για διόδια δεν έμειναν!

  • Like 2
  • Haha 5
  On 7/6/2021 at 9:13 ΜΜ, το μέλος Lakisss έγραψε:

Μου κόλλησε στον προφυλακτήρα στα διόδια e-pass Cayenne, προφανώς για να μην πληρώσει. Είναι τραγικοί. Η κάμερα δεν τους κάνει τίποτα; Σταμάτησα και έβγαλα αλαρμ, αλλά βαρέθηκα να βάλω όπισθεν και να δώσω συνέχεια. 99% πέρασε με το δικό μου

Expand  

 

οι ΠΟΡΣΕ στην Ελλάδα είναι οι αντίστοιχες Jaaaaaaaaaag του Top Gear :hehe:

  • Haha 1
  On 7/6/2021 at 9:13 ΜΜ, το μέλος Lakisss έγραψε:

Μου κόλλησε στον προφυλακτήρα στα διόδια e-pass Cayenne, προφανώς για να μην πληρώσει. Είναι τραγικοί. Η κάμερα δεν τους κάνει τίποτα; Σταμάτησα και έβγαλα αλαρμ, αλλά βαρέθηκα να βάλω όπισθεν και να δώσω συνέχεια. 99% πέρασε με το δικό μου

Expand  

Ειμαι σιγουρος οτι θα ειχε iphone χωρις μοναδες

  • Like 1
  • Haha 3
  On 8/6/2021 at 8:47 ΠΜ, το μέλος GoMaR έγραψε:

Ειμαι σιγουρος οτι θα ειχε iphone χωρις μοναδες

Expand  

 

E νομίζω είναι στο σετάκι αυτό.

"Γρεεκ hobo-ποζερ σταρτερ κιτ"(ΤΜ)

  • Like 1
  On 6/6/2021 at 9:27 ΜΜ, το μέλος slalom έγραψε:

Μετρησες συμπιεση?

Expand  

 

Ναι, σε όλους το ίδιο, με εύρος 5 bar, ίδια συμπίεση με πριν 9 χρόνια που είχα ξαναμετρήσει.

 

  On 7/6/2021 at 8:05 ΠΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Είναι πολύ δύσκολο το ντεμπάγκινγκ και μπορεί να φταίνε και όλα από λίγο. Αλλάζοντας πράγματα αποκλείεις, αλλά: 

1. Συμπίεση

2. Ανάφλεξη (=πλεξούδα, μπουζί, πολλαπλασιαστής/ές, μπουζοκαλώδια ανάλογα τι έχει το καθένα κλπ.). Σπάνιες περιπτώσεις εγκέφαλος αλλά αυτό θα έχει μαθευτεί στα BMW groups (τα Stilo 1.6 π.χ. έχουν τέτοια φήμη).

3. Τροφοδοσία (άλλαξες μπεκ λες, κατάσταση τρόμπας, αναθυμιάσεις, τρύπες στην πολλαπλή όπου χαλάει το μιξ αέρα/καυσίμου κλπ.). 

Αν ψοφάς ψηλά (κόφτες), πας προς τροφοδοσία.

Αν ψοφάς χαμηλά αλλά υπό φορτίο (π.χ. 6η 1000 στροφές και γκάζι) πας προς ανάφλεξη.

 

Εγώ μετά από περίπου 1000 ευρώ ανταλλακτικά ebay/amazon/προσφορές (πάντα ορίτζιναλ) με αξία ανταλλακτικών ~5000 ευρώ, αποφάσισα ότι το πούντο δεν πρόκειται να ξαναέχει πολύ ήρεμο ρελαντί και ηρέμησα εγώ. Ακόμη και με την ανακασκευή στην πλεξούδα που έκανα, η οποία έλυσε τα προβλήματα με τα ρεταρίσματα, το ρελαντί δεν το έστρωσε όσο θα ήθελα. Η μίτο που ναι ντήζελ φέρνει λιγότερο κραδασμό στο τιμόνι (όταν δεν είναι μπουκωμένο το dpf) :p 

Expand  

 

1. ΟΚ

2. Όλα αλλαγμένα.

3. Αλλαγμένα μπεκ, τρόμπα βενζίνης αλλαγμένη πριν 2 χρόνια (αλλά αν ήταν τρόμπα, όλοι θα είχαν πρόβλημα, όχι μόνο ένας). Τρύπες στην πολλαπλή δεν έχει. Μεταξύ πολλαπλής και κεφαλής τις επιδιόρθωσα.

Παντού το κάνει, από ρελαντί μέχρι ψηλά, με το που πάω να επιταχύνω. Και ρελαντί βγάζει κραδασμό.

 

  On 7/6/2021 at 9:39 ΜΜ, το μέλος schumifer έγραψε:

Πλάκα κάνεις! Με πόσα πήγαινες από τα διόδια; Πόσο κολλημένος σου ήταν;

Expand  

Εκείνη την ώρα βλέπεις το αυτ/το να σε πλησιάζει φυσιολογικά, κοιτάς μπροστά να δεις αν ανοίξει η μπάρα, και σε αυτά τα δύο sec. έχει κολλήσει στους 30 πόντους. Προφανώς αυτοί το κάνουν συνέχεια και το έχουν εξασκήσει, το έχω ξαναπάθει. 

Αν φρενάρεις απότομα μπορεί να τρακάρεις. 

  On 8/6/2021 at 4:50 ΜΜ, το μέλος Lakisss έγραψε:

Εκείνη την ώρα βλέπεις το αυτ/το να σε πλησιάζει φυσιολογικά, κοιτάς μπροστά να δεις αν ανοίξει η μπάρα, και σε αυτά τα δύο sec. έχει κολλήσει στους 30 πόντους. Προφανώς αυτοί το κάνουν συνέχεια και το έχουν εξασκήσει, το έχω ξαναπάθει. 

Αν φρενάρεις απότομα μπορεί να τρακάρεις

Expand  

σε τρακάρει. Αν είναι και λίγο παλιό το αυτοκίνητο και δεν βιάζεσαι, θα του βγουν χρυσά τα διόδια :D.

  • Like 2
  • Agree 3
  On 7/6/2021 at 1:21 ΜΜ, το μέλος Samael έγραψε:
210429133749_tesla-model-s-1-600x314.jpg
WWW.NEWSAUTO.GR

Ο Elon Musk ανακοίνωσε την απόσυρση της κορυφαίας έκδοσης του Model S από την γκάμα. Τι οδήγησε τον ισχυρό άνδρα της Tesla σε αυτή την απόφαση;

 

Έχω αρχίσει και την αντιπαθώ ενεργά την εταιρία.

Μία με τα καραγκιοζιλίκια του Cybertruck, μία με το Roadster απο ακόμα έρχεται, μία με αυτό το υποτιθέμενο cancelation του Plaid+ που ποιο πολύ marketing trick ήταν παρά πραγματικό προϊόν με τα νούμερα που ανακοίνωσαν...

Για να μη πούμε για την επιεικώς κακή ποιότητα κατασκευής για τα λεφτά τους... 

Expand  

Το χει παρει καλη μου φιλη....ομολογω οτι στο θεμα ποιοτητας κ συναρμογης ειναι σε επιπεδο ορεινης Κινας...

κ ο υπολογιστης που εχει για τα παντα , σε πολλα θεματα ειναι ''χαζος'' κ θελει συχνα ρισετ...

  • Like 1
  • Haha 1
  On 8/6/2021 at 5:19 ΜΜ, το μέλος minast έγραψε:

σε τρακάρει. Αν είναι και λίγο παλιό το αυτοκίνητο και δεν βιάζεσαι, θα του βγουν χρυσά τα διόδια :D.

Expand  

 

Εκτός αν είναι τίποτα μαφιόζοι και κυκλοφορούν με ψεύτικες πινακίδες.

Για να περνάνε έτσι τα διόδια και να μην τους νοιάζει μάλλον κάτι τέτοιο μυρίζομαι.

  • Like 4
(edited)
  On 8/6/2021 at 6:20 ΜΜ, το μέλος honda22 έγραψε:

 

Εκτός αν είναι τίποτα μαφιόζοι και κυκλοφορούν με ψεύτικες πινακίδες.

Για να περνάνε έτσι τα διόδια και να μην τους νοιάζει μάλλον κάτι τέτοιο μυρίζομαι.

Expand  

Ποσιμπολ μην πω προμπαμπολ :p

 

Το θέμα ειναι μην έχουν τπτ αληθινά κουμπούρια, ποτέ δεν ξέρεις έτσι που έχει γίνει η φάση

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Agree 1
  • Haha 1
  • Sad 1
  On 8/6/2021 at 6:20 ΜΜ, το μέλος honda22 έγραψε:

 

Εκτός αν είναι τίποτα μαφιόζοι και κυκλοφορούν με ψεύτικες πινακίδες.

Για να περνάνε έτσι τα διόδια και να μην τους νοιάζει μάλλον κάτι τέτοιο μυρίζομαι.

Expand  

 

Ή μπορεί ο Λιάπης να το έβγαλε να ξεμπουκώσει. Προσέχτε Καγιέν και Τουαρέγκ (μοιάζουν) με πινακίδες (μ)ΙΖΑ 4000.

  • Like 1
  • Haha 3

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.