csaris Δεκέμβριος 4, 2014 #81 Δεκέμβριος 4, 2014 Για δες λίγο καλύτερα το διάγραμμα ροπής του: Σιγα την μουφα.. Ροπες τετοιες εχει το group εδω και χρονια τωρα.
Nickzzz Δεκέμβριος 4, 2014 #82 Δεκέμβριος 4, 2014 Συμπέρασμα, το διάγραμμα ροπής του i3 ψεύδεται, ή περιορίζουν την ισχύ κάπως. 1
RootX Δεκέμβριος 4, 2014 #83 Δεκέμβριος 4, 2014 Συμπέρασμα, το διάγραμμα ροπής του i3 ψεύδεται, ή περιορίζουν την ισχύ κάπως.Πως το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα ωρέ; Δεν βγάζουν απαραίτητα υψηλότερη ροπή οι ηλεκτροκινητήρες απλά την έχουν διαθέσιμη στιγμιαία και δεν "πέφτει" όπως στο διάγραμμα που πόσταρε ο csarisΕπίσης δεν έχουν ταχύτητες οπότε αντιλαμβάνεσαι την επιτάχυνση διαφορετικά από ότι σε αυτοκίνητο αντίστοιχων επιδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
PetrosD Δεκέμβριος 4, 2014 #84 Δεκέμβριος 4, 2014 (edited) Πως το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα ωρέ; Απλά μαθηματικά είναι: Power (kW) = Torque (N.m) x Speed (RPM) / 9548.8 Επιπλέον, Power (Hp)= 1.34 x Power (kW) Άρα για το ηλεκτρικό έχουμε τις παρακάτω τιμές, σύμφωνα με το διάγραμμα που έχουν στη σελίδα τους: Για ροπή 250 Nm από 2000-7000 στρ./λ. ισχύς σε Hp: 2000=> 703000=>1054000=>1405000=>1756000=>2117000=>246 Αυτοί λένε ισχύς = 125 Kw = 168 Hp. DOES NOT COMPUTE! Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 4, 2014 από PetrosD
Lakisss Δεκέμβριος 4, 2014 #85 Δεκέμβριος 4, 2014 Απλά μαθηματικά είναι: Power (kW) = Torque (N.m) x Speed (RPM) / 9548.8 Αυτός ο τύπος είσαι σίγουρος ότι ισχύει για ηλεκτροκινητήρες; http://valiadis.gr/pool/ftp/attachments/Valiadis_Technical_Leaflet.el.pdf (σελ. 14)
PetrosD Δεκέμβριος 4, 2014 #86 Δεκέμβριος 4, 2014 Διάβασα όλο το βιβλίο και σύμφωνα με τον τύπο σελ. 14 παρ. 1.7.1 και τον τύπο στη σελίδα 42 παρ. 10.1, φαίνεται ότι ισχύει.
RootX Δεκέμβριος 4, 2014 #87 Δεκέμβριος 4, 2014 Οκ, δεν μπήκα στον κόπο να κάνω υπολογισμούς - η τελική είναι ηλεκτρονικα περιορισμένη στα 150
PetrosD Δεκέμβριος 4, 2014 #88 Δεκέμβριος 4, 2014 Άσχετο, αφεντικό. Για την ισχύ που ανακοινώνουν έχεις καμιά ιδέα;
RootX Δεκέμβριος 4, 2014 #89 Δεκέμβριος 4, 2014 (edited) Συγγνώμη Πέτρο, σου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι είμαι BMW rep ή κάτι παρόμοιο? Υποθέτω, ότι με την ταχύτητα περιορισμένη το μοτέρ(ή ο στρόφαλος αν θες) δεν θα γυρίσει ποτέ στις 7Κ παρόλο που το μοτέρ μπορεί.Χωρίς ταχύτητες(gears) και με την τελική περιορισμένη, υποθέτω ότι το μοτέρ "γυρίζει" max ~ 5Κ; Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 4, 2014 από RootX
PetrosD Δεκέμβριος 4, 2014 #90 Δεκέμβριος 4, 2014 Υποθέτω, ότι με την ταχύτητα περιορισμένη το μοτέρ(ή ο στρόφαλος αν θες) δεν θα γυρίσει ποτέ στις 7Κ παρόλο που το μοτέρ μπορεί. Χωρίς ταχύτητες(gears) και με την τελική περιορισμένη, υποθέτω ότι το μοτέρ "γυρίζει" max ~ 5Κ; Σωστά, αυτό δεν το είχα σκεφτεί.
2cpu Δεκέμβριος 4, 2014 #91 Δεκέμβριος 4, 2014 http://www.autoblog.gr/2014/12/02/abarth-695-biposto-photo-gallery/ To δειχνω στον αδερφο πρωην κατοχος πολλων ιταλικων -τουρμπο "Ασε μας ρε μ....α κεφαλαρια,λασκαρισμενες τουρμπινες,τρυπιες υποπιεσεις κεφαλαρια αει σιχτιρ με συγχισες παλι " ¨ 1
PetrosD Δεκέμβριος 5, 2014 #92 Δεκέμβριος 5, 2014 Τι έκανε το άτομο! Valentino Rossi http://www.youtube.com/watch?v=N0ezjwTJYz8#t=22
2cpu Δεκέμβριος 6, 2014 #94 Δεκέμβριος 6, 2014 Ψηνεται κανεις? http://cal.cagp.com/event/marussia/#imageclose-1
SirDiman Δεκέμβριος 7, 2014 #96 Δεκέμβριος 7, 2014 και οταν ανοιγεις την πορτα-παραθυρο θα μπαινει παλι η υγρασια μεσα... δε νομιζω να δουλεψει Παρε rainx ψεκασε το απο μεσα και βαλε ενα μακρυ πανι απο κατω στη βαση του τζαμιου να μαζευει το νερο
UltraB Δεκέμβριος 7, 2014 #97 Δεκέμβριος 7, 2014 και οταν ανοιγεις την πορτα-παραθυρο θα μπαινει παλι η υγρασια μεσα... δε νομιζω να δουλεψει Παρε rainx ψεκασε το απο μεσα και βαλε ενα μακρυ πανι απο κατω στη βαση του τζαμιου να μαζευει το νερο Μα γι αυτό το λόγο δεν είναι; Από όσο κατάλαβα θα μαζεύεται εκεί η όλη υγρασία. Φυσικά μετά από κάποιο καιρό θα χρειάζεται άλλαγμα
tragikos Δεκέμβριος 8, 2014 #98 Δεκέμβριος 8, 2014 Παρε rainx ψεκασε το απο μεσα και βαλε ενα μακρυ πανι απο κατω στη βαση του τζαμιου να μαζευει το νερο Τώρα το έμαθα εγώ το rainx. Για την εξωτερική επιφάνεια πόσο καιρό κρατάει;
sotiris Δεκέμβριος 8, 2014 #99 Δεκέμβριος 8, 2014 είδα αυτό και λέω να το κάνω ... Εγώ είδα το αμάξι μου... Stilo Abarth!!! Προφανώς θα τού χει χαλάσει ο ανεμιστήρας και κατέφυγε στις καγκουριές. Στην Αγγλία πάντως κυκλοφορούσαν αυτά με το Σίλικα έτοιμα, απλά ήταν τόσο ακριβά (10 λίρες) που δεν θα πήρα ποτέ. Ελλάδα είναι ψιλοάχρηστο διότι με το που βάλεις το AC καθαρίζουν τα πάντα. Αγγλία που η θερμοκρασία ήταν συχνά κάτω από 3 βαθμούς (εκεί έχει ασφάλεια το AC να μην ενεργοποιείται, τουλάχιστον στο Punto) ίσως είναι πιο χρήσιμα, γιατί για να ξεθαμπώσεις με το ζεστό αέρα πρέπει πρώτα να ζεστάνεις το αμάξι (10-15 λεπτά όταν έξω έχει 0).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now