Jump to content



Recommended Posts

Για δες λίγο καλύτερα το διάγραμμα ροπής του:

 

nicefact-top-acceleration-fw-slideshow.j

 

Σιγα την μουφα.. Ροπες τετοιες εχει το group εδω και χρονια τωρα. :p

 

18TFSI_Curve_Large.jpg

Συμπέρασμα, το διάγραμμα ροπής του i3 ψεύδεται, ή περιορίζουν την ισχύ κάπως.

Πως το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα ωρέ; Δεν βγάζουν απαραίτητα υψηλότερη ροπή οι ηλεκτροκινητήρες απλά την έχουν διαθέσιμη στιγμιαία και δεν "πέφτει" όπως στο διάγραμμα που πόσταρε ο csaris

Επίσης δεν έχουν ταχύτητες οπότε αντιλαμβάνεσαι την επιτάχυνση διαφορετικά από ότι σε αυτοκίνητο αντίστοιχων επιδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

(edited)

Πως το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα ωρέ;

 

Απλά μαθηματικά είναι:

 

Power (kW) = Torque (N.m) x Speed (RPM) / 9548.8

 

Επιπλέον, Power (Hp)= 1.34 x Power (kW)

 

Άρα για το ηλεκτρικό έχουμε τις παρακάτω τιμές, σύμφωνα με το διάγραμμα που έχουν στη σελίδα τους:

 

Για ροπή 250 Nm από 2000-7000 στρ./λ. ισχύς σε Hp:

 

2000=>  70

3000=>105

4000=>140

5000=>175

6000=>211

7000=>246

 

Αυτοί λένε ισχύς = 125 Kw = 168 Hp.

 

DOES NOT COMPUTE!

Έγινε επεξεργασία από PetrosD

Διάβασα όλο το βιβλίο και σύμφωνα με τον τύπο σελ. 14 παρ. 1.7.1 και τον τύπο στη σελίδα 42 παρ. 10.1, φαίνεται ότι ισχύει.

Οκ, δεν μπήκα στον κόπο να κάνω υπολογισμούς  - η τελική είναι ηλεκτρονικα περιορισμένη στα 150 :p

(edited)

Συγγνώμη Πέτρο, σου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι είμαι BMW rep ή κάτι παρόμοιο? 

 

Υποθέτω, ότι με την ταχύτητα περιορισμένη το μοτέρ(ή ο στρόφαλος αν θες) δεν θα γυρίσει ποτέ στις 7Κ παρόλο που το μοτέρ μπορεί.

Χωρίς ταχύτητες(gears) και με την τελική περιορισμένη, υποθέτω ότι το μοτέρ "γυρίζει" max ~ 5Κ;

Έγινε επεξεργασία από RootX

Υποθέτω, ότι με την ταχύτητα περιορισμένη το μοτέρ(ή ο στρόφαλος αν θες) δεν θα γυρίσει ποτέ στις 7Κ παρόλο που το μοτέρ μπορεί.

Χωρίς ταχύτητες(gears) και με την τελική περιορισμένη, υποθέτω ότι το μοτέρ "γυρίζει" max ~ 5Κ;

 

Σωστά, αυτό δεν το είχα σκεφτεί. :T:

και οταν ανοιγεις την πορτα-παραθυρο θα μπαινει παλι η υγρασια μεσα...

δε νομιζω να δουλεψει :p

 

Παρε rainx ψεκασε το απο μεσα και βαλε ενα μακρυ πανι απο κατω στη βαση του τζαμιου να μαζευει το νερο :p

και οταν ανοιγεις την πορτα-παραθυρο θα μπαινει παλι η υγρασια μεσα...

δε νομιζω να δουλεψει :p

 

Παρε rainx ψεκασε το απο μεσα και βαλε ενα μακρυ πανι απο κατω στη βαση του τζαμιου να μαζευει το νερο :p

Μα γι αυτό το λόγο δεν είναι; Από όσο κατάλαβα θα μαζεύεται εκεί η όλη υγρασία. Φυσικά μετά από κάποιο καιρό θα χρειάζεται άλλαγμα 

Παρε rainx ψεκασε το απο μεσα και βαλε ενα μακρυ πανι απο κατω στη βαση του τζαμιου να μαζευει το νερο :p

Τώρα το έμαθα εγώ το rainx. Για την εξωτερική επιφάνεια πόσο καιρό κρατάει;

είδα αυτό και λέω να το κάνω ...

 

 

 

Εγώ είδα το αμάξι μου... 

Stilo Abarth!!!

Προφανώς θα τού χει χαλάσει ο ανεμιστήρας και κατέφυγε στις καγκουριές. 

 

Στην Αγγλία πάντως κυκλοφορούσαν αυτά με το Σίλικα έτοιμα, απλά ήταν τόσο ακριβά (10 λίρες) που δεν θα πήρα ποτέ.

Ελλάδα είναι ψιλοάχρηστο διότι με το που βάλεις το AC καθαρίζουν τα πάντα.

Αγγλία που η θερμοκρασία ήταν συχνά κάτω από 3 βαθμούς (εκεί έχει ασφάλεια το AC να μην ενεργοποιείται, τουλάχιστον στο Punto) ίσως είναι πιο χρήσιμα, γιατί για να ξεθαμπώσεις με το ζεστό αέρα πρέπει πρώτα να ζεστάνεις το αμάξι (10-15 λεπτά όταν έξω έχει 0).

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.