ARMAGEDDON Μάϊος 20, 2015 #961 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2015 (edited) Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί παλαιότερα εξηγούσαν τα πράματα πολύ ποιο απλούστερα από ότι σήμερα ? Έγινε επεξεργασία Μάϊος 20, 2015 από ARMAGEDDON 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Μάϊος 20, 2015 #962 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2015 (edited) Α, ναι το έχω δει αυτό το βιντεάκι. Είναι όντως πολύ απλό. Υπάρχει και ένα παρόμοιο (=αρχαίο ασπρόμαυρο) που εξηγεί πως λειτουργεί η βαλβίδα μέσα στο υδραυλικό τιμόνι. EDIT: Μπούρδες! Who needs a diff; Κολλήστε τα τα ρημάδια!! Έγινε επεξεργασία Μάϊος 20, 2015 από PetrosD 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis Μάϊος 20, 2015 #963 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2015 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bassplayer Μάϊος 20, 2015 #964 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2015 Υβριδικά - πετρελαιοκίνητα παίζουν απο Mercedes , Peugeot αλλά δεν παράγονται απο αρκετούςγιατία) το κόστος κατασκευής ενός diesel είναι υψηλότερο απο έναν Otto (&atkinson & miller), οπότε το τελικό προιόν θα είναι ακόμα πιο ακριβόβ) ροπή στις χαμηλές για τον diesel, ροπή στις χαμηλές απο ηλεκτροκινητήρα άρα δεν υποβοηθάται ιδιαίτερα το έργο ενός combined συστήματος. Όσο να ξεφουσκώνει ψηλά ένας μικρός βενζίνης με μικρό turbo , πάλι το εύρος είναι μεγαλύτερο.γ) Co2 περισσότερα, αγώνας για περιορισμό των CO, NOx σε χαμηλά επίπεδαδ) Ποιότητα diesel σε αρκετά κράτη υπο αμφισβήτηση => πιθανές βλάβες => κόστος Ότι και να είναι τα υβριδικά σήμερα, παραμένουν μια απλή γέφυρα για fuel cell υδρογόνου κλπαόπου είναι και το μέλλον με συμπλήρωμα τα PEV για short-range μετακινήσεις.ok! με καλυψες!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Μάϊος 21, 2015 Author #965 Κοινοποίηση Μάϊος 21, 2015 http://i.imgur.com/Yk68gy2.gifv ^^ 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Μάϊος 21, 2015 #966 Κοινοποίηση Μάϊος 21, 2015 http://www.autoblog.gr/2015/05/21/anaklhsh-39-334-toyota-sthn-ellada-logw-twn-aerosakwn-ths-takata/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Μάϊος 22, 2015 #967 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2015 (edited) Όποιος θέλει ας τα βάλει με τον οδηγό της μοτοσυκλέτας (έχει χαθεί στο βίντεο ο καημένος) Αν τολμάει ας τους σταματήσει τροχονόμος για πινακίδες Τελικά τα παπάκια έχουν καλά αμορτισέρ Έγινε επεξεργασία Μάϊος 22, 2015 από Alexgk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Μάϊος 22, 2015 #968 Κοινοποίηση Μάϊος 22, 2015 η χαρά του απερίγραπτη μετά την εγκατάσταση του νέου συστήματος εξάτμισης 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Cookie Μάϊος 23, 2015 #969 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2015 Sorry αν έχει ξαναμπεί. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Μάϊος 23, 2015 #970 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2015 http://www.newsauto.gr/aegea-onomazete-to-neo-sentan-tis-fiat/ 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Μάϊος 23, 2015 #971 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2015 http://www.newsauto.gr/aegea-onomazete-to-neo-sentan-tis-fiat/ Πάρτε Κορεάτικα και Γιαπωνέζικα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Μάϊος 24, 2015 #972 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/61520/se-isxyei-apo-simera-ta-teli-kykloforias-me-to-mina 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Μάϊος 24, 2015 #973 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 (edited) http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/61520/se-isxyei-apo-simera-ta-teli-kykloforias-me-to-mina "www.dikaiologitika.grΑπό την δημοσιεύση του ΦΕΚ όμως δεν είχαν ενημερωθεί οι ΔΟΥ με την προβλεπόμενη εγκύκλιο με αποτέλεσμα το μέτρο να ισχύει από σήμερα." Με περιστέρι τους στέλνουν τις ενημερώσεις; Έγινε επεξεργασία Μάϊος 24, 2015 από Alexgk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Μάϊος 25, 2015 #974 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2015 Άντε να δούμε! Μα κι η Fiat κλέβει, βλέπεις το ίδιο μοτέρ να βγάζει 30-40 g CO2 κάτω από όταν άλλαξε ο κανονισμός με τη φορολόγηση. Όλοι κλέβουν, απλά εγώ λέω για 2 παραδείγματα αυτοκινήτων που είναι χαρακτηριστικά πριν το μέτρο με τη φορολόγηση με CO2 και μετά. Όλες οι τεχνολογίες του AMG βοηθούν, αλλά μόνο με τα συγκεκριμένα φορτία μπορεί να κάψει παραπλήσια με 1400ρι. Οικονομικά στα γερμανικά video καίει 11 λίτρα και πατημένο 15-25. Από εκεί μπορείς άνετα να βγάλεις το CO2, πάντως 7 λίτρα στα 100 που δηλώνει δεν καίει με τίποτα εκτός αν είσαι πιο πολύ Stopped παρά Started Το άλλο φυσικά κόλπο που σίγουρα έχουν σκεφτεί όλοι οι μεγάλοι απατεώνες κατασκευαστές και είναι κλασσικό κόλπο των ρυπαντών είνια να αραιώνουν καυσαέρια με φρέσκο αέρα. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια τεχνολογία που το κάνει, αλλά the solution to pollution is dilution Η εικόνα εξηγεί σχεδόν τα πάντα Δεδομένου οτι το load στους κύκλους μέτρησης είναι μέγιστα κοντά στο 40% καταλαβαίνεις πως μπορεί να κερδίζεις στα χαμηλά , αλλά και εκτός τέστ, σε κανονική χρήση και που πέφτουν τα χρήματα για βελτιώση. π.χ. όλα όσα είπα πριν εκεί σχεδόν στοχεύουν. Το άλλο που λες είναι το constant volume sampling υπάρχει χρόνια και στην έρευνα κιόλας, αλλά αν δεν μετράς ppm , δεν βλέπω πως μπορεί να βοηθήσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiohkor3 Μάϊος 25, 2015 #975 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2015 ο 16βάλβιδος των σαξόραλων το κλασικό 1600άρι σε τι κατανάλωση παίζει μέσο όρο παίδες με μαμά εκκεντροφόρους;όχι θεωρητικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Μάϊος 25, 2015 #976 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2015 Άρχισαν τα όργανα για τα νέα τέλη.....Λένε πως τα χαμηλά κυβικά θα πληρώνουν περισσότερα με βάσει την εργοστασιακή αξία και όχι τους ρύπους και τα μεγάλα λιγότερα. Τα 20ετίας αυτοκίνητα θα πληρώνουν και χαράτσι. Ευχάριστα νέα....Φιλολαϊκά μέτρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Μάϊος 25, 2015 #977 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2015 προσωπικά είμαι θετικός στο χαράτσι, ειδικά για πετρελαιοκίνητα παλιάς τεχνολογίας που όταν ξεκινάνε αφήνουν ένα τεράστιο σύννεφο καπνού.. ίσως και απαγόρευση ακόμα καλύτερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Μάϊος 25, 2015 #978 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2015 πολύ μου αρέσει που θεωρείτε πως τα τέλη έχουν σχέση με το περιβάλλον και με το πόσο κάποιοι ενδιαφέρονται γι'αυτό 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Μάϊος 25, 2015 #979 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2015 πολύ μου αρέσει που θεωρείτε πως τα τέλη έχουν σχέση με το περιβάλλον και με το πόσο κάποιοι ενδιαφέρονται γι'αυτό ειπα εγω οτι θεωρω οτι ενδιαφερονται για το περιβαλλον? οχι το αποτελεσμα κοιταω και σε ολα τα κακα μου αρεσει να βλεπω στο δρομο λιγοτερα απο τα οχηματα που ανεφερα πιο πανω Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάϊος 26, 2015 #980 Κοινοποίηση Μάϊος 26, 2015 (edited) Άρχισαν τα όργανα για τα νέα τέλη.....Λένε πως τα χαμηλά κυβικά θα πληρώνουν περισσότερα με βάσει την εργοστασιακή αξία και όχι τους ρύπους και τα μεγάλα λιγότερα. Τα 20ετίας αυτοκίνητα θα πληρώνουν και χαράτσι. Ευχάριστα νέα....Φιλολαϊκά μέτρα. Υπάρχουν διάφορες στρεβλώσεις στο σύστημα φορολόγησης. Οι στρεβλώσεις αυτές υπάρχουν σε όλες τις χώρες. Π.χ. στην Αγγλία υπάρχουν 3 συστήματα εν ισχύ για τα τέλη κυκλοφορίας. Σε αυτοκίνητα προ του 2001 χωρίζονται σε 2 κατηγορίες, άνω των 1600 και κάτω των 1600 cc. Τα άνω έχουν flat rate περίπου 250 λίρες. Τα αυτοκίνητα του 2001 - 2006 χωρίζονται σε πολλές κατηγορίες με βάση το CO2 (όπως το εισάγαμε κι εμείς εδώ), με τα αυτοκίνητα μεταξύ 200-250 CO2 να δίνουν γύρω στις 300 λίρες, και ταβάνι τελών τις 400-450. Από το 2006 και μετά προστέθηκαν κι άλλες κατηγορίες και ακρίβυναν τα τέλη στα ρυπογόνα. Τι διαφορά υπάρχει με Ελλάδα? ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ! Δηλαδή εγώ που έχω αμάξι του 2002 με 234 g CO2, πληρώνω τα τέλη για την κατηγορία κυκλοφορίας 2001-2006 και οι αυξήσεις / αναπροσαρμογές είναι λογικές (πληρωρισμού). Στην Ελλάδα το Peugeot 309 ξεκίνησε με 10.000 δρχ τέλη και έφτασε να πληρώνει 300+ ευρώ ως ρυπογόνο, πριν μεταπέσει ξανά σε 1.4 και 240 ευρώ τέλη. Από τότε που βγήκε ο Γιωργάκης και έφερε τα λεφτά που υπάρχουν, εισάγοντας την πράσινη ανάπτυξη, φορολόγησε τους φτωχούς ή τους παππούδες που είχαν παλιό αμάξι (ο πατέρας μου π.χ. δεν μπορούσε να μάθει άλλο στα 70+ χρόνια του, είχε συνηθίσει το 309, ήθελε το 309, έπρεπε όμως με τον Γιωργάκη σώνει και καλά να μάθει άλλο αμάξι), αφήνοντας στο απυρόβλητο πολλά ρυπογόνα οχήματα. Για μένα τα τέλη θα έπρεπε να έχουν καταργηθεί, να υπάρχουν λογικά διόδια στις εθνικές ή βινιέτες, και να ενσωματωθούν όλοι οι φόροι στη βενζίνη. Θέλει ο γυφτέλληνας τη μερτσέντα με τα 200 άλογα και τα 2000 κυβικά? Γιατί να του τη στερήσεις? Βάλε τη βενζίνη 2 ευρώ και πάρτου τα από εκεί. Έτσι θα κινείται και η αγορά. Η άλλη μεγάλη στρέβλωση στην Ελλάδα είναι τα κυβικά. Αρχικά άφησαν τους έλληνες το 2003 να πάρουν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού (το Cherokee το 3.7 από 60000 πήγε 45000 σε μία νύχτα λόγω τελών ταξινόμησης) απ'την άλλη ξαφνικά ξαναβαφτίστηκαν υπερπολυτελή όλα αυτά τα οχήματα και φορολογήθηκαν. Η άλλη πατέντα είναι το τεκμήριο, δηλαδή για να έχεις αμάξι πρέπει να έχεις δουλειά. Άνεργος με καταθέσεις δεν παίζει, κλέβεις την εφορία και δεν δηλώνεις εισοδήματα. Πόσοι νέοι φοιτητές έχουν εισόδημα? Άλλο μεγάλο ατού σοβαρών καπιταλιστικών κρατών (UK), δεν δηλώνεις αμάξια στην εφορία. Τι δουλειά έχει η εφορία με το αυτοκίνητο? Από τα κορυφαία που άκουσα φυσικα΄τον τελευταίο καιρό έιναι η εισαγωγή τεκμηρίων στους έλληνες εξωτερικού. Δηλαδή εγώ που μένω Αγγλία, θα πρέπει να δηλώνω εισοδήματα στην Ελλάδα ώστε να δικαιολογούν το τεκμήριο του π.χ. αυτοκινήτου μου ή του σπιτιού μου. Και διερωτώμαι, αν έχω 1-2 σπίτια από κληρονομιά τα οποία τα έχω άδεια και μένω π.χ. όταν έρχομαι Ελλάδα, θα πρέπει να πληρώνω τεκμήριο σαν να τα χρησιμοποιούσα όλο το χρόνο? Το ίδιο και με το αμάξι, είναι δυνατόν να σου λέει τεκμήριο για όταν έρχεσαι Ελλάδα? Έτσι όπως πάνε θα χάσουν κι άλλα χρήματα, προσωπικά αν επαν-εισαγάγουν τεκμήρια απλά θα καταθέσω τις πινακίδες στο ελληνικό αυτοκίνητο και ούτε τέλη θα δίνω ούτε ασφάλεια, και ας ψάξουν να βρουν τα έσοδά τους από αλλού. Είναι απίστευτο μετά από τόσα χρόνια ύφεσης και τόση ρητορική ότι δεν θα πάρουμε υφεσιακά μέτρα να παίρνουν μέτρα αύξησης τελών κυκλοφορίας. Γιατί δεν πιστεύω να πιστεύει κανείς ότι τα μη ρυπογόνα θα πληρώσουν λιγότερο, η ιστορία έχει δείξει ότι απλά δεν θα πληρώνουν περισσότερα... Και ιδού: http://www.newsit.gr/ellada/bazoyn-enfia-aytokinhta-xaratsia-allagh-foros-2605/405318 Έγινε επεξεργασία Μάϊος 26, 2015 από sotiris 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now