Jump to content



Recommended Posts

πριν 3 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

 

Αρα οχι τουρμπάτο, ατμοσφαιρικό! Οκ...είναι πιο safe το πείραμα γιατι σε τουρμπατο μπορεί να σου κάνει αλλα προβλήματα.

Και πάλι όμως δεν είναι η νο1 λύση κυριως απο άποψη μακροζωίας, ακόμα και να δουλέψει δεν ξέρεις για πόσο θα κρατήσει

τελικά το έβαλα ακολουθώντας τις οδηγίες. σαν υγρό είναι λίγο πηκτό και φοβάμαι μήπως και το πρωί που θα δουλέψει πάλι το αμάξι είναι βουλωμένα όλα.... θα δείξει ☹️  δεν έβαλα όλο το δοχείο έριξα λίγο να δω αν θα έχει κάποια διαφορά.

 

Ασχετο αλλά τώρα το ένιωσα αυτο που έχει γίνει με το πράσινο τέλος:

Έστω οτι το τρακτέρ έχει 120 λιτρα ντεπόζιτο και βγάζει αναλογα τις εργασίες ~10-12 ώρες αυτονομία με αυτό.

Εχουμε 3-4 ευρώ επιβάρυνση του αγρότη δλδ ανα τυπικό γέμισμα του εκατοστάρικου ανεξαρτήτως του euro class του τρακτερ( ενώ μας έλεγαν παρτε με DPF γιατί έρχονται περιβαλλοντικά χαράτσια), για να στραφούν όλοι σε πιο πράσινα καύσιμα. Λογικό και μπράβο τους. 

 

Δείξτε μου 1 (ένα) ηλεκτρικό τρακτέρ 120 ίππων με αυτονομία 10-12 ώρες σε 100% ισχύ ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών που να μπορώ να το δω και  να υπάρχει σε αντιπροσωπία.

Τι δεν έχει? TYN τότε καραγκιόζηδες, θέλω το καύσιμό μου χωρίς το χαρατσάκι.  (και ξυπνησα)

 

  • Like 3
2 hours ago, Rusty_Cookie said:

Έστω οτι το τρακτέρ έχει 120 λιτρα ντεπόζιτο και βγάζει αναλογα τις εργασίες ~10-12 ώρες αυτονομία με αυτό.

[...]

Τι δεν έχει? TYN τότε καραγκιόζηδες, θέλω το καύσιμό μου χωρίς το χαρατσάκι.  (και ξυπνησα)

 

Παλιό τρακτέρ χωρίς γιούροκλας και κομονρέηλ δεν θα κάψει και θέρμανσης? Λες ιζ μόρ!

  • Like 1
  • Haha 1
πριν 2 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

Παλιό τρακτέρ χωρίς γιούροκλας και κομονρέηλ δεν θα κάψει και θέρμανσης? Λες ιζ μόρ!

 

Λες ιζ μορ οταν είσαι ειδικό καθεστώς και θες να γρατσουνισεις τα χωράφια για να φαινεται καφέ στον δορυφόρο. 

Πως θα δικαιολογήσεις στα βιβλία το έξοδο, πως θα συμψηφίσεις ΦΠΑ?
 

  • Like 1
  • Haha 2
2 hours ago, sotiris said:

Παλιό τρακτέρ χωρίς γιούροκλας και κομονρέηλ δεν θα κάψει και θέρμανσης? Λες ιζ μόρ!


φυλακόβιος mode on! Ομάδα να διαλέξεις Σώτερ, ποια ΠΑΕ θες να αγοράσεις. Εμείς (ο αστρολάβο et moi) ψάχνουμε επενδυτή αν ενδιαφέρεσαι.

  • Haha 1

Μπα. δεν φταίει μόνο το ΠΑΣΟΚ για αυτά τα τερτίπια με τα πετρέλαια και με την έκπτωση από βιβλίο εξόδων που λες. Έχουν ευθύνη μεγάλη όλοι και οι αγρότες που δεν πέρασαν σε εταιρικές μορφές. Είναι πίκρα το θέμα της γεωργίας (οι ψαράδες σε ακόμα χειρότερη μοίρα).

6 hours ago, salde said:


φυλακόβιος mode on! Ομάδα να διαλέξεις Σώτερ, ποια ΠΑΕ θες να αγοράσεις. Εμείς (ο αστρολάβο et moi) ψάχνουμε επενδυτή αν ενδιαφέρεσαι.

 

Μα φυσικά τον ΠΑΟΚ, ως νέος Μπατατούδης με αγροτο-δάνειο! 

 

6 hours ago, Rusty_Cookie said:

 

Λες ιζ μορ οταν είσαι ειδικό καθεστώς και θες να γρατσουνισεις τα χωράφια για να φαινεται καφέ στον δορυφόρο. 

Πως θα δικαιολογήσεις στα βιβλία το έξοδο, πως θα συμψηφίσεις ΦΠΑ?
 

 

Μα πόσο γατάκι είσαι... think outside of the box... πετρέλαιο θέρμανσης για τα θερμοκήπια!!! (και στρώσε έναν κετσέ να φαίνεται σαν θερμοκήπιο στο δορυφόρο).

  • Like 1
  • Haha 3

@Rusty_Cookie 

3€ επιβάρυνση στα 100€ καύσιμο δεν είναι και τόσο πολύ.. Δεν έχω ιδέα από γεωργικά εννοείται.

  • Like 1
7 minutes ago, Simon said:

3€ επιβάρυνση στα 100€ καύσιμο δεν είναι και τόσο πολύ..

για ιδιωτική χρήση ίσως όχι, σε επιχειρηματική δραστηριότητα, ειδικά αν κινείται με χαμηλά περιθώρια ή είναι στο κόκκινο, το 3% διαφορά σε καύσιμο από το πουθενά μπορεί να μην είναι η κύρια αιτία αλλά είναι καλός λόγος να σιχτιρίζεις.

 

 

27 minutes ago, sotiris said:

Μα φυσικά τον ΠΑΟΚ, ως νέος Μπατατούδης με αγροτο-δάνειο! 

φταίω εγώ που πήγα να σε σώσω:
1. καλά ξεμπερδέμετα με τους θεσσαλονικείς μ' αυτό που έγραψες (θα σε δέρνουν για διαφορετικό λόγο όλοι, ηρακλής, παοκ, άρης)
2. καλά ξεμπερδέματα εδώ με τον αστρολάβο, για άλλη μια φορά αρχηγέ εμάς μας έχουν στην απέξω. Ούτε ο Σωτήρης δεν καταδέχεται να ενδιαφερθεί. Γούτσου γούτσου, μην κλαις, θα ζήσουμε!

πριν 2 ώρες, το μέλος Simon έγραψε:

3€ επιβάρυνση στα 100€ καύσιμο δεν είναι και τόσο πολύ.. Δεν έχω ιδέα από γεωργικά εννοείται.

 

πριν 2 ώρες, το μέλος salde έγραψε:

σε επιχειρηματική δραστηριότητα, ειδικά αν κινείται με χαμηλά περιθώρια ή είναι στο κόκκινο, το 3% διαφορά σε καύσιμο από το πουθενά μπορεί να μην είναι η κύρια αιτία αλλά είναι καλός λόγος να σιχτιρίζεις.

 

Σκέψου το 3% όχι τα 3 ευρώ. Τα καύσιμα του μήνα είναι την ταξης των χιλιόλιτρων όχι λίτρων.

Και το point μου είναι πως δεν υπάρχει εναλλακτική, οχι μόνο στην ελλάδα αλλά γενικά. Ξεκάθαρη στοχοποίηση του ελληνα επαγγελματία των μεταφορών και του αγρότη.

Εκτός και αν υπάρχει επιστροφή του τέλους μαζί με τον ΕΦΚ,  που οι άριστοι δεν πολυψήνονται να την δίνουν.

  • Like 2

Φοβερή δουλειά οι εσωτερικοί πλευρικοί αερώσακοι (αχρείστοι να είναι)!

Απ ότι φαίνεται τείνουν να γίνουν και must σε όλα τα αυτοκίνητα.

 

maxresdefault-16.jpg?fit=696%2C392&ssl=1
WWW.AUTOBLOG.GR

Ο Euro NCAP ανακοίνωσε τα αποτελέσματα των νέων δοκιμών πρόσκρουσης που έκανε στα Audi A3, Honda e, Hyundai i10, Isuzu D-Max, Kia Sorento, Land Rover Defender και Seat Leon, με τα 5...

 

  • Like 2
5 hours ago, Lakisss said:

 

 

Συνδυασμός υδρολίσθισης, αμπαλοσύνης και αεροδυναμικής εξάρτησης με την νταλίκα δίπλα.

Συμπέρασμα τα 144 δεν είναι λίγα, είναι 130+10% αλλά όχι λίγα.

Με 120-130 αυτό δεν θα συνέβαινε. Κέρδος των 144 vs 130 είναι 1 ώρα οδήγησης στις 10.

Οπότε εκτός αν κάνεις τον υπερσιβηρικό με αυτοκίνητο, δεν έχεις κάποιο όφελος.

 

Το δράμα σώζεται αν κάνεις ένα μικρό τσικ δεξιά το τιμόνι όταν προσπερνάς την νταλίκα, και δεν σε πετάξει στο διάζωμα. Οπότε μετά γλιτώνεις τα έξαλλα ανάποδα. Στα ανάποδα πάντως ήταν αρκετά σωστός για άμπαλος, όσο πιο αργά γίνεται για να μην πετιέται η ουρά από την άλλη.

  • Like 6
(edited)

Το esp πρέπει να έπαθε 12 εγκεφαλικά πρίν τα πάθει και ο ίδιος ?

 

epic σχολιο απο κάτω στο youtube: 

 

He had his hand on the shifter because we was going to put it into reverse, and reverse time.

:rofl::rofl::rofl:

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
  • Haha 7

To esp τον έσωσε γιατί αν πηγαίνεις στο βρεγμένο με 144 και το ένα χέρι αυτά παθαίνεις. Όταν ξεκίνησε να του φεύγει προς τα δεξιά προσπάθησε να το ισώσει με το αριστερό χέρι μόνο με αποτέλεσμα να το τραβήξει πολύ αριστερά και να αρχίσει τα οχταράκια.

πριν 4 ώρες, το μέλος trendy έγραψε:

αν πηγαίνεις στο βρεγμένο με 144 και το ένα χέρι αυτά παθαίνεις

 

Ταξιτζής πατέρας φίλο μο, μου είχε πει "μετά τα 70km/h πάντα και τα δύο χέρια στο τιμόνι".

  • Like 3
  • Haha 3
1 hour ago, astrolabos said:

 

Ταξιτζής πατέρας φίλο μου, μου είχε πει "μετά τα 70km/h πάντα και τα δύο χέρια στο τιμόνι".

Αυτό το φίλο, καλό φίλο ήταν;?

  • Like 1
  • Haha 3

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.