Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

4 hours ago, rafail1994 said:

Καλημέρα. Λόγο καραντίνας κτλ σκέφτηκα να πάρω μερικά αξεσουάρ για έναν καλό καθαρισμό/ συντήρηση του αυτοκίνητου.


Οπότε χρειάζομαι καθαριστικά για όλα τα πλαστικά της καμπίνας (ταμπλό, τιμόνι, μαρσπιε, λάστιχα στις πόρτες κτλ), τζάμια, πατάκια*, μοκέτες*.

Για το εξωτερικό μέρος θα πλυθεί σε πλυντήριο self service, οπότε δεν χρειάζομαι σαμπουάν. Παρόλα αυτά κοιτάω για κάποιο συντηρητικό ελαστικών και επαναφορά κάποιων μαύρων πλαστικών που με τον ήλιο έχουν ξεθωριάσει. Και ένα καθαριστικό/συντήρηση του χώρου της μηχανής, αλλά χωρίς νερό.

 

Τα προϊόντα που έχω δει μέχρι τώρα είναι αυτά. Τι άλλο να κοιτάξω, εσείς ποια προϊόντα χρησιμοποιείται ;

 

1) Meguiar's New Car Scent Protectant
2) Meguiar's Heavy Duty Multi-Purpose Cleaner
3) Motip Dupli Bumper Black

4) Γυαλιστικό Συντηρητικό Ελαστικών 500ml Feral

 

Ευχαριστώ!
*έχει ο γείτονας μηχάνημα βιολογικού, οπότε μπορώ να το δανειστώ.

 

Καθαριστικό για μεσα (αλλά και εξω) κάνει οποιοδήποτε all purpose cleaner στην ανάλογη αραίωση φυσικά. Και μοτέρ καθαρίζεις φυσικά με μικρή αραίωση + τα κατάλληλα πινελα και βουρτσες για τα σημεία που δεν μπαίνει χέρι.

 

Για revival πλαστικών μέσα-έξω αλλά κυρίως πολύ καλή προστασία uv και ματ αποτέλεσμα δες 303 aerospace protectant (το link είναι τυχαίο, πιθανότατα το βρίσκεις και αλλού) 

Μην περιμένεις μεγάλη διάρκεια σε τέτοια προιόντα βέβαια ειδικά σε κομμάτια εξωτερικά που έχει ήδη αλλάξει χρώμα το πλαστικό...

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 9 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

ο γείτονας που βρίσκεται ? λείπει πολλές ώρες ? :tongueout:

 

χαχαχα ψάχνεις βιολογικό ; Πάντως, ένα απλό έχει που καθαρίζει καναπέδες, στρώματα. Δεν ειναι κατι ιδιαίτερο δλδ.

 

πριν 7 ώρες, το μέλος and64 έγραψε:

 

Καθαριστικό για μεσα (αλλά και εξω) κάνει οποιοδήποτε all purpose cleaner στην ανάλογη αραίωση φυσικά. Και μοτέρ καθαρίζεις φυσικά με μικρή αραίωση + τα κατάλληλα πινελα και βουρτσες για τα σημεία που δεν μπαίνει χέρι.

 

Για revival πλαστικών μέσα-έξω αλλά κυρίως πολύ καλή προστασία uv και ματ αποτέλεσμα δες 303 aerospace protectant (το link είναι τυχαίο, πιθανότατα το βρίσκεις και αλλού) 

Μην περιμένεις μεγάλη διάρκεια σε τέτοια προιόντα βέβαια ειδικά σε κομμάτια εξωτερικά που έχει ήδη αλλάξει χρώμα το πλαστικό...

 

 

 

Αυτά που είναι έτοιμα σε σπρέι πως τα αραιώνεις ; γιατί στις οδηγίες αναφέρουν ψεκάστε, αφήστε το να δράσει, σκουπίστε. Σε ευχαριστώ για την προταση, το εψαξα λιγο τωρα και βλέπω αρκετά καλές κριτικές.

 

Εχει φύγει αυτό το μαυρο ματ που είχαν και παει σε κάποια σημεια να ασπρίσει. Σίγουρα δεν κρατάει για πολύ αλλα μια φορα τον μηνα να το περνάω σιγα σιγα θα ποτίσει.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, rafail1994 said:

Αυτά που είναι έτοιμα σε σπρέι πως τα αραιώνεις ; γιατί στις οδηγίες αναφέρουν ψεκάστε, αφήστε το να δράσει, σκουπίστε. Σε ευχαριστώ για την προταση, το εψαξα λιγο τωρα και βλέπω αρκετά καλές κριτικές.

 

Εχει φύγει αυτό το μαυρο ματ που είχαν και παει σε κάποια σημεια να ασπρίσει. Σίγουρα δεν κρατάει για πολύ αλλα μια φορα τον μηνα να το περνάω σιγα σιγα θα ποτίσει.

 

Τα έτοιμα δεν τα αραιώνεις γιατί τα παίρνεις ήδη σε διάλυμα, εκτός αν πχ θες να ριξεις σε ύψασμα και να κανεις τεστ οποτε ισως να πρέπει να το κανεις τερμα αραιό ;)

 

Θα έλεγα πάρε ενα apc που να παίρνει αραίωση, 1 λιτρο θα σου κρατήσει για πολύ αν υπολογίσεις οτι εσωτερικο πχ παιζεις και με 1:30-1:50 αραίωση αν δεν θες να καθαρίσεις κατι εξαιρετικά βρώμικο. Στο μοτερ χαλας παραπανω αλλα ποσες φορές θα το κάνεις;

 

Το 303 το χρησιμοποιώ χρόνια και είναι οτι πιο καλό εχω βάλει απο πλευράς uv αλλά και αντιστατικής προστασίας. Μια φορά τις 20-30 μέρες εισαι μια χαρά ναι.

 

Πρόσφατα δοκίμασα και το fabric guard της ίδιας εταιρίας σε υφασμάτινη κουκούλα καμπριο και είναι εξίσου άψογο

  • Like 2
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

On 31/10/2020 at 5:45 ΜΜ, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε:

 

Κοίτα δεν μου περισσεύανε 7 κατοστάρικα να πάρω αναλυτή.

Τόσα χρόνια με τον εκφορτιστή έκανα την δουλειά μου ώσπου άρχισα να μετράω μπαταρίες στο πράσινο και κρατάγανε φορτία κάτω από τον μισό χρόνο.

Στη πιάτσα μας το κουτσομπολιό είναι βασικό προτέρημα και καθόλου δεν γουστάρω να με πιάσουν στο στόμα τους

 

Δρατομεν της ευκαιριας μιας και επισκευασαμε και τον ενα φορτιστη-αναλυτη.

WP_20201105_09_27_24_Rich_LI.thumb.jpg.f32a9b7ab15d317fa16699ea29bc7dc4.jpg

Ηρθε πακετο με τις μπαταριες οταν ξεκινησαμε την συνεργασια μαζι τους.

WP_20201105_09_27_32_Rich_LI.thumb.jpg.ff35ea5e71f221eeed3a4c0c737dac37.jpg

Ελληνικης κατασκευης ο κυριος φορτιστης μας.

WP_20201105_09_27_48_Rich_LI.thumb.jpg.30b0f9a029d14f7d221f85808f42202e.jpg

Το ορθιο ειναι "μιζα" δωρο απο την εταιρεια και δοκιμαζουμε οσες μας γυριζουν πισω η αν θελουμε να δουμε πως χτυπανε μιζα.

Ο αλλος φορτιστης δωρο και εκεινος απο αλλη

εταιρεια που συνεργαζομασταν στο παρελθον και μονο φορτιζει.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, and64 said:

@jax7480 παίρνε ιδέες! :p

 

 

 

Φίλος είναι. Έλληνας επίσης που ζει Ολλανδία. Μιλάμε messenger συχνά.

Το S8 μπήκε ήδη για τουρμπίνες, turbo manifolds, εισαγωγές, ρυθμιστές πίεσης, αντλίες βενζίνης και charge cooler. χεχεχεχε

  • Like 3
  • Haha 2
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

καλημέρα λαμπίτες!

ποια η γνώμη σας για τον καθαρισμό του κινητήρα (ή ξεκαρβούνιασμα) με υδρογόνο; 

Το έχει δοκιμάσει κάποιος; ή αν έχετε ακούσει από γνωστό; 

Αξίζει λέτε; 

Διαβάζω ότι ενδείκνυται για παλιά αυτοκίνητα με πολλά χιλιόμετρα και το σκέφτομαι. ?

 

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να ειναι πολυ χαλια ο κινητηρας σου , να εχει επικαθησεις στην εξατμιση, να δουλευει πλουσιο μιγμα κλπ

Αν ολα ισχυουν ολα αυτα, αλλο ειναι το προβλημα και η λυση

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, intercoolerr730 said:

καλημέρα λαμπίτες!

ποια η γνώμη σας για τον καθαρισμό του κινητήρα (ή ξεκαρβούνιασμα) με υδρογόνο; 

Το έχει δοκιμάσει κάποιος; ή αν έχετε ακούσει από γνωστό; 

Αξίζει λέτε; 

Διαβάζω ότι ενδείκνυται για παλιά αυτοκίνητα με πολλά χιλιόμετρα και το σκέφτομαι. ?

 

 

έβγα στον δρόμο και ξεμπούκωσε το αμάξι !

χώστου εκεί στροφές σαν να το έχεις κλέψει !

 

έχω κάνει την διαδικασία για τον χαβαλέ και απλά ξεμπούκωμα κάνει

βάλε εκεί και βενζίνη στην βενζίνη και δώσε πόνο !

 

πιο πολύ ζωή δίνεις στο αυτοκίνητο αν αλλάξεις θερμοστάτη παρά αυτό άποψή μου

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το σκέφτηκα σαν λύση, επειδή δε κάνω συχνά ταξίδια και ως γνωστόν η αθήνα έχει πολύ σταμάτα-ξεκίνα.

Μήπως δω διαφορά ως προς τη κατανάλωση.

Επειδή κάποιες φορές βλέπω μπλέ καπνό (μάλλον καίει λίγο λαδάκι) λέτε να δω και εκεί διαφορά ή ούτε καν;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, jax7480 said:

 

Δοκιμασμενο; γιατι ελεγα να το κανω στο S8 που εχει direct injection και σιγουρα μετα απο 200.000 χλμ κατι θα εχει απο επικαθησεις.

 

Προσωπικά όχι. Άλλα όταν διαβάζω π.χ. από μια εταιρία που κάνει κάτι τέτοιο, αυτά,

Quote

... Το οξυγόνο υγραίνει και μαλακώνει όλες τις συσσωρευμένες ανθρακούχες επικαθίσεις. ...

... Τα ιόντα Υδρογόνου διεισδύουν στα μόρια του άνθρακα και ενώνονται μαζί του δημιουργώντας ενώσεις Υδρογονανθράκων. ...

που είναι εντελώς αντιεπιστημονικά, δεν ασχολούμαι.

 

Εισαγωγή δεν πιστεύω να κάτι τίποτα, θέλει χέρι και χημικά ή αμμοβολή με καριδότσουφλα για να καθαρίσει. Θάλαμος καύσης ίσως κάτι γίνει, όχι γιατί είναι μαγικό αλλά γιατί το υδρογόνο με το οξυγόνο θα δημιουργήσουν ατμό και θα γίνει steam cleaning.

 

Τώρα μια εταιρία δείχνει και καλά δυναμομετρήσεις που πήραν άλογα κ.τ.λ, τι να σου πω, συνεχίζω να μην το πιστεύω και 1-2 αναφορές σε φορουμ που είχα δει λένε πω απίστευτο κ.τ.λ στην αρχή και οι ίδιοι μετά από μια βδομάδα, ο κινητήρας λειτουργεί το ίδιο όπως παλιά και δεν καταλαβαίνω διαφορά.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.