and64 Σεπτέμβριος 24, 2020 #9361 Σεπτέμβριος 24, 2020 1 minute ago, jax7480 said: Ναι. Ακόμα δεν οδήγησε, ούτε 1 μέτρο. Τυχαίο ή μοιραίο;;; 2 1
jax7480 Σεπτέμβριος 24, 2020 #9362 Σεπτέμβριος 24, 2020 Μπα. Βολεμένη είναι. Δικαιολογίες ακούω, δεν μπορώ με αυτόματο, δεν ξέρω από ηλεκτρικά και τέτοια. Απλά δεν ξέρει πως αυτό το μήνα θα την γράψω σε σχολή να κάνει μαθήματα με Tesla Model 3 για να μάθει στα ηλεκτρικά και τα αυτόματα. Με έλληνα δάσκαλο κιόλας. 2 6
sotiris Σεπτέμβριος 24, 2020 #9363 Σεπτέμβριος 24, 2020 Το δεν μπορώ με αυτόματο είναι λίγο μούφα να ξέρεις 3 2
Lakisss Σεπτέμβριος 24, 2020 #9364 Σεπτέμβριος 24, 2020 https://www.autoexpress.co.uk/electric-cars/353209/energy-firms-want-right-switch-electric-cars-charging-home 1 1
slalom Σεπτέμβριος 25, 2020 #9365 Σεπτέμβριος 25, 2020 πριν 20 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε: Το δεν μπορώ με αυτόματο είναι λίγο μούφα να ξέρεις Δεν υπαρχει πιο ευκολο
minast Σεπτέμβριος 25, 2020 #9366 Σεπτέμβριος 25, 2020 πριν 5 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε: Δεν υπαρχει πιο ευκολο Μέχρι να πας ελαφρά αφηρημένος μετά από μερικές ώρες οδήγησης να κατεβάσεις ταχύτητα πατώντας "συμπλέκτη" 1 1
slalom Σεπτέμβριος 25, 2020 #9367 Σεπτέμβριος 25, 2020 Ποιο το προβλημα? Αλλα θα διαφωνησω, μετα απο μερικες ωρες εχεις συνηθισει την αυτοματη λειτουργια 1
and64 Σεπτέμβριος 25, 2020 #9368 Σεπτέμβριος 25, 2020 24 minutes ago, slalom said: Αλλα θα διαφωνησω, μετα απο μερικες ωρες εχεις συνηθισει την αυτοματη λειτουργια Και εκεί είναι που όποιος δεν το έχει με τα αυτόματα θα πάει να πατήσει συμπλέκτη στο πρώτο stop/φαναρι που θα φτάσει και στην καλύτερη περίπτωση θα σε βγάλει απο το παρπρίζ 1
schumifer Σεπτέμβριος 26, 2020 #9369 Σεπτέμβριος 26, 2020 Χαχα όντως, το καλύτερο δώρο σε κάποιον που πρωτοδοκιμάζει αυτόματο είναι το μαγνητικό παπούτσι στο αριστερό πόδι, να μην μπορεί να το σηκώσει αναζητώντας το συμπλέκτη!!! Αλλιώς συνηθίζεται. Εκτός από τις ανόητες επιλογές του κιβωτίου, αν ξέρεις λίγο πώς δουλεύει το μηχάνημα και έχεις άποψη, είναι δύσκολο να συμφωνήσεις με τις σχέσεις που επιλέγει και τις άπειρες αλλαγές που κάνει 1
2cpu Σεπτέμβριος 26, 2020 #9370 Σεπτέμβριος 26, 2020 Βασικα παιζει ρολο και το αυτοματο.Οδηγησα BMW (σειρα 5)του κουμπαρου μου και το ISUZU DMAX του αδερφου και σειριακο απο RAV4 και ειναι οπως πρεπει να ειναι το αυτοματο που εχουμε ολοι στο μυαλο μας.Πηρα opel corsa που υποτιθεται εχει και την επιλογη να ανεβοκατεβαζεις εσυ ταχυτητες και το αυτοματο τελειως ηταν αθλιο εως καταστροφικο(σε καθε φαναρι αφηνα τα λαστιχα). Η κατασταση στρωνοταν λιγο αν επελεγες εσυ το ανεβοκατεβασμα ταχυτητων. 5
minast Σεπτέμβριος 26, 2020 #9371 Σεπτέμβριος 26, 2020 πριν 8 ώρες, το μέλος slalom έγραψε: Ποιο το προβλημα? Αλλα θα διαφωνησω, μετα απο μερικες ωρες εχεις συνηθισει την αυτοματη λειτουργια Δεν το ανέφερα ως δείγμα "δυσκολίας", αλλά ως ανέκδοτο. Θεωρώ ότι η εισαγωγή σε αυτόματο είναι απείρως ευκολότερη απ' ότι σε χειροκίνητο κιβώτιο. Και είναι γεγονός ότι υπάρχουν καλά και λιγότερο καλά αυτόματα κιβώτια, αλλά πράγματι μπορεί κανείς μετά από μερικές ώρες να καταλάβει τον αλγόριθμο των αλλαγών, και να έχει σχεδόν ίδιο έλεγχο σχέσης που θα είχε και με χειροκίνητο. Εξ' άλλου ακόμη και σε φτηνά όπως το Aygo βρίσκεις paddles στο τιμόνι για ανεβοκατέβασμα . 2
PetrosD Σεπτέμβριος 26, 2020 #9372 Σεπτέμβριος 26, 2020 16 hours ago, minast said: Μέχρι να πας ελαφρά αφηρημένος μετά από μερικές ώρες οδήγησης να κατεβάσεις ταχύτητα πατώντας "συμπλέκτη" Αν οδηγείς αφηρημένος, άστο, πάρε ταξί. 2
schumifer Σεπτέμβριος 26, 2020 #9373 Σεπτέμβριος 26, 2020 2 hours ago, minast said: Δεν το ανέφερα ως δείγμα "δυσκολίας", αλλά ως ανέκδοτο. Θεωρώ ότι η εισαγωγή σε αυτόματο είναι απείρως ευκολότερη απ' ότι σε χειροκίνητο κιβώτιο. Και είναι γεγονός ότι υπάρχουν καλά και λιγότερο καλά αυτόματα κιβώτια, αλλά πράγματι μπορεί κανείς μετά από μερικές ώρες να καταλάβει τον αλγόριθμο των αλλαγών, και να έχει σχεδόν ίδιο έλεγχο σχέσης που θα είχε και με χειροκίνητο. Εξ' άλλου ακόμη και σε φτηνά όπως το Aygo βρίσκεις paddles στο τιμόνι για ανεβοκατέβασμα . Μιλάω από εμπειρία σε ένα ΚΙΑ ceed sw 1.6 crdi gt line 2016. Οι λεβιέδες πίσω από το τιμόνι είναι περισσότερο διακοσμητικοί. Αν το μηχάνημα έχει αποφασίσει ότι δε θα κατεβάσεις ταχύτητα, δεν κατεβάζει. Αν έχει αποφασίσει ότι δε θα πλησιάσει άλλο τους κόφτες, τότε θα ανεβάσει ό,τι και να θέλεις. Κατά τα άλλα είναι το πρώτο αυτόματό μας, η λειτουργία του κιβωτίου είναι όνειρο, μαλακό, ήπιο, η σύζυγος δεν καταλαβαίνει καν τις αλλαγές. Απλά δε συμφωνώ με το κιβώτιό μου, τι να κάνω γιατρέ μου; Το κιβώτιο έχει προφανώς προρυθμισμένες ρουτίνες, δεν μπορεί να προσαρμοστεί, δεν δέχεται ότι πχ χρειάζεται 5% γκάζι για τα επόμενα 5 χιλιόμετρα οπότε θα βάλω 7η, όχι, θα κρατήσει 4 και θα ανεβοκατεβάσει μόλις χαϊδέψω λίγο παραπάνω το γκάζι για να μου δώσει επιτάχυνση αν και εμένα δε μου χρειαζόταν τόσο. Και δε θα ανεβάσει 5η αν δε φτάσω τις πχ 2000 σαλ με την 4η. Στην εθνική μόλις δώσω λίγο παραπάνω γκάζι θα κατεβάσει πολύ πιο επιθετικά από ό,τι χρειάζομαι. Βγαίνω απ΄το γκαράζ που είναι υπόγειο, κι επειδή έχω 5 μέτρα ευθεία πριν την απότομη ανηφόρα προλαβαίνει να βάλει 2α παρόλο που πάω με 5 χλμ ανά ώρα. Και αντί να κατεβάσει 1η στην ανηφόρα πατινάρει τη 2α. Γενικώς, όπως έγραφα και πιο πάνω, αν μιλάμε για κάποιον που καταλαβαίνει λίγο, τότε το αυτόματο καίει περισσότερη βενζίνη και συμπλέκτη 3
jax7480 Σεπτέμβριος 26, 2020 #9374 Σεπτέμβριος 26, 2020 @schumifer εχει να κανει καθαρα με το κιβωτιο και τον κινητηρα στο αμαξι και το πως ειναι ρυθμισμενα. 3
and64 Σεπτέμβριος 26, 2020 #9375 Σεπτέμβριος 26, 2020 19 minutes ago, schumifer said: Μιλάω από εμπειρία σε ένα ΚΙΑ ceed sw 1.6 crdi gt line 2016. Διπλοσύμπλεκτο δεν ειναι αυτο; Εχω οδηγήσει tuscon με το αντιστοιχο 7αρι (ισως να ειναι και το ιδιο) και ήταν πολύ κοντά στη λειτουργία με το dsg, απροβλημάτιστη δλδ στις περισσότερες των περιπτώσεων εκτος απο κατι χαζα οντως που βάζει δευτερα και δεν εννοεί να κατεβάσει την πρώτη ποτέ οπως και κανει και το δικό μου 1st gen dsg. Οσο για aygo και corsa κλπ ιστοριες που αναφέρθηκαν πιο πάνω, αυτά ειναι ουσιαστικά ρομποτιζε χειροκίνητα απλά σε κάκιστη υλοποίηση γι αυτό και ειναι τοσο άχρηστα 2 1
Thresh86 Σεπτέμβριος 26, 2020 #9376 Σεπτέμβριος 26, 2020 Η Ηyundai λανσάρει το νέο i20 -Πόσο κοστίζει [εικόνες] | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | iefimerida.gr WWW.IEFIMERIDA.GR H νέα γενιά του μικρού μοντέλου της Hyundai λανσάρεται στην ελληνική αγορά σε τιμές που ξεκινούν από τα 12.990 ευρώ. |... ενδιαφέρουσα σχεδίαση στο concept του one volume , καλά μοτέρ, καλή τιμή , mild hybrid , N έκδοση με 1.6 turbo αργότερα μαζί με το νέο Yaris θα παιχτεί μπαλίτσα στην κατηγορία των smini 2
sotiris Σεπτέμβριος 26, 2020 #9378 Σεπτέμβριος 26, 2020 8 hours ago, schumifer said: Γενικώς, όπως έγραφα και πιο πάνω, αν μιλάμε για κάποιον που καταλαβαίνει λίγο, τότε το αυτόματο καίει περισσότερη βενζίνη και συμπλέκτη Ακριβώς όπως τα λες. Ελλάδα που πας το αυτοκίνητο όπως θες, δεν έχουν θέμα. Στο εξωτερικό επειδή πρέπει να πας όπως οι άλλοι που πάνε καρφωμένοι στο όριο ταχύτητας, έ σε κάποια δεν ταιριάζουν όλα τα όρια. Είχα πάρει μια φορά ταξί DSG αεροδρόμιο - σπίτι στο Μπέρμιγχαμ, το ταξί βενζίνη DSG με 200-300κ. Πηγάιναμε με το όριο, 40 μίλια. Πρέπει να είχε κάνει το 4η-5η-4η 200 φορές στη μισή ώρα Αστραπιαίες αλλαγές το DSG, αλλά άσκοπες Το δικό μου το Selespeed είχε θέμα στα π.χ. 80 χιλιόμετρα (50 μίλια) εθνική. Αμάξι 2.4 με 23 κιλά ροπή, κατέβαζε στα 80 τετάρτη αντί πέμπτης (εθνική με έργα, ό,τι χειρότερο). Ό,τι και να έκανα στο mode Automatic, κατέβαζε 4η. Στο Manual κρατούσε την 5η, αλλά έχανα το cruise control 2 4
Cyber_Cookie Σεπτέμβριος 26, 2020 #9379 Σεπτέμβριος 26, 2020 πριν 7 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε: N έκδοση με 1.6 turbo αργότερα Περιμένουμε να δούμε πόσο πεθαμένη θα είναι, άξουαλι. Πριν επιλέξουμε το νέο μας γρήγορο μικρό. 1
Thresh86 Σεπτέμβριος 26, 2020 #9380 Σεπτέμβριος 26, 2020 πριν 8 λεπτά, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε: Περιμένουμε να δούμε πόσο πεθαμένη θα είναι, άξουαλι. Πριν επιλέξουμε το νέο μας γρήγορο μικρό. Δεν θα βιαζόμουν, ο στόχος με τα Ν δεν είναι η απόλυτη ταχύτητα αλλά το vfm για τα άλογα που παίρνεις με ένα καλό σασί (πήραν team απο M Gmbh). Για να δούμε αν θα αλλάξει κάτι. Αν θες απόλυτα γρήγορο μικρό με τα ανάλογα χρήματα, πας στην Toyota, ρίχνεις αριστερό ωμο, σηκώνεις δεξι ωμο, αριστερό χείλος, αμολας ένα ΤΙ ΕΓΙΝΕ και φεύγεις με ενα Yaris 1.6T
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now