Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Μπα. Βολεμένη είναι. Δικαιολογίες ακούω, δεν μπορώ με αυτόματο, δεν ξέρω από ηλεκτρικά και τέτοια.

Απλά δεν ξέρει πως αυτό το μήνα θα την γράψω σε σχολή να κάνει μαθήματα με Tesla Model 3 για να μάθει στα ηλεκτρικά και τα αυτόματα. Με έλληνα δάσκαλο κιόλας.

 

 

  • Like 2
  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, slalom said:

Αλλα θα διαφωνησω, μετα απο μερικες ωρες εχεις συνηθισει την αυτοματη λειτουργια

 

Και εκεί είναι που όποιος δεν το έχει με τα αυτόματα θα πάει να πατήσει συμπλέκτη στο πρώτο stop/φαναρι που θα φτάσει και στην καλύτερη περίπτωση θα σε βγάλει απο το παρπρίζ ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χαχα όντως, το καλύτερο δώρο σε κάποιον που πρωτοδοκιμάζει αυτόματο είναι το μαγνητικό παπούτσι στο αριστερό πόδι, να μην μπορεί να το σηκώσει αναζητώντας το συμπλέκτη!!!

Αλλιώς συνηθίζεται.  Εκτός από τις ανόητες επιλογές του κιβωτίου, αν ξέρεις λίγο πώς δουλεύει το μηχάνημα και έχεις άποψη, είναι δύσκολο να συμφωνήσεις με τις σχέσεις που επιλέγει και τις άπειρες αλλαγές που κάνει

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βασικα παιζει ρολο και το αυτοματο.Οδηγησα BMW (σειρα 5)του κουμπαρου μου και το ISUZU DMAX  του αδερφου και σειριακο

απο RAV4 και ειναι οπως πρεπει να ειναι το αυτοματο που εχουμε ολοι στο μυαλο μας.Πηρα opel corsa που υποτιθεται εχει και την επιλογη

να ανεβοκατεβαζεις εσυ ταχυτητες και το αυτοματο τελειως ηταν αθλιο εως καταστροφικο(σε καθε φαναρι αφηνα τα λαστιχα).

Η κατασταση στρωνοταν λιγο αν επελεγες εσυ το ανεβοκατεβασμα ταχυτητων.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος slalom έγραψε:

Ποιο το προβλημα?

 

Αλλα θα διαφωνησω, μετα απο μερικες ωρες εχεις συνηθισει την αυτοματη λειτουργια

 

Δεν το ανέφερα ως δείγμα "δυσκολίας", αλλά ως ανέκδοτο.

Θεωρώ ότι η εισαγωγή σε αυτόματο είναι απείρως ευκολότερη απ' ότι σε χειροκίνητο κιβώτιο. Και είναι γεγονός ότι υπάρχουν καλά και λιγότερο καλά αυτόματα κιβώτια, αλλά πράγματι μπορεί κανείς μετά από μερικές ώρες να καταλάβει τον αλγόριθμο των αλλαγών, και να έχει σχεδόν ίδιο έλεγχο σχέσης που θα είχε και με χειροκίνητο. Εξ' άλλου ακόμη και σε φτηνά όπως το Aygo βρίσκεις paddles στο τιμόνι για ανεβοκατέβασμα ;).

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, minast said:

 

Μέχρι να πας ελαφρά αφηρημένος μετά από μερικές ώρες οδήγησης να κατεβάσεις ταχύτητα πατώντας "συμπλέκτη" ?

 

Αν οδηγείς αφηρημένος, άστο, πάρε ταξί.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, minast said:

 

Δεν το ανέφερα ως δείγμα "δυσκολίας", αλλά ως ανέκδοτο.

Θεωρώ ότι η εισαγωγή σε αυτόματο είναι απείρως ευκολότερη απ' ότι σε χειροκίνητο κιβώτιο. Και είναι γεγονός ότι υπάρχουν καλά και λιγότερο καλά αυτόματα κιβώτια, αλλά πράγματι μπορεί κανείς μετά από μερικές ώρες να καταλάβει τον αλγόριθμο των αλλαγών, και να έχει σχεδόν ίδιο έλεγχο σχέσης που θα είχε και με χειροκίνητο. Εξ' άλλου ακόμη και σε φτηνά όπως το Aygo βρίσκεις paddles στο τιμόνι για ανεβοκατέβασμα ;).

 

 

Μιλάω από εμπειρία σε ένα ΚΙΑ ceed sw 1.6 crdi gt line 2016. Οι λεβιέδες πίσω από το τιμόνι είναι περισσότερο διακοσμητικοί. Αν το μηχάνημα έχει αποφασίσει ότι δε θα κατεβάσεις ταχύτητα, δεν κατεβάζει. Αν έχει αποφασίσει ότι δε θα πλησιάσει άλλο τους κόφτες, τότε θα ανεβάσει ό,τι και να θέλεις.

Κατά τα άλλα είναι το πρώτο αυτόματό μας, η λειτουργία του κιβωτίου είναι όνειρο, μαλακό, ήπιο, η σύζυγος δεν καταλαβαίνει καν τις αλλαγές. Απλά δε συμφωνώ με το κιβώτιό μου, τι να κάνω γιατρέ μου;

Το κιβώτιο έχει προφανώς προρυθμισμένες ρουτίνες, δεν μπορεί να προσαρμοστεί, δεν δέχεται ότι πχ χρειάζεται 5% γκάζι για τα επόμενα 5 χιλιόμετρα οπότε θα βάλω 7η, όχι, θα κρατήσει 4 και θα ανεβοκατεβάσει μόλις χαϊδέψω λίγο παραπάνω το γκάζι για να μου δώσει επιτάχυνση  αν και εμένα δε μου χρειαζόταν τόσο. Και δε θα ανεβάσει 5η αν δε φτάσω τις πχ 2000 σαλ με την 4η.

Στην εθνική μόλις δώσω λίγο παραπάνω γκάζι θα κατεβάσει πολύ πιο επιθετικά από ό,τι χρειάζομαι.

Βγαίνω απ΄το γκαράζ που είναι υπόγειο, κι επειδή έχω 5 μέτρα ευθεία πριν την απότομη ανηφόρα προλαβαίνει να βάλει 2α παρόλο που πάω με 5 χλμ ανά ώρα. Και αντί να κατεβάσει 1η στην ανηφόρα πατινάρει τη 2α.

 

Γενικώς, όπως έγραφα και πιο πάνω, αν μιλάμε για κάποιον που καταλαβαίνει λίγο, τότε το αυτόματο καίει περισσότερη βενζίνη και συμπλέκτη

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, schumifer said:

 

Μιλάω από εμπειρία σε ένα ΚΙΑ ceed sw 1.6 crdi gt line 2016.

 

Διπλοσύμπλεκτο δεν ειναι αυτο; Εχω οδηγήσει tuscon με το αντιστοιχο 7αρι (ισως να ειναι και το ιδιο) και ήταν πολύ κοντά στη λειτουργία με το dsg, απροβλημάτιστη δλδ στις περισσότερες των περιπτώσεων εκτος απο κατι χαζα οντως που βάζει δευτερα και δεν εννοεί να κατεβάσει την πρώτη ποτέ οπως και κανει και το δικό μου 1st gen dsg.

 

Οσο για aygo και corsa κλπ ιστοριες που αναφέρθηκαν πιο πάνω, αυτά ειναι ουσιαστικά ρομποτιζε χειροκίνητα απλά σε κάκιστη υλοποίηση γι αυτό και ειναι τοσο άχρηστα  :p

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

i20-1.jpg?itok=ndZVp6RV
WWW.IEFIMERIDA.GR

H νέα γενιά του μικρού μοντέλου της Hyundai λανσάρεται στην ελληνική αγορά σε τιμές που ξεκινούν από τα 12.990 ευρώ. |...

 

ενδιαφέρουσα σχεδίαση στο concept του one volume , καλά μοτέρ, καλή τιμή , mild hybrid , N έκδοση με 1.6 turbo αργότερα

 

μαζί με το νέο Yaris θα παιχτεί μπαλίτσα στην κατηγορία των smini

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, schumifer said:

Γενικώς, όπως έγραφα και πιο πάνω, αν μιλάμε για κάποιον που καταλαβαίνει λίγο, τότε το αυτόματο καίει περισσότερη βενζίνη και συμπλέκτη

 

Ακριβώς όπως τα λες. Ελλάδα που πας το αυτοκίνητο όπως θες, δεν έχουν θέμα.

Στο εξωτερικό επειδή πρέπει να πας όπως οι άλλοι που πάνε καρφωμένοι στο όριο ταχύτητας, έ σε κάποια δεν ταιριάζουν όλα τα όρια.

Είχα πάρει μια φορά ταξί DSG αεροδρόμιο - σπίτι στο Μπέρμιγχαμ, το ταξί βενζίνη DSG με 200-300κ. Πηγάιναμε με το όριο, 40 μίλια. 

Πρέπει να είχε κάνει το 4η-5η-4η 200 φορές στη μισή ώρα :hehe: 

Αστραπιαίες αλλαγές το DSG, αλλά άσκοπες :p 

 

Το δικό μου το Selespeed είχε θέμα στα π.χ. 80 χιλιόμετρα (50 μίλια) εθνική. Αμάξι 2.4 με 23 κιλά ροπή, κατέβαζε στα 80 τετάρτη αντί πέμπτης (εθνική με έργα, ό,τι χειρότερο).

Ό,τι και να έκανα στο mode Automatic, κατέβαζε 4η. Στο Manual κρατούσε την 5η, αλλά έχανα το cruise control :hehe: 

  • Like 2
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

N έκδοση με 1.6 turbo αργότερα

 

Περιμένουμε να δούμε πόσο πεθαμένη θα είναι, άξουαλι. Πριν επιλέξουμε το νέο μας γρήγορο μικρό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 λεπτά, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

 

Περιμένουμε να δούμε πόσο πεθαμένη θα είναι, άξουαλι. Πριν επιλέξουμε το νέο μας γρήγορο μικρό.

 

Δεν θα βιαζόμουν, ο στόχος με τα Ν δεν είναι η απόλυτη ταχύτητα αλλά το vfm για τα άλογα που παίρνεις με ένα καλό σασί (πήραν team απο M Gmbh). 

Για να δούμε αν θα αλλάξει κάτι. 

 

Αν θες απόλυτα γρήγορο μικρό με τα ανάλογα χρήματα, πας στην Toyota, ρίχνεις αριστερό ωμο, σηκώνεις δεξι ωμο, αριστερό χείλος, αμολας ένα

ΤΙ ΕΓΙΝΕ και φεύγεις με ενα Yaris 1.6T

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.