Jump to content



Recommended Posts

Just now, Nickzzz said:

 

Τιμές συνεργείου αυτά ή από το internet;

Internet. Το συνεργειο δεν ξερω τι χρεωνει. Λογικα πιο πολλα εννοειται. Νομιζω εχω ακομη την αποδειξη. Θα δω και θα σας πω.

1 minute ago, Nickzzz said:

Ναι αυτό λέω. Το συνεργείο μπορεί να χρεώνει και τα διπλά στα ανταλλακτικά.

 

Και τα τριπλα να χρεωνει παλι τα εργατικα τα λες πολλα.

  • Like 2
3 minutes ago, jax7480 said:

 

Και τα τριπλα να χρεωνει παλι τα εργατικα τα λες πολλα.

 

Ε ναι, αλλά έτσι πάει εκεί. Κάτι σαν 100-200 €/ώρα ξέρω γω.

 

Σε αυτές τις ιστορίες, μου είχαν ζητήσει 1000 € για αλλαγή ιμάντα σε αμάξι 15ετίας που έκανε 3000 €. 300 τα ανταλλακτικά και 700 η εργασία. :online2long:

  • Like 1
  • Sad 1
  • Wow 2

Αν θυμάμαι καλά και δεν κάνω λάθος η χρέωση ήταν 800€ + ΦΠΑ η εργατοώρα. Και φυσικά υπάρχουν στανταρ εργατοώρες για όλες τις δουλειές. Δεν ισχύει το όσο του πάρει η δουλειά θα σε χρεώσουν. Δηλαδή τελειώνει σε 30 λεπτά για τα πάντα αλλά θα σε χρεώσει όσο λέει η Audi, 2 ώρες π.χ.

 

 

 

  • Like 3
  • Sad 1
Quote

...Δηλαδή τελειώνει σε 30 λεπτά για τα πάντα αλλά θα σε χρεώσει όσο λέει η Audi, 2 ώρες π.χ....

 

 

Ναι και αυτό. Σε όλα αυτό θα κάνουν εκτός και αν πας σε κανέναν Μοχαμετ ή βρεις κανένα φιλικό συνεργείο.

  • Like 2
40 minutes ago, Nickzzz said:

 

Ναι και αυτό. Σε όλα αυτό θα κάνουν εκτός και αν πας σε κανέναν Μοχαμετ ή βρεις κανένα φιλικό συνεργείο.

 

Έτσι είναι και αυτός που πάω τώρα. Το συνεργείο είναι το καλύτερο που υπάρχει μετά την αντιπροσωπεία, τουλάχιστον στο Όσλο. Φτιάχνει μόνο Audi και από την πελατεία του έχω δει πως τον προτιμούν όλοι (R8, RS6, RS7, S8 κτλ). Χρεώνει 80€ την ώρα + ΦΠΑ. Που για τα δεδομένα της Νορβηγίας το βρίσκω πολύ φθηνό. Αλλά και αυτός τις εργατοώρες που θα χρεώσει για κάθε δουλειά τις βλέπει από την Audi. Με τέτοιες τιμές, ούτε καν με νοιάζει.

 

Γενικά η χειρονακτική εργασία πληρώνεται πάρα πολύ ακριβά εδώ. Έχω να πω πολλά παραδείγματα ειδικά με τις χρεώσεις που γίνονται στην εταιρεία αλλά δεν είναι στο θέμα μας.

 

 

  • Like 2
16 minutes ago, jax7480 said:

Γενικά η χειρονακτική εργασία πληρώνεται πάρα πολύ ακριβά εδώ.

Οι υπηρεσίες, γενικώς. Σε όλη την «παλαιά» Δυτ. Ευρώπη και αγγλοσαξωνικό κόσμο. First World. Τους ταρακουνάνε οι διάφοροι Μοχάμεντ, σε στυλ «τους χαλάνε την πιάτσα», αλλά κι αυτοί προσαρμόζονται στα πλαίσια τιμών σχετικά σύντομα.

Πόσα χρόνια το έχεις; Δεν υπάρχουν στα αυτοκίνητα πακέτα κάποιου είδους εγγύησης/προσφορών κατά την αγορά που να καλύπτουν για 3-5 χρόνια και τα εργατικά;

2 hours ago, salde said:

Πόσα χρόνια το έχεις; Δεν υπάρχουν στα αυτοκίνητα πακέτα κάποιου είδους εγγύησης/προσφορών κατά την αγορά που να καλύπτουν για 3-5 χρόνια και τα εργατικά;

 

Το αυτοκινητο ειχε εγγυηση ενα χρονο οταν το πηρα αλλα η εγγύηση δεν εχει να κανει με τη συντηρηση.

Στο Μινι που ηταν καινουριο αγορασαμε και πακετο συντηρησης για 4 χρονια (500€). Αλλα στα 4 χρονια τι ακριβως να συντηρησουν σε ενα ηλεκτρικο; αντε να αλλαξουμε τακακια (περιλαμβανονται στο πακετο και τα αλλαζουν στα 40.000 χλμ) μια φορα και κανα 2 φορες υαλοκαθαριστηρες. 

  • Like 2
(edited)
πριν 4 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε:

2400€ αλλαγή λάδια, μπουζί και φίλτρα. Με ανταλλακτικά Audi, δεν τα πήγα εγώ, δεν το δέχονται.

Δηλαδή, έβαλαν 8 μπουζί μαμά (κόστος από ebay, 160€, τα OEM), 9.6 λίτρα λάδι Castrol (κόστος 120-130€) και 4 φίλτρα (2 αέρα, ένα λαδιού, ένα καμπίνας, κόστος 100€). 

Τα υπόλοιπα  ήταν όλα εργατικά.

Αν τα κανεις μονος σου, σου μενουν 2000€

 

και παιρνεις την 3090!

Έγινε επεξεργασία από slalom
  • Like 1
  • Haha 6
(edited)
πριν 43 λεπτά, το μέλος jax7480 έγραψε:

Αλλαγη θεματος...

 

Το Mini στο εσωτερικό του...

 

20200909_123548.thumb.jpg.fa65d7497223f6862b9665694bae7cc5.jpg

 

Και parking ηλεκτρικων. Κοστος 1.3€ η ωρα με δωρεαν φορτιση:

 

20200909_160555.thumb.jpg.23ad373893325e6581a9547458549290.jpg

 

 

είναι ωραίος ο ψηφιακός πίνακας οργάνων? είναι παραμετροποιήσιμος ή ένα mode and that's it? έβαλες και το καλό ηχοσύστημα? άξιζε?

 

edit: έχει android auto ή κλασσικά μόνο apple car play?

Έγινε επεξεργασία από Nameless1

Στον πινακα δεν παραμετροποιειται τιποτα. Στην κεντρικη κονσολα, καναδυο πραγματα.

 

Το αυτοκινητο ειχε 3 εκδοσεις. Το καλο ηχοσυστημα ηταν απο την μεσαία και πανω. Δεν ξερω πως παιζει η πιο φθηνη εκδοση. Προσωπικα δεν ειμαι πολυ του ηχου αλλα αφου ηταν στο πακετο δεν με ενοχλησε. Και δεν μπορω να συγκρίνω με το αλλο αυτοκινητο γιατι εκει ξεφευγουν τα πραγματα.

  • Like 2

Το hud σε βολευει μεσα στην πολη; 

Εχω ακουσει οτι μπερδευει λιγο λογω το οτι ειναι δυο επιπεδα. Ενα το παρμπριζ, ενα το hud

Τι ακριβως μπερδευει; δεν το επιασα. 

Ή μαλλον πες μου τι ακουσες.

13 hours ago, Nameless1 said:

edit: έχει android auto ή κλασσικά μόνο apple car play?

 

Σε ξεχασα σε αυτο. Μονο car play.

15 hours ago, jax7480 said:

Αλλαγη θεματος...

 

Το Mini στο εσωτερικό του...

 

20200909_123548.thumb.jpg.fa65d7497223f6862b9665694bae7cc5.jpg

 

Και parking ηλεκτρικων. Κοστος 1.3€ η ωρα με δωρεαν φορτιση:

 

20200909_160555.thumb.jpg.23ad373893325e6581a9547458549290.jpg

 

 

Τα φώτα στο δρόμο φωτίζουν κανονικά ή έχουν βάλει κι εκεί κάνα pattern με τη σημαία της Αγγλίας???? :hehe: 

Πολύ ωραίο design και όσο περνάει ο καιρός μεγαλώνει η ειρωνία του αγγλικού προϊόντος made in germany :)

Τα αποτελέσματα της πολιτικής Θάτσερ!

 

Για το service που λες, σε ηλεκτρικό δε νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να χρειαστείς κάτι.

Ακόμη και τα φρένα αν φρενάρεις με άφημα γκαζιού και δεν το ζορίζεις μπορεί να χρειαστείς τακάκια στα 200κ :p 

 

 

Καλημέρα :)

  • Like 2
23 minutes ago, sotiris said:

 

Τα φώτα στο δρόμο φωτίζουν κανονικά ή έχουν βάλει κι εκεί κάνα pattern με τη σημαία της Αγγλίας???? :hehe: 

Πολύ ωραίο design και όσο περνάει ο καιρός μεγαλώνει η ειρωνία του αγγλικού προϊόντος made in germany :)

Τα αποτελέσματα της πολιτικής Θάτσερ!

 

Για το service που λες, σε ηλεκτρικό δε νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να χρειαστείς κάτι.

Ακόμη και τα φρένα αν φρενάρεις με άφημα γκαζιού και δεν το ζορίζεις μπορεί να χρειαστείς τακάκια στα 200κ :p 

 

 

Καλημέρα :)

 

Τα φώτα είναι πολύ καλά τα μπροστά. Τα πίσω να πω την αλήθεια με το αγγλικό pattern μου άρεσαν. Αλλαγή τακάκια η Mini λέει στα 40.000χλμ. Πλέον μετά από τόσο καιρό φρενάρω σχεδόν αποκλειστικά με άφημα γκαζιού οπότε λογικά κάπου τόσο θα κρατήσουν.

 

  • Like 3

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.