Jump to content



Recommended Posts

πριν 35 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε:

Στα 1800 χλμ βαρεσα κοφτη στη 2α, δεν αντεξα!

 

Κατά τη γνώμη μου δεν έχει νόημα ειδικά σε τούρμπο κινητήρες, αλλά αν είναι να το κάνεις κάντο σωστά :hehe:

(ζεστός και όχι full throttle κάτω από 1.500-2.000σαλ όπως λες)

  • Like 2

Ναι καλα... σιγα τους κοφτες! Ηλεκτρονικοι! Ανεβαζεις στροφες και καποια στιγμη απλα σταματανε να ανεβαινουνε. Ουτε μπαμ μπουμ, ουτε σκροτσαρισματα, ουτε τιποτα! 

Που' ναι η escortαρα που ειχα. 0-100 σε 36 δευτερολεπτα αλλα οι αλλαγες παντα στον κοφτη, ετσι για το μαμωτο. 2 μοτερ του σπασα.....    ??????

  • Like 2
  • Haha 2
43 minutes ago, Rusty_Cookie said:

 

Αφού με το καστρόλ που βάζετε και η αγγουροντομάτα θα κάψει.

τηγανισμένο αραβοσιτέλαιο ; κανει δουλίτσα; 

  • Like 1
  • Haha 1
πριν 20 λεπτά, το μέλος sstav έγραψε:

τηγανισμένο αραβοσιτέλαιο ; κανει δουλίτσα; 

 

Ελαιόλαδο. 

 

Πέρα απ την πλάκα με pentosin εμένα σταμάτησε να καίει.  Αν το προλάβεις είναι αναστρέψιμη η ζημιά. 

  • Like 1
  • Haha 2
(edited)
1 hour ago, Rusty_Cookie said:

 

Αφού με το καστρόλ που βάζετε και η αγγουροντομάτα θα κάψει.

Εγώ δεν σε έβρισα!! :p 

 

Motul 300v κάθε 7.5k και αισιως 212κ χλμ, δεν καιμε σταγόνα (χωρίς να πηγαίνει ήσυχα σε γενικές γραμμές) 

 

Castrol είναι για τις αντιπροσωπείες...

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 3

Ερωτηση (ασχετος)
Παλια ηξερα πως αν πατουσαμε το γκαζι παραπανω εκαιγε καπως "ακαφτη" βενζινη;
Σε αυτα τα αμαξια, αν πατησω τερμα γκαζι πχ στην 5η, θα δωσει καυσιμο οσο χρειαζεται ;

πριν 37 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

Ερωτηση (ασχετος)
Παλια ηξερα πως αν πατουσαμε το γκαζι παραπανω εκαιγε καπως "ακαφτη" βενζινη;
Σε αυτα τα αμαξια, αν πατησω τερμα γκαζι πχ στην 5η, θα δωσει καυσιμο οσο χρειαζεται ;

 

Θα δώσει παραπάνω μέχρι να πάρει μέτρηση απ τον λαμδα.

Side effect ,πιο πυκνό καυσαέριο θα σπουλαρει και το τούρμπο καλύτερα (στα ντηζελ έτσι είναι,  λογικα και στις βενζίνες)

  • Like 2
52 minutes ago, GoMaR said:

Ερωτηση (ασχετος)
Παλια ηξερα πως αν πατουσαμε το γκαζι παραπανω εκαιγε καπως "ακαφτη" βενζινη;
Σε αυτα τα αμαξια, αν πατησω τερμα γκαζι πχ στην 5η, θα δωσει καυσιμο οσο χρειαζεται ;

 

Ότι ίσχυε παλιά ισχύει και τώρα (σχεδόν, σε μικρότερο βαθμό) για το τέρμα γκάζι.

  • Like 1
πριν 10 ώρες, το μέλος Simon έγραψε:

Κατά τη γνώμη μου δεν έχει νόημα ειδικά σε τούρμπο κινητήρες, αλλά αν είναι να το κάνεις κάντο σωστά :hehe:

N/A ειναι, το να πιασω κοφτη ηταν καθαρα ψυχολογικο

πριν 8 ώρες, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

Πέρα απ την πλάκα με pentosin εμένα σταμάτησε να καίει.  Αν το προλάβεις είναι αναστρέψιμη η ζημιά.

Δεν υπαρχει αυτο, δε γιανει μονο του

πριν 3 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε:

Ερωτηση (ασχετος)
Παλια ηξερα πως αν πατουσαμε το γκαζι παραπανω εκαιγε καπως "ακαφτη" βενζινη;
Σε αυτα τα αμαξια, αν πατησω τερμα γκαζι πχ στην 5η, θα δωσει καυσιμο οσο χρειαζεται ;

Πατας τερμα γκαζι, ανοιγει τερμα η πεταλουδα

Απο εκει και περα οσος αερας τοσο καυσιμο

πριν 2 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε:

Δεν υπαρχει αυτο, δε γιανει μονο του

 

To καψιμο λαδιού είναι αναστρέψιμο. Εμένα αν βαλω καστρολ θα κάψει ~250. Αν βάλω κατι της προκοπής κάτω απο 100.

Εχω την εντύπωση, πως όταν είναι στις αρχές αν σταματήσεις να βάζεις χαλια λάδι, μπορεί να μείνει λίγο χαλασμένο για περισσότερο διάστημα, αντί να πάει yolo pants on head with piston rings παραμασχαλα.

15 hours ago, GoMaR said:

Ερωτηση (ασχετος)
Παλια ηξερα πως αν πατουσαμε το γκαζι παραπανω εκαιγε καπως "ακαφτη" βενζινη;
Σε αυτα τα αμαξια, αν πατησω τερμα γκαζι πχ στην 5η, θα δωσει καυσιμο οσο χρειαζεται ;

 

Πρώτα απ' όλα καλοτάξιδο. Ήθελα να σε πάρω τηλέφωνο να σου το πω ιδιαιτέρως, αλλά με τα τρεξίματα το ανέβαλα συνεχώς.

 

Νόμιζα κάποιος θα σου έχει απαντήσει μέχρι τώρα, αλλά θα σου απαντήσω.

Ο εγκέφαλος του σύγχρονου αυτοκινήτου σε σταθερή ταχύτητα φροντίζει ώστε η αναλογία αέρα-καυσίμου να είναι τέτοια ώστε να επιτυγχάνεται μέγιστη οικονομία και ως συνέπεια λίγες εκπομπές ρύπων. Όταν όμως ο οδηγός πατήσει τέρμα γκάζι, τότε ο εγκέφαλος θα δώσει άλλη αναλογία αέρα-καυσίμου, για μέγιστη απόδοση. Συνοπτικά, δες την παρακάτω εικόνα.

 

Engine-power-and-fuel-consumption-functi

Οπότε, ναι, καίει παραπάνω, αλλά δε θα είναι άκαφτη. Θα καεί και θα αποδώσει.

15 hours ago, Rusty_Cookie said:

 

Θα δώσει παραπάνω μέχρι να πάρει μέτρηση απ τον λαμδα.

Side effect ,πιο πυκνό καυσαέριο θα σπουλαρει και το τούρμπο καλύτερα (στα ντηζελ έτσι είναι,  λογικα και στις βενζίνες)

 

Στο τέρμα γκάζι, η μέτρηση από το λάμδα αγνοείται και διαβάζει από άλλο πίνακα τιμές, που είναι μόνο για "τέρμα γκάζι" (WOT).

  • Like 7

Καλοριζικα και καλοταξιδα και στους 3 που προσφατα αποκτησαν νεο αυτοκινητο, καλα χιλιομετρα παιδες.

  • Like 4
  • Agree 2
1 hour ago, PetrosD said:

 

Πρώτα απ' όλα καλοτάξιδο. Ήθελα να σε πάρω τηλέφωνο να σου το πω ιδιαιτέρως, αλλά με τα τρεξίματα το ανέβαλα συνεχώς.

 

Νόμιζα κάποιος θα σου έχει απαντήσει μέχρι τώρα, αλλά θα σου απαντήσω.

Ο εγκέφαλος του σύγχρονου αυτοκινήτου σε σταθερή ταχύτητα φροντίζει ώστε η αναλογία αέρα-καυσίμου να είναι τέτοια ώστε να επιτυγχάνεται μέγιστη οικονομία και ως συνέπεια λίγες εκπομπές ρύπων. Όταν όμως ο οδηγός πατήσει τέρμα γκάζι, τότε ο εγκέφαλος θα δώσει άλλη αναλογία αέρα-καυσίμου, για μέγιστη απόδοση. Συνοπτικά, δες την παρακάτω εικόνα.

 

Engine-power-and-fuel-consumption-functi

Οπότε, ναι, καίει παραπάνω, αλλά δε θα είναι άκαφτη. Θα καεί και θα αποδώσει.

 

Στο τέρμα γκάζι, η μέτρηση από το λάμδα αγνοείται και διαβάζει από άλλο πίνακα τιμές, που είναι μόνο για "τέρμα γκάζι" (WOT).

 

Ότιδήποτε κάτω από το λ=1, άκαυστο είναι. Δεν υπάρχει* αέρας για να καεί.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.