Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Μπα, το κακό ξεκίνησε νωρίτερα, καμιά εκατοστή ποστς.

 

Έχει καταντήσει μια ατέρμονη κουβέντα για χαρακτηριστικά τετράτροχων, λες και παίζουμε ΥΠΕΡΑΤΟΥ, για το ποιος την έχει μικρότερη (την κατανάλωση).

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλό στη θεωρία, στην πράξη όμως η VW έχει δείξει ότι έχει θέματα.

Πλην κάποιων κινητήρων που έιναι πιο απλοί στη σχεδίαση, οι περισσότεροι άμεσου ψεκασμού έχουν θέμα με τις επικαθίσεις στην εισαγωγή.

Όλοι οι FSI δηλαδή ακόμη και ο 5λιτρος του R8.

Όσοι TSI ήρθαν με turbo + compressor στα 160-170 άλογα είναι ωρολογιακή βόμβα. 

Επίσης πολλά μοντέλα έχουν μεγάλη κατανάλωση λαδιού.

 

Αυτό μας αφήνει με τα εξής αξιόπιστα μοντέλα:

1.4 tsi με 125 άλογα (που σιγά την τεχνολογία, η fiat έβγαζε αυτά τα άλογα πριν 20 χρόνια στο punto gt).

1.8 turbo / tsi που είναι όντως ένας από τους κινητήρες που δουλεύουν καλά (s3, leon, golf gti etc.)

2.0 turbo που κι αυτός είναι ένας καλός κινητήρας του group vag.

 

Δεν νομίζω ότι υπάρχει σύγχρονο αυτοκίνητο που να θέλει ρεκτιφιέ στα 100.000 χιλιόμετρα, όμως σε Polo το έχω ακούσει. Ρεκτιφιέ σε αυτά τα χιλιόμετρα είχαμε κάνει στο Skoda L110 του 1973. Προφανώς και γνωρίζει να φτιάχνει κινητήρες η VW, αφού πλέον είναι ηγέτης στην αυτοκίνηση, απλά πιστεύω ότι δεν δίνει μεγάλη αξία στο after sales και στην αξιοπιστία όσο θα ήθελε ο αγοραστής της, που αγοράζει ποιότητα. Αντίθετα η Fiat που όταν αγοράζεις παίρνεις και οδική βοήθεια μαζί, έχει πολύ πιο αξιόπιστα σύνολα στα 1.4 λίτρα, τα οποία πλέον τα έχει δώσει και στην GM και τα φοράει π.χ. το νέο JEEP compass.

Η Fiat έβγαζε τα ίδια και παραπάνω άλογα (138 το Mk1 GT) αλλά με μεγάλη κατανάλωση. Η επανάσταση στους tsi ήταν η χαμηλή κατανάλωση και οι ρύποι. Παράπονα έχουν ακουστεί για τα κιβώτια ταχυτήτων των tsi. Ο 2λιτρος τούρμπο και ειδικά αυτός που είχε μπει στο TFSI είχε ένα σωρό κουσούρια που διορθωνόταν με πατέντες. Δεν ξέρω αν μπορώ να βάλω το url φόρουμ που αναφέρει τα προβλήματά του....Είναι φόρουμ αυτοκινήτου.

Ηγέτης στην αυτοκίνηση σύμφωνα με την Βικιπαίδεια είναι η Toyota και ακολουθεί η Volkswagen.

Αξιόπιστοι κινητήρες από τη fiat για εμένα είναι ο 1.3 diesel, ο 1.2 βενζίνη και ο 1.4 turbo αλλά αυτό δε σώζει την κατάσταση γιατί μπαίνουν και τα ηλεκτρονικά στη μέση που μπορούν να σε αφήσουν στο δρόμο :p

Σχετικά με την αξιοπιστία υπάρχουν κατά καιρούς διάφορες έρευνες (δεν ξέρω κατά πόσο είναι αξιόπιστες οι έρευνες για αξιοπιστία  :lol: )

 

Αυτές οι 32 μάρκες αυτοκινήτων έχουν τα λιγότερα προβλήματα

Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Αυτές οι 32 μάρκες αυτοκινήτων έχουν τα λιγότερα προβλήματα - Autoblog.gr 

Follow us: @Autoblogr on Twitter | Autoblog.gr on Facebook

http://www.autogreeknews.gr/teleutaia-nea/5922-ta-pio-aksiopista-alla-kai-zimiarika-mikra-aftokinita

Έγινε επεξεργασία από Alexgk
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ φίλε μου astrolabos

Για τον 2λιτρο TFSI

http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=50822

 

Για τους TSI

Volkswagen φαίνεται ότι αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα με τους TSI κινητήρες της και συγκεκριμένα στη καδένα χρονισμού των κινητήρων αυτών. Όπως αναφέρει το Γερμανικό Autobild, το πρόβλημα εντοπίζεται στον 1.200αρη TSI MY 2010 καθώς και στον 1.400αρη TSI με κωδικό μηχανής BMY.

Κυρίως έχουνε παρουσιαστεί αρκετά προβλήματα σε VW Touran MY 2006 και MY 2007 με τον κινητήρα των 140 ίππων, τα οποία έχουνε διανύσει από 40.000 έως 70.000 χλμ. Μάλιστα, αρκετοί κινητήρες καταστράφηκαν ολοσχερώς λόγω της προβληματικής καδένας.

Η Volkswagen δήλωσε ότι η καδένα έχει διάρκεια ζωής όσο και αυτή του αυτοκινήτου και δεν πρέπει να αλλαχθεί ποτέ. Ωστόσο δεν έχει ανακοινώσει για το αν πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος και χαρακτηρίζει τις περιπτώσεις αυτές ως “μεμονωμένα περιστατικά”. Βέβαια αναφέρει ότι αν το αυτοκίνητο είναι έως 3 ετών και έχει διανύσει μέχρι 100.000 χλμ, ισχύει η εγγύηση και η ζημιά θα αντικατασταθεί δωρεάν. Στα αυτοκίνητα ηλικίας έως 6 ετών και με διανυθέντα χιλιόμετρα έως 200.000, τότε η VW θα εξετάζει ξεχωριστά τις υποθέσεις αυτές, ώστε να διαπιστώσει εάν ο ιδιοκτήτης του οχήματος, έχει συντηρήσει σωστά το αυτοκίνητο του.

Αναρωτιέμαι αν θα γίνει επίσημη ανάκληση από την Volkswagen ή όχι. Πάντως τα forum όλης της Ευρώπης, αλλά και της Χώρας μας, έχουνε γεμίσει με σχετικά thread όπου ιδιοκτήτες παραπονιούνται για το συγκεκριμένο θέμα."
 
Βάζω αποσπάσματα του άρθρου που είναι για εμένα σημαντικά. Περισσότερα υπάρχουν στο άρθρο. ;)
Έγινε επεξεργασία από Alexgk
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τα TSI τα πολυ πιεσμένα έχουν πολλά θέματα.Κατι 14αρια sciroco με 160 άλογα είναι πολύ πιεσμένα και παίρνουν μοτερ στο χερι.

Φίλος μου άλλαξε 2 φορες πιστονια-έμβολα στο δικό του πριν τα 80.000km και ήτανε και μαμίσιο το αμάξι και χωρις να το καίει.

Την δευτερη φορά του βάλανε σφυρίλατα και νομίζω και απο το 12' και μετά ερχόντουσαν κατευθειαν απο το εργοστάσιο έτσι.

Όταν του το είχανε βάλει μέσα στην Καρέντα ο μηχανικός έκει μας είπε ότι είχανε ερθει γύρω στα 30 sciroco του 10' με το ίδιο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Όποια να'ναι, αρκεί να'ναι νεότερα των 3-4 μηνών και να μην τα κατέβασαν από κάνα πατάρι από τα προοοοοπερσι

 

Αυτό δεν μπορώ να το ξέρω μιας και δεν είναι ετοιμοπαράδοτα...

Έγινε επεξεργασία από honda22
Link to comment
Share on other sites

To αυτό ^^^.

Κι εγώ έψαχνα πριν κάνα δίμηνο για το yaris που έχουμε λάστιχα και τους είπα τα τάδε ή τα τάδε, θέλω προσφορά ΑΛΛΑ να'ναι νεότερα των 3-4 μηνών. Στην αδερφή μου πήγαν να της πασάρουν κάτι dunlop λάσπης/χιονιού του 2013 επειδή την είδαν κοπέλα. Αυτοί έφαγαν μαύρο. Έβαλε τελικά michelin τα οποία ήταν του 2014 και βδομάδας 47 τα μπρος και 45 τα πίσω (ζευγαράκια ήταν). Έδωσε βέβαια ένα 320άρι€.

Link to comment
Share on other sites

έβαλλα σήμερα και εγώ τα Dunlop sport blue response ;) (5014) όλη η τετράδα...

Με καμιά 25αριά χιλιόμετρα πολύ που έκανα πολύ ποιο άνετα, επίσης σε ευθεία χτύπαγες 120 χωρίς να το καταλάβεις !

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

Τα TSI τα πολυ πιεσμένα έχουν πολλά θέματα.Κατι 14αρια sciroco με 160 άλογα είναι πολύ πιεσμένα και παίρνουν μοτερ στο χερι.

Φίλος μου άλλαξε 2 φορες πιστονια-έμβολα στο δικό του πριν τα 80.000km και ήτανε και μαμίσιο το αμάξι και χωρις να το καίει.

Την δευτερη φορά του βάλανε σφυρίλατα και νομίζω και απο το 12' και μετά ερχόντουσαν κατευθειαν απο το εργοστάσιο έτσι.

Όταν του το είχανε βάλει μέσα στην Καρέντα ο μηχανικός έκει μας είπε ότι είχανε ερθει γύρω στα 30 sciroco του 10' με το ίδιο θέμα.

 

Υπερβολές. Δεν είναι πιο πιεσμένα από ένα 1000αρι με 100/125 άλογα ή ένα 2.0λιτρο με 200-240 άλογα.

Αλλού (θα) είναι το θέμα και σπάγανε.

Link to comment
Share on other sites

Όποια να'ναι, αρκεί να'ναι νεότερα των 3-4 μηνών και να μην τα κατέβασαν από κάνα πατάρι από τα προοοοοπερσι

 

Μήπως είναι υπερβολή για νεότερα από 3-4 μήνες λάστιχα και με πάρουν με τις πέτρες;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.