Jump to content



Recommended Posts

(edited)

Έτσι όπως τα έχουν κάνει τα τελευταία χρόνια με τα μεγέθη, δεν είναι να ασχολείσαι...

 

Το Yaris ξεκίνησε 3.6 μέτρα, στο πρωτο facelift έγινε 3.64, η δεύτερη γενιά πήγε 3.75 και στο facelift 3.78, η τρίτη γενιά 3.89 και στο facelift 3.95 και η τέταρτη ευτυχώς παρέμεινε 3.95. (δεν τα ξέρω απέξω, η wikipedia τα λέει)

 

In other news, κάτι οι αναδουλειές, κάτι τα πιθανά προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας, πήγα πριν 3 μέρες το Yaris για service και δεν είχε η αντιπροσωπία αργολίδας φίλτρο αέρα. Ήμαρτον δηλαδή, το 70% των αυτοκινήτων που εχουν πουλήσει τελευταία 10ετία ειναι yaris.

 

Ήρθε σήμερα, το έβαλα και η διαφορά ειναι σοκαριστική. Ίσως εχει να κάνει με το ότι το φίλτρο 10 χρόνια και 85000 χιλιόμετρα δεν ειχε αλλαχτεί ποτέ...

Έγινε επεξεργασία από GriGaS
  • Like 3
  • Haha 1
  • Wow 2
πριν 57 λεπτά, το μέλος GriGaS έγραψε:

Ήρθε σήμερα, το έβαλα και η διαφορά ειναι σοκαριστική. Ίσως εχει να κάνει με το ότι το φίλτρο 10 χρόνια και 85000 χιλιόμετρα δεν ειχε αλλαχτεί ποτέ...

 

Εχμ δεν ειναι υπερ της βιωσιμότητας του μοτερ αυτο....

 

  • Like 2
6 hours ago, GoMaR said:

Μισό λεπτό...

Από πότε τα 4,4 μέτρα θεωρείται μικρό μεσαίο και γιατί θα πρέπει να μας απασχολεί το πόσο κόστιζαν παλιά τα αυτοκίνητα;

Το dacia είναι άθλιο μέσα και έξω :p

 το ford focus active βλέποντας το, είναι το αμάξι που θα έπαιρνα.  Γιατί ούτε suv είναι ούτε hatchback ενώ δίνει την εντύπωση ότι είναι κτήνος.

το i30fb είναι κλασικό ι30 μπροστά αλλά με πολύ ωραία γραμμή πίσω και με μεγαλύτερο πορπαγκαζ.

 μου αρέσει πάρα πολύ και αυτό αλλά στα ίδια λεφτά θα έπαιρνα το ford.

 

 

 

Το focus, leon, golf, 308, c4, tipo, giulietta etc. είναι μικρομεσαία με ελληνικούς όρους. Τώρα αν έχουν γίνει μισο-suv, 5 μέτρα μήκος, fastback etc. ε οκ δεν μπαίνουν όλα στην ίδια κατηγορία και πλέον υπάρχει μίξη. Αλλά ο κανόνας είναι αυτός.

Το βασικό είναι να σου αρέσει εσένα. Αν υπάρχει κάτι που σου αρέσει, πάρε αυτό και μην ρωτάς εμάς :) 

Όταν ρωτάς με οικονομοτεχνικά κριτήρια, εγώ σου λέω δες Dacia (1.5 dci).

Αν ρωτάς ποιο μου αρέσει, η A-class με το ίδιο μοτέρ με το dacia αλλά 10.000 πιο ακριβή (με τις 2 μεγάλες οθόνες, όχι η τσίπικη με τις μικρές).

Θα έδινα 25-28000 για μικρομεσαίο? Μπορεί και ναι!

Αν φτάσεις όμως στα 21κ, δες μήπως πας σε κάτι όντως premium (π.χ. η φτηνές a-class) και όχι σε κάτι που θέλει να λέγεται premium (premium ford?? :p ).

Τα οποία είναι όντως πολύ ωραία και στο design. Απλά διαφωνώ με την τιμολογιακή πολιτική τους.

 

Αν μου πεις ποια αυτοκίνητα με έχουν εντυπωσιάσει στο design τα τελευταία χρόνια, το ένα είναι αυτό που λες (i30n fastback), το άλλο το beetle dune (1.8 tsi 4x4 κατά προτίμηση) και μετά a-class με τις οθόνες κλπ. Αλλά με οικονομοτεχνικά κριτήρια μπορεί και να κοίταζα σε ένα dacia να κάνω τη δουλειά μου (όταν το ερώτημα είναι κάτι low cost καινούριο vs κάτι ελαφρώς μεταχειρισμένο).

 

Τη σύγκριση με τα παλιά αυτοκίνητα τη λέω για να συγκρίνεις μισθούς, το 2004 1500 ήταν ένας καλός μισθός, σήμερα είναι 1000. Οπότε αναλογικά το κόστος αγοράς σήμερα είναι πολύ αυξημένο.

  • Like 3
Μία ώρα πριν, το μέλος GriGaS έγραψε:

Ήρθε σήμερα, το έβαλα και η διαφορά ειναι σοκαριστική. Ίσως εχει να κάνει με το ότι το φίλτρο 10 χρόνια και 85000 χιλιόμετρα δεν ειχε αλλαχτεί ποτέ...

Είναι δυνατόν να μην στο έχουν αλλάξει τόσα χρόνια και μάλιστα όταν πας και στην αντιπροσωπεία;

Μην το αφήνεις ποτέ τόσο. Τουλάχιστον μια φορά στα δύο χρόνια, και ειδικά στο δικό σου που είναι και turbατο!

 

@GoMaR Πάρε ότι θέλεις αγόρι αρκεί να μην είναι Ιταλός! Πριν από λίγο είχα "ωραίες" εμπειρίες πάλι με Ιταλό :p

  • Like 1

Για μενα ειναι λαθος αυτο που λενε καποιοι, α φτανεις στα 24-25 οποτε παρε κατι πιο premium απο το να τα δωσεις σε χαμηλοτερης κατηγοριας.. 
Ναι εχει μια βαση, αλλα πρωτον θα παρεις τελειως αδειο σε εξοπλισμο premium αυτοκινητακι και το  βασικο ειναι οτι εχει αλλα κοστη συντηρησης απο ενα πιο χαμηλης κατηγοριας.. Ποιος σας λεει οτι η τσεπη μου αντεχει για mercedes η audi ? ?

Για diesel εννοειται ουτε το σκεφτομαι. 

Το οτι κανουμε κουβεντα για αγορα αυτοκινητου δε σημαινει οτι θα αγορασω τωρα... Εχει μπει το μικροβιο δε σας κρυβω, αλλα θελω οταν μου την δωσει να ξερω τι να παρω η τι να εχω αποκλεισει. Απο το να ψαχτω τοτε.

 

  • Like 2
(edited)

Να βοηθήσω ( :hehe: ) λίγο τη συζήτηση, να βάλω και κάτι με γκάζι στην εξίσωση, μικρομεσαίο, και στα 19κ (τουλάχιστον με τιμές 2017): 

 

seat1.jpg?itok=3lZiUV92
WWW.4TROXOI.GR

Το μικρομεσαίο μοντέλο της ισπανικής εταιρείας πραγματοποιεί το εμπορικό του ντεμπούτο στη χώρα μας διαθέτοντας ανανεωμένη στα...

1.8 TSI 180HP FR:19.100

 

EDIT: σου έφαγαν 30 άλογα οι ρύποι και το downsizing:

 

29698574_0_b.jpg
WWW.CAR.GR

ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ, ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ, 4 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ, ΕΚΔΟΣΗ BLACK MATT EDITION ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΧΡΩΜΑ:...

 

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 5

Πάντως ο μεγάλος του αδερφός, το Kodiaq που ξεκινάει κοντά από 27k έχει επιεικώς μέτρια πλαστικά! Γενικά όλα τώρα από ποιότητα πλαστικών είναι πάρε το ένα και χτύπα το άλλο.

 

Συμφωνώ όμως ότι είναι αρκετά πιο vfm από τα υπόλοιπα. Το θέμα είναι ότι σε κέρδος δε χάνει κανείς τους, επομένως κόβουν από το αυτοκίνητο, τώρα το που και αν είναι εμφανές είναι άλλη υπόθεση.

  • Like 1

Κλαην τα πλαστικά.  Και το sv autobiography έχει μέτρια πλαστικά και τρίζει ενίοτε.

 

Τεχνολογικά για τα λεφτα που δίνεις είναι πολύ καλό πακετάκι το κοντιακ.

(edited)

@GoMaR 

Mazda3 Hatchback Skyactiv-G120 Plus 21.633€

 

 

τι γνώμη έχεις?

Έγινε επεξεργασία από f117
  • Haha 3

Πάντως αν πας σε μεταχειρισμένο, δες και αυτό: 

s-l400.jpg
WWW.EBAY.CO.UK

Full service history albeit not from Maserati of late. This is best Maserati QP for the miles, condition and the price. People ask about the F1 gear box...

 

(ok τελευταία χαζομάρα για σήμερα :p )

  • Like 2
  • Haha 2
πριν 7 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

Πάντως αν πας σε μεταχειρισμένο, δες και αυτό: 

s-l400.jpg
WWW.EBAY.CO.UK

Full service history albeit not from Maserati of late. This is best Maserati QP for the miles, condition and the price. People ask about the F1 gear box...

 

(ok τελευταία χαζομάρα για σήμερα :p )

 

Τι φαση είναι αυτο το μεγάλο παραξένο φίατ? Δεν εχω δει πολλα τετοια.

  • Like 1
  • Haha 3

Δεν υπάρχει αληθινός μοντ  σε τούτο το σάιτ; Όλοι τους πιόνια του αντμινιστράτορα πια; Η αντμινιστρατόρισσα που 'ναι γυναίκα με γούστο δεν διαβάζει τίποτα στην Αυτοκίνηση;

  • Haha 5
πριν 2 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε:

Τα εχω δει όλα αυτά. Δε μου αρέσει.

Κοιτάζω  fastbacj, focus και kamiq :p

 

Kamiq και δέρνει  :metal:

 

Το i30 Fastback πάντως αν μπορείς , πάρτο σε λευκό ,

με μπλέ νεύρα στα πλάγια και φωτιζόμενη μπλέ-κόκκινη σχάρα οροφής.

Πολύ δυναμικό σχέδιο , είναι σαν να σταματά ο κόσμος

με το που το βλέπει.

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.