Lakisss Ιούνιος 18, 2020 #8701 Ιούνιος 18, 2020 πριν 2 ώρες, το μέλος akilleas έγραψε: Αυτά δεν βλέπω να έχουν Bluetooth. Εμένα με ενδιαφέρει μόνο το Bluetooth. Λάθος μου. https://www.skroutz.gr/c/312/radiocd-kasetofona/m/69/Pioneer/f/386842_686438/1-DIN-Bluetooth.html?order_by=pricevat Είμαι ευχαριστημένος από pioneer, διαβάζουν και γρήγορα τα στικάκια. 1
schumifer Ιούνιος 18, 2020 #8702 Ιούνιος 18, 2020 1Din Car Radio Bluetooth Stereo MP3 Player FM/USB/AUX/SD In-dash Head Unit 12V WWW.EBAY.CO.UK <li> Features:<br /> 100% Brand new and high quality!<br /> This Internet Streaming/Media Centre TV Box is for you!<br /> Supports usual for... Σίγουρα το pioneer θα είναι πιο ποιοτικό, απλά εννοώ ότι υπάρχουν και άλλα! Και με τη σιγουριά του ebay και πρακτικά τσάμπα
jax7480 Ιούνιος 19, 2020 #8703 Ιούνιος 19, 2020 15 hours ago, Thresh86 said: Προσωπικά , θυμάμαι οτι το σύστημα εμφανίστηκε για τα μεγάλα μοτέρ (V8) , που έκλεινε ολόκληρο το bank , για κάποια εξοικονόμηση πριν απο πολλά χρόνια. Για αυτό και το καταλαβαίνω να υπάρχει στον νέο bi-turbo 4 λίτρα TFSI του γκρούπ VAG. Το έχει το δικό μου (Cylinder on Demand). Μοντέλο 2013. Ειδικά όταν έχεις ενεργοποιημένο το Economy mode στο αυτοκίνητο και πηγαίνεις με Cruise control ενεργοποιείται σχεδόν πάντα σε ταξίδι. Τα καινούρια του Group έχουν αυτό για εξοικονόμηση στο ταξίδι και μέσα στην πόλη χρησιμοποιούν το hybrid 48volt σύστημα με μπαταρίες για εξοικονόμηση. 3
Δημοφιλής Δημοσίευση sotiris Ιούνιος 19, 2020 Δημοφιλής Δημοσίευση #8704 Ιούνιος 19, 2020 3 hours ago, jax7480 said: Το έχει το δικό μου (Cylinder on Demand). Μοντέλο 2013. Ειδικά όταν έχεις ενεργοποιημένο το Economy mode στο αυτοκίνητο και πηγαίνεις με Cruise control ενεργοποιείται σχεδόν πάντα σε ταξίδι. Τα καινούρια του Group έχουν αυτό για εξοικονόμηση στο ταξίδι και μέσα στην πόλη χρησιμοποιούν το hybrid 48volt σύστημα με μπαταρίες για εξοικονόμηση. Το ότι έχεις πιο μακρύ κιβώτιο από το diesel που πήρα είναι χτύπημα κάτω από τη ζώνη 4 6
Δημοφιλής Δημοσίευση acct Ιούνιος 19, 2020 Δημοφιλής Δημοσίευση #8705 Ιούνιος 19, 2020 45 minutes ago, sotiris said: Το ότι έχεις πιο μακρύ κιβώτιο από το diesel που πήρα είναι χτύπημα κάτω από τη ζώνη Έχω ακούσει ότι σημασία δεν έχει το μέγεθος, αλλά ο τρόπος που το χρησιμοποιείς. Μήπως το δικό σου είναι κοντό και χοντρό; 3 11
Thresh86 Ιούνιος 19, 2020 #8706 Ιούνιος 19, 2020 πριν 4 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε: Το έχει το δικό μου (Cylinder on Demand). Μοντέλο 2013. Ειδικά όταν έχεις ενεργοποιημένο το Economy mode στο αυτοκίνητο και πηγαίνεις με Cruise control ενεργοποιείται σχεδόν πάντα σε ταξίδι. Τα καινούρια του Group έχουν αυτό για εξοικονόμηση στο ταξίδι και μέσα στην πόλη χρησιμοποιούν το hybrid 48volt σύστημα με μπαταρίες για εξοικονόμηση. Πολύ ωραία Είδες λοιπόν έξτρα κατανάλωση λαδιού μετά απο επαναλαμβανόμενη χρήση της λειτουργίας αυτής ? Τα σχεδόν 170Κ είναι ικανό δείγμα για να δούμε κατάσταση μοτέρ.
jax7480 Ιούνιος 19, 2020 #8707 Ιούνιος 19, 2020 Μπα, στα ίδια είμαι νομίζω. 1 λίτρο περίπου κάθε 10.000 χλμ. (ενημερωτικά το αυτοκίνητο παίρνει 9.6 λίτρα). 1 1
sotiris Ιούνιος 19, 2020 #8708 Ιούνιος 19, 2020 4 hours ago, acct said: Έχω ακούσει ότι σημασία δεν έχει το μέγεθος, αλλά ο τρόπος που το χρησιμοποιείς. Μήπως το δικό σου είναι κοντό και χοντρό; Κοντό χοντρό και με επίγευση σοκολάτας: M20 & M32 Gearbox: Chocolate Bearings - Still Running Strong STILLRUNNINGSTRONG.COM The ULTIMATE GUIDE to the infamous M32 gearbox. Learn everything about bearing failures in the M32 and M20 gearboxes - Causes, Symptoms & Repairs. ( ) 4 1
filarhos Ιούνιος 19, 2020 #8709 Ιούνιος 19, 2020 Βάλτε καλέ ένα spoiler μου έφυγε ο καφές από τη μύτη... Αυτό που πήγα να γράψω: Και σε φίλου ΜΒ πολλά cc πετρέλαιο έτσι έχει over over over drive 7η!! Κι εγώ νόμιζα ότι τα 50χλμ/1000στροφές είναι μακρύ με έσκισε...
slalom Ιούνιος 19, 2020 #8710 Ιούνιος 19, 2020 Αυτο το βιντεακι με το λεβιε που κουνιεται το εχω δει live σε Insignia
UltraB Ιούνιος 19, 2020 #8711 Ιούνιος 19, 2020 Και το Corsa μου το κάνει. Απειροελάχιστα βέβαια, άμα δεν έχεις το χέρι πάνω δε το καταλαβαίνεις. Σάπια σασμάν, μη το ψάχνεται.
Cyber_Cookie Ιούνιος 20, 2020 #8712 Ιούνιος 20, 2020 πριν 15 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε: Και το Corsa μου το κάνει. Απειροελάχιστα βέβαια, άμα δεν έχεις το χέρι πάνω δε το καταλαβαίνεις. Σάπια σασμάν, μη το ψάχνεται. Δεν είναι σάπια απλά είναι τα ίδια απ το 1989 και μετά. Thats GM bro.
shattered Ιούνιος 20, 2020 #8713 Ιούνιος 20, 2020 τα m20/32 fiat δεν είναι? (ξέρω ότι "opel" είναι τα παλιά σειρά "f-τάδε" (συνήθως 5τάχυτα) όχι ότι και εκείνα είναι "καλά" αλλά νομίζω τουλάχιστον δεν σκορπάνε
UltraB Ιούνιος 20, 2020 #8714 Ιούνιος 20, 2020 πριν 1 ώρα, το μέλος shattered έγραψε: τα m20/32 fiat δεν είναι? (ξέρω ότι "opel" είναι τα παλιά σειρά "f-τάδε" (συνήθως 5τάχυτα) όχι ότι και εκείνα είναι "καλά" αλλά νομίζω τουλάχιστον δεν σκορπάνε Το M32 είναι κατασκευασμένο από τη Getrag και το φορούν διάφορα Opel, Fiat, Alfa & Lotus. Το M20 πρέπει να είναι από τα αρχαία της GM. Θα έλεγα πάντως πως της Fiat είναι καλύτερα. Δε γνωρίζω βέβαια τι λένε τα πιο καινούργια της GM (του Astra K πχ). 1
Cyber_Cookie Ιούνιος 20, 2020 #8715 Ιούνιος 20, 2020 Εντάξει δεν είναι και ZF τα Fiat. Συμβιβασμός είναι και ούτε καν τίμιος.
sotiris Ιούνιος 20, 2020 #8716 Ιούνιος 20, 2020 1 hour ago, shattered said: τα m20/32 fiat δεν είναι? (ξέρω ότι "opel" είναι τα παλιά σειρά "f-τάδε" (συνήθως 5τάχυτα) όχι ότι και εκείνα είναι "καλά" αλλά νομίζω τουλάχιστον δεν σκορπάνε Νομίζω είναι από την εποχή συνεργασίας OPEL/GM/FIAT, το diesel το 13ρι πρέπει να είναι κοινή κατασκευή και των δύο, και κοινά και κάποια από τα κιβώτια. Τα m20/m32 είναι GM, και τα έχουν φορέσει σχεδόν όλα. Το m20 δεν είναι κάποιο αρχαίο, είναι το ίδιο το m32 απλά αντί για rating 30 κιλά ροπής έχει 20, το φοράγανε στα πιο μικρά. Είναι και τα 2 6ρια, και τα χει φορέσει πολύς κόσμος. Τα Fiat που ξέρω είχαν πάντοτε οριακά κιβώτια ως προς την ροπή, το μόνο καλό κιβώτιο που είχα στην κατοχή μου από άποψη μηχανικών μερών ήταν του Stilo 2.4 το selespeed, που ήταν βασισμένο σε αναβαθμισμένη εκδοχή του κιβωτίου από lancia beta, οπότε είναι παλιάς κοπής σχετικά (έχει και dipstick για το λάδι). Τώρα το πρόβλημα είναι ότι όλα μικραίνουν, γίνονται πιο ελαφριά, λάδι για μια ζωή οπότε τελικά καταλήγεις και τα παίρνεις στο χέρι - τουλάχιστον έχουν ανακυκλώσιμα υλικά https://www.mitoregister.com/fileadmin/MitoRegister/Docs/HowTo_Guides_Useful_Info/MiTo_Gearbox_Guide_v1.pdf Στο λινκ φαίνεται το δικό μου mito (2009-2010) που έχει το M20. Το καλό με το 6 ρι είναι ότι το αμάξι είναι γεμάτο στην πόλη. Σε 5ρι σε ypsilon, το αμάξι σε στενά ήθελε πρώτη. Εγώ πολύ σπάνια να βάλω πρώτη. Αλλά το κακό είναι η πρόωρη φθορά τους. Εγώ το αγόρασα το δικό μου γνωρίζοντας ότι κάνει θόρυβο σε κάποιες σχέσεις (δεν το είχα παρατηρήσει πολύ) χωρίς να ψάξω τι ακριβώς παίζει. Η αλήθεια είναι ότι έχοντας οδηγήσει και 5ρι, θα προτιμούσα να κάνω uprate αυτό παρά να πάρω ένα μεταχειρισμένο 5ρι, είναι πολύ πιο γεμάτο το αμάξι και πάει κουτί στον diesel. 1
slalom Ιούνιος 20, 2020 #8717 Ιούνιος 20, 2020 πριν 3 ώρες, το μέλος shattered έγραψε: τα m20/32 fiat δεν είναι? Πρωτοφορεθηκανε στα opel βλεπε astra H 1.6T
sotiris Ιούνιος 21, 2020 #8718 Ιούνιος 21, 2020 Στα video που χαζεύω: Το μοτέρ είναι το ίδιο (1.3 multijet) και φίατ με όπελ έχουν άλλες ροπές σύσφιξης. ΛΟΛ 2
slalom Ιούνιος 21, 2020 #8719 Ιούνιος 21, 2020 Μοσο σε ενα ειδα διαφορα, χαοτικη, αλλα στο opel ηθελε αλλες 90 μοιρες 1 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now