Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

On 2/3/2020 at 10:13 ΜΜ, το μέλος UltraB έγραψε:

Ooo my.... I'm in love! :wub:

Alfa-Romeo-Giulia-GTA-and-GTAm-1.jpg

 

 

DIRLAMPETSAS  DEVELOPMENT PROUNTLY PRESEDS

 

BITFMds9JK4reDzNB4E7_MFkAEc7h3KlDonsN93j

 

+

 

tenor.gif?itemid=13258204

 

 

+

 

 

 

 

 

=

 

ALFA ROMEO QUADRIFOGLIO VERDE GTA M SUPERSPRINT SUPERLEGGERA SUPERAMOLIVDI PURA EMOZIONE UNA FANTASTICA VELOCITA   

 

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
  • Like 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς αν πρέπει να κρατάμε παλιές ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας κτλ στο αυτοκίνητο; Και όταν λέω παλιές, πρέπει να έχω την ασφάλεια που ισχύει + την προηγούμενη; Ισχύει κάτι τέτοιο ή χρειάζεσαι μόνο τα τελευταία που έχεις εκδόσει;

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, trib said:

Γνωρίζει κανείς αν πρέπει να κρατάμε παλιές ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας κτλ στο αυτοκίνητο; Και όταν λέω παλιές, πρέπει να έχω την ασφάλεια που ισχύει + την προηγούμενη; Ισχύει κάτι τέτοιο ή χρειάζεσαι μόνο τα τελευταία που έχεις εκδόσει;

 

Την τελευταία, και δεν είμαι και σίγουρος για το αν όντως χρειάζεται γιατί πλέον δεν δίνουν το γνωστό σηματάκι, οπότε ίσως απλά φάινεται από την πινακίδα.

 

edit:

Άλλος ένας βλαξ που δεν μπορεί να κάνει 2 πράγματα ταυτόχρονα, αλλά αναπληρώνει το χαμένο χρόνο, μιλώντας στο τιμόνι: 

https://www.tlife.gr/eidhseis-nea/xaris-sianidis-sovaro-troxaio-gia-ton-gnosto-pr-manager-dialythike-to-aytokinito-tou/1018603/

 

Το κινητό στο αυτοκίνητο είναι θάνατος. Θέλει πολύ εξάσκηση για να το αγνοείς.

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σημαντικό θέμα.

Απο τη μία λες , πληρώνω τα χίλια μοίρια , έλεος , μπαταχτσήδες όλοι κλπα

και απο την άλλη , διάβαζα στην Ιταλία τώρα πρόσφατα για τη δυσκολία του να συντηρείς ένα εθνικό 

οδικό δικτυο , τις περικοπές που κάνουν ιδιωτικές εταιρίες και το ατύχημα που είχαν πριν απο κάποιο χρόνια

όταν κατέρρευσε γέφυρα και ξεκίνησαν πλέον να συντηρούν κομμάτια του δικτύου.

 

Και για να μην νομίζουμε οτι μόνο οι γείτονες έχουν προβλήματα,  εδώ ανέφερε και αρκετές περιπτώσεις στην Αμερική

 

 

Καλά τα έργα δηλαδή αρκεί να έχεις και συντήρηση με καλο-διαχείριση πόρων.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Thresh86 said:

Πολύ σημαντικό θέμα.

Απο τη μία λες , πληρώνω τα χίλια μοίρια , έλεος , μπαταχτσήδες όλοι κλπα

και απο την άλλη , διάβαζα στην Ιταλία τώρα πρόσφατα για τη δυσκολία του να συντηρείς ένα εθνικό 

οδικό δικτυο , τις περικοπές που κάνουν ιδιωτικές εταιρίες και το ατύχημα που είχαν πριν απο κάποιο χρόνια

όταν κατέρρευσε γέφυρα και ξεκίνησαν πλέον να συντηρούν κομμάτια του δικτύου.

 

Και για να μην νομίζουμε οτι μόνο οι γείτονες έχουν προβλήματα,  εδώ ανέφερε και αρκετές περιπτώσεις στην Αμερική

 

 

Καλά τα έργα δηλαδή αρκεί να έχεις και συντήρηση με καλο-διαχείριση πόρων.

 

Απλά αν πας στην autostrada, έχουν κάνει ίσωμα τα πάντα. Μιλάμε για απίστευτες γέφυρες. Και στην Ελλάδα πλέον έχουμε καλούς δρόμους, λείπουν βέβαια κάτι κομμάτια, αλλά η autostrada είναι άλλο επίπεδο, ειδικά το κομμάτι που έχω κάνει ραβέννα - μπάρι.

Τώρα σε εμάς για άλλη μια φορά αποδεικνύεται το πόσο λάθος είναι να μοιράζεις τα δημόσια έργα σε ιδιωτικές εταιρίες. Πληρώνουμε μια ζωή πανάκριβα διόδια, και αν δεν είμαστε αρκετοί ώστε να γίνονται οι διελεύσεις (με τα πανάκριβα διόδια πάντα), πληρώνουμε και έξτρα μέσω των φόρων, για να συντηρούμε τον πιθανώς εξωφρενικό μισθό του εκάστοτε CEO, μαζί με το δίκτυο. Δυστυχώς η διαφθορά και το ποιόν μας δεν επέτρεψε ένα σεβασμό στο κράτος όπως π.χ. στη σκανδιναβία, και έτσι τα πληρώνουμε όλα 2 και 3 φορές, με διόδια, με φόρους, με ΦΠΑ κλπ. 

Ας ελπίσουμε ότι κάποια στιγμή θα μάθουμε να σεβόμαστε τους εαυτούς μας = το κράτος.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

@sotiris ,ναι το γνωρίζω έχοντας οδηγήσει (μηχανή και αυτοκίνητο)  και εκεί γιαυτό και έγραψα για την Ιταλία , την ύποπτη ή πιθανή  υπερεκμετάλλευση απο ιδιώτες και τη σημασία της χρηστής διαχείρισης ή καλο-διαχείριση.

Όποιος έχει όρεξη για το θέμα, εκτός απο το video που πόσταρα της εκπομπής του HBO, μπορεί να δει το full story με το παρασκήνιο του (π.χ οικογένεια Benetton)

https://www.nytimes.com/2019/03/05/world/europe/genoa-bridge-italy-autostrade-benetton.html

 

https://www.theguardian.com/world/2018/aug/16/bridges-across-europe-are-in-a-dangerous-state-warn-experts

 

https://www.euronews.com/2020/02/28/italian-motorways-a-national-scandal

 

αλλά ας πάμε στις M2 μας :hehe: 

 

 

https://www.autoblog.gr/2020/03/10/des-poso-eukola-klebetai-mia-bmw-m2-competition-eksaitias-tou-keyless-systhmatos/

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 2/29/2020 at 11:14 PM, rory said:

 

 

Εκτός ότι ο τύπος δε ξέρει να κάνει συνεντεύξεις, ο άλλος χωρίς να έχει παρουσιάσει τπτ, απαξιώνει τεράστιες αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσιάζοντας το δικό του σαν κάτι μοναδικό, πρωτοπόρο με μόνο 9 άτομα.

Εντάξει δε λέω καλο είναι να έχουμε όνειρα, αλλά προσγειωσου λίγο.

Μακάρι να πάει καλά βέβαια.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, GoMaR said:

 

Εκτός ότι ο τύπος δε ξέρει να κάνει συνεντεύξεις, ο άλλος χωρίς να έχει παρουσιάσει τπτ, απαξιώνει τεράστιες αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσιάζοντας το δικό του σαν κάτι μοναδικό, πρωτοπόρο με μόνο 9 άτομα.

Εντάξει δε λέω καλο είναι να έχουμε όνειρα, αλλά προσγειωσου λίγο.

Μακάρι να πάει καλά βέβαια.

 

Εγω παλι τον βρηκα πολυ προσγειωμενο σε αυτα που ειπε. Επισης μη ξεχνας πως εταιριες σαν την Koenigsegg και την Rimac με τοσο προσωπικο ξεκινησαν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος GoMaR έγραψε:

 

Εκτός ότι ο τύπος δε ξέρει να κάνει συνεντεύξεις, ο άλλος χωρίς να έχει παρουσιάσει τπτ, απαξιώνει τεράστιες αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσιάζοντας το δικό του σαν κάτι μοναδικό, πρωτοπόρο με μόνο 9 άτομα.

Εντάξει δε λέω καλο είναι να έχουμε όνειρα, αλλά προσγειωσου λίγο.

Μακάρι να πάει καλά βέβαια.

 

Έχει ρίξει πάρα πολύ χρήμα για εργαλεία

Link to comment
Share on other sites

Δε διαφωνω οτι εχει ριξει μελετη και δε γνωριζει. 
Αλλα στα χαρτια ολα τρεχουν χωρις προβλημα.
Αλλα δε λες δημοσια και να απαξιωνεις τις μεγαλες εταιριες που εχουν χρονια ιστορικο οτι δε βγαζουν hyper cars και αυτο που θα βγαλω θα θεωρειται και θα ειναι καλυτερο ολων χωρις να εχει κανει δοκιμες. Και ποσο μαλλον οταν δεν εχεις δειξει τιποτα.
Πως ξερει οτι αυτα τα υλικα και η μεθοδος που ακολουθει, θα αντεξουν σε βαθος χρονου η δε θα υστερει καπου το αμαξι;

Το ξαναλεω, μακαρι να πανε ολα καλα και να πετυχει αυτο που κανει. 
 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Και γω εύχομαι να πάει καλά, αλλά δε μπορώ να πω οτι πείθει.

 

Λεφτά για το όλο εγχείρημα πως βρήκε btw? 
Έχει κανένα επενδυτή από πίσω ή είναι ο ίδιος απλά ευκατάστατος?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.