PetrosD Απρίλιος 29, 2015 #802 Απρίλιος 29, 2015 Χρειάζεται απάντηση;Καλά λοιπόν.Με λίγα km τον χρόνο το έξτρα κόστος του diesel δεν θα αποσβεστεί εύκολα/γρήγορα.Και με πολλά km σε πόλη, χαμηλές ταχύτητες, χαμηλές temps κ.τ.λ. θα υπάρξει κάποια στιγμή θέμα με το dpf. Φυσικά και θέλει απάντηση. Διότι ζητάς διευκρινήσεις για να του απαντήσεις σε ένα ερώτημα που ΔΕΝ τέθηκε. Δε ζήτησε "Diesel ή βενζίνη". Μέσα στις προδιαγραφές ήταν diesel εξ αρχής.
sstav Απρίλιος 30, 2015 #803 Απρίλιος 30, 2015 (edited) σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις-προτάσεις σας...Το diesel είναι με την λογική ότι τώρα καίω εντός πόλης 8,1-8.4 λτ/100χλμ με 1,5€ το λίτρο βενζίνης ==>12,15€-12,6€ τα 100χλμ.Με ένα κινητήρα diesel πιστεύω/θέλω η πραγματική κατανάλωση εντός πόλης να είναι ~6λτ/100χλμ με 1,2€ το λίτρο diesel ==> 7,2€ τα 100 χλμΔιαφορά 5€ τα 100χλμ==> σε ένα έτος με 10.000χλμ=>500€ /έτοςΜε τα τέλη κυκλοφορίες πληρώνω 240 €/ετος ενώ ενδέχεται να πληρώνω 110-120ευρώ;;;Διαφορά στην χειρότερη 120 ευρώ/έτοςΣκοπεύω να το κρατήσω τουλάχιστον μια 10-12ετία ().==> κέρδος από τα παραπάνω : [500+120]*12 έτη=7440 ευρώ (χωρίς να λαμβάνω υπ΄οψη τις αλλαγές που θα υπάρχουν στις τιμές βενζίνης-πετρελαίου, στα τέλη, στα services ή τα αυξημένα κόστη ελαστικών κτλ....)Στα 100.000 χλμ του diesel σε σχέση με τον βενζίνης σε τι θα απαιτούνται περισσότερα έξοδα δεν ξέρω.... Αναφορικά με την τιμή έλεγα γύρω στα 25κ - επιθυμητό προς τα κάτω αφού θα επιθυμούσα να γίνει ανταλλαγή με το δικό μου σε αντιπροσωπεία (θα χάσω κάποια χρήματα σε σχέση με το να το πούλαγα σε ιδιώτη αλλά απ'την άλλη θα έχω αυτοκίνητο μέχρι να πάρω το νέο), τα μισα προκαταβολή και τα υπολοιπα χρηματοδότηση (εξου και to PEUGEOT 3008 που κάνει άτοκη χρημ)... Το Qashqai 1.6 που το είδα στην πληρη έκδοση φθάνει τα 27000! κοντά στα 28700 του CRV!!!!! Aπ'την άλλη χθες κοιτούσα το HRV που αναμένεται και όπου με βάση τις τιμές αυστραλιας, θα έρθει εδώ στα 23-24000€... Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 30, 2015 από sstav
Alexgk Απρίλιος 30, 2015 #804 Απρίλιος 30, 2015 To ότι βλέπεις παντού Qashqai έχει και τα θετικά του. Θα μπορείς εύκολα να πουλήσεις ένα εμπορικό μοντέλο και θα μπορείς και να βρεις και εύκολα και ανταλλακτικά. Το θεωρώ πολύ καλή επιλογή, διαβάζω από ιδιοκτήτες πολύ καλές εντυπώσεις. Επίσης καλή επιλογή ένα το υβριδικό Auris αν κάνεις τα περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη. Οθόνη αφής στο αμάξι....Πράγματι αν πας να πατήσεις κάτι στην οθόνη μπορεί να βρεθείς στον λαμαρινά.
Lakisss Απρίλιος 30, 2015 #805 Απρίλιος 30, 2015 Nissan GTRhttp://www.iefimerida.gr/news/203965/podosfairistis-trakare-me-170-hlm-se-kolona-kai-vgike-zontanos-vinteo 1
Delijohn Απρίλιος 30, 2015 #806 Απρίλιος 30, 2015 Κι ο σφακιανάκης πριν χρόνια έκανε βίδες ένα λευκό gtr.. μάλιστα στα καπάκια πήγε και πήρε το ίδιο.. βέβαια δεν θα πήγαινε με 170, αλλά και τότε είχε γίνει θέμα..
Nickzzz Απρίλιος 30, 2015 #807 Απρίλιος 30, 2015 (edited) Τι είναι το DPF με απλά λόγια; Το πήρε το μάτι μου πριν μερικές μέρες και με μια γρήγορη αναζήτηση βρήκα άσχετα πράγματα.Diesel particulate filter Φίλτρο σωματιδίων. Κατακρατά την αιθάλη (soot) (το μαύρο συννεφάκι που βλέπεις πίσω από τα ταξί, φορτηγά κ.τ.λ., 100% καρκινογόνο). Φυσικά και θέλει απάντηση. Διότι ζητάς διευκρινήσεις για να του απαντήσεις σε ένα ερώτημα που ΔΕΝ τέθηκε. Δε ζήτησε "Diesel ή βενζίνη". Μέσα στις προδιαγραφές ήταν diesel εξ αρχής. Εδώ άτομα ρωτάνε για pc €500 π.χ. και ζητάς διευκρινιστικές ερωτήσεις, τώρα που κάποιος θέλει να σπρώξει €25k σε αμάξι, επειδή είπε μόνο diesel, απαγορεύεται να ρωτήσουμε κάτι περισσότερο, να προταθεί κάτι πιο λογικό/διαφορετικό; Και για να το τελειώνουμε, με 70% κίνηση σε πόλη, πολύ πιθανόν να έχει θέμα με το DPF. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 30, 2015 από Nickzzz 3
Simon Απρίλιος 30, 2015 #808 Απρίλιος 30, 2015 Συμφωνώ με το ότι για κίνηση μέσα στην πόλη και ειδικά μικρές διαδρομές δεν ενδείκνυται diesel. OFF TOPICΦυσικά και θέλει απάντηση. Διότι ζητάς διευκρινήσεις για να του απαντήσεις σε ένα ερώτημα που ΔΕΝ τέθηκε. Δε ζήτησε "Diesel ή βενζίνη". Μέσα στις προδιαγραφές ήταν diesel εξ αρχής.Μέσα στα πλαίσια του διαλόγου, του κάνει μια αντιπρόταση, γι αυτό και η διευκρινιστική ερώτηση. Δηλαδή άμα δεν τεθεί ερώτηση δεν θα πεί τη γνώμη του για να βοηθήσει?
PetrosD Απρίλιος 30, 2015 #809 Απρίλιος 30, 2015 Μου θυμίζει το ανέκδοτο με τον τσοπάνη και το σύμβουλο επιχειρήσεων.
greekfragma Απρίλιος 30, 2015 #811 Απρίλιος 30, 2015 χωρίς καμία υπερβολή,η διαφήμιση είναι για βραβείο.
sstav Απρίλιος 30, 2015 #812 Απρίλιος 30, 2015 (edited) όντως φοβερή διαφήμιση...αυτοκίνητα των ονείρων και για το asseto corsa... ...δεν έχω καταλήξει σε diesel...τα αρνητικά του diesel κινητήρα για κίνηση εντός πόλης ποια είναι δεν τα γνωρίζω. Εξήγησα με απλα μαθηματικά πως σκέπτομαι αναφορικά με ττην διαφορά τιμής βενζίνης-πετρελαίου και τελών αν κρατούσα αυτό που έχω σε σχέση με το να αγοράσω νέο... Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 30, 2015 από sstav
UltraB Απρίλιος 30, 2015 #813 Απρίλιος 30, 2015 Μόνο εγώ σκέφτομαι πως το πετρέλαιο θα παίζει στην ίδια τιμή με τη βενζίνη σε μερικά χρόνια;Μακάρι να διαψευσθώ αλλά το έχω σχεδόν σίγουρο... 1
GriGaS Απρίλιος 30, 2015 #814 Απρίλιος 30, 2015 όντως φοβερή διαφήμιση...αυτοκίνητα των ονείρων και για το asseto corsa... ...δεν έχω καταλήξει σε diesel...τα αρνητικά του diesel κινητήρα για κίνηση εντός πόλης ποια είναι δεν τα γνωρίζω. Εξήγησα με απλα μαθηματικά πως σκέπτομαι αναφορικά με ττην διαφορά τιμής βενζίνης-πετρελαίου και τελών αν κρατούσα αυτό που έχω σε σχέση με το να αγοράσω νέο... εάν από άποψη κυβισμού/χρημάτων σε παίρνει, κοίτα πάντως το Auris Touring Sports Hybrid. και εγώ είμαι κατά του diesel για χρήση κυρίως πόλης και ιδιαιτέρως στην ελλάδα. δεν εμπιστεύομαι τα πετρέλαια που κυκλοφορούν και φοβάμαι τις βλάβες που μπορεί να προκαλέσουν οι οποίες είναι πάντα εκτός εγγύησης όταν οφείλονται στο καύσιμο.
Simon Απρίλιος 30, 2015 #815 Απρίλιος 30, 2015 Ακριβώς, είναι και το θέμα της ποιότητας του καυσίμου στην Ελλάδα. Πάντως γενικά το diesel είναι για μεγάλες διαδρομές ή για μεγάλα χρονικά διαστήματα λειτουργίας του κινητήρα. Το on-off δεν είναι και ό,τι καλύτερο.
performer Απρίλιος 30, 2015 #816 Απρίλιος 30, 2015 ρε παιδια και ταξι κυριως πολη δεν κινουνται? δεν εχω ακουσει να χαλανε. 1
Simon Μάϊος 1, 2015 #817 Μάϊος 1, 2015 Καλή απορία αλλά στο ταξί άπαξ και ανάψει ο κινητήρας, θα σβήσει μετά από πολλές ώρες. Με λίγα λόγια, μένει on και σε θερμοκρασία λειτουργίας για όλη τη μέρα. 1
Billys Μάϊος 1, 2015 #818 Μάϊος 1, 2015 respect στον μεγαλο http://www.youtube.com/watch?v=On5tn8mpC3k&list=LLm1t43xD7OJKUMRVmsi1SZw&index=97 2
ΝTG Μάϊος 1, 2015 #819 Μάϊος 1, 2015 Καλή απορία αλλά στο ταξί άπαξ και ανάψει ο κινητήρας, θα σβήσει μετά από πολλές ώρες. Με λίγα λόγια, μένει on και σε θερμοκρασία λειτουργίας για όλη τη μέρα. Για δωσε και μια εξηγηση πλην αθηνας-θεσσαλονικης. 1
bassplayer Μάϊος 1, 2015 #820 Μάϊος 1, 2015 Αναφορικά με την τιμή έλεγα γύρω στα 25κ - επιθυμητό προς τα κάτω αφού θα επιθυμούσα να γίνει ανταλλαγή με το δικό μου σε αντιπροσωπεία (θα χάσω κάποια χρήματα σε σχέση με το να το πούλαγα σε ιδιώτη αλλά απ'την άλλη θα έχω αυτοκίνητο μέχρι να πάρω το νέο), τα μισα προκαταβολή και τα υπολοιπα χρηματοδότηση (εξου και to PEUGEOT 3008 που κάνει άτοκη χρημ)...δεν το νομιζω.... ρωτα καλυτερα Μόνο εγώ σκέφτομαι πως το πετρέλαιο θα παίζει στην ίδια τιμή με τη βενζίνη σε μερικά χρόνια;και παλι θα εχει χαμηλοτερη καταναλωση, + οτι στα 100χ χλμ τα diesel θεωρουνται ακομα αστρωτα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now