hayabusa Δεκέμβριος 1, 2014 #61 Δεκέμβριος 1, 2014 ρε τρελέ, αμάξι για πόλη (και μάλιστα Αθήνα) θέλω. Που να το πάω αυτό το πράμα ; Sory για το διπλό ποστ, αλλά πείτε τίποτα για το Mondeo ρε σεις. Αν και μεγάλο, λόγω του ότι έχει σχετικά λίγα χλμ με ψήνει αρκετά. Ενδιαφέρον μου φάνηκε και αυτό: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5194276/Για πείτε(όταν αρχίσω να γίνομαι κουραστικός πείτε το )
Cyber_Cookie Δεκέμβριος 1, 2014 #62 Δεκέμβριος 1, 2014 Τα ντήζελ των οπελ είναι FC/GM, αρα αξιοπιστα. Τα ford απ την άλλη, συνεχίζουν να έχουν προβληματακια με αντλίες.Προσωπικά όπου ακούω για προβλήματα σε αντλία τρέχω μακριά. Better safe than sorry. 1
astrolabos Δεκέμβριος 2, 2014 Author #64 Δεκέμβριος 2, 2014 ποιο χειμώνα μλκ 22°C με ήλιο έχουμε εδώ... 5
Lakisss Δεκέμβριος 2, 2014 #65 Δεκέμβριος 2, 2014 Πριν λίγο πέρασε ένας φίλος απο τη δουλειά, και επέμενε να με πάει βόλτα με ένα Bmw i3 που πήρε για test drive.http://www.bmw.gr/gr/el/newvehicles/i/i3/2013/showroom/drive.htmlhttp://www.bmw.gr/gr/el/newvehicles/i/i3/2013/showroom/technical_data.html Πωωωω ρε φίλεεε.....χ@στηκα πάνω μου... τι επιτάχυνση έχει το θηρίο; Τι ροπή; Ανοίγει τρελά και επειδή είναι αθόρυβο τρομάζεις γιατί σε ξενίζει. Τι τεχνολογία μέσα! Πωωωω.... το μέλλον είναι στο ρεύμα παιδιά! 1
racer Δεκέμβριος 2, 2014 #67 Δεκέμβριος 2, 2014 ποιο χειμώνα μλκ 22°C με ήλιο έχουμε εδώ... Καλά.. έχω ανάψει θέρμανση από τέλη Οκτώβρη
PetrosD Δεκέμβριος 2, 2014 #68 Δεκέμβριος 2, 2014 (edited) Πριν λίγο πέρασε ένας φίλος απο τη δουλειά, και επέμενε να με πάει βόλτα με ένα Bmw i3 που πήρε για test drive. http://www.bmw.gr/gr/el/newvehicles/i/i3/2013/showroom/drive.html http://www.bmw.gr/gr/el/newvehicles/i/i3/2013/showroom/technical_data.html Πωωωω ρε φίλεεε.....χ@στηκα πάνω μου... τι επιτάχυνση έχει το θηρίο; Τι ροπή; Ανοίγει τρελά και επειδή είναι αθόρυβο τρομάζεις γιατί σε ξενίζει. Τι τεχνολογία μέσα! Πωωωω.... το μέλλον είναι στο ρεύμα παιδιά! Σιγά μωρέ, σαν το δικό μου ανοίγει. Η διαφορά ότι είναι αθόρυβο. Insert Dolly comment about fuel consumption here. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 2, 2014 από PetrosD 3
RootX Δεκέμβριος 3, 2014 #69 Δεκέμβριος 3, 2014 Σιγά μωρέ, σαν το δικό μου ανοίγει. Η διαφορά ότι είναι αθόρυβο. Και ότι έχει όλη τη ροπή διαθέσιμη από 0 στροφές
Dolly Δεκέμβριος 3, 2014 #70 Δεκέμβριος 3, 2014 @Lakisss, Για ρώτα τον όμως, φτάνει Κόρινθο? Το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά είναι η αυτονομία, το βάρος, το κόσtος για τώρα. Και επίσης η ζωή των κυψελών και το κόστος μεταπώλησης λόγο του κόστους αντικατάστασης των κυψελών. Προς το παρόν θα έλεγα hybrids εγώ πριν πάω καθαρά στο ηλεκτρικό. Είναι ωραία και το 0 στροφές όλη η ροπή λέει τρελά, και δεν έχεις και ρύπους κλπ, ζήτω το περιβάλλον, και ο Βεργής, αλλά αν δεν ακούς το αυτοκίνητο δεν λέει :/ Σαφώς και είναι το μέλλον, απλά όχι για μένα και όχι ακόμα. Και ναι, ο Πέτρος καί ένα ι3 το τρίμηνο
jax7480 Δεκέμβριος 3, 2014 #71 Δεκέμβριος 3, 2014 Είναι και θέμα προώθησης από το κράτος. Δες αυτό που έγινε στη Γαλλία με τα πετρέλαια...Επίσης εδώ που έχουν οικολογική συνείδηση (λέμε τώρα), το ηλεκτρικό το προωθούν. Έχεις 0 φόρο, 0 έξοδα για τέλη κυκλοφορίας, 0 έξοδα στη φόρτιση γιατί είναι δωρεάν, 0 έξοδα για parking γιατί είναι δωρεάν σε όλη την πόλη και μπορείς να κυκλοφορείς και στις λεωφορειολωρίδες. Προσωπικά μέχρι να γίνει υποχρεωτικό, δεν θα πάρω ηλεκτρικό. Αν θέλω να ακούσω τέτοιο ήχο, ανοίγω και το μίξερ... 1
PetrosD Δεκέμβριος 3, 2014 #72 Δεκέμβριος 3, 2014 Και ότι έχει όλη τη ροπή διαθέσιμη από 0 στροφές Για δες λίγο καλύτερα το διάγραμμα ροπής του:
RootX Δεκέμβριος 3, 2014 #75 Δεκέμβριος 3, 2014 Δεν σου έθιξα την επιτάχυνση της μπέμπας σου, μην αρπάζεσαι, απλά σχολίασα το ότι υπάρχει διαφορά εξαιτίας διαθεσιμότητας της ροπής.
PetrosD Δεκέμβριος 3, 2014 #76 Δεκέμβριος 3, 2014 (edited) Το καταλαβαίνω ότι υπάρχει διαφορά και καταλαβαίνω την υπεροχή του ηλεκτροκινητήρα. Αλλά κάτι πρέπει να απαντήσω κι εγώ... Όσο για τη μπέμπα, είναι λίγο άρρωστη αυτές τις μέρες και είμαι στεναχωρημένος. Ένα πρωινό θα της ανοίξω καπάκι για να την κάνω καλά. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 3, 2014 από PetrosD 3
Nickzzz Δεκέμβριος 3, 2014 #77 Δεκέμβριος 3, 2014 @Lakisss, Για ρώτα τον όμως, φτάνει Κόρινθο? Το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά είναι η αυτονομία, το βάρος, το κόσtος για τώρα. Και επίσης η ζωή των κυψελών και το κόστος μεταπώλησης λόγο του κόστους αντικατάστασης των κυψελών. Προς το παρόν θα έλεγα hybrids εγώ πριν πάω καθαρά στο ηλεκτρικό. Είναι ωραία και το 0 στροφές όλη η ροπή λέει τρελά, και δεν έχεις και ρύπους κλπ, ζήτω το περιβάλλον, και ο Βεργής, αλλά αν δεν ακούς το αυτοκίνητο δεν λέει :/ Σαφώς και είναι το μέλλον, απλά όχι για μένα και όχι ακόμα. Και ναι, ο Πέτρος καί ένα ι3 το τρίμηνο Είσαι σίγουρος για το περιβάλλον;
Dolly Δεκέμβριος 3, 2014 #78 Δεκέμβριος 3, 2014 Επίσης Πέτρο σιγά μην έχεις 7.2 τα 100 εσύ που έχει αυτό το σκατό! Για το περιβάλλον τι εννοείς? Εννοείς για τις έρευνες που λένε την ζημιά που γίνεται για να κατασκευαστούν οι ενεργειακές τους κυψέλες και που όσο και αν δεν έχουν ρύπους έχει γίνει overall Πολύ μεγαλύτερη ζημιά?
PetrosD Δεκέμβριος 3, 2014 #79 Δεκέμβριος 3, 2014 Που το θυμάσαι το 7,2; Όντως μια φορά που δεν έτρεχα και πήγα ένα ταξιδάκι, είχα τόσο στα 100 Km.
Nickzzz Δεκέμβριος 3, 2014 #80 Δεκέμβριος 3, 2014 Επίσης Πέτρο σιγά μην έχεις 7.2 τα 100 εσύ που έχει αυτό το σκατό! Για το περιβάλλον τι εννοείς? Εννοείς για τις έρευνες που λένε την ζημιά που γίνεται για να κατασκευαστούν οι ενεργειακές τους κυψέλες και που όσο και αν δεν έχουν ρύπους έχει γίνει overall Πολύ μεγαλύτερη ζημιά? Κυρίως για την παραγωγή του ρεύματος, αν είσαι Νορβηγία που βγάζεις το 90% από υδροήλ κάτι γίνεται, ή Γαλλία με 80% πυρηνικά, αλλά Ελλάδα με 80% παραγωγή από θερμοηλεκτρικά [1] δεν το λες και "καθαρή" ενέργεια. [1] https://www.dei.gr/el/i-dei/i-etairia/tomeis-drastiriotitas/paragwgi/analusi-megethwn
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now