Samael Αύγουστος 5, 2019 #7681 Αύγουστος 5, 2019 On 8/3/2019 at 12:49 AM, Lakisss said: Και το καλύτερο είναι οτι, αν δεν είχες κάμερα, το μ@λ@κιασμένο θα έλεγε ότι πήγε να περάσει απ τη διάβαση με το ποδήλατο και τον πάτησες!! 1
makio Αύγουστος 5, 2019 #7682 Αύγουστος 5, 2019 5 hours ago, honda22 said: Greek minister of transportation folks. - 9GAG και δεν εχει γινει πρωτοσελιδο ο καραγκιοζης! - σαν τον αλλο τον π@π@ρα (υπ.μεταφορων) με την αμαξαρα με τις πλαστες πινακιδες κι αυτος...... 1
Simon Αύγουστος 5, 2019 #7683 Αύγουστος 5, 2019 Μία ώρα πριν, το μέλος Samael έγραψε: Και το καλύτερο είναι οτι, αν δεν είχες κάμερα, το μ@λ@κιασμένο θα έλεγε ότι πήγε να περάσει απ τη διάβαση με το ποδήλατο και τον πάτησες!! Γιατι, απο την διαβαση δεν περασε δηλαδη?
jax7480 Αύγουστος 5, 2019 #7684 Αύγουστος 5, 2019 (edited) Για την ακρίβεια πέρασε από πάνω από το αυτοκίνητο. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 5, 2019 από jax7480
makio Αύγουστος 5, 2019 #7685 Αύγουστος 5, 2019 14 minutes ago, Simon said: Γιατι, απο την διαβαση δεν περασε δηλαδη? δεν ειχε ομως αδεια απο τον πυργο ελεγχου.................. 3
jax7480 Αύγουστος 5, 2019 #7686 Αύγουστος 5, 2019 1 hour ago, Samael said: Και το καλύτερο είναι οτι, αν δεν είχες κάμερα, το μ@λ@κιασμένο θα έλεγε ότι πήγε να περάσει απ τη διάβαση με το ποδήλατο και τον πάτησες!! Απλά να προσθέσω πάνω σε αυτό. Στη Νορβηγία απαγορεύεται από το νόμο να περνάς διάβαση με το ποδήλατο. Πρέπει να σταματήσεις στην άκρη της διάβασης, να κατέβεις και να σπρώξεις το ποδήλατο απέναντι με τα πόδια. Τότε είσαι νόμιμος. 6
acct Αύγουστος 5, 2019 #7687 Αύγουστος 5, 2019 1 hour ago, jax7480 said: Στη Νορβηγία απαγορεύεται από το νόμο να περνάς διάβαση με το ποδήλατο. Και στην Ελλάδα το ίδιο (θα ρίσκαρα να πω παντού), αν και δεν είναι παράβαση για την οποία στήνουν μπλόκα. Μόνο πεζός και ωθώντας το ποδήλατο διέρχεσαι νόμιμα από διάβαση πεζών. 1 hour ago, makio said: σαν τον αλλο τον π@π@ρα (υπ.μεταφορων) με την αμαξαρα με τις πλαστες πινακιδες κι αυτος...... Μ' αρέσει που τους διαλέγουν κι από το ίδιο σόι τους Μεταφορών. Είδαν ότι τους βγήκαν πετυχημένοι και τους προτιμούν... 2 2
jax7480 Αύγουστος 5, 2019 #7688 Αύγουστος 5, 2019 5 hours ago, acct said: Και στην Ελλάδα το ίδιο Λυπάμαι που θα το πω ωμά, αλλά στην Ελλάδα απαγορεύεται να περνάς διάβαση γενικώς. Η διάβαση είναι διακοσμητική και μόνο. Απορώ τόσα χρόνια πως δεν θρηνούμε δεκάδες τουρίστες πεζούς. Αν κάνεις το ατόπημα και προσπαθήσεις με τσαμπουκά να περάσεις διάβαση χωρίς φωτεινούς σηματοδότες, παίζει να φας και ξύλο (αν δεν σε πάρει κάποιος κάτω από τις ρόδες). Παίζει να είμαστε η μοναδική χώρα στην ΕΕ. Και μη μου πείτε για τις εξαιρέσεις (κάτι Διδυμότειχα κτλ). Αυτές είναι φωτεινές εξαιρέσεις. Φέτος το καλοκαίρι, σταματούσα σε διαβάσεις (όπως έχω συνηθίσει) να περάσουν οι πεζοί και με κοιτούσαν και με ύφος (γιατί σταμάτησε ο μαλ@κας). Για τα καντήλια που έχω ακούσει βέβαια και τα κορναρίσματα από τους πίσω, καλύτερα να μην το συζητήσω παραπάνω. 7
trib Αύγουστος 5, 2019 #7689 Αύγουστος 5, 2019 Ακόμη και με φωτεινούς σηματοδότες απαγορεύεται να περνάς. Διότι στις περισσότερες διασταυρώσεις ο οδηγός έχει παλλόμενο κίτρινο φανάρι και ο πεζός πράσινο. Που σημαινει ότι ο οδηγός πρέπει να δώσει προτεραιότητα στον πεζό. Συνέχεια τρέχοντας περνάω και όταν έχω μαζί τα παιδιά μπαίνω μπροστά σταματάω τον τέταρτο πέμπτο που με είδε στη μέση του δρόμου και φωνάζω τη γυναίκα μου που περιμένουν στο πεζοδρόμιο. 1
minast Αύγουστος 5, 2019 #7690 Αύγουστος 5, 2019 πριν 1 ώρα, το μέλος jax7480 έγραψε: Λυπάμαι που θα το πω ωμά, αλλά στην Ελλάδα απαγορεύεται να περνάς διάβαση γενικώς. Η διάβαση είναι διακοσμητική και μόνο. Απορώ τόσα χρόνια πως δεν θρηνούμε δεκάδες τουρίστες πεζούς. Αν κάνεις το ατόπημα και προσπαθήσεις με τσαμπουκά να περάσεις διάβαση χωρίς φωτεινούς σηματοδότες, παίζει να φας και ξύλο (αν δεν σε πάρει κάποιος κάτω από τις ρόδες). Παίζει να είμαστε η μοναδική χώρα στην ΕΕ. Και μη μου πείτε για τις εξαιρέσεις (κάτι Διδυμότειχα κτλ). Αυτές είναι φωτεινές εξαιρέσεις. Φέτος το καλοκαίρι, σταματούσα σε διαβάσεις (όπως έχω συνηθίσει) να περάσουν οι πεζοί και με κοιτούσαν και με ύφος (γιατί σταμάτησε ο μαλ@κας). Για τα καντήλια που έχω ακούσει βέβαια και τα κορναρίσματα από τους πίσω, καλύτερα να μην το συζητήσω παραπάνω. Η δική μου εμπειρία είναι ελαφρώς πιο ρόδινη, ακόμη και σε περιοχές που θεωρούνται δύσκολες. Οδηγώντας τον τελευταίο μήνα εκτός από Κρήτη, σε Πελοπόννησο και Αθήνα, μπορώ να πω ότι παντού οι πεζοί ένιωθαν άνετα να πατήσουν τη διάβαση και οι πίσω μου κατά πλειονότητα δεν δυσανασχετούσαν όταν σταματούσα σε διαβάσεις. Υπάρχουν και οι κάγκουρες, όπως αυτός που χτύπησε τους πεζούς πριν λίγες μέρες στα Επτάνησα, αλλά η νοοτροπία συνολικά είναι πολύ καλύτερα απ' ότι πριν μια δεκαετία. Και ως πεζός, πολλές φορές σταματούν τα αυτοκίνητα όταν πατάω διάβαση, αν και όχι όσο θα ήθελα. Βεβαίως έχουμε ακόμη δρόμο να διανύσουμε, κυριολεκτικά και μεταφορικά... 1
Martyras Αύγουστος 5, 2019 #7691 Αύγουστος 5, 2019 Προτιμώ να περάσει το όχημα πρώτο πάρα εγώ ως πεζός, δεν με ενδιαφέρει να μάθω τι θα γίνει αν αργήσει να πατήσει φρένο. 3 1 1
ckbond Αύγουστος 6, 2019 #7692 Αύγουστος 6, 2019 Κάθε μέρα για να πάω στην στάση του τρένου περνάω από μια συγκεκριμένη διάβαση που έχει και STOP... ένα είναι το σίγουρο, κάποια στιγμή θα καταλήξω στο νοσοκομείο είτε από ξυλοδαρμό είτε γιατί θα με χτυπήσει αυτοκίνητο... Αδιαφορούν για το STOP φανταστείτε τι κάνουν για την διάβαση... Μέχρι τώρα έχω πολλούς διαπληκτισμούς, ένας κατέβηκε να μου ζητήσει τον λόγο, ένας έφυγε με βαθούλωμα στην πόρτα γιατί αφού κατάφερα να τον αποφύγω του έριξα γερή κλοτσιά και άπειρες δολοφονικές ματιές από και προς εμένα... Ελάχιστοι δείχνουν να συνειδητοποιούν την κατάσταση και να έχουν ένα απολογητικό ύφος και ίσως ακούσω κανένα συγγνώμη. Η ερώτηση που μου κάνουν όλοι, "Αξίζει τον κόπο όλη αυτή η ταλαιπωρία και το ρίσκο...???" η απάντηση είναι σαφώς ΟΧΙ αλλά συνεχίζω να το κάνω, μην περιμένετε λογική αιτιολογία δεν έχω και δεν ψάχνω καν να βρω. 2
chrooooo Αύγουστος 6, 2019 #7694 Αύγουστος 6, 2019 Και γινεται ακομα πιο επικινδυνο στις περιπτωσεις δρομων με περισσοτερες της μιας λωριδες, οπου μπορει να σταματησει ο ενας, να αρχισουν να περνανε οι πεζοι και να τους χτυπησει ο αλλος που ερχεται με 80 στη διπλανη λωριδα και δεν εχει καν φανταστει πως ο αλλος εχει σταματησει για να περασουν πεζοι. Προσωπικα, σε δρομους που χωραει αυτοκινητο διπλα μου δεν σταματαω ποτε σε διαβαση γι αυτο το λογο.
nickstamat Αύγουστος 6, 2019 #7695 Αύγουστος 6, 2019 Φέτος όσο ήμουν στην Αθήνα, σταματούσα κλασσικά σε διαβάσεις για να περάσουν πεζοί. Ο οδηγός πίσω μου διαμαρτυρήθηκε περίπου 1 στις 6 φορές. Πιστεύω ότι πολύυυ αργά, αλλά σταθερά, η οδηγική παιδεία βελτιώνεται. Θυμηθείτε απλά ότι υπήρχαν εποχές που η ζώνη ασφαλείας ήταν ανέκδοτο για την πλειοψηφία. Στις μέρες μας, όμως, δεν βλέπω να ισχύει πια αυτό 2
astrolabos Αύγουστος 6, 2019 Author #7696 Αύγουστος 6, 2019 πριν 34 λεπτά, το μέλος nickstamat έγραψε: η ζώνη ασφαλείας ήταν ανέκδοτο για την πλειοψηφία. Στις μέρες μας, όμως, δεν βλέπω να ισχύει πια αυτό Εδώ ταιριάζει η ρήση «Στου Κουνγκ-φου τη πόρτα, αν σε παίρνει βρόντα». Αν πέσει προστιματακι για την μη παραχώρηση προταιρεοτητας σε πεζό σε διάβαση, θα δεις πως στρώνουν όλοι και γίνονται ευρωπαίοι. 1 1
xriantw Αύγουστος 6, 2019 #7697 Αύγουστος 6, 2019 Εγω ποτε δεν καταλαβα γιατι υπαρχει αυτο το θεμα με τις διαβασεις. Μηπως υπαρχει απο οταν εφευρεθει το αυτοκινητο και παρεμεινε επειδη τα φαναρια κοστιζουν? Τοση σπαταλη βενζινης και καυσαερια οταν αρκει ενα φαναρι?
slalom Αύγουστος 6, 2019 #7698 Αύγουστος 6, 2019 Επισης αντι για STOP, θα μπορουσε να εχει φαναρι, ε?
xriantw Αύγουστος 6, 2019 #7699 Αύγουστος 6, 2019 πριν 21 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε: Επισης αντι για STOP, θα μπορουσε να εχει φαναρι, ε? Δεν λεω για αυτη την περιπτωση. Ο ΚΟΚ και καθε σημα εχει λογικη. Το οτι πρεπει να σταματαμε σε καθε διαβαση, δεν εχει λογικη. Θα πρεπει να αντικατασταθουν με τα γνωστα φαναρια με χρονοκαθυστερηση.
acct Αύγουστος 6, 2019 #7700 Αύγουστος 6, 2019 Αν το σκεφτείς, η διάβαση κυρίως εξυπηρετεί τους αυτοκινητιστές. Οι πεζοί έχουν έτσι κι αλλιώς προτεραιότητα. Αν περνούσαν τον δρόμο από όπου τους καπνίσει, η κυκλοφορία των οχημάτων θα ήταν αβάσταχτη. Η διάβαση τους δρομολογεί από τα ασφαλέστερα και βολικότερα σημεία και επιτρέπει στα οχήματα να συνεχίζουν να κινούνται ελεύθερα όταν δεν υπάρχουν πεζοί. Είναι μια low-tech λύση με πολύ καλό αποτέλεσμα, όταν χρησιμοποιείται σωστά. Γι αυτό εξοργίζομαι το ίδιο όταν περιστασιακά κοντεύουν να με πατήσουν σε διάβαση (δεν έχω τόσο κακή εμπειρία όσο κάποιοι παραπάνω) κι όταν πεζοί αποφασίζουν να διασχίσουν πολυσύχναστους δρόμους 10 μέτρα πριν και μετά τη διάβαση, γιατί βαριούνται να κάνουν ακόμη 20 βήματα. 4
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now