Jump to content



Recommended Posts

Για να μην μπερδεύεστε εσείς με τα αυτόματα, είπα ας βοηθήσω λίγο την κατάσταση.

 

 

IMG_20190218_182742.jpg

  • Like 1
  • Haha 5
2 hours ago, trib said:

Για να μην μπερδεύεστε εσείς με τα αυτόματα, είπα ας βοηθήσω λίγο την κατάσταση.

 

 

IMG_20190218_182742.jpg

 

Στο επόμενο επεισόδιο συνήθως παίζουν φάσεις τύπου "μπέρδεψε το γκάζι με το φρένο και μπήκε σε μαγαζί" ή "πήγε να μπει σε υπογειο και κατέβηκε ολη τη ραμπα με 50 και εσκασε σε τοιχο" κλπ κλπ ??

  • Like 1

Μαλακιασμένο αυτοκίνητο. 3 ασφαλειοθήκες στις θέσεις οδηγού-συνοδηγού και ούτε μία δεν πάει μέσω του διακόπτη. Όλες απ'ευθείας στην μπαταρία... έλεος...

 

(edited)
πριν 32 λεπτά, το μέλος honda22 έγραψε:

German rulezz

 

 

 

 

 

Nαι ομως μπορούν να κάνουν αυτό τα γερμανικά

 

 

Έγινε επεξεργασία από Rusty_Cookie
  • Like 1
  • Haha 5
  • Sad 1

Τα βλέπω κ ανεβάζω με το φίλτατο ξανθό γένος, Ρωσία μεριά  (a.k.a Einstein's Jack@ss : The Slavic Days ) 

 

 

 

 

 

  • Haha 3
17 hours ago, Rusty_Cookie said:

 

Nαι ομως μπορούν να κάνουν αυτό τα γερμανικά

 

 

 

-Και δε μου λες. πάει καλά το αμάξι;

-Οργώνει το εργαλείο!

  • Like 1
  • Haha 2
19 minutes ago, honda22 said:

 

Τον περασμένο μήνα, η Επιτροπή του Ευρωκοινοβουλίου που ασχολείται με την εσωτερική αγορά και την προστασία των καταναλωτών ψήφισε να ενσωματώνονται υποχρεωτικά από το 2020 μια σειρά από τεχνολογικά βοηθήματα σε όλα τα οχήματα που θα κυκλοφορούν στην Ευρώπη (μορφοποίηση δική μου) :

 

https://etsc.eu/meps-back-life-saving-vehicle-safety-standards-in-key-vote/

Quote

Members of the European Parliament’s Committee on Internal Market and Consumer Protection (IMCO) voted today to approve a range of new vehicle safety standards initially proposed by the European Commission in May last year. The measures include new crash testing requirements, mandatory installation of driver assistance systems including

 

* Automated Emergency Braking (AEB) with pedestrian and cyclist detection,

* overridable Intelligent Speed Assistance (ISA) and

* Emergency Lane Keeping,

as well as a new direct vision standard for lorries and buses to enable drivers to have a better view of other road users around their vehicle.

 

The requirements also include installation of Event Data Recorders, which record critical information on the status of a vehicle in the moments before a collision and, as in the aviation sector, could help crash investigators understand the causes of collisions in order to help prevent them in the future.

 

Οπότε, εκτός το ISA, που είναι η μια παράμετρος αυτού που ανακοινώνει η Volvo, υπάρχουν κι άλλα.

 

Αν και δεν έχει φτάσει ακόμη στην ολομέλεια (ίσως να μην προλάβει πριν τις ευρωεκλογές), είναι ένα ζήτημα που θα απασχολήσει την αυτοκινητοβιομηχανία τα επόμενα χρόνια, οπότε υποθέτω στη Volvo έσπευσαν να προλάβουν τη συζήτηση.

 

Έχω τις αμφιβολίες μου για την υποχρεωτική εφαρμογή και υποψιάζομαι ότι θα υπάρξουν και αντιδράσεις, αλλά ακόμη κι η συζήτηση είναι χρήσιμη. Και στη Γερμανία έχει ξεκινήσει να συζητάται πιο σοβαρά το ενδεχόμενο επιβολής ορίων ταχύτητας παντού (πχ http://www.spiegel.de/auto/aktuell/tempolimit-mit-130-km-h-sinken-die-unfallzahlen-drastisch-a-1249595.html), μια ένδειξη ότι ίσως ο κόσμος αρχίζει να γίνεται πιο δεκτικός.

Εδώ να πούμε ότι οι Ιάπωνες έχουν κόφτη στα 180 km/h στα αυτοκίνητα εκεί, εδώ και μερικές δεκαετίες.

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.