Jump to content



Recommended Posts

πριν 12 ώρες, το μέλος Nickzzz έγραψε:

11:1 λόγος συμπίεσης.

 

σωστός , είναι απο τους υψηλότερους που παίζουν σε μαζικής παραγωγής κινητήρα turbo.

 

Αρκετοί της τελευταίας 10ετίας παίζουν απο 10:1 κ πάνω.

 

Πιο μεγάλα νούμερα , ο Ε839 3λιτρος TFSI της VW , στα 11.2:1  κ ο Variable Compression της Nissan

ως 2.0Τ που λόγω μεταβλητής συμπίεσης ανεβαίνει κ στο 14:1 ,  βραβεύτηκε για το 2019 απο το Wards που πόσταρες.

 

https://www.wardsauto.com/2019-10-best-engines/2019-wards-10-best-engines-gasoline-diesel-electrification-honored

 

 

Για την Supra , εφόσον μιλάμε για τον Β58 , όσοι θέλετε , παίρνετε έξτρα 50 ίππους, προσοχή όμως, δεν τρέχει σε Android Oreo  :nothing:

 

https://www.dinancars.com/product/d440-0047-dinantronics-sport-performance-tuner-for-bmw-b46-b48-b58-engines/

 

 

 

1 hour ago, Thresh86 said:

 

σωστός , είναι απο τους υψηλότερους που παίζουν σε μαζικής παραγωγής κινητήρα turbo.

 

Αρκετοί της τελευταίας 10ετίας παίζουν απο 10:1 κ πάνω.

 

Πιο μεγάλα νούμερα , ο Ε839 3λιτρος TFSI της VW , στα 11.2:1  κ ο Variable Compression της Nissan

ως 2.0Τ που λόγω μεταβλητής συμπίεσης ανεβαίνει κ στο 14:1 ,  βραβεύτηκε για το 2019 απο το Wards που πόσταρες.

 

https://www.wardsauto.com/2019-10-best-engines/2019-wards-10-best-engines-gasoline-diesel-electrification-honored

 

 

Για την Supra , εφόσον μιλάμε για τον Β58 , όσοι θέλετε , παίρνετε έξτρα 50 ίππους, προσοχή όμως, δεν τρέχει σε Android Oreo  :nothing:

 

https://www.dinancars.com/product/d440-0047-dinantronics-sport-performance-tuner-for-bmw-b46-b48-b58-engines/

 

 

 

 

Σίγουρα, απλά δεν πιστεύω ότι θα φτάσει τόσο απλά μεγάλα νούμερα hp π.χ. 600 hp, ίσως και λόγο αυτού.

Υποθέσεις όλα αυτά.

 

Τώρα για τον VCR της NIssan είναι και αυτός ειδική περίπτωση μιας και το 14:1 είναι για τα χαμηλά και στην μέγιστη ισχύ/ροπή είναι στο 8:1.

 

cr.PNG.c324298bd1899b784a7bd36ab9bd086e.PNG

Παρεμπιπτόντως, με αφορμή το ατύχημα, μείωσαν εσπευσμένα το όριο ταχύτητας στον επίμαχο δρόμο και ετοιμάζονται να τοποθετήσουν επιπλέον κάμερες "διαχείρισης" κυκλοφορίας. Υποψιάζομαι ότι από το πόρισμα θα προκύπτει ότι το όχημα κινούταν με ταχύτητα κάπου ανάμεσα στο παλιό όριο (60 mph) και το νέο (50 mph)... ?

πριν 6 ώρες, το μέλος Nickzzz έγραψε:

 

Σίγουρα, απλά δεν πιστεύω ότι θα φτάσει τόσο απλά μεγάλα νούμερα hp π.χ. 600 hp, ίσως και λόγο αυτού.

Υποθέσεις όλα αυτά.

 

 

 

 

attachment.php?s=3673c6be110493d7305bd29

 

 

είδανε σχεδόν  440 τροχό , 125 παραπάνω παίζοντας με boost κυρίως,απ'ότι κατάλαβα.

Μίλησαν μέχρι και για 475 τροχό.

 

https://www.n54tech.com/forums/showthread.php?p=430180#post430180

 

Είδα κ ένα M240 που τρέχει το πρόγραμμα για 25Κ μίλια μέχρι τώρα χωρίς προβλήματα.

 

Γενικά, περιμένω  να γίνει μεγάλο μπαμ  :shifty:

 

 

(edited)

Ζητάς να νοικιάσεις αυτοκίνητο για δουλειά, ζητάς κάτι σε sedan/hatchback και diesel και σου δίνουν premium SUV και βενζίνη.

Καλό τρολλάρισμα. :slap:

Περίεργο το αυτόματο κιβώτιο στην πόλη.

 

 

vcx.png.9ca7cdcfa209005b3ffcc0c8aadd01d4.png

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
  • Like 4
  • Wow 1
Ζητάς να νοικιάσεις αυτοκίνητο για δουλειά, ζητάς κάτι σε sedan/hatchback και diesel και σου δίνουν premium SUV και βενζίνη.
Καλό τρολλάρισμα. :slap:
Περίεργο το αυτόματο κιβώτιο στην πόλη.
 
 
vcx.png.9ca7cdcfa209005b3ffcc0c8aadd01d4.png
Συνήθεια είναι, άμα το μάθεις δεν το αλλάζεις μετά!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

πριν 3 ώρες, το μέλος Nickzzz έγραψε:

Περίεργο το αυτόματο κιβώτιο στην πόλη.

Ιδανικο θα ελεγα

 

Το λεωφορειο να δεις πώς φευγει αν αφησεις το φρενο, σε σχεση με ενα ΙΧ

Στις χαμηλές ταχύτητες και όταν ξεκινάς κάνει σαν πολύ πατινάρισμα ή ότι τέλος πάντων έχουν τα αυτόματα και όπως πάταγα λίγο παραπάνω γκάζι για να προχωρήσει πεταγόταν απότομα. :hmm:

 

Αλλά ωραία η πολύ ροπή χαμηλά στο τέρμα.

Δεν ξερω αν εχει μετατροπεα ροπης το συγκεκριμενο, και δεν εχει πεσει και στα χερια μου

Εχω βρει αλλα μοντελα που αφηνεις φρενο και φευγουν αερα

 

Σαν διπλοσυμπλεκτο ακούγεται όπως το λες γιατι τα κλασικά αυτόματα με μετατροπέα ροπής όταν αφήσεις φρένο φεύγουν αρκετά χω ρις γκάζι ενώ τα διπλού συμπλέκτη θέλει λίγο γκάζι όταν αφήσεις φρένο είναι σε φάση ημισυμπλεξης

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • Like 1

Αφού έγδυσα τον χώρο αποσκευών και κατέληξα ότι το εκνευριστικό κοπάνημα προέρχεται από το καζανάκι, πήγα σήμερα να το φτιάξω. Ο προηγούμενος είχε βάλει πατέντα ένα κομμάτι λάστιχο ανάμεσα στο μέταλλο και στο λαστιχένιο σχήματος "Υ", για να φέρει το καζάνι στο ύψος που ήθελε. 

44-2146453.jpg   

Το λάστιχο ήταν πιασμένο με δεματικό(!!!), μα πόσο καραγκιοζιλίκι. 

Το τραγικότερο είναι ότι πιο πίσω από το καζάνι έχει στήριξη, και αντί να βάλει μια ράβδο έχει παίξει μπετόβεργα οικοδομής. Αυτός έχει μαγαζί χρόνια και είναι γνωστός κιόλας, αν μου επιτραπεί θα πω την επιχείρηση. 

^ ο βοηθός του  φτυστός ο μακαρίτης ο Μάνεσης 

 

no_act.gif

 

ηχητικό εφέ και στην κίνηση του αντίχειρα ->check

άπιαστα αγγλικά απο τον speaker ενώ δε μιλά έτσι -> check

κλεμμένο animation απο Fast and the Furious 2001 -> check 

 

τόσο κακό που είναι ανεκτίμητο , θα ψαχτεί προσεχώς 

 

Το Ελληνικό τέρας με 2200 άλογα πλέον σε μοτέρ 1800 κυβικών στα 2.4bar. Επόμενος στόχος τα 3bar και τα 2750 άλογα.

  • Wow 1

Έχει καιρό που έχει γίνει ο υποκυβισμος νομίζω.... Σε 1800cc πρέπει να είχε γράψει το ρεκορ

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.