Simon Σεπτέμβριος 1, 2018 #6781 Σεπτέμβριος 1, 2018 Για να δεις μεγάλη διαφορά πρέπει να δώσεις αρκετά λεφτά πάντως. Δεν ξέρω αν αξίζει για ένα αυτοκίνητο που έχει άλλο προσανατολισμό.
f117 Σεπτέμβριος 1, 2018 #6782 Σεπτέμβριος 1, 2018 Κοίτα να δεις...το είδα σαν ευκαιρία...αφού θέλω να αλλάξω αμορτισέρια ας ψαξω να δω τι παίζει με κάτι καλύτερο.... Δεν περιμένω με 500 ευρώ να σηκώνεται στις 3 ρόδες στις στροφές και ούτε θέλω γιατί δε θα μείνει νεφρό
UltraB Σεπτέμβριος 1, 2018 #6783 Σεπτέμβριος 1, 2018 Μία ώρα πριν, το μέλος f117 έγραψε: @UltraB αυτή που έδειξα είναι για πίσω....είναι ακριβουλα αλλά δεν βρίσκω αλληη....και ή TRD τόσο βγαίνει.... Αλλη δεν έχω βρει...aftermarket 0 για το yaris Και εννοεις αυτή που είναι πάνω από την μηχανή ultra??? Με μαμά αμορτισέρ-ελατηρια είσαι? Κάτω από την μηχανή είναι αυτή που έβαλα παραπάνω. Στην παρακάτω φωτογραφία φαίνεται ξεκάθαρα (αυτός έχει την μαμά). Δεν έχω αλλάξει κάτι άλλο πέρα από αυτήν την μπάρα, προς το παρόν τουλάχιστον, ακα μαμά αμορτισέρ. Βέβαια το δικό μου έχει αρκετά σκληρά αμορτισέρ από μαμά αλλά κοπανάει και αβέρτα στο Ηράκλειο. Κάτι άλλο που μπορείς να αλλάξεις είναι οι τα bushings, νομίζω θα δεις διαφορά. Δεν ξέρω βέβαια τι επιλογές υπάρχουν για Yaris. 1 1
and64 Σεπτέμβριος 3, 2018 #6784 Σεπτέμβριος 3, 2018 On 9/1/2018 at 7:06 PM, f117 said: Κοίτα να δεις...το είδα σαν ευκαιρία...αφού θέλω να αλλάξω αμορτισέρια ας ψαξω να δω τι παίζει με κάτι καλύτερο.... Δεν περιμένω με 500 ευρώ να σηκώνεται στις 3 ρόδες στις στροφές και ούτε θέλω γιατί δε θα μείνει νεφρό Στο golf φοράω bilstein b6 εδώ και 110k χλμ, με μαμά ελατήρια + μασίφ σινεμπλόκ s3 μπροστά (τα πισω της γέφυρας, πολύ κλασική βελτίωση στα vag γιατί τα απλά κόβονται για πλάκα) 16αρες ζάντες, λάστιχα με 55αρι προφίλ Τα καλα: το αυτοκίνητο στρίβει 50% καλύτερα απ'οτι με τα δικά του από κάθε άποψη (κλίσεις/πρόσφυση/κατευθυντικότητα), μαζί με τα σινεμπλόκ "εσφιξε" και το τιμόνι κάπως. Μετά από τα προαναφερθέντα χλμ, τα περισσότερα σε ταξίδια και φορτωμένο αρκετά, δεν έχουν καταλάβει τίποτα. Η κόπωση τους είναι αστεία! Τα άσχημα: ΚΟΠΑΝΑΝΕ σαν τρελά στην Ελληνική γαμω ασφαλτο. Κυρίως στα εγκάρσια έχουν πολύ "ξερή" συμπεριφορά και γενικώς "διαβάζουν" πολύ το δρόμο που σημαίνει οτι θα μάθεις σε πια σημεία η εθνική έχει κατσαρό οδόστρωμα και ας μη φαίνεται με το μάτι Όσο φορτώνουν χλμ δυστυχώς η φάση επιδεινώνεται. Προσωπικά δεν με χαλάει τόσο πολύ το κοπάνημα, τη στιγμή που βελτιώθηκε το στρίψιμο θεαματικά, ομως δεν ισχύει για όλους το ίδιο. Δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται συνδυασμένο με ενα σωστό ελατήριο (min χαμηλώματος εννοείται ή και καθόλου, δεν είναι αισθητικό το ζήτημα) Γενικά ξαναβλέποντας το τώρα, πιθανότατα θα έβαζα τα κίτρινα koni τα οποία έπαιζαν τότε στα ίδια λεφτά πάνω κάτω αλλά έχουν το πλεονέκτημα οτι μπορείς να μεταβάλεις τη σκληρότητα τους με μια βαλβίδα που έχουν πάνω (εστω και αν τα πίσω θελουν κατέβασμα για να γίνει) Σε βάθος χρόνου είναι πολύ καλό να έχεις αυτη τη δυνατότητα!! 1 2
and64 Σεπτέμβριος 3, 2018 #6786 Σεπτέμβριος 3, 2018 Ή γνώμη σου για τις αντιστρεπτικες ποια είναι???Με αντιστρεπτικες θα "δεσει" αρκετά αλλά θα γίνει και πιο νευρικό και απόλυτο στο όριο ή σε αφημα γκαζιού/φρένο μέσα στη στροφή (είτε το κάνεις επίτηδες είτε χρειαστεί ξαφνικά να φρενάρεις για κάποιο λόγο) Είναι πιο hardcore παρέμβαση γενικά και νομίζω προηγούνται σαν βήμα αμορτισέρ/ελατήρια Sent from my SM-G950F using Tapatalk 3
Thresh86 Σεπτέμβριος 3, 2018 #6787 Σεπτέμβριος 3, 2018 On 1/9/2018 at 1:44 ΜΜ, το μέλος f117 έγραψε: επανέρχομαι..... KYB Excel-G + Anti roll bar ή Blistein B6 ?????????? @Thresh86 KYB Excel G ,αν θυμάμαι καλά, φορώ τώρα στο Fiesta, στα specs του κατασκευαστή πάντα, όλα καλά, ούτε καλύτερο ούτε χειρότερο. Φαντάζομαι οτι και το Yaris καποιο KYB (ελληνιστί ΚΑΓΙΑΜΠΑ ΜΑΥΡΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΡΑΠΕΖΙ ΦΙΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΙΣΤΑΕΙ για να συννενοούμαστε) φορά κι αυτό. Καλές δοκιμές , εγώ στη θέση σου θα αλλαζα αμορτισέρ (ας είναι στοκ) και θα έβαζα ένα πιο σπορ λάστιχο με ενισχυμένο πλαινό. Και προσοχή , για άλλη μια φορά, στους δρόμους μας , δεν είναι για πολλά πολλά. 2
f117 Σεπτέμβριος 3, 2018 #6788 Σεπτέμβριος 3, 2018 Λάστιχα αλλαξα πριν κάνα μήνα με δυο...έχουν ενισχυμένο πλαινο αυτά ευτυχώς...άμα τα δεις πριν μπουν στις ζάντες θα καταλάβεις φούσκωμα στο πλαιιι!! Δεν το λες σπορτ αλλά τώρα πάει...αλλάχτηκαν τα λάστιχα....αλλιώς θα βαζαμε R1R και άντε γεια
Simon Σεπτέμβριος 3, 2018 #6789 Σεπτέμβριος 3, 2018 πριν 8 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε: Και προσοχή , για άλλη μια φορά, στους δρόμους μας , δεν είναι για πολλά πολλά. Εγω θαυμαζω αυτους που εχουν χαμηλωμενα με 19αρες-20αρες ζαντες. Εγω με τις 17αρες και βριζω καθε τρεις και λιγο αν μου ξεφυγει και πεσω σε καμια καλη λακουβα. 2
and64 Σεπτέμβριος 3, 2018 #6790 Σεπτέμβριος 3, 2018 Εγω θαυμαζω αυτους που εχουν χαμηλωμενα με 19αρες-20αρες ζαντες. Εγω με τις 17αρες και βριζω καθε τρεις και λιγο αν μου ξεφυγει και πεσω σε καμια καλη λακουβα.Κοίτα αν έχεις 19 και πάνω απλά τις ισιωνεις κάθε χρόνο περιπου, ανάλογα πόσο προσεκτικός είσαι, μέχρι να τα φτύσουν οι ζάντες! Είχε φίλος σε audi a5 19αρα με 35αρι λάστιχο και το έχω ζήσει το σκηνικο... Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1
jax7480 Σεπτέμβριος 3, 2018 #6791 Σεπτέμβριος 3, 2018 255/35/20 είχα στην Ελλάδα και πριν φύγω για την επιστροφή τις ισιωσα όλες. Του χρόνου αν είμαστε γεροί θα κατέβω με τις 22αρες μάλλον. 20αρες δεν μπαίνουν σε αυτό το τουτού εκτός αν βρω συγκεκριμένη σχεδίαση και βάλω αποστάτες. 1 2
Thresh86 Σεπτέμβριος 4, 2018 #6792 Σεπτέμβριος 4, 2018 Γνωστό το έργο παίδες με τις ζάντες, 16άρες , σφιχτό και 45άρι (wink wink) προφίλ , ανα 1-2 χρόνια πάω για επισκευή. Γελάω ότι ήθελα να το παραγγείλω με 17άρες και 40άρι (το οποίο για αισθητικούς λόγους μπορει να το κάνω , είμαι έτοιμος να γίνω ευεργέτης του λαστιχά μου ). @f117 , ε τότε μια χαρά είσαι. Βάλε και κανα δυό σήματα 2JZ στις πόρτες και κοψε αντιδράσεις
sstav Σεπτέμβριος 5, 2018 #6794 Σεπτέμβριος 5, 2018 ψάχνω αξιοπιστο compact air compressor για να υπάρχει στο αυτοκίνητο...το έχετε ψάξει; κάποια πρόταση;
nickstamat Σεπτέμβριος 6, 2018 #6796 Σεπτέμβριος 6, 2018 (edited) @f117 Yaris 2009: Έβαλα την TRD μπάρα πίσω πριν μία βδομάδα. Παραγγελία από την αντιπροσωπεία (έτσουξε) Ελατήρια εργοστασιακά. Αμορτισέρ έχω αλλάξει μία φορά και τα 4, με KYB Excel-G. Σε κάποια φάση, το ένα πίσω χάλασε και έβγαλε λάδια. Τα μπροστά ήταν ακόμη πολύ καλά, οπότε δοκίμασα να αλλάξω το πίσω ζευγάρι μόνο. Σκέφτηκα να δοκιμάσω ευρωπαϊκούς κατασκευαστές: Πήρα Bilstein B6 (κίτρινα) --> ποιοτικά, αλλά έπεσα σε ελαττωματικά, έκαναν ένα ενοχλητικό ντουκ-ντουκ σε πολύ απαλές ανωμαλίες του δρόμου. Τα έστειλα πίσω, επιβεβαίωσαν ότι είχαν πρόβλημα και ζήτησα Sachs (δε θυμάμαι μοντέλο ακριβώς). Πολύ ποιοτικά κι αυτά, αλλά με αντίστοιχο πρόβλημα. Τα έστειλα πίσω --> ελαττωματικά κι αυτά. Κατέληξα πάλι σε Excel-G λοιπόν. Πολύ ευχαριστημένος είμαι, δεν ακούγεται κιχ. Δεν κάνω αγωνιάρικη χρήση (με Yaris, λολ), αλλά συνήθως τα Σ/Κ ανεβαίνω εδώ σε κάποιο από τα βουνά της Αυστρίας και ευχαριστιέμαι λίγο το τοπίο και τις στροφές. Χωρίς όμως υπερβολές Παρόλο που είναι αμάξι πόλης, είναι ελαφρύ και έχει ικανοποιητικό κράτημα αν στρίβεις ομαλά και δεν προσπαθείς να το αποσταθεροποιήσεις. Πλέον, με αντιστρεπτική και σε καλό οδόστρωμα, πατάει πολύ σίγουρα και με ικανοποιεί μια χαρά. Σύνοψη: Αν δεν έχεις οικονομική άνεση, βάλε τα KYB, είναι οκ. Πάρε και την αντιστρεπτική αν θες. Η UR που έστειλες είναι 16mm (πιο λεπτή από την TRD - 19mm). Δεν θα καταλάβεις διαφορά πιστεύω, δες την αντίστοιχη 19mm. Αν έχεις οικονομική άνεση, όλα αυτά είναι ημίμετρα και η λύση που θες είναι ένα coilover kit (νομίζω ότι έχει H&R ή η Bilstein). Αξίζει όμως να δώσεις τόσα λεφτά για το Yaris; Εγώ αποφάσισα πως όχι Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 6, 2018 από nickstamat 1 1
Lakisss Σεπτέμβριος 6, 2018 #6797 Σεπτέμβριος 6, 2018 http://englishrussia.com/2018/09/04/soviet-tesla-electric-lada-from-30-years-ago-that-was-mass-produced/ 1
slalom Σεπτέμβριος 7, 2018 #6798 Σεπτέμβριος 7, 2018 On 1/9/2018 at 1:44 ΜΜ, το μέλος f117 έγραψε: επανέρχομαι..... KYB Excel-G + Anti roll bar ή Blistein B6 ?????????? @GriGaS @slalom @Thresh86 @UltraB Bilstein σκετα Μη πειραξεις αντιστρεπτικη, μπορει να χασει την ισορροπια του στις στροφες On 1/9/2018 at 3:45 ΜΜ, το μέλος UltraB έγραψε: Στο δικό μου που άλλαξα την μπάρα θόλων πάντως είδα διαφορά. Βέβαια όπως θα δεις παρακάτω η μια ήταν "ψεύτικη" ενώ η άλλη αρκετά solid. Κόστος το 1/5 απ' αυτή που έβαλες. Αυτο δεν ειναι μπαρα θολων On 3/9/2018 at 3:25 ΠΜ, το μέλος and64 έγραψε: Στο golf φοράω bilstein b6 εδώ και 110k χλμ, με μαμά ελατήρια + μασίφ σινεμπλόκ s3 μπροστά (τα πισω της γέφυρας, πολύ κλασική βελτίωση στα vag γιατί τα απλά κόβονται για πλάκα) 16αρες ζάντες, λάστιχα με 55αρι προφίλ Κλασικη βελτιωση με τα σινεμπλοκ 2
f117 Σεπτέμβριος 7, 2018 #6799 Σεπτέμβριος 7, 2018 Ολα όλα τα σινεμπλλοκ πρέπει να αλλαχθουν με πιο σκληρά όμως ε?
and64 Σεπτέμβριος 7, 2018 #6800 Σεπτέμβριος 7, 2018 1 hour ago, f117 said: Ολα όλα τα σινεμπλλοκ πρέπει να αλλαχθουν με πιο σκληρά όμως ε? Δεν είναι απαραίτητο και επίσης δεν είναι και φθηνό! Για το yaris ειδικά που δεν έχει απ'οσο ξερω sport εκδοση (το βγάζει ακομα tsport?) θα πρέπει λογικά να πας σε aftermarket πχ powerflex ή superpro και δεν είναι σίγουρο οτι θα σου αρέσει το τελικό αποτέλεσμα αφού ναι μεν θα "δεσουν" τα πάντα αλλά θα περνάνε στην καμπίνα κραδασμοί και θόρυβοι που τώρα δεν ακούς... 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now