Jump to content



Recommended Posts

8 minutes ago, slalom said:

...

Επιτρεπει σε μερος των καυσαεριων (υπο μερικο φορτιο) να ξαναπερασουν απο την εισαγωγη για καλυτερη καυση και μειωση των ρυπων

Με πληρες φορτιο (τερμα γκαζι-επιταχυνση) ή στις υψηλες στροφες κλεινει για αυξηση της αποδοσης

 

Τι εννοούμε καλύτερη καύση;

(edited)

Για διαφώτισε με γιατί δεν θυμάμαι  τι μάθαμε στο λύκειο...

Και αυτός στο βίντεο τί λεει δλδ οτι κάνει η EGR? δεν λέει οτι ειναι για την ανακυκλοφορία των καυσαερίων και καλύτερη καύση και μείωση των ρύπων???????

 

Εγώ πάντως δεν μπορώ να χωνέψω πως με καυσαέριο στο θάλαμο καύσης έχουμε καλύτερη καύση...πιο αποδοτική....πιο φιλική στο περιβάλλον ναι...αλλά έχει λιγότερο οξυγόνο ανα μονάδα όγκου.....οπότε άκυρη καλύτερη...πιο τέλεια καύση..

Έγινε επεξεργασία από f117
πριν 40 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε:

Τι εννοούμε καλύτερη καύση;

Οτι ειναι ατελης και παει να γινει τελεια (καλυτερη)

πριν 14 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε:

Εγώ πάντως δεν μπορώ να χωνέψω πως με καυσαέριο στο θάλαμο καύσης έχουμε καλύτερη καύση...πιο αποδοτική....πιο φιλική στο περιβάλλον ναι...αλλά έχει λιγότερο οξυγόνο ανα μονάδα όγκου.....οπότε άκυρη καλύτερη...πιο τέλεια καύση..

Προφανως ο εγκεφαλος ρυθμιζει το μιγμα

πριν 15 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε:

Για διαφώτισε με γιατί δεν θυμάμαι  τι μάθαμε στο λύκειο...

Με μια αναζητηση

Παράθεση

Καταλύτης είναι η ουσία που με την παρουσία της διευκολύνει μία χημική αντίδραση, χωρίς όμως να λαμβάνει μέρος στην συγκεκριμένη αντίδραση

http://www.katalytes.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=83&Itemid=77

 

και πιο κατω λεει

Παράθεση

Ο καταλύτης δεν είναι σε καμία περίπτωση φίλτρο ώστε να κατακρατεί βλαβερές ουσίες.

 

 

 

1 minute ago, slalom said:

Οτι ειναι ατελης και παει να γινει τελεια (καλυτερη)

...

 

 

 

Και με το EGR το πετυχαίνεις αυτό; Ενδιαφέρον. Έχεις καμιά πηγή;

πριν 2 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε:

Οτι ειναι ατελης και παει να γινει τελεια (καλυτερη)

Προφανως ο εγκεφαλος ρυθμιζει το μιγμα

Με μια αναζητηση

http://www.katalytes.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=83&Itemid=77

 

και πιο κατω λεει

 

 

 

.........και αφαιρεί κατά ένα μεγάλο ποσοστό τις βλαβερές για τον άνθρωπο ουσίες που υπάρχουν στα καυσαέρια του αυτοκινήτου. .......

 

και το DPF τι κάνει..... από το https://www.autotriti.gr/autoaccessories/news/data/synthrhsh/Filtro-swmatidiwn-DPF-Osa-prepei-na-ksereis_163546.asp

 

Τα σωματίδια που παράγονται κατά την ατελή καύση του καυσίμου δεν είναι άλλα από τα σωματίδια της αιθάλης. Ο μαύρος καπνός που βγαίνει από τις εξατμίσεις των κινητήρων diesel είναι ακριβώς αυτά τα στερεά σωματίδια που μπορούν να προκαλέσουν βλάβες στον κινητήρα  και να επιβαρύνουν σημαντικά την ατμόσφαιρα, δημιουργώντας κινδύνους για τη δημόσια υγεία.

 

 

...

Και τα δύο έχουν το ίδιο αποτέλεσμα πιστεύω.... :D αφαιρούν...καίνε...μεταλλάσουν...??? διάφορες βλαβερές ουσίες :D 

 

πριν 11 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε:

Και τα δύο έχουν το ίδιο αποτέλεσμα πιστεύω.... :D αφαιρούν...καίνε...μεταλλάσουν...??? διάφορες βλαβερές ουσίες :D 

Και καπου εδω σταματαω να ασχολουμαι με το θεμα...

Το DPF είναι φίλτρο, το λέει και το όνομα του. Δεν κάνει τίποτα άλλο από το να κρατά τα σωματίδια. ...

Ο καταλύτης είναι καταλύτης το λέει και το όνομα του. Επιταχύνει τις αντιδράσεις. ...

  • Like 2

Δεν είπα με σκοπό να ασχολησε...ίσα ίσα επειδή είσαι της δουλειάς καλό είναι να μιλάς!

απλά ο συγκεκριμένος είπε σαν...τι το δενεις σχοινί κορδόνι ότι πρέπει ντε κ καλα να έχουν την ίδια αρχή λειτουργίας!

(edited)

αρχικα σε diesel έχουμε πάντα λ>1 (οκ σχεδόν πάντα), άρα φτωχό μείγμα, άρα θεωρητικά πάντα τέλεια καύση (αλλά λόγω λίγου χρόνου καύσης έχουμε ατελή= σωματίδια για τα οποία υπάρχει το dpf)

ο κύριος λόγος της egr είναι να ρίχνει την θερμοκρασία στον θάλαμο καύσης

θερμοδυναμικά αυτό είναι για εμάς παράλογο (μιας και θέλουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερες θερμοκρασίες για καλύτερη απόδοση)
όμως, υψηλές θερμοκρασίες καύσης = υψηλή συγκέντρωση οξειδίων αζώτου (NOx) που είναι καταστροφικά για το κλίμα

 

χοντρικά,

υψηλή θερμοκρασία καύσης(χωρίς egr) = υψηλά NOx + χαμηλά σωματίδια
χαμηλή θερμοκρασία καύσης(με egr) = χαμηλά NOx + υψηλά σωματίδια

 

όπως είναι προφανές όλη η υπόθεση είναι θέμα ισορροπίας ή πιο σωστά
προσπαθούμε με την egr να ρίξουμε την θερμοκρασία καύσης τόσο όσο να περνάμε οριακά τα τεστ ρύπων γιατί

1)όσο πιο "καθαρό" τόσο χειρότερο απο πλευράς απόδοσης (άρα υψηλότερη κατανάλωση)

2)όσο πιο χαμηλή θερμοκρασία τόσο δυσκολεύει η δουλειά του dpf (άρα βουλώνει πιο γρήγορα)

 

ps1. δευτερευόντως η egr ρίχνει τα θερμικά φορτία (άρα χαμηλότερες απώλειες+απαιτήσεις ψύξης) και μειώνει τις απώλειες "άντλησης"(σε βενζίνη) αλλά νομίζω ξεφεύγουμε

ps2. σε φουλ φορτίο η egr είναι πάντα κλειστή για να έχουμε τις μέγιστες επιδόσεις του κινητήρα

Έγινε επεξεργασία από shattered
  • Like 1

Άρα πάμε να βάλουμε blanking plate και αφαίρεση egr :p ....σε εμένα άμα μπεί blanking plate πάλι θέλει προγραμματισμό....οπότε...άκυρο...μία και καλή σε έναν χρόνο προγραμματισμός :):)

17 minutes ago, shattered said:

αρχικα σε diesel έχουμε πάντα λ>1 (οκ σχεδόν πάντα), άρα φτωχό μείγμα, άρα θεωρητικά πάντα τέλεια καύση (αλλά λόγω λίγου χρόνου καύσης έχουμε ατελή= σωματίδια για τα οποία υπάρχει το dpf)

...

 

Τα σωματίδια δημιουργούνται λόγο του τρόπου που γίνεται η καύση, άσχετα του λ στο πετρέλαιο.

 

Υπάρχουν/υπήρχαν κινητήρες βενζίνης με λ>1 και πάλι η καύση δεν είναι/ήταν "τόσο καλή".

Ξέρει κανείς να μου πει πόσο είναι το στοιχείομετρικό της τέλειας καύσης σε πετρέλαιο??σε βενζινοκινητήρες είναι 14.6 αερας προς καύσιμο....

Καλησπέρα σας,

 

Έχω ένα Audi a3 8v 2015 1.6 tdi 110hp και σκέφτομαι για revo stage 1.

 

Μιας και αναφέρατε παραπάνω για προγραμματισμό να προχωρήσω; 

(edited)

Στα 400 ε βγαίνει και δείνει τα παρακάτω:

Stock 110ps  184lbft 
REVO Stage 1 Software from 140ps to 150ps  from 229lbft to 239lbft 
Έγινε επεξεργασία από thanoolhs

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

 

Σκεφτόμουν μόνο επειδή είναι και diesel, να βάλω ένα πρόγραμμα κονσέρβα για θέμα ασφάλειας πιο πολύ.

 

Έχουμε κάποια άλλη επιλογή;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.