Nickzzz Αύγουστος 26, 2018 #6741 Αύγουστος 26, 2018 8 minutes ago, slalom said: ... Επιτρεπει σε μερος των καυσαεριων (υπο μερικο φορτιο) να ξαναπερασουν απο την εισαγωγη για καλυτερη καυση και μειωση των ρυπων Με πληρες φορτιο (τερμα γκαζι-επιταχυνση) ή στις υψηλες στροφες κλεινει για αυξηση της αποδοσης Τι εννοούμε καλύτερη καύση;
f117 Αύγουστος 26, 2018 #6742 Αύγουστος 26, 2018 (edited) Για διαφώτισε με γιατί δεν θυμάμαι τι μάθαμε στο λύκειο... Και αυτός στο βίντεο τί λεει δλδ οτι κάνει η EGR? δεν λέει οτι ειναι για την ανακυκλοφορία των καυσαερίων και καλύτερη καύση και μείωση των ρύπων??????? Εγώ πάντως δεν μπορώ να χωνέψω πως με καυσαέριο στο θάλαμο καύσης έχουμε καλύτερη καύση...πιο αποδοτική....πιο φιλική στο περιβάλλον ναι...αλλά έχει λιγότερο οξυγόνο ανα μονάδα όγκου.....οπότε άκυρη καλύτερη...πιο τέλεια καύση.. Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 26, 2018 από f117
slalom Αύγουστος 26, 2018 #6743 Αύγουστος 26, 2018 πριν 40 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε: Τι εννοούμε καλύτερη καύση; Οτι ειναι ατελης και παει να γινει τελεια (καλυτερη) πριν 14 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε: Εγώ πάντως δεν μπορώ να χωνέψω πως με καυσαέριο στο θάλαμο καύσης έχουμε καλύτερη καύση...πιο αποδοτική....πιο φιλική στο περιβάλλον ναι...αλλά έχει λιγότερο οξυγόνο ανα μονάδα όγκου.....οπότε άκυρη καλύτερη...πιο τέλεια καύση.. Προφανως ο εγκεφαλος ρυθμιζει το μιγμα πριν 15 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε: Για διαφώτισε με γιατί δεν θυμάμαι τι μάθαμε στο λύκειο... Με μια αναζητηση Παράθεση Καταλύτης είναι η ουσία που με την παρουσία της διευκολύνει μία χημική αντίδραση, χωρίς όμως να λαμβάνει μέρος στην συγκεκριμένη αντίδραση http://www.katalytes.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=83&Itemid=77 και πιο κατω λεει Παράθεση Ο καταλύτης δεν είναι σε καμία περίπτωση φίλτρο ώστε να κατακρατεί βλαβερές ουσίες.
Nickzzz Αύγουστος 26, 2018 #6744 Αύγουστος 26, 2018 1 minute ago, slalom said: Οτι ειναι ατελης και παει να γινει τελεια (καλυτερη) ... Και με το EGR το πετυχαίνεις αυτό; Ενδιαφέρον. Έχεις καμιά πηγή;
f117 Αύγουστος 26, 2018 #6745 Αύγουστος 26, 2018 πριν 2 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε: Οτι ειναι ατελης και παει να γινει τελεια (καλυτερη) Προφανως ο εγκεφαλος ρυθμιζει το μιγμα Με μια αναζητηση http://www.katalytes.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=83&Itemid=77 και πιο κατω λεει .........και αφαιρεί κατά ένα μεγάλο ποσοστό τις βλαβερές για τον άνθρωπο ουσίες που υπάρχουν στα καυσαέρια του αυτοκινήτου. ....... και το DPF τι κάνει..... από το https://www.autotriti.gr/autoaccessories/news/data/synthrhsh/Filtro-swmatidiwn-DPF-Osa-prepei-na-ksereis_163546.asp Τα σωματίδια που παράγονται κατά την ατελή καύση του καυσίμου δεν είναι άλλα από τα σωματίδια της αιθάλης. Ο μαύρος καπνός που βγαίνει από τις εξατμίσεις των κινητήρων diesel είναι ακριβώς αυτά τα στερεά σωματίδια που μπορούν να προκαλέσουν βλάβες στον κινητήρα και να επιβαρύνουν σημαντικά την ατμόσφαιρα, δημιουργώντας κινδύνους για τη δημόσια υγεία. ... Και τα δύο έχουν το ίδιο αποτέλεσμα πιστεύω.... αφαιρούν...καίνε...μεταλλάσουν...??? διάφορες βλαβερές ουσίες
slalom Αύγουστος 26, 2018 #6746 Αύγουστος 26, 2018 πριν 11 λεπτά, το μέλος f117 έγραψε: Και τα δύο έχουν το ίδιο αποτέλεσμα πιστεύω.... αφαιρούν...καίνε...μεταλλάσουν...??? διάφορες βλαβερές ουσίες Και καπου εδω σταματαω να ασχολουμαι με το θεμα...
Nickzzz Αύγουστος 26, 2018 #6747 Αύγουστος 26, 2018 Το DPF είναι φίλτρο, το λέει και το όνομα του. Δεν κάνει τίποτα άλλο από το να κρατά τα σωματίδια. ... Ο καταλύτης είναι καταλύτης το λέει και το όνομα του. Επιταχύνει τις αντιδράσεις. ... 2
f117 Αύγουστος 26, 2018 #6748 Αύγουστος 26, 2018 Δεν είπα με σκοπό να ασχολησε...ίσα ίσα επειδή είσαι της δουλειάς καλό είναι να μιλάς! απλά ο συγκεκριμένος είπε σαν...τι το δενεις σχοινί κορδόνι ότι πρέπει ντε κ καλα να έχουν την ίδια αρχή λειτουργίας!
shattered Αύγουστος 26, 2018 #6749 Αύγουστος 26, 2018 (edited) αρχικα σε diesel έχουμε πάντα λ>1 (οκ σχεδόν πάντα), άρα φτωχό μείγμα, άρα θεωρητικά πάντα τέλεια καύση (αλλά λόγω λίγου χρόνου καύσης έχουμε ατελή= σωματίδια για τα οποία υπάρχει το dpf) ο κύριος λόγος της egr είναι να ρίχνει την θερμοκρασία στον θάλαμο καύσης θερμοδυναμικά αυτό είναι για εμάς παράλογο (μιας και θέλουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερες θερμοκρασίες για καλύτερη απόδοση) όμως, υψηλές θερμοκρασίες καύσης = υψηλή συγκέντρωση οξειδίων αζώτου (NOx) που είναι καταστροφικά για το κλίμα χοντρικά, υψηλή θερμοκρασία καύσης(χωρίς egr) = υψηλά NOx + χαμηλά σωματίδια χαμηλή θερμοκρασία καύσης(με egr) = χαμηλά NOx + υψηλά σωματίδια όπως είναι προφανές όλη η υπόθεση είναι θέμα ισορροπίας ή πιο σωστά προσπαθούμε με την egr να ρίξουμε την θερμοκρασία καύσης τόσο όσο να περνάμε οριακά τα τεστ ρύπων γιατί 1)όσο πιο "καθαρό" τόσο χειρότερο απο πλευράς απόδοσης (άρα υψηλότερη κατανάλωση) 2)όσο πιο χαμηλή θερμοκρασία τόσο δυσκολεύει η δουλειά του dpf (άρα βουλώνει πιο γρήγορα) ps1. δευτερευόντως η egr ρίχνει τα θερμικά φορτία (άρα χαμηλότερες απώλειες+απαιτήσεις ψύξης) και μειώνει τις απώλειες "άντλησης"(σε βενζίνη) αλλά νομίζω ξεφεύγουμε ps2. σε φουλ φορτίο η egr είναι πάντα κλειστή για να έχουμε τις μέγιστες επιδόσεις του κινητήρα Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 26, 2018 από shattered 1
f117 Αύγουστος 26, 2018 #6750 Αύγουστος 26, 2018 Άρα πάμε να βάλουμε blanking plate και αφαίρεση egr ....σε εμένα άμα μπεί blanking plate πάλι θέλει προγραμματισμό....οπότε...άκυρο...μία και καλή σε έναν χρόνο προγραμματισμός
Nickzzz Αύγουστος 26, 2018 #6751 Αύγουστος 26, 2018 17 minutes ago, shattered said: αρχικα σε diesel έχουμε πάντα λ>1 (οκ σχεδόν πάντα), άρα φτωχό μείγμα, άρα θεωρητικά πάντα τέλεια καύση (αλλά λόγω λίγου χρόνου καύσης έχουμε ατελή= σωματίδια για τα οποία υπάρχει το dpf) ... Τα σωματίδια δημιουργούνται λόγο του τρόπου που γίνεται η καύση, άσχετα του λ στο πετρέλαιο. Υπάρχουν/υπήρχαν κινητήρες βενζίνης με λ>1 και πάλι η καύση δεν είναι/ήταν "τόσο καλή".
f117 Αύγουστος 26, 2018 #6752 Αύγουστος 26, 2018 Ξέρει κανείς να μου πει πόσο είναι το στοιχείομετρικό της τέλειας καύσης σε πετρέλαιο??σε βενζινοκινητήρες είναι 14.6 αερας προς καύσιμο....
thanoolhs Αύγουστος 26, 2018 #6754 Αύγουστος 26, 2018 Καλησπέρα σας, Έχω ένα Audi a3 8v 2015 1.6 tdi 110hp και σκέφτομαι για revo stage 1. Μιας και αναφέρατε παραπάνω για προγραμματισμό να προχωρήσω;
thanoolhs Αύγουστος 26, 2018 #6756 Αύγουστος 26, 2018 (edited) Στα 400 ε βγαίνει και δείνει τα παρακάτω: Stock 110ps 184lbft REVO Stage 1 Software from 140ps to 150ps from 229lbft to 239lbft Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 26, 2018 από thanoolhs
f117 Αύγουστος 26, 2018 #6757 Αύγουστος 26, 2018 Εγώ για κάποιον λόγο θα πήγαινα εδώ... http://www.microchips-tuning.com/carellcars/audi-a3-8v-1-6l-tdi-105ps-154ps-333nm/ Κάνε ένα search να δεις και άλλα Α3 Με δυναμομετροο 1
thanoolhs Αύγουστος 26, 2018 #6758 Αύγουστος 26, 2018 Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Σκεφτόμουν μόνο επειδή είναι και diesel, να βάλω ένα πρόγραμμα κονσέρβα για θέμα ασφάλειας πιο πολύ. Έχουμε κάποια άλλη επιλογή;
f117 Αύγουστος 26, 2018 #6759 Αύγουστος 26, 2018 http://www.ecu-center.gr/?s=Audi Εγώ θα προτιμούσα όχι κονσέρβα για να δέσει πάνω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο...αλλά πρέπει να ξέρει ο άλλος...τώρα τι να πω... 1
HotPeanut Αύγουστος 29, 2018 #6760 Αύγουστος 29, 2018 (edited) Russia did it first Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 29, 2018 από honda22 6
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now