slalom Ιούνιος 26, 2018 #6541 Ιούνιος 26, 2018 On 26/6/2018 at 3:37 ΜΜ, το μέλος uhu έγραψε: Τα bluresponse απο πλευράς μου καλά είναι και δεν έχω κινδυνέψει ποτέ 6 χρόνια που τα βάζω αλλά μετά την διετία πέφτουν, ειδικά σε καταστάσεις λείας ζεστής ασφάλτου. Να μην πω ότι μόνο τον πρώτο χρόνο μπορείς να βασιστείς πάνω τους και μετά βασίζεσαι στο ότι δίνουν απλά ένα προβλέψιμο ουδέτερο κράτημα... γιατί θα είναι σαν να τα θάβω... Στο βρεγμένο απ την άλλη ακόμα και μετά τα 2 χρόνια που πολλές φορές τα κρατάω εμπνέουν εμπιστοσύνη. Expand Ποια 2 χρονια? 8 χρονια εχω τα Continental και ABS δε μπαινει, ουτε σε λειο, ουτε σε βρεγμενο Φιλος εβαλε στο ιδιο αμαξι κατι Pilot 3 μπροστα (μτχ, αλλα πιο καινουρια απο τα προηγουμενα του Conti και αυτος) και μαζευει μουτρα συνεχεια
uhu Ιούνιος 26, 2018 #6542 Ιούνιος 26, 2018 (edited) On 26/6/2018 at 6:02 ΜΜ, το μέλος slalom έγραψε: Ποια 2 χρονια? 8 χρονια εχω τα Continental και ABS δε μπαινει, ουτε σε λειο, ουτε σε βρεγμενο Φιλος εβαλε στο ιδιο αμαξι κατι Pilot 3 μπροστα (μτχ, αλλα πιο καινουρια απο τα προηγουμενα του Conti και αυτος) και μαζευει μουτρα συνεχεια Expand Εξαρτάται... Γιατί πολλοί που βάζουν τα premiumcontact τους σκίζονται στην 1η λακούβα που θα πετύχουν. Εχω βάλει και αέριο και είμαι χωρίς ρεζέρβα οπότε δεν είμαι για πειράματα. Τα dunloop έχουν δοκιμαστεί και δεν σκίζονται. Για κράτημα ξέρω πως είναι καλά. Αλλά πλέον τα περισσότερα λάστιχα απο τους τοπ κατασκευαστές είναι καλά. Μεταχειρισμένο λάστιχο παντως meh. Μου ακούγεται fail ούτως ή άλλος. Εντάξει είπαμε κρίση αλλά αυτός το παράκανε. Δηλαδή sorry δίνεις 2000 βενζίνες το χρόνο και τσιγκουνεύεσαι το 100άρι για τα λάστιχα... Τόσο πάνε αν τα αλλάζεις στην 2ετία. Ιάσονα τα δικά μου γράφουν 82H. Θυμάμαι πως εγω τα είχα επιλέξει έτσι σύμφωνα με τα χιλιόμετρα που πλέον το πάω. Ααααχ γεράματα. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 26, 2018 από uhu
slalom Ιούνιος 26, 2018 #6543 Ιούνιος 26, 2018 (edited) On 26/6/2018 at 6:07 ΜΜ, το μέλος uhu έγραψε: Γιατί πολλοί που βάζουν τα premiumcontact τους σκίζονται στην 1η λακούβα που θα πετύχουν. Expand sportcontact, και δε βγαινει ο συγκεκριμενος τυπος πια Ειχα σκισει τα 2 στη μια πλευρα το 2010, τοτε που τα αλλαξα. Κρατησα και τα αλλα δυο για καβατζα. Δε μου χρειαστηκαν ποτέ, εχω σπασει φαναρι απο λακουβα, εχω στραβωσει ζαντα (ξεζανταρε το λαστιχο) ουτε βυζι δεν εκαναν Παντα βεβαια φροντιζω να εχω μεγαλυτερη πιεση απο ο,τι πρεπει. Καλυτερα να περισσευει παρα να λειπει Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 26, 2018 από slalom
uhu Ιούνιος 26, 2018 #6544 Ιούνιος 26, 2018 (edited) On 26/6/2018 at 6:56 ΜΜ, το μέλος slalom έγραψε: sportcontact Ειχα σκισει τα 2 στη μια πλευρα το 2010, τοτε που τα αλλαξα. Κρατησα και τα αλλα δυο για καβατζα. Δε μου χρειαστηκαν ποτέ, εχω σπασει φαναρι απο λακουβα, εχω στραβωσει ζαντα (ξεζανταρε το λαστιχο) ουτε βυζι δεν εκαναν Παντα βεβαια φροντιζω να εχω μεγαλυτερη πιεση απο ο,τι πρεπει. Καλυτερα να περισσευει παρα να λειπει Expand Κάνεις και οικονομία. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 26, 2018 από uhu
f117 Ιούνιος 26, 2018 #6546 Ιούνιος 26, 2018 αυτό που με προβληματίζει σε όλα τα review του εξωτερικού είναι οτι οι δοκιμές γίνονται σε πολύ καλή άσφαλτο....και δεν ξέρω τι γίνεται σε πραγματικές Ελληνικές συνθήκες
ARMAGEDDON Ιούνιος 26, 2018 #6547 Ιούνιος 26, 2018 @GoMaR κοιτώντας το παρακάτω review του χρόνου λέω να δοκιμάσω 195/60/15 της Hankook Ventus Prime 3 K125 http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-Auto-Bild-15-inch-Summer-Tyre-Test.htm
uhu Ιούνιος 26, 2018 #6548 Ιούνιος 26, 2018 (edited) On 26/6/2018 at 7:24 ΜΜ, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: 2018 Auto Bild 15 inch Summer Tyre Test - Tyre Reviews Expand Projected wear 34710 χλμ τα δικά μου. Γι αυτό μάλλον δε με ξετρελαίνουν μετά το δίχρονο... 40000+ Καλά όχι πως έχει τεράστια διαφορά με τα hankook ή τα cinturato. Πολλές αλλαγές πάντως, 2012-3 όταν ξεκίνησα να βάζω bluresponse έκαναν το 1-2 με τα ομόσταυλα efficientgrip. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 26, 2018 από uhu
ARMAGEDDON Ιούνιος 26, 2018 #6549 Ιούνιος 26, 2018 On 26/6/2018 at 8:29 ΜΜ, το μέλος uhu έγραψε: Projected wear 34710 χλμ τα δικά μου. Γι αυτό μάλλον δε με ξετρελαίνουν μετά το δίχρονο... 40000+ Καλά όχι πως έχει τεράστια διαφορά με τα hankook ή τα cinturato. Πολλές αλλαγές πάντως, 2012-3 όταν ξεκίνησα να βάζω bluresponse έκαναν το 1-2 με τα ομόσταυλα efficientgrip. Expand μάλλον όπως έγραψα παραπάνω έχω κάνει 30k με τα blue response μέχρι τώρα οπότε του χρόνου αλλαγή, πέλμα μπορεί να έχει για χλμ ta Michelin energy saver κοίτα λιώνουν ελεεινά αργά
slalom Ιούνιος 26, 2018 #6550 Ιούνιος 26, 2018 On 26/6/2018 at 8:46 ΜΜ, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: Michelin energy saver Expand Το πιο αχρηστο λαστιχο που εβαλα, χειροτερα απο τα εργοστασιακα Firestone Με φρενο στο βρεγμενο εκανες τσουληθρα 2 1
ARMAGEDDON Ιούνιος 26, 2018 #6551 Ιούνιος 26, 2018 On 26/6/2018 at 9:06 ΜΜ, το μέλος slalom έγραψε: Το πιο αχρηστο λαστιχο που εβαλα, χειροτερα απο τα εργοστασιακα Firestone Με φρενο στο βρεγμενο εκανες τσουληθρα Expand εμ έτσι είναι για να λιώνουν ελεεινά αργά όλα έχουν τα υπέρ και τα κατά
uhu Ιούνιος 27, 2018 #6552 Ιούνιος 27, 2018 (edited) On 26/6/2018 at 9:08 ΜΜ, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: εμ έτσι είναι για να λιώνουν ελεεινά αργά όλα έχουν τα υπέρ και τα κατά Expand Για τα hankhook 125 Σκρούτζ που μπήκα και κοίταξα λίγο αξιολογήσεις πελατών, ένα παλικάρι τα θαβε ακριβώς για την ταχύτητα με την οποία έλιωσαν. Έλεγε πως ναι μεν φτηνή λύση αλλά σε σχέση με τα SP3 miche που ήταν η ακριβή λύση έλιωσαν πολύ πιο γρήγορα στα 20000. Εντωμεταξύ βγαίνουν μόνο σε V όπως και τα cinturato. Τα sp3 επίσης. Χαζομάρα συνέχεια κρύα θα είναι. Δύσκολα με βλέπω να αλλάζω... Τα energy saver για κανά ψόφιο c2, swift καλά είναι αλλά σε πιο μεγάλο αμάξι... Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 27, 2018 από uhu
and64 Ιούνιος 27, 2018 #6553 Ιούνιος 27, 2018 On 26/6/2018 at 1:23 ΜΜ, το μέλος acct έγραψε: Εννοείς την εργοστασιακή. Eγώ όταν είχα το Punto είχα αλλάξει από 185/55/15 σε 195/50/15 (και λόγω κόστους), η οποία τελικά για αρκετούς λόγους ήταν καλύτερη διάσταση. Διέφεραν μόνο κατά 8 περιστροφές στο χιλιόμετρο ή ~1/100 σε ταχύμετρο και οδόμετρο. Αν έχουν μεγάλη διαφορά στην τιμή, μπορείς να μείνεις και σ' αυτήν που φοράς τώρα. Το ελάχιστο χαμήλωμα και η μεγάλη διάδοση αυτού του τύπου έχουν και τα πλεονεκτήματά τους. Στα ίδια λεφτά, μπορείς να πάρεις καλύτερα λάστιχα. Έχε υπόψη ότι εσύ έτσι διαφέρεις κατά 18 περιστροφές στο χιλιόμετρο ή 3/100 σε ταχύτητα/απόσταση. Πιο κοντά στην εργοστασιακή σου θα ήταν η 205/50/15, που σου προσφέρει και σε κράτημα, αλλά με λίγο αυξημένη κατανάλωση -και δε νομίζω ότι είναι φτηνότερη διάσταση από την εργοστασιακή σου. Από όσα πρότειναν παραπάνω, έχω να πω καλά λόγια και για τα Michelin Energy (τα είχα βάλει παλιότερα) και για τα Pirelli Cinturato P1 (τα έχω σε άλλη διάσταση). Expand +1 σε megane με την ίδια διάσταση από την πρώτη αλλαγή παίζει 195/50 και δεν υπάρχει κανένα ουσιαστικό πρόβλημα.Εγω θα έλεγα οχι σε 205, θα το "πνίξει" σε επιταχύνσεις αρκετά
trib Ιούνιος 27, 2018 #6555 Ιούνιος 27, 2018 On 27/6/2018 at 10:58 ΠΜ, το μέλος DJD έγραψε: Το καλύτερο πράγμα που έκανα Expand Το τελευταίο μοντέλο είναι;
DJD Ιούνιος 27, 2018 #6557 Ιούνιος 27, 2018 On 27/6/2018 at 11:21 ΠΜ, το μέλος trib έγραψε: Το τελευταίο μοντέλο είναι; Expand Όχι του 2012. On 27/6/2018 at 12:09 ΜΜ, το μέλος jax7480 έγραψε: Τι βλέπουμε στη φωτό; Expand Nissan Leaf 2012, pure electric 5
ARMAGEDDON Ιούνιος 27, 2018 #6558 Ιούνιος 27, 2018 (edited) On 27/6/2018 at 7:06 ΠΜ, το μέλος uhu έγραψε: Για τα hankhook 125 Σκρούτζ που μπήκα και κοίταξα λίγο αξιολογήσεις πελατών, ένα παλικάρι τα θαβε ακριβώς για την ταχύτητα με την οποία έλιωσαν. Έλεγε πως ναι μεν φτηνή λύση αλλά σε σχέση με τα SP3 miche που ήταν η ακριβή λύση έλιωσαν πολύ πιο γρήγορα στα 20000. Εντωμεταξύ βγαίνουν μόνο σε V όπως και τα cinturato. Τα sp3 επίσης. Χαζομάρα συνέχεια κρύα θα είναι. Δύσκολα με βλέπω να αλλάζω... Τα energy saver για κανά ψόφιο c2, swift καλά είναι αλλά σε πιο μεγάλο αμάξι... Expand τι διάσταση ψάχνεις ? αν ψάχνεις 195/50/15 όντως βγαίνει σε V (όσο μεγαλύτερο ζεσταίνονται ποιο αργά) εγώ όπως είπα τα κοιτάω για 195/60/15 και βλέπω ότι βγαίνουν όσο για το θάψιμο εξαρτάτε από πολλά αυτός εδώ μπορεί να έκανε πολλά λάθει μαζεμένα μη σωστή πίεση ελαστικών σε 6 μήνες 20κ χλμ , και ίσως και ευθυγράμιση επίσης παίζει ρόλο και πότε τα βάζεις λένε οι παλιοί οι παλιοί αναφέρουν όχι καλοκαίρι γιατί θα το κάψεις το νέο ελαστικό κάπου στο Μάρτιο με αρχές Μαΐου . εξαρτάτε και το όχημα λέει fiat pundo τι fiat και τι pundo πόσα άλογα αλλά λέει εταιρικό οπότε πιείτε του το αίμα σαν να είστε στην F1 πιλοτάρες μου εγώ γελάω με το "φθάνουν γρήγορα σε καλή θερμοκρασία" που αναγράφει αποπάνω πρέπει να πήγαινε σε πίστα όλο το καλοκαίρι τώρα για τα χλμ εξαρτάτε και ο οδηγός γιατί πες τώρα εμένα με το lacetti 1,6l μου την γκαύλωσε και ξεκινάω και κάνω burnout ή τραβάω χειροφρενίδια και βγάλουν μόνο 5000χλμ και μετά γκρινιάζω, σίγουρα τα λάστιχα δεν φταίνε ! επίσης αν έχω ένα αμάξι 500 άλογα αλλά δεν πιάνει παραπάνω από 210χλμ (γιατί WRC) και του βάλω λάστιχα Η και λιώνουν γρήγορα επειδή με μία γκαζιά τους βγάζεις τα μάτια πάλι τα λάστιχα δεν φταίνε δεν είναι φτιαγμένα για 500 άλογα τουτού αλλά για τον μέσο όρο που έχει 100-150 άλογα. Story time Ο θείος μου πριν κάτι χρόνια (20 χρόνια και βάλε) που δούλευε σε ταξί είχε βάλει τα καλά τακάκια $$$ μάρκα της εποχής σε 4 μέρες δεν είχε φρένα και διαδρομές Αθήνα κέντρο από όσο λέει . Πάει πίσω στο συνεργείο για καμιά εγγύηση τότε, και του λένε κύριε μου τα τακάκια επειδή είναι αναλώσιμα δεν έχουν κάποια εγγύηση άρα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι .... ε τα παίρνει γιατί δεν μπορούσε να αφήσει το αμάξι έτσι και λέει φέρε το ποιο φτηνό τακάκι που έχεις και βάλτο πάνω, βάζει κάτι φτηνιάρικα και έκανε πάρα πολλά χλμ με αυτά μετέπειτα που θέλω να καταλήξω υπάρχουν και αστοχίες υλικού και δεν αναλαμβάνει κανένας την ευθύνη μετά ... Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 27, 2018 από ARMAGEDDON
slalom Ιούνιος 27, 2018 #6559 Ιούνιος 27, 2018 On 26/6/2018 at 9:08 ΜΜ, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: εμ έτσι είναι για να λιώνουν ελεεινά αργά όλα έχουν τα υπέρ και τα κατά Expand Δε σχετιζεται το λιωσιμο με την καλη προσφυση. Και ενα σκληρο λαστιχο μπορει να πιανει καλα On 27/6/2018 at 12:11 ΜΜ, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: τι διάσταση ψάχνεις ? αν ψάχνεις 195/50/15 όντως βγαίνει σε V (όσο μεγαλύτερο ζεσταίνονται ποιο αργά) εγώ όπως είπα τα κοιτάω για 195/60/15 και βλέπω ότι βγαίνουν όσο για το θάψιμο εξαρτάτε από πολλά αυτός εδώ μπορεί να έκανε πολλά λάθει μαζεμένα μη σωστή πίεση ελαστικών σε 6 μήνες 20κ χλμ , και ίσως και ευθυγράμιση επίσης παίζει ρόλο και πότε τα βάζεις λένε οι παλιοί οι παλιοί αναφέρουν όχι καλοκαίρι γιατί θα το κάψεις το νέο ελαστικό κάπου στο Μάρτιο με αρχές Μαΐου . Expand Κανενα απ'τα δυο δεν ισχυει 2
ARMAGEDDON Ιούνιος 27, 2018 #6560 Ιούνιος 27, 2018 (edited) On 27/6/2018 at 12:27 ΜΜ, το μέλος slalom έγραψε: Δε σχετιζεται το λιωσιμο με την καλη προσφυση. Και ενα σκληρο λαστιχο μπορει να πιανει καλα Κανενα απ'τα δυο δεν ισχυει Expand η σωστή λέξη δεν είναι ζεσταίνονται ποιο αργά αλλά αντέχουν μεγαλύτερες θερμοκρασίες , θα μου πεις άλλο το ένα και άλλο το άλλο , συμφωνώ μαζί σου (δεν μπορώ να το κάνω edit τώρα το παραπάνω αυτό ήθελα καταβάθος να γράψω για τις θερμοκρασίες αλλά δεν τα κατάφερε ο εγκέφαλός μου) για το άλλο λέω τι λένε οι παλιοί δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αλλά τέλος πάντων Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 27, 2018 από ARMAGEDDON
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now